Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

 

Voksenopplæring 2014-2015
Eksamensforberedende kurs for praksiskandidater skoleåret 2014/2015

Det settes i gang voksenopplæring i matfagene (IMP) på Hamar i august. Undervisningen er i regi av Storhamar videregående skole og har et omfang på 20 samlinger som tilsvarer 140 undervisningstimer. Kandidatene meldes opp til eksamen som privatister i juni 2015. Kurset koster 15.000 kr. Kandidater som er organiserte i NNN kan søke LÒs utdanningsfond om støtte på ca 10.000 kr.

Det er fortsatt noen ledige plasser til høsten så ønsker du å delta fyll inn vedlagte søknadsskjema og send inn til [email protected] snarest.

Last ned søknadsskjema her

 

Takk for lenke og tips. Men det funker ikke med 20 samlinger. Måtte vært noe lokalt. Er ikke så farlig, er masse annet jeg kunne tenkt meg, men som jeg heller ikke får til.

 

Det finnes masse muligheter. Lokalt i nærheten av der du bor sikkert også. Og om man klarer litt og litt så kan man klare mer etter hvert :) Og tenke at du ikke får til er jo lite smart da

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har uansett ikke krav på mer videregående opplæring, Sabell. Jeg gikk allmenn (studiespesialiserende) med snitt på 5,4 og full fordypning i 3 realfag. Burde heller satse i den retningen...

Du kan gå opp som privatist og være hospitant i voksenopplæring. Sats på det du føler er riktig for deg, men får du utdannelsen din får du bedre selvtilitt også :) Også får du mange studie venner ;) Også er du jo god på mye! Dumt om du kaster bort evnene dine også. Har du klart såpass så klarer du mer ;) Lykke til ihvertfall!

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Ja, kaster vekk evner og liv...

Ja bollene fikk en veldig bra konsistens of hevning - men de var altfor lite søte. :p

Takk for "lykke til", jeg får bare se.

Om du bare går hjemme så er det bedre og ta seg litt tid til å ha noen få timer på skolen. Tenk på deg selv :)

 

Sov godt TLLM :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

De bollene så gode ut! :O Send noen til meg også da! xD

 

 

Ja stemmer nok dette, kanskje jeg ikke har "stivnet"... altså er mer flyktig.

 

Nice, pizza er som sagt noe av det diggeste...

Og det tar litt tid å forme hjernen, uker/måneder, år hvis du skal gjøre store ting. :)

 

Pizzaen er i ovnen! :thumbsup:

 

 

Hehe har ikke lest akkurat den, men forfatteren skriver veldig filosofisk, det liker jeg.

 

Hehe, tenkte på det... men så følte jeg meg som en facebook-husmor.

Jeg liker spontanprøve ting, så jeg kjøper den boka!

 

Neida, bare forum-husmor! :wee:

 

 

Hvorfor blir jeg så uttørket i hals og nese i utlandet om natten????

 

Har prøvd med åpent vindu, ac, ingen ac.

 

Det er så gale at jeg kunne ikke bodd her :(

Sand i lufta? :p

 

Eller kanskje det har vært et kanelutbrudd/lekasje en plass. Det trekker til seg fuktighet, og kan være årsaken til uttørkingen du kjenner.

Lenke til kommentar

Hehe... tror du han noensinne får napp? ;-)

 

 

Ble ikke boller da... Får ta det imorgen tenkjer jeg.

 

Så digg ut... angrer egentlig på at jeg ikke lagde pizza.

Hadde løyet om jeg sa jeg hadde troen på det ja.

 

 

Har sett bedre.. :p Men satser på den smaker godt.

BfRA5oF.jpg

Endret av AdNauseam
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...