Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gikk bra det da, for jeg kjørte sakte med vilje... var helt øde vei. Kanskje ikke det beste å ikke få noen til å hente meg, men nå vet jeg jo det da. Men jeg fulgte alle rådene, tok pauser, stoppet bilen og tok noen runder rundt bilen... men var ikke lange strekningen jeg skulle heller, men blir bare akutt dautrøtt...

Bra det gikk bra. Med bilen da?

 

Jeg synes det var ganske kjekt å kjøre av veien (psycho...). Bråkte skikkelig, og fløy langt. :)

Jeg og! 40-50kmt i autovernet twice. Det var en deilig følelse :p

Lenke til kommentar

Jeg og! 40-50kmt i autovernet twice. Det var en deilig følelse :p

Hehe : D

 

Det gjorde jeg først, den snurret. Så farten ble dempet av vegfriksjon, hvis autovernet hadde tatt slaget hadde jeg ikke vært her.

 

Men kjekkere å fly, landet i en myr. Flaks egentlig. Kunne ha sagt hvor fort jeg kjørte, men det er litt flaut å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg rakk og løpe i ca 20-25min i dag tidlig også var det godt å høre på rollