Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Fikk vaska meg ferdig også trente jeg yoga også lagde jeg middag. Varmet opp fra i går også dusja jeg og dro jeg ut en tur. Og gjett hva som stod bak hjørnet når jeg kom hjem igjen. Men nå ble jeg så sint at jeg sparka til han på skulderen i trappa. Fordi han var så frekk og fulgte etter meg inn i gangen å lukket døra bak seg. Enda jeg bad han gå. SÅ tok han tak i armen min, men jeg har naboer. så han følte seg nok ikke så høy i hatten som gjør sånn. Også kastet han penger til meg på gulvet...Og hvorfor skal det liksom alltid være noe som er dårlig? Jeg sa unnskyld også men jeg orker ikke å se han hver dag på utsiden her fordi jeg trenger ro og det sa jeg også. Men det klikker for meg snart om han fortsetter sånn neste gang kanskje sparker han i hodet. Også blir det jeg som sitter med dårlig samvittighet fordi jeg blir så sint. Og oppå det så prøver han å bestikke meg også. Er ikke lov til å drive og forfølge folk som han gjør.

Så bra at du sparka til ham da. Men det hjalp visst ikke da:-/ Nei, vold hjelper vel aldri...Så det at han kasta penger på gulvet tok du som et forsøk på bestikkelse? Ja, ja...merkelig måte i så fall.

 

Nei, ikke tenk på å skade ham. Glem det. prøv å ignorere ham i stedet for. Og ikke gjør som du skriver; be om unnskyldning. Not!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bra at du sparka til ham da. Men det hjalp visst ikke da:-/ Nei, vold hjelper vel aldri...Så det at han kasta penger på gulvet tok du som et forsøk på bestikkelse? Ja, ja...merkelig måte i så fall.

 

Nei, ikke tenk på å skade ham. Glem det. prøv å ignorere ham i stedet for. Og ikke gjør som du skriver; be om unnskyldning. Not!

 

Men jeg gikk joaltjeg kunne og inn døra mi og prøvde ååå lukke døra bak mag men så bare følger han etter. Han er skikkelig frekk. Var redd for han også. Heldigvis gjorde han ikke noe voldelig annet enn å prøve å holde hardt i armen min, men kom meg løs. Også mistet jeg nøkkel i trappa og fant den ikke, og da skulle han hjelpe meg å finne den da. Også dyttet jeg han ut døra også stod han med den ene foten i døra så jeg ikke fikk lukket igjen og da begynte å ta opp penger og kastet en 200 lapp på gulvet.SYnes ikke han er noe snill fordi han vet at jeg sliter økonomisk også. Også er han dritt sterk også. Men jeg synes ikke det er noe godt at han skal drive å vokte på meg. Ikke nok med det hater å bo her også. Og nå enda mer også. Nå gråter jeg også. Er liksom nesten helt bra helt til han dukker opp. Fordi nå hater jeg nav og masse annet også

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

Så bra at du sparka til ham da. Men det hjalp visst ikke da:-/ Nei, vold hjelper vel aldri...Så det at han kasta penger på gulvet tok du som et forsøk på bestikkelse? Ja, ja...merkelig måte i så fall.

 

Nei, ikke tenk på å skade ham. Glem det. prøv å ignorere ham i stedet for. Og ikke gjør som du skriver; be om unnskyldning. Not!

 

Men jeg gikk joaltjeg kunne og inn døra mi og prøvde ååå lukke døra bak mag men så bare følger han etter. Han er skikkelig frekk. Var redd for han også. Heldigvis gjorde han ikke noe voldelig annet enn å prøve å holde hardt i armen min, men kom meg løs. Også mistet jeg nøkkel i trappa og fant den ikke, og da skulle han hjelpe meg å finne den da. Også dyttet jeg han ut døra også stod han med den ene foten i døra så jeg ikke fikk lukket igjen og da begynte å ta opp penger og kastet en 200 lapp på gulvet.SYnes ikke han er noe snill fordi han vet at jeg sliter økonomisk også. Også er han dritt sterk også. Men jeg synes ikke det er noe godt at han skal drive å vokte på meg.

 

Mye bedre å skrike høyt og påkalle andres oppmerksomhet.

Eller skaff deg en alarm som du kan utløse ved sånne episoder.

Mannen er jo gal......trist men sant.

:hm:

Lenke til kommentar

Mye bedre å skrike høyt og påkalle andres oppmerksomhet.

Eller skaff deg en alarm som du kan utløse ved sånne episoder.

Mannen er jo gal......trist men sant.

:hm:

 

Alarm jo jeg prøvde å få alarm av politi engang fordi jeg holdt på å bli drept, men de hadde ikke til meg. Beste er selvforsvar. Men jeg har fått våpen om jeg vil nå også :) Har lært :) Dessuten nøler jeg ikke lengre med å slå tilbake om noen prøver seg. Forferdelig avatar du har, beklager ;) Sånn skummel mikkemus.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

Mye bedre å skrike høyt og påkalle andres oppmerksomhet.

Eller skaff deg en alarm som du kan utløse ved sånne episoder.

Mannen er jo gal......trist men sant.

:hm:

 

Alarm jo jeg prøvde å få alarm av politi engang fordi jeg holdt på å bli drept, men de hadde ikke til meg. Beste er selvforsvar. Men jeg har fått våpen om jeg vil nå også :) Har lært :) Dessuten nøler jeg ikke lengre med å slå tilbake om noen prøver seg.

 

Bra å være tøff. Men hvis du slår, slår han sannsynligvis tilbake. Du kan utløse "villdyret" i ham.

Nei, ikke sånn alarm, tenkte på en vanlig alarm, som man kan kjøpe på fx Biltema til 50 kroner eller noe.

Eller skrike høyt og løpe.

Vold løser ingen problemer. Bare se på USA. Vold avler vold.

:)

Lenke til kommentar

Bra å være tøff. Men hvis du slår, slår han sannsynligvis tilbake. Du kan utløse "villdyret" i ham.

 

Nei, ikke sånn alarm, tenkte på en vanlig alarm, som man kan kjøpe på fx Biltema til 50 kroner eller noe.

Eller skrike høyt og løpe.

Vold løser ingen problemer. Bare se på USA. Vold avler vold.

:)

 

 

 

De som plager meg vil få dobbelt tilbake ;) Men nå kanskje han skjønte noe. Jeg klarer toppen en måned til her jeg bor. Også flytter jeg langt vekk. Har fått nok nå av alt mulig. Og hjernen min er altfor rastløs til å få sove nå og.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Takk TLLM:-)

Du tenker på "the joker".

Det var forferdelig trist at han som spilte the joker tok livet av seg.

Der har man nok et eksempel på at det ikke hjelper å ha suksess i livet.

(han hadde kjæreste og barn (hvis jeg husker rett), var utrolig kjekk og mamma mia for en karriere)

Endret av hebbelilla
Lenke til kommentar

Siste var vel Heath Legder?

 

Ok, so wopwopwopwop er frisk humor, hm....

 

Ah ja, det stemmer... han tok livet sitt... visste ikke han var The Joker, Batman fenget aldri... husker bare jeg så den med Schwarnegger som "Mr. Freeze", men den var dårlig. Den som jeg liker er den til Tim Burton, den med Pingvinmannen. Tim Burton er kul. Vet egentlig ikke om jeg har sett flere... ang. Ledger, han var nok regnet som en kjekk mann ja. Det var vel noe stoff involvert?

Lenke til kommentar

Nja, egentlig sies det at det var et uhell, for mange sovetabletter, samtidig som han brukte medisiner mot lungebetennelse.

At kombinasjonen var dødelig.

Men han var midt i en skilsmisse, og hadde depresjon, så...

Noen tror til og med at det var pga Batman innspillinga, at rollen ble for krevende.

 

 

(leste fakta nettopp)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...