The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hvis vi ikke hadde sjokkerende/ekle/skremmende/groteske ting å underholde oss med, hadde alle begått lystmord på naboen... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Men på samme tid så er det jo god inspirasjon for de sprøe sjelene som gjør groteske drap. Warning: Ikke klag til meg når du ikke får sove: Spoiler. Enda en. Okei da, siste. Yeah, right... xD yuewufr Endret 8. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hehehe, siste der... Hvor har du vært nå, rotten.com? Finnes rotten.com ennå? Jeg går ikke inn der, sikkert masse nasty kodesnutter. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hehehe, siste der... Hvor har du vært nå, rotten.com? Finnes rotten.com ennå? Jeg går ikke inn der, sikkert masse nasty kodesnutter. Tok den skumleste sist, vil jo ikke skremme folk av sofaen heller.. xD Nei, jeg goooooooglet bare. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Tenner ikke så mye på Miley jeg heller. Da velger jeg Lady Gaga any day... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det minner meg om Edward Scissorhands. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 :-) Blir lys våken av fysisk aktivitet... på en måte bedre å ikke bevege på seg... La meg på sofaen i mørkt rom. Virker nok mot sin hensikt å ligge i en klam seng... får vente til jeg blir trøtt. Drikke skumma. Det virker bra for søvn. Blir sånn gira. Hvis jeg sitter på rævva blir jeg motsatt. Kanskje ikke unormalt? 1 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Jotakk Sabell. I like måte. Jeg liker Cristopher Walken, men C.W. liker sikkert ikke meg, typisk Så synd at du takka nei til middagsinvitasjonen. Du er jo ikke forlova akkurat. (med drømmemannen) Men men, jeg har jo ikke noe med det. Godnatt/Godmorgen Endret 8. august 2014 av kismet Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 God morgen Jeg har det litt travelt nå. dedikert til idioter, nok av dem. 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Jotakk Sabell. I like måte. Jeg liker Cristopher Walken, men C.W. liker sikkert ikke meg, typisk Så synd at du takka nei til middagsinvitasjonen. Du er jo ikke forlova akkurat. (med drømmemannen) Men men, jeg har jo ikke noe med det. Godnatt/Godmorgen Jo takk:) Går litt bedre nå når jeg får tatt tak i ting som er ødeleggende og får det litt mer på avstand for min egen del, så jeg også føler litt mer stabilitet rundt meg. Er så fort gjort at jeg kommer ut av meg seg selv ved at andre påvirker meg i en negativ retning også, noe jeg har blitt mer og mer bevisst på. Noe som gjør at det kanskje nå blir litt enklere framover å holde på balansen. Samtidig som trening hjelper til med å gi en styrke så man kan slippe å falle ned ved at andre er med på skape ubalanse. Men det krever en del også. For man har jo sine ting og slite med også om ikke andre også kommer inn i livet å får en til å måtte slite litt ekstra. Men det ser litt mer lyst ut nå i hvertfall Samtidig så blir det jo også mange egoistiske valg, men en får tenke på sitt eget ve og vel først og fremst å komme seg opp på beina for sin egen del. Og ikke la andre trykke en ned. CW er ikke mye pen å se på men har flink å spille de personlighetene han får utdelt. I virkeligheten er det en annen mann med de kvaltietene helt sikkert CW er sikkert bare en prkåt klyse, og ikke så smart egentlig, som tar de rollene han tar i virkeligheten hehe Men han er rik på penger da God morgen til deg og:) Nytt navn og litt bedre profilbilde Har god samvittighet for at jeg takket nei. Kan ikke være nesten kjæreste med en å gå å spsie middag med en annen som viser interesse, for da må det også være en viss interesse tilbake synes jeg Om ikke så blir det jo bare teit også. hehe Selvom han er søt og god Endret 8. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Gut murgen, peppels. Har ikke sett eneren en gang!!! :O Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Har ikke sett eneren en gang!!! :O Skam! Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) : ] Synes bare det er hyggelig. Det gjør det, det å føle seg alene i verden kan være en veldig tom følelse. Tror jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg begynte begynnelsen av livet mitt som en veldig utadvendt, ekstrovert person. Så skjedde det en del ting som ga inntrykk og fortsatte og vokse som årene gikk. Nå føler jeg meg som en hybrid av ekstrovert og introvert. Men den introverte delen av meg har en tendens til å totalt overkjøre resten. Når er det du ikke klarer å holde kjeft? Er det når du har meninger om ting, eller reagerer på noe? Bra instilling. Det er viktig å holde det gående mtp. målene, fordi opphold mellom jobbingen