The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Er ikke det her utrolig bra? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 *Sukk* Alene. Ble plutselig selskapssyk. Men tar vel en pils åkkesom. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 *Sukk* Alene. Ble plutselig selskapssyk. Men tar vel en pils åkkesom. Chrome prøver å oversette. Men vi er visst for smarte for den! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Er ikke det her utrolig bra? [You-Tube-filmvideo] Jo. Jeg spesielt de tomme blikkene de gir hverandre! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Chrome prøver å oversette. Men vi er visst for smarte for den! Hehe, nå høres jeg dum ut... bare svada. Jo. Jeg spesielt de tomme blikkene de gir hverandre! Skjerp deg!!! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hehe, nå høres jeg dum ut... bare svada. Haha, synes google sin vri på det var litt morsomt Skjerp deg!!!Bare tulla. For å være seriøs, jeg liker måten de lagde filmene på før. Nå så må de skifte kameravinkel etter 2 sekunder, og ingen scener kan være uten snakking, humor eller action. Har ikke sett den filmen enda, men har lyst. :/ Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Bare tulla. For å være seriøs, jeg liker måten de lagde filmene på før. Nå så må de skifte kameravinkel etter 2 sekunder, og ingen scener kan være uten snakking, humor eller action. Har ikke sett den filmen enda, men har lyst. :/ Mye legendarisk musikk fra gamledager og... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Mye kult fra gamledager, indeed! Det går vel under kategorien jazz det der? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Mye kult fra gamledager, indeed! Det går vel under kategorien jazz det der? Mja, fusion. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 ... Hehe, hvordan kom du over den? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg må farge håret svart, gro håret og klippe det og skjegget Zappa'ish. Da ser jeg passe slesk ut tror jeg. Også må jeg få en sønn som jeg kaller Dweezil. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Her har Zappa dedikert en sang til en emo som meg. http://www.youtube.com/watch?v=AYQs2rRnJYY Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Ja, hvorfor ikke. Vi har jo fullt av elviser fra alle verdens kanter. Du kan begynne å ha Zappa-konserter! Jeg hadde komt! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Det var lettere å passe inn i gamledager: Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |................................................................................................................................| |................................................................................................................................| |................................................................................................................................| |.........................* This video is not available in your country. *...........................| |................................................................................................................................| |................................................................................................................................| |................................................................................................................................| --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Endret 1. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Nå skuffer du. Spesielt din browser. Hvor har du VPN, Tyrkia? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Nå har jeg dusjet. Det anbefales. Endret 1. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Var litt ukoselig her gitt, beklager det. Føler meg ikke helt riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå