Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har meldt meg inn i treningstudio og framover blir det å trene 3 dager i uka der etter et fast program:) Blir spennende å se resultater etter kanskje et par mnd :) En må liksom bare hoppe i det. Å begynne et sted. Er mer vanskelig å prøve å rutinere seg selv med feks å bestemme at man skal jogge annen hverdag. Men heller begynne smått og forsiktig. Og det å ha et sted å gå til er en bra begynnelse. Hvis man har problemer med å ta tak i seg selv å begynne selvstendig, men heller få litt råd og tips og at man ikke presser seg for hardt til å begynne med fordi da kan man også gå lei eller også bli ekstra sliten og med det gir man opp tidlig kanskje også. Jeg jogger eller sykler omtrent hver dag ved siden av fordi jeg har lyst, men jeg startet med det fordi jeg også følte jeg måtte det. Men ved siden av det så hadde jeg ingen annen trening. Bare litt sånn innimellom i begynnelsen. Man må liksom komme til et eller annet man kunne tenke seg å holde på med å prøve det. Og selvom det er slitsomt også prøve å fortsette. Gi det litt tid. Man er jo ikke verdensmester med engang heller ;) Målet mitt er å komme tilbake til den treningen jeg egentlig holder på med. Men må bli i bedre form igjen, men tror jeg kommer igang nå i år :) For formen begynner å bli bedre, men smertene er der fortsatt, men de kanskje forsvinner med mer trening som er oppbyggende for de smertene og det andre programmet jeg kommer til å følge nå pluss litt dans også :) Får se. Men jeg tar det egentlig pent. Og det må være gøy å trene også :) Nå fortiden så kan jeg feks ikke jogge så mye, fordi plutselig får jeg skikkelig vondt, men da sykler jeg heller i stedet. Men om en måned så tror jeg at jeg jogger skikkelig igjen eller så er jeg veldig glad i å sykle også :) Men jeg kan ikke starte med den andre treningen før jeg klarer å jogge uten å få vondt. Så jeg skal la være å jogge inntil det har gått en uke nå for å se om det har blitt bedre da :) Kosthold er også kjempe viktig for lav og høy energi. Men får man i seg en ordentlig god frokost så har man på en måte reddet resten av dagen tror jeg ;) Min frokost i dag er ikke så veldig heldig har hvete baguetter i ovnen, men det er veldig godt :) Også er det søndag da :D Også har jeg laget iste uten sukker:) Våknet seint i dag og :) Har ikke rørt sukker eller honning på to uker i teen nå. Og kommer til å fortsette sånn. Men har med å skeie ut innimellom Igår ble det masse brus feks og smågodt og chilinøtter og potegull og film :) Men var på besøk hos noen. Også dro jeg på stranda her om dagen og tenkte å ha med meg pulverkaffe, også ble det til at jeg kjøpte en boks cafe ole` pulver også kjøpte jeg potetgull da og :) hehe:) Har blitt helt hekta på potetgull å dyppe i tacosaus :) Men i går sa jeg til meg selv at jeg må lage min egen tacosaus. Å prøve å spise mer grønnsaker og heller dyppe de:) Kan jo prøve å lage hjemmelagd potetgull også :) Sikkert litt mer sunt enn det man får på butikken :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

1. Hvordan fjerner man leppestift fra leppene?

 

2. Sånne sider der teksten er automatisk oversatt fra engelsk for å trekke brukere de kan vise reklame til er så ufrivillig komiske noen ganger:

"Ikke bare er kald fløte et produkt utviklet for å fjerne makeup"

(kald fløte = cold cream = kuldekrem)

 

"Det er ikke uvanlig å trekke briller fra oppvaskmaskinen og for å finne leppestift fremdeles henger på som om syklusen ikke skjedde."

(briller = glasses = glass)

Lenke til kommentar

sporty! du kommer sikkert til å merke det veldig etter 2 måneder :)

 

I det siste har jeg bare trent hjemme og ute. Så skal jeg begynne å trene på treningsstudio igjen snart, og kanskje dans jeg også. Er så godt å være i god form.

 

hvilken trening holder du egentlig på med?

 

mat er viktig ( :

 

joy-lemon-salmon-400.jpg

hehh :)

 

20140803_131544.jpg

frokosten min i dag :) Ble litt inspirert til å prøve og lage hjerter <3 hehe :)

 

 

Ble inspirert til å ta litt yoga hjemme her nå også. Har en sånn dvd som jeg kan trene etter:) Vi får slå oss sammen litt og motivere hverandre her vettu :) En halvtime hjemmetrening i dag på oss feks for dem som vil:) Finnes masse fine youtube videoer som man kan følge også :) Klokka tre i dag hjemme trening. "Heng deg på" Trener egentlig kampsport, men ikke si det til noen ;) Takk nå skal jeg henge opp boxebagen min igjen også, så hver gang jeg ser denne stalkeren eller får mel eller blir ringt så skal jeg slå og sparke på denne. Det blir hver dag det :D Sporty du og :) Problemet mitt er at jeg vil helst drive med alt mulig.. Men må liiksom ha tid og overskudd også. Også får man konsentrerere seg om noen få ting om gangen. Og heller øke etterhvert...Kan ri også om jeg vil :) Men faller av mye. Gale og skvetne hester, og det gjør at jeg blir litt mindre motivert til det også :) Også er det travhester i tilegg..Hadde holdt med en fjording, men det er veldig sunt og morsomt det også :) Og håper jeg får gjort det snart igjen også. Men nå i første omgang må jeg proritere det som kan gjøre meg bra igjen. Og dans en til to ganger i uka pluss sykling og tre ganger på helsestudio pluss litt sånn annen aktivitet holder...hmm tror kanskje jeg har adhd. Også må jeg tenke på å få ferdig utdannelsen min :) Må ut en liten luftetur nå og varme opp til yogaen ;)

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, nope... skal noe annet. Men god idé, faktisk... lettere å være hjemme enn der ute i den store, farlige verden. :p

hehe:) jeg skulle bare varme opp litt før yogaen endte med http://youtu.be/l42WdPREkKY og en time jogging. Og nå vil jeg vaske gulvet før jeg legger på yoga matta også.Også måtte jeg spise litt omelett og nå tar jeg en liten pause for har støvsugd også ;)

 

Så du jeg får sikkert ikke begynt med yoga før om en time sikkert. kanskje du kan bli med da:)?

 

20 minutter

 

:) http://youtu.be/v7AYKMP6rOE

 

 

Must see! :)

http://youtu.be/qX9FSZJu448

 

Har tenkt til å høre på sånn shaman trommer nå så jeg vasker meg inn i transe :) Deilig!

 

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk nå skal jeg henge opp boxebagen min igjen også, så hver gang jeg ser denne stalkeren eller får mel eller blir ringt så skal jeg slå og sparke på denne. Det blir hver dag det :D

 

 

haha, stå på : )

 

frokosten min i dag :) Ble litt inspirert til å prøve og lage hjerter <3 hehe :)

 

Ble inspirert til å ta litt yoga hjemme her nå også. Har en sånn dvd som jeg kan trene etter:) Vi får slå oss sammen litt og motivere hverandre her vettu :) En halvtime hjemmetrening i dag på oss feks for dem som vil:) Finnes masse fine youtube videoer

 

nam, du er flink :)

 

Vi kan prøve. I morgen tenkte jeg å gjøre noen øvelser om morgenen, skal lete på youtube og se om jeg finner noe bra.

 

Skal prøve litt yoga i kveld ( :

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yoga... naaah... not my cup of tea... :p

 

Når jeg først skal trene så går jeg opp en bratt bakke.

da tar vi denne da kanskje i stedet ? :)

 

 

Jeg har støv på hjernen så blir aldri ferdig å vaske :) Men har tatt en del nå :) Må bare ta resten tar lister og støv også og kjøkkenet og :)

 

Jeg tror du bare holder ut de to første minuttene heheh..Ikke det engang :p

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Fikk vaska meg ferdig også trente jeg yoga også lagde jeg middag. Varmet opp fra i går også dusja jeg og dro jeg ut en tur. Og gjett hva som stod bak hjørnet når jeg kom hjem igjen. Men nå ble jeg så sint at jeg sparka til han på skulderen i trappa. Fordi han var så frekk og fulgte etter meg inn i gangen å lukket døra bak seg. Enda jeg bad han gå. SÅ tok han tak i armen min, men jeg har naboer. så han følte seg nok ikke så høy i hatten som gjør sånn. Også kastet han penger til meg på gulvet...Og hvorfor skal det liksom alltid være noe som er dårlig? Jeg sa unnskyld også men jeg orker ikke å se han hver dag på utsiden her fordi jeg trenger ro og det sa jeg også. Men det klikker for meg snart om han fortsetter sånn neste gang kanskje sparker han i hodet. Også blir det jeg som sitter med dårlig samvittighet fordi jeg blir så sint. Og oppå det så prøver han å bestikke meg også. Er ikke lov til å drive og forfølge folk som han gjør.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...