AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Utolmodig. Rastløs. Føles som en evighet! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Gikk bra det da, for jeg kjørte sakte med vilje... var helt øde vei. Kanskje ikke det beste å ikke få noen til å hente meg, men nå vet jeg jo det da. Men jeg fulgte alle rådene, tok pauser, stoppet bilen og tok noen runder rundt bilen... men var ikke lange strekningen jeg skulle heller, men blir bare akutt dautrøtt...Bra det gikk bra. Med bilen da? Jeg synes det var ganske kjekt å kjøre av veien (psycho...). Bråkte skikkelig, og fløy langt. Jeg og! 40-50kmt i autovernet twice. Det var en deilig følelse Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg og! 40-50kmt i autovernet twice. Det var en deilig følelse Hehe : D Det gjorde jeg først, den snurret. Så farten ble dempet av vegfriksjon, hvis autovernet hadde tatt slaget hadde jeg ikke vært her. Men kjekkere å fly, landet i en myr. Flaks egentlig. Kunne ha sagt hvor fort jeg kjørte, men det er litt flaut å si. 1 Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) glad for at det ikke er så varmt nå, regn Endret 28. august 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Regn der å? Er noe herk... Men fint at jeg jobber idag da. Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 mhm. hehe, jeg liker det nå. Har ikke noe å gjøre i dag uansett, så blir sikkert inne. Hvis.. jeg ikke drar på trening da Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hvem liker regn? Det symboliserer gråt, tristhet og "Why does it always rain on me". Jaja, tren for meg også isåfall. Jeg vil bare stupe i senga idag. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Ja, men da må det være varmt. Og da er regn bare kos. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hvem liker regn? Det symboliserer gråt, tristhet og "Why does it always rain on me".Alt vær er bra vær! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Alt vær er bra vær!Variasjon er bra. Rusjevær kan være veldig avslappende. Men frysevær er alltid ikke-gøy. Endret 31. juli 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 det er hva man gjør det til vettu! kremt… (hyklersk) 20 grader og duskregn perfekt vær å løpe i Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Føler jeg er den eneste negative her nå. Noen kom over på denne siden... Sol, varmt og regn er faktisk det perfekte været. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Jeg rakk og løpe i ca 20-25min i dag tidlig også var det godt å høre på rollingstones høyt ute. Bare lukke alt annet ute også dusja jeg i iskaldt vann http://youtu.be/yFe78Cm0YCE Æsj drømme mannen får jeg ikke sett mer i dag :/ Og så han bare litt til morgen i dag Må snart ut også. Men i kveld blir det yoga og dans. Gleder meg Men så skjedde det noe som ikke var helt bra i dag. Men blir mer klok av det i morgen håper jeg. Endret 31. juli 2014 av Sabell Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Alltid lurt på hvor gammel du er sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) eld gammel Hvis du tenker på sex så er du for ung for meg Endret 31. juli 2014 av Sabell Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Bra det gikk bra. Med bilen da? Jeg synes det var ganske kjekt å kjøre av veien (psycho...). Bråkte skikkelig, og fløy langt. Ja, kjørte sakte, var bare i grøfta. Men poenget er jo at jeg ikke ønsker å plutselig ble dautrøtt når jeg sitter i bilen, er jo ikke noe ålreit å kanskje sovne... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 eld gammel Hvis du tenker på sex så er du for ung for meg Hehe, jeg er også gammel. Trollgammel. 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Jeg kjørte utfor i en grøftekant i går men fikk dyttehjelp Det var litt flaut Kom fem stykk på under ett min å dytta meg opp:) Var sånn smal grusvei der det ikke går å kjøre to biler ved siden av hverandre også skulle jeg kjøre inn til siden for at en bil skulle få komme forbi og vips Plutselig kom det veldig mange biler uti der, det var joo bra, men flaut og. Endret 31. juli 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Ja, kjørte sakte, var bare i grøfta. Men poenget er jo at jeg ikke ønsker å plutselig ble dautrøtt når jeg sitter i bilen, er jo ikke noe ålreit å kanskje sovne... Nei, den ser jeg jo. Det er et mareritt å kjøre når du holder på å sovne. Nesten like fælt som å sovne på et viktig møte. Jeg kjørte utfor i en grøftekant i går men fikk dyttehjelp Det var litt flaut Kom fem stykk på under ett min å dytta meg opp:) Var sånn smal grusvei der det ikke går å kjøre to biler ved siden av hverandre også skulle jeg kjøre inn til siden for at en bil skulle få komme forbi og vips Plutselig kom det veldig mange biler uti der, det var joo bra, men flaut og.Grøftekanter er ikke meningen å kjøre i altså. Sånn just sayin', i tilfelle du ikke visste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå