Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

God morgen i dag er jeg kjempe trøtt. Og vil egentlig bare gå å legge meg igjen nå. Drikker kaffe nå da:)

 

http://youtu.be/qwU0PuFIUP8

 

Også blir det yoga og dans i dag :)

 

Også håper jeg at jeg får tegnet litt i dag. Og blir ferdig for har et bilde i hodet jeg vil få tegnet, som en venninne kommer til å få av meg. Hun sier hun kan betale for det, men vil at jeg tegner til henne og jeg har tenkt til å tegne hvordan jeg ser henne i hennes tanker og sånn :) Men hun kommer til å få det av meg :)

 

Går i dusjen orker ikke å jogge eller sykle eller noe nå...Har litt vondt i hodet også. Glemt å drikke vann. for det hjelper veldig på morgenen når man er trøtt.

 

Har spist tunfisk salat til frokost i dag tok saft fra grapefrukt i stedet for vinegar også drikker jeg grønn te nå :) Trente på helsestudio i går gjorde jeg også og så blir det i morgen igjen :)

 

Men er ikke helt i form nå. Og da må jeg passe på litt ekstra i dag for pleier å føle sånn instinktvis uro om noe dårlig er på vei til å skje også.

 

Men vet at denne stalkeren gikk forbi her i går kveld også. Og blir egentlig skikkelig sint! Så det plager meg egentlig mest nå. Og må prøve så godt jeg kan å få energien over på noe annet.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://youtu.be/nJ8R4iuXR2Y?t=59s

 

:new_woot:

 

 

God morgen i dag er jeg kjempe trøtt. Og vil egentlig bare gå å legge meg igjen nå. Drikker kaffe nå da:)

 

Også blir det yoga og dans i dag :)

 

Også håper jeg at jeg får tegnet litt i dag. Og blir ferdig for har et bilde i hodet jeg vil få tegnet, som en venninne kommer til å få av meg. Hun sier hun kan betale for det, men vil at jeg tegner til henne og jeg har tenkt til å tegne hvordan jeg ser henne i hennes tanker og sånn :) Men hun kommer til å få det av meg :)

 

Går i dusjen orker ikke å jogge eller sykle eller noe nå...Har litt vondt i hodet også. Glemt å drikke vann. for det hjelper veldig på morgenen når man er trøtt.

 

Du fortjener å ta det rolig nå da, kroppen trenger å slappe av også liksom :)

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

Natta :p

Morn. :p

 

 

Har begynt å gå tur hver dag. I morgen skal jeg plukke blåbær, sannsynligvis.

 

Jeg vet ikke hvem jeg skulle snakket med jeg, av folk. Kjenner jeg har jo ikke lyst til å ha noe med noen å gjøre, men det er nok pga. angst.

Alt bra bidrar i helhet. :)

 

Begynn smått, bygg deg sakte oppover. Angsten kan fjernes, det er bare gamle minner linket til følelser. Og du holder dem i live ved å ta ordre fra dem.

 

 

 

Jeg tror på Darwin og Marx. Haha... og Albert Einstein.

Einstein var en veldig klok mann, hans uttalelser er ofte like nyttige nå, som de var før. Jeg tenker da om filosofi og fornuft.

 

 

Mårn ( : I dag skal jeg på treningsstudio :w00t:

Misunnelig. Hva koster det egentlig?
Lenke til kommentar

Har begynt å gå tur hver dag.

Jeg har også gått en tur i dag. :)

 

Og senere på dagen:

Var på butikken for å kjøpe kyllingpålegg. Mens så hadde de en hel handlevogn med tights og sokker og sånt på tilbud, mesteparten til 20 kroner. Så jeg kom hjem med en hel bærepose... Kyllingpålegget kunne det være det samme med. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt sånn her og, bare at det går mer i perioder, dog at det kan skje plutselig.

 

Vet du hva som trigger disse dalene?

 

Jeg blir redd blant annet, har sosial angst og AvPD. Men noen ganger kan det bli litt omvendt, at det går helt fint å være med andre, så blir jeg redd etterpå igjen.

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

 

Jeg blir redd blant annet, har sosial angst og AvPD. Men noen ganger kan det bli litt omvendt, at det går helt fint å være med andre, så blir jeg redd etterpå igjen.

Me too, kjekke greier, er det ikke?

 

 

mhm :blush: tenker litt på hvor lenge det har vært sånn, og at jeg har gått glipp av mye. Henger litt etter også. Blir deprimert av at jeg ikke klarer å nyte det jeg egentlig liker. Så har jeg gått lenge og hatt et feil syn på hvem jeg er og hva jeg egentlig har lyst til, som begynner å normaliseres igjen, men tror det er vondt å komme tilbake der det er mye som må ordnes opp.

Lenke til kommentar

mhm :blush: tenker litt på hvor lenge det har vært sånn, og at jeg har gått glipp av mye. Henger litt etter også. Blir deprimert av at jeg ikke klarer å nyte det jeg egentlig liker. Så har jeg gått lenge og hatt et feil syn på hvem jeg er og hva jeg egentlig har lyst til, som begynner å normaliseres igjen, men tror det er vondt å komme tilbake der det er mye som må ordnes opp.

Ikke sant... Hadde gitt alt for å kunne starte fra første klasse igjen liksom...

 

Det er vanskelig å akseptere at "det er ingen vei tilbake, man må bare se framover". Man merker bare i sosiale situasjoner hvor mye de har å snakke om, som om de fortsetter på en eldgammel samtale. og du har brukt alle de siste årene på å unngå folk. Henger etter som du sier.

 

Mhm, ser den. "Hvem er jeg liksom, hvor går jeg, hva vil jeg?"

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Takk for at du tar tid til å svare. Det hjelper at det er noen andre også (selv om det ideelt sett ikke skulle ha vært det).

 

Det er litt forvirrende, synes ikke AvPD er helt riktig, dem sier at jeg har et stort potensiale (har lenge tvilt på det). Det strider i mot en slags grunnpersonlighet, er egentlig veldig åpen, noen ganger greier jeg ikke å holde kjeft heller. Det er litt komplisert. Håndterer ikke å sitte i ro lenge heller.

 

Hvis jeg ikke gjør noe NÅ, så kommer jeg til å leve et trist og sørgelig liv, det har jeg ikke tenkt å gjøre. Det å sitte inne og bare la alt skure og gå, finne på sine egne unnskyldninger for å ikke gjøre noe, tilhører fortiden. Kommer til å presse meg selv veldig hardt nå. Den innstilling er ikke noe en psykolog har gitt meg (men noen ganger har jeg likevel behov for psykolog)), så får det bare føles ut som om alt går til helvete (noe det ikke gjør, så lenge jeg gjør det rette).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God kveld :) Det har vært fullt kjør i hele dag :) Men har laget meg youghurt med banan chili og fersken pluss det and krydderet som sist med kakao bønner namnam:) Også har jeg laget meg te, men nå tok jeg litt brunt sukker iden og mynte og hvitløk og melk også hehe :) Men jeg har bare spist tunfisk salat i hele dag da til frokost lunsj og middag den som jeg lagde i går. Og det var ikke akkurat så mye jeg lagde også spist et eple også. Men har danset i to timer omtrent i kveld pluss yoga i nesten to timer til sammen i dag og sykla og bært masse tunge ting i dag. følte meg ikke så veldig i form som skulle dra å danse, men det gikk over etter en del vann også :)

 

Tror jeg kommer til å sove godt i natt også ber jeg ut den negative energien i alt :) Amen

 

Imorgen blir det bare litt på helsestudio :) Og slappe av i helgen :) Hehe ble bedt på middag idag av en også jeg som jeg var litt forelsket i før :D Men sa nei. Fordi jeg er så glad i drømmemannen min :) Men det var nydelig da :)

 

PSykokafe og den profilen til hebbelilla var jo fin nå :wallbash:

 

http://youtu.be/FNxClmvCSkQ

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Jeg har også gått en tur i dag. :)

 

Og senere på dagen:

Var på butikken for å kjøpe kyllingpålegg. Mens så hadde de en hel handlevogn med tights og sokker og sånt på tilbud, mesteparten til 20 kroner. Så jeg kom hjem med en hel bærepose... Kyllingpålegget kunne det være det samme med. ;)

 

hehe :)

Lenke til kommentar

Jeg har også gått en tur i dag. :)

Og senere på dagen:

Var på butikken for å kjøpe kyllingpålegg. Mens så hadde de en hel handlevogn med tights og sokker og sånt på tilbud, mesteparten til 20 kroner. Så jeg kom hjem med en hel bærepose... Kyllingpålegget kunne det være det samme med. ;)

 

Hehe, er glad i tilbud jeg og. :wee:

 

Har gått langt i dag, på fjellet... passe mør i musklene, men det er fint. Men tror jeg må dusje. :p

 

Ja, nå fortalte jeg visst om kroppslukten min og. Yey.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har også gått en tur i dag. :)

Og senere på dagen:

Var på butikken for å kjøpe kyllingpålegg. Mens så hadde de en hel handlevogn med tights og sokker og sånt på tilbud, mesteparten til 20 kroner. Så jeg kom hjem med en hel bærepose... Kyllingpålegget kunne det være det samme med. ;)

 

Hehe, er glad i tilbud jeg og. :wee:

 

Har gått langt i dag, på fjellet... passe mør i musklene, men det er fint. Men tror jeg må dusje. :p

 

Ja, nå fortalte jeg visst om kroppslukten min og. Yey.

 

Og det tror jeg må også...Dusje hehe :) Så deilig det hørtes ut med tur på fjellet også :) mm lukter mann helt hit :p

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Ja, fjellet/skogen anbefales altså... hvis jeg går 30 min på asfalt får jeg vondt, men nå har jeg gått 3-4 timer på sti og uttafor sti og har ikke noe vondt i det hele tatt... men mye mer sliten.

Sporty du :) Og ikke rart du blir sliten etter så lang tur :D Kjempe bra! :) Fant du noen blåbær da? Jeg elsker å gå i skogen selv, men må gå sammen noen :) Kan gå noen steder i skogen alene, men må ha gått der en del først. Eller så synes jeg det er litt skummelt :(

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...