kan få deg ut av sporet igjen. Er vel egentlig noe av det samme jeg har innsett også, men spesielt i det siste har det gått litt mot helvete igjen. Hyggelig å snakke med deg også Jeg har hatt sjanser til å være med andre, men jeg har ikke vært i stand til å se dem eller det har vært så tungt. Jeg også. Var veldig avslappet, mye humor og ting hadde en flyt. Men.. snudde seg overtid her også. Tror det begynner å bli litt bedre. Føler meg litt barnslig også kanskje, menmen, er 20 år. Sier ting impulsivt. Det kan bli flaut i noen situasjoner, og det er noen da som har blitt litt irritert på meg. Men regner med det går greit. Har vell både positive og negative sider. Jeg skal begynne på med ting igjen. Skal på dans og sang etter hvert, gleder meg faktisk Så skal jeg jo gå ferdig skole, men har konsentrasjonsproblemer, så må være veldig strukturert og jeg liker å være fri. Men skal få det til. Noe spesielt som har skjedd? Endret 8. august 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kommer alt til å ha en tragisk slutt? Kommer alt til å ende opp med bomber og krutt? Eller er det en asteroide som treffer jorda? Eller skal vi alle dø av en sykdom som ebola? 2 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hyggelig å snakke med deg også Jeg har hatt sjanser til å være med andre, men jeg har ikke vært i stand til å se dem eller det har vært så tungt. Jeg også. Var veldig avslappet, mye humor og ting hadde en flyt. Men.. snudde seg overtid her også. Tror det begynner å bli litt bedre. Føler meg litt barnslig også kanskje, menmen, er 20 år. Sier ting impulsivt. Det kan bli flaut i noen situasjoner, og det er noen da som har blitt litt irritert på meg. Men regner med det går greit. Har vell både positive og negative sider. Jeg skal begynne på med ting igjen. Skal på dans og sang etter hvert, gleder meg faktisk Så skal jeg jo gå ferdig skole, men har konsentrasjonsproblemer, så må være veldig strukturert og jeg liker å være fri. Men skal få det til. Noe spesielt som har skjedd? Er det vanskelig nå å være med venner føler du? Er bare sunt å være litt barnslig, ikke være for seriøs hele tiden. Jeg har ihvertfall hatt min dose med seriøsitet og overtenking. Så kan man heller være alvorlig når det trengs. Noen folk har en tendens til å misforstå tullehumor og tolker det altfor seriøst. xD Du har nok neppe noen high score i å si flaue ting, det er stor konkurranse på det punktet. Har du også "lese-en-setning-også-glemme-ut-å-følge-med-på-hva-du-leser-syndromet?" Det som er irriterende er når du er i en samtale og ikke klarer å konsentere deg på hva du sier en gang og virker helt fjern. Både og, men mest gamle problemer/minner som gjemsøker meg. Tror ikke jeg skal gå i detalj "offentlig" for all to see. Skal (prøve å) jobbe fremover for å få en rutine, være aktiv, spise sunt, være sosial og gjøre konstruktive ting. Mister lett fokus på mål. Men faen, det er som du sier, noe må gjøres nå, har ikke tenkt å leve et trist liv fyllt med bitterhet og anger. En bitter gammel mann som skriker på folk fra døra si liksom. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Skam! Jeg skammer meg! :[ Kommer alt til å ha en tragisk slutt? Kommer alt til å ende opp med bomber og krutt? Eller er det en asteroide som treffer jorda? Eller skal vi alle dø av en sykdom som ebola? Endret 8. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kommer alt til å ha en tragisk slutt? Kommer alt til å ende opp med bomber og krutt? Eller er det en asteroide som treffer jorda? Eller skal vi alle dø av en sykdom som ebola? Nei, det blir en gøyal slutt med fest og futt Ut av kanonen kommer kun en avsluttstrudelutt Boller og brus og fest til alle ute i sola Den eneste sykdommen vi får er diabetes etter å ha drukket for mye cola 2 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kommer alt til å ha en tragisk slutt? Kommer alt til å ende opp med bomber og krutt? Eller er det en asteroide som treffer jorda? Eller skal vi alle dø av en sykdom som ebola? Nei, det blir en gøyal slutt med fest og futtUt av kanonen kommer kun en avsluttstrudelutt Boller og brus og fest til alle ute i sola Den eneste sykdommen vi får er diabetes etter å ha drukket for mye cola Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kommer alt til å ha en tragisk slutt? Kommer alt til å ende opp med bomber og krutt? Eller er det en asteroide som treffer jorda? Eller skal vi alle dø av en sykdom som ebola? Nei, det blir en gøyal slutt med fest og futtUt av kanonen kommer kun en avsluttstrudelutt Boller og brus og fest til alle ute i sola Den eneste sykdommen vi får er diabetes etter å ha drukket for mye cola Ikke verst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå