Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klikker snart. Han går forbi der hvor jeg bor hver eneste dag og prøver å se inn gjennom vinduet og sender meg meldinger flere ganger i løpet av dagen :/ Merker jeg blir dritt forbanna når jeg oppdager det og det gjorde jeg nå for noen få minutter siden. Og i går når jeg kom hjem så stod han rundt omkring her og...

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Kan ikke være godt å være jente/kvinne. Som mann digger jeg stalkere. Ikke det at jeg har noen.

Jeg tror ikke du hadde digga det om du var oppi noe lignende. Det er føles nesten som frihetsberøvelse når folk holder på sånn.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Det kan jeg godt forstå. Bare leste om Alexander Rybak jeg, og hans øst-europeiske stalkere. Som reiser etter han hvor han drar med fly. Som sender brev. Som venter på trammen når han kommer og smiler helt besatt.

 

Blir sliten av det og trykt ned energisk og får skikkelig trang til å ville flykte enda mer også. Prøver å holde det utenfor meg selv men det er ikke så lett. Også blir jeg deprimert av det fordi situasjonen min er ikke så enkel fra før av heller akkurat. Og når jeg ser han så tenker jeg på alt det andre som er vanskelig også. Og nå er det sånn at jeg får sånn lyst til å slå han ned. Fordi det plager meg så enormt. Og jeg har ringt politi og prøvd å si til han mange mange ganger før jeg ringte, men det nytter jo ikke.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Little Lucid kjeftet på meg tidligere idag. Jeg felte en tåre. :(

 

 

Nå skuffer du. Spesielt din browser. Hvor har du VPN, Tyrkia?

Nederland.

 

 

Får ikke lov å se sangen jeg... :/ Diskriminering.. Just because I'm black!!

 

 

Kan ikke være godt å være jente/kvinne. Som mann digger jeg stalkere. Ikke det at jeg har noen.

Ja, ikke sant! :O Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Blir sliten av det og trykt ned energisk og får skikkelig trang til å ville flykte enda mer også. Prøver å holde det utenfor meg selv men det er ikke så lett. Også blir jeg deprimert av det fordi situasjonen min er ikke så enkel fra før av heller akkurat.

Men sånn for å være alvorlig her. Han kan jo ikke holde på sånn, tydeligvis skjønner han ikke hva han gjør.

 

Men som LL sier, samle "bevis". Og så får du sånn avstands-um-perimiter- "du har ikke lov til å nærme deg meg på så-så lang avstand"-greie.

 

 

Sånn at hvis du googler canna så ser ikke CIA det?

De ser det. Men de ser bare ikke hvem. :D

 

 

Men ja, jeg laster ikke ned ting som er ulovlig. Fordi det er jo ulovlig. Vil bare understreke ikke.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Bare vent til de får kvantecomputer du. Da kan de hacke kjøleskapet ditt.

 

Er fildeling en sport? Syns det virker sånn... konkurranse om å ha mest upload på private trackers.

Den dagen de får kvantecomputer så skal jeg kvante computeren opp kvanterævva deres!

 

De har ikke gjort seg fortjent til kvantecomputer. :grumpy:

 

 

Ja, altså, det er vel fordi du må ha credits for å laste ned. Altså, seeder (laste opp) du 1 GB kan du leeche (laste ned) 1 GB.

Lenke til kommentar

Den dagen de får kvantecomputer så skal jeg kvante computeren opp kvanterævva deres!

 

De har ikke gjort seg fortjent til kvantecomputer. :grumpy:

 

Ja, altså, det er vel fordi du må ha credits for å laste ned. Altså, seeder (laste opp) du 1 GB kan du leeche (laste ned) 1 GB.

 

Gjett hvem som først får kvantecomputer... NSA eller CERN...

 

Ja, var på TL en periode, så vet hvordan det fungerer. Men noen har jo en helt syk mengde uploada. På TL må du ha litt mer upload enn download for å få full privilegies, men du trenger ikke ha lasta opp 300 TB. Jeg tipper det gir litt status.

Lenke til kommentar

Gjett hvem som først får kvantecomputer... NSA eller CERN...

 

Ja, var på TL en periode, så vet hvordan det fungerer. Men noen har jo en helt syk mengde uploada. På TL må du ha litt mer upload enn download for å få full privilegies, men du trenger ikke ha lasta opp 300 TB. Jeg tipper det gir litt status.

NSA. De eier sikkert halve verden.

 

TL?

 

 

Åja, haha, er nok litt status ja. Look at me, I'm tha beast. Jeg hadde noen hundre Gcreds på TVT som jeg brukte syyykt lang tid på! Usynkronisert bredbåndslinje. :/ Så tok det ikke mange dagene så var det brukt opp. Så var det å spare igjen..

 

 

 

 

 

 

HEAVY RAIN FERDIG INSTALLERTTTT! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

(dAGENS SPAM)

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...