Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men på samme tid så er det jo god inspirasjon for de sprøe sjelene som gjør groteske drap.

 

 

Warning:

 

Ikke klag til meg når du ikke får sove:

 

Spoiler. :)

 

Enda en. :wee:

 

Okei da, siste.

 

Yeah, right... xD

 

yuewufr

 

the_grotesque_by_muirin007-d3c48jd.jpg

__death_hawk_zombie___by_countess_grotes

troll_6771106ih.jpg

grotesque-blurp-charlie-mask.jpg

big_bad_wolf02.jpg

duck-sauces-grotesque-provocative-outrag

Grotesque+Special+Effects.+Society+is+an

grotesque_faces_by_marinimartini-d3ldr71

Grotesque-pantyhose-sculpture-13-634x475

siameseclownmask.jpg

photo-likely-for-arcade-card-woman-kneel

cat5.jpg

Dracula%20Cat330.jpg

taxidermy%2Bcat.jpg

tumblr_m98o01KSJR1qze1jro1_500.jpg

9091673.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Jotakk Sabell. I like måte. :)

Jeg liker Cristopher Walken, men C.W. liker sikkert ikke meg, typisk :hm:

 

Så synd at du takka nei til middagsinvitasjonen. Du er jo ikke forlova akkurat. (med drømmemannen)

Men men, jeg har jo ikke noe med det.

 

Godnatt/Godmorgen :wee:

Endret av kismet
Lenke til kommentar

Jotakk Sabell. I like måte. :)

Jeg liker Cristopher Walken, men C.W. liker sikkert ikke meg, typisk :hm:

 

Så synd at du takka nei til middagsinvitasjonen. Du er jo ikke forlova akkurat. (med drømmemannen)

Men men, jeg har jo ikke noe med det.

 

Godnatt/Godmorgen :wee:

Jo takk:) Går litt bedre nå når jeg får tatt tak i ting som er ødeleggende og får det litt mer på avstand for min egen del, så jeg også føler litt mer stabilitet rundt meg. Er så fort gjort at jeg kommer ut av meg seg selv ved at andre påvirker meg i en negativ retning også, noe jeg har blitt mer og mer bevisst på. Noe som gjør at det kanskje nå blir litt enklere framover å holde på balansen. Samtidig som trening hjelper til med å gi en styrke så man kan slippe å falle ned ved at andre er med på skape ubalanse. Men det krever en del også.

For man har jo sine ting og slite med også om ikke andre også kommer inn i livet å får en til å måtte slite litt ekstra. Men det ser litt mer lyst ut nå i hvertfall :)

 

Samtidig så blir det jo også mange egoistiske valg, men en får tenke på sitt eget ve og vel først og fremst å komme seg opp på beina for sin egen del. Og ikke la andre trykke en ned.

 

CW er ikke mye pen å se på men har flink å spille de personlighetene han får utdelt. I virkeligheten er det en annen mann med de kvaltietene helt sikkert ;) CW er sikkert bare en prkåt klyse, og ikke så smart egentlig, som tar de rollene han tar i virkeligheten hehe :) Men han er rik på penger da :D

 

God morgen til deg og:) Nytt navn og litt bedre profilbilde :)

 

Har god samvittighet for at jeg takket nei. Kan ikke være nesten kjæreste med en å gå å spsie middag med en annen som viser interesse, for da må det også være en viss interesse tilbake synes jeg :) Om ikke så blir det jo bare teit også. hehe :) Selvom han er søt og god :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

: ] Synes bare det er hyggelig.

 

Det gjør det, det å føle seg alene i verden kan være en veldig tom følelse.

 

Tror jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg begynte begynnelsen av livet mitt som en veldig utadvendt, ekstrovert person. Så skjedde det en del ting som ga inntrykk og fortsatte og vokse som årene gikk. Nå føler jeg meg som en hybrid av ekstrovert og introvert. Men den introverte delen av meg har en tendens til å totalt overkjøre resten.

 

Når er det du ikke klarer å holde kjeft? :) Er det når du har meninger om ting, eller reagerer på noe?

 

Bra instilling. Det er viktig å holde det gående mtp. målene, fordi opphold mellom jobbingen kan få deg ut av sporet igjen.

 

Er vel egentlig noe av det samme jeg har innsett også, men spesielt i det siste har det gått litt mot helvete igjen.

 

 

Hyggelig å snakke med deg også :)

 

Jeg har hatt sjanser til å være med andre, men jeg har ikke vært i stand til å se dem eller det har vært så tungt.

 

Jeg også. Var veldig avslappet, mye humor og ting hadde en flyt. Men.. snudde seg overtid her også. Tror det begynner å bli litt bedre. Føler meg litt barnslig også kanskje, menmen, er 20 år.

 

Sier ting impulsivt. Det kan bli flaut i noen situasjoner, og det er noen da som har blitt litt irritert på meg. Men regner med det går greit. Har vell både positive og negative sider.

 

Jeg skal begynne på med ting igjen. Skal på dans og sang etter hvert, gleder meg faktisk :) Så skal jeg jo gå ferdig skole, men har konsentrasjonsproblemer, så må være veldig strukturert og jeg liker å være fri. Men skal få det til.

 

Noe spesielt som har skjedd?

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

Hyggelig å snakke med deg også :)

 

Jeg har hatt sjanser til å være med andre, men jeg har ikke vært i stand til å se dem eller det har vært så tungt.

 

Jeg også. Var veldig avslappet, mye humor og ting hadde en flyt. Men.. snudde seg overtid her også. Tror det begynner å bli litt bedre. Føler meg litt barnslig også kanskje, menmen, er 20 år.

 

Sier ting impulsivt. Det kan bli flaut i noen situasjoner, og det er noen da som har blitt litt irritert på meg. Men regner med det går greit. Har vell både positive og negative sider.

 

Jeg skal begynne på med ting igjen. Skal på dans og sang etter hvert, gleder meg faktisk :) Så skal jeg jo gå ferdig skole, men har konsentrasjonsproblemer, så må være veldig strukturert og jeg liker å være fri. Men skal få det til.

 

Noe spesielt som har skjedd?

Er det vanskelig nå å være med venner føler du?

 

;) Er bare sunt å være litt barnslig, ikke være for seriøs hele tiden. Jeg har ihvertfall hatt min dose med seriøsitet og overtenking. Så kan man heller være alvorlig når det trengs. Noen folk har en tendens til å misforstå tullehumor og tolker det altfor seriøst. xD

 

Du har nok neppe noen high score i å si flaue ting, det er stor konkurranse på det punktet.

 

Har du også "lese-en-setning-også-glemme-ut-å-følge-med-på-hva-du-leser-syndromet?" :p Det som er irriterende er når du er i en samtale og ikke klarer å konsentere deg på hva du sier en gang og virker helt fjern.

 

Både og, men mest gamle problemer/minner som gjemsøker meg. Tror ikke jeg skal gå i detalj "offentlig" for all to see. Skal (prøve å) jobbe fremover for å få en rutine, være aktiv, spise sunt, være sosial og gjøre konstruktive ting. Mister lett fokus på mål. Men faen, det er som du sier, noe må gjøres nå, har ikke tenkt å leve et trist liv fyllt med bitterhet og anger. En bitter gammel mann som skriker på folk fra døra si liksom. :p

Lenke til kommentar

Kommer alt til å ha en tragisk slutt?

Kommer alt til å ende opp med bomber og krutt?

Eller er det en asteroide som treffer jorda?

Eller skal vi alle dø av en sykdom som ebola?

Nei, det blir en gøyal slutt med fest og futt

Ut av kanonen kommer kun en avsluttstrudelutt

Boller og brus og fest til alle ute i sola

Den eneste sykdommen vi får er diabetes etter å ha drukket for mye cola smilie_girl_320-1.gif

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kommer alt til å ha en tragisk slutt?

Kommer alt til å ende opp med bomber og krutt?

Eller er det en asteroide som treffer jorda?

Eller skal vi alle dø av en sykdom som ebola?

 

Nei, det blir en gøyal slutt med fest og futt

Ut av kanonen kommer kun en avsluttstrudelutt

Boller og brus og fest til alle ute i sola

Den eneste sykdommen vi får er diabetes etter å ha drukket for mye cola smilie_girl_320-1.gif

Lenke til kommentar

 

Kommer alt til å ha en tragisk slutt?

Kommer alt til å ende opp med bomber og krutt?

Eller er det en asteroide som treffer jorda?

Eller skal vi alle dø av en sykdom som ebola?

 

Nei, det blir en gøyal slutt med fest og futt

Ut av kanonen kommer kun en avsluttstrudelutt

Boller og brus og fest til alle ute i sola

Den eneste sykdommen vi får er diabetes etter å ha drukket for mye cola smilie_girl_320-1.gif

Ikke verst :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...