The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 TL? Åja, haha, er nok litt status ja. Look at me, I'm tha beast. Jeg hadde noen hundre Gcreds på TVT som jeg brukte syyykt lang tid på! Usynkronisert bredbåndslinje. :/ Så tok det ikke mange dagene så var det brukt opp. Så var det å spare igjen.. Du er bare Nerden. TL = TorrentLeech. ;-) hmm liker noen av karakterene, skaper vell min egen dybde i guess. Liker film godt, men jeg har ikke sett den. Skal jeg gjøre Ja, joa, blir jo emosjonell dybde eller hva man skal kalle det. Det liker jeg også ved Kill Bill, den er ekstremt emosjonell. Jeg vet ikke hvem min favorittkarakter er jeg... Bill sannsynligvis. Alle liker Bill, tror jeg. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Har tenkt til å fortsette på tegningen min å håpe jeg blir ferdig i kveld så jeg kan begynne på en ny i morgen Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Livet er egentlig akkurat sånn. Så fort vi har begynt på noe gleder vi oss til å bli ferdig og begynne på neste. Det er i denne og bare i denne prosessen vi føler å være levende. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Men jeg er glad bare jeg klarer å få satt meg ned til å tegne egentlig Og jeg er liksom på vei dit nå Må bare lukke alt annet ute først. Lage meg litt te Endret 1. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Ja, bra det da... :-) Jeg er sånn rar. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Ja, bra det da... :-) Jeg er sånn rar. Fint det Har satt på en cd om Gud,og laget meg te og gått et annet sted for å tegne nå Endret 1. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Gud. God. Gud er god. Tilfeldighet? I think not... 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Neida... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Nja, litt rar. Men ble avslappet nå. Ligge i et mørkt kaldt rom er digg... Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Ble ikke ferdig i kveld, men har noe å kose meg med i helga ihvertfall Er trøtt nå Går og legger meg på spikermatta. Skulle ha dusja, men orker ikke nå så seint. Sove godt Lurer på hvor lenge jeg sover uten vekkerklokke i morgen jeg "Herren er god, et vern på nødens dag. Han tar seg av dem som søker tilflukt hos ham." Endret 1. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Går og legger meg på spikermatta. Hvorfor sover du på den? Får du sove på den? Det er vel bare billedlig det med spiker? Natta! Skal køye jeg og. Endret 1. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Håper du fikk sove og sov godt http://www.antonsport.no/pimg/prev/prev_983003_spikermatte.jpg Jeg legger meg på denne hver kveld fordi den gjør så jeg blir skikkelig avslappet og søvnig, men når jeg er på vei til å sovne så tar jeg den bort. Våknet egentlig tidlig i dag først åtte, men så sovnet jeg igjen og sov til ni Endret 2. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Gud. God. Gud er god. Tilfeldighet? I think not...Det er tilfeldig i følge wiktionary. Beklager å være party pooper. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Føles som jeg har hangover, og jeg har ikke drukket. O.o Hvorfor sover du på den? Får du sove på den? Det er vel bare billedlig det med spiker? Nei, opprinnelig brukte de spiker. Men siden vi lever i en moderne verden så selges de ikke som treplater med mange spikere i. Men derimot en tøymatte med plastikkpigger på.Er ganske behagelig, kjøp en. Men det er ikke meningen du skal sovne på den, da voldtar den ryggen din, spesielt hvis du beveger deg når du sover. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1430121&page=458&do=findComment&comment=21855756 Kan noen fortelle meg hvorfor denne er morsom? (Den med karen på toget) Min tolkning er at den er ironisk, fordi fyren som tar bildet gjør seg selv til nerden han gjør narr av. But still. Endret 2. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Det er tilfeldig i følge wiktionary. Beklager å være party pooper. Nei... en har jo på engelsk "god" og "good". Som sikkert har samme opphav som "gud" og "god". Behagelig... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hehehe... for en verden vi lever i! Måtte le litt, selv om det er rart og. http://dbtv.no/3706581493001?dbtvl=6#Kakaob%C3%B8ndene_smaker_sjokolade_for_f%C3%B8rste_gang Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Behagelig... Det der er vel en spikermatte for å stoppe biler med, og ikke til å ligge på? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1430121&page=458&do=findComment&comment=21855756Kan noen fortelle meg hvorfor denne er morsom? (Den med karen på toget) Min tolkning er at den er ironisk, fordi fyren som tar bildet gjør seg selv til nerden han gjør narr av. But still. Vet ikke. Det er kanskje ikke uten grunn at Admiral Necrolamedor er på min liste over blokkerte brukere. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Vet ikke. Det er kanskje ikke uten grunn at Admiral Necrolamedor er på min liste over blokkerte brukere. Har du blokkert mange? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå