Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imorgen våkner ikke jeg tidlig. Skal legge meg på spikermatta nå. Og lese i bibelen ;) Klovner er det nok av...Men man trenger ikke kle seg ut for det.

 

http://youtu.be/z7EK-F4U3xY

 

http://youtu.be/vH3620c0Vz8

 

"For å se en klovn i deg drømmen, symboliserer absurditet, lys-heartedness, og en barnslig side til din egen karakter. Den åsyn av klovn er en refleksjon av dine egne følelser og følelser. Enten det er en glad klovn eller en trist klovn, som vil hjelpe deg gjennom hvordan du kan føle. Handlingene til klovn innebærer ditt uhemmet natur.Alternativt er det en indikasjon på din tankeløse handlinger. Hvis du har en frykt eller fobi for klovner, kan klovn representere en mystisk person i livet ditt som betyr at du skader. Noen du vet kan ikke være hvem de synes å være. Eller noen kan late til å være noen de ikke og gjemmer seg under en fasade. * Vennligst se også Jester."

 

I Tarot , "The Fool" er et kort av Major Arcana . Tarot skildring av Fool inkluderer en mann (eller sjeldnere, en kvinne) sjonglering uanfektet eller på annen måte distrahert, med en hund (noen ganger katt) i hælene på ham. Dåren er i lov av uvitende vandre utenfor kanten av et stup, stup eller annet høyt sted. En annen Tarot karakter er død . I middelalderen, Døden er ofte vist i Jester drakten fordi "Den siste latter er reservert for døden." [ trenger referanse ] Også fornedrer Død alle bare som narrer gjør narr av alle uavhengig av stående.

 

Sov godt :roll:

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

Imorgen våkner ikke jeg tidlig. Skal legge meg på spikermatta nå. Og lese i bibelen ;) Klovner er det nok av...Men man trenger ikke kle seg ut for det.

 

1. hebbelilla bruker en klovn i avataren

2. du truer med å forlate tråden hvis den ikke blir fjernet

3. jeg påpeker hvor tullete det er

4. du føler deg krenket og kaller meg en klovn

 

:thumbup:

 

Nei jeg synes klovner er ekle og vil ikka se sånn rundt meg. Og jeg mente ikke du var klovn. Hebbelilla gjør jo som hun selv vil og jeg er jo her fortsatt :) mitt første mareritt når jeg var liten var en klovn og jeg glemmer det aldri. Dessuten har disse gjerne en forbindelse til noe som er ekkelt. hadde det bare vært en klovn uten noen forbindelse så hadde de jo ikke vært så ekle heller. Og da mente jeg det er nok av klovner. Siktet ikke til deg.

 

God natt :p

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Håper du fikk deg litt frisk luft TLLM.

 

Har ikke peiling på klovner. Men det har tydeligvis du Sabell. :-)

Syns det er noe fascinerende med the joker-karakteren. Har ikke sett filmen da.

Men om det er lurt av en følsom person i sjelelig krise å spille en sånn rolle, betviler jeg.

Lenke til kommentar

God morgen folk. \£/

 

Går alltid rett vest for noen (gitt at vest er slutten). Trist men sant.

 

Interessant hvordan hjernen drar deg ned igjen etter en veldig bra dag..

 

 

Jeg så ikke humoren... kanskje det er morsomt fordi fotografen er så slem? Man kan jo le litt av hatefulle folk...

Jeg tror ikke hatefulle folk egentlig vet hva de hater. De bare hater. Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...