The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Nei. Jeg kan jo resonnere meg frem til at jeg ikke er blokkert. Endret 2. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Kan noen fortelle meg hvorfor denne er morsom? (Den med karen på toget) Min tolkning er at den er ironisk, fordi fyren som tar bildet gjør seg selv til nerden han gjør narr av. But still. Jeg så ikke humoren... kanskje det er morsomt fordi fotografen er så slem? Man kan jo le litt av hatefulle folk... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Nei. Jeg kan jo resonnere meg frem til at jeg ikke er blokkert. Du er ikke blokkert. Det som er irriterende er at brukere som er blokkert vises med en link for å vise innlegget likevel. Så det ender oftest med at jeg likevel leser det de har skrevet. Men jeg bruker blokkeringen for å huske å ikke hisse meg opp over dem. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Det er få jeg hisser meg opp over... men noen er bare helt motbydelige. (Necro hisser jeg meg ikke opp over.) Men, jeg kan hisse meg opp over enkelt-ting noen sier. Uten at det er alt. Men noen ganger får man et negativt bilde av selve/hele personen. Forøvrig... her regner det, og er under 20. Ganske herlig. :-) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ovennevnte blokkerte bruker ble for øvrig blokkert pga heslig avatar. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hehe... yeah. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ovennevnte blokkerte bruker ble for øvrig blokkert pga heslig avatar. Hahahah. Er det ikke han selv da? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Da var dagens trim overstått... 6 min til butikken... (Patetisk.) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ovennevnte blokkerte bruker ble for øvrig blokkert pga heslig avatar. Hahahah. Er det ikke han selv da? Vet ikke, det var en annen som var mye værre han hadde da han ble blokkert. Men jeg liker heller ikke den nåværende. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Bør slutte med øl. Tok én... dårlig form. Eller kanskje det kom av noe annet, hvem vet. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Faen, er så sliten hele tiden! Er det sånn det er å være syk? Må jeg ha det sånn? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Faen, er så sliten hele tiden! Er det sånn det er å være syk? Må jeg ha det sånn?Haha.. jepp. Kroppen bruker vel all energi på å bekjempe faenskapet Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg er feit. Det er ikke lurt. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Er lat som faen jeg også og jeg er strek! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hadde du vært feit hadde du vært enda latere. Hvis ikke det er sånn at du er tynn fordi du spiser feil, da. Da kan det jo hende det er bedre å spise mer. Men, noe som er rart... vet om folk som spiser dobbelt så mye som meg, som er streker... folk som "dagen derpå" drar på bula og hogger innpå med 2x store burgere med pomfri, og så spiser middag senere på dagen. Men jeg er feit pga. inntak av syke mengder cola, da. Ellers har jeg normal appetitt. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hadde du vært feit hadde du vært enda latere. Hvis ikke det er sånn at du er tynn fordi du spiser feil, da. Da kan det jo hende det er bedre å spise mer. Men, noe som er rart... vet om folk som spiser dobbelt så mye som meg, som er streker... folk som "dagen derpå" drar på bula og hogger innpå med 2x store burgere med pomfri, og så spiser middag senere på dagen. Men jeg er feit pga. inntak av syke mengder cola, da. Ellers har jeg normal appetitt. Testet dette her i disse dagene i barca. Hun jeg er med som er "stor" og jeg som er strek. Kanskje feil å sammenligne forskjellig kjønn, men jeg spiste hvertfall mye mer og ble mye fortere sulten Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Tja... kvinner trenger mindre mat enn menn... noe jeg tror henger sammen med høyde. Kanskje også mindre muskelmasse. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jepp. Hadde du vært høyere (vet ikke hvor høy du er ) hadde du vært slankere, men sikkert veid omtrent det samme. Jeg er 187, det er ofte jeg synes jeg skulle vært 8-10cm kortere. Fått Jevnet ut litt ledd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå