Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

TL?

 

Åja, haha, er nok litt status ja. Look at me, I'm tha beast. Jeg hadde noen hundre Gcreds på TVT som jeg brukte syyykt lang tid på! Usynkronisert bredbåndslinje. :/ Så tok det ikke mange dagene så var det brukt opp. Så var det å spare igjen..

 

Du er bare Nerden. TL = TorrentLeech. ;-)

 

hmm liker noen av karakterene, skaper vell min egen dybde i guess. Liker film godt, men jeg har ikke sett den. Skal jeg gjøre :)

 

Ja, joa, blir jo emosjonell dybde eller hva man skal kalle det. Det liker jeg også ved Kill Bill, den er ekstremt emosjonell. Jeg vet ikke hvem min favorittkarakter er jeg... Bill sannsynligvis. Alle liker Bill, tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble ikke ferdig i kveld, men har noe å kose meg med i helga ihvertfall :D Er trøtt nå :) Går og legger meg på spikermatta. Skulle ha dusja, men orker ikke nå så seint. Sove godt :) Lurer på hvor lenge jeg sover uten vekkerklokke i morgen jeg :roll:

 

"Herren er god,
et vern på nødens dag.
Han tar seg av dem
som søker tilflukt hos ham.
"

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Føles som jeg har hangover, og jeg har ikke drukket. O.o

Hvorfor sover du på den? Får du sove på den? Det er vel bare billedlig det med spiker?

Nei, opprinnelig brukte de spiker. Men siden vi lever i en moderne verden så selges de ikke som treplater med mange spikere i. Men derimot en tøymatte med plastikkpigger på.

Er ganske behagelig, kjøp en. Men det er ikke meningen du skal sovne på den, da voldtar den ryggen din, spesielt hvis du beveger deg når du sover.

 

 

 

 

Kan noen fortelle meg hvorfor denne er morsom? (Den med karen på toget)

 

Min tolkning er at den er ironisk, fordi fyren som tar bildet gjør seg selv til nerden han gjør narr av. But still.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Behagelig...

 

MS12.jpg

Det der er vel en spikermatte for å stoppe biler med, og ikke til å ligge på?

 

 

Kan noen fortelle meg hvorfor denne er morsom? (Den med karen på toget)

 

Min tolkning er at den er ironisk, fordi fyren som tar bildet gjør seg selv til nerden han gjør narr av. But still.

 

Vet ikke. Det er kanskje ikke uten grunn at Admiral Necrolamedor er på min liste over blokkerte brukere.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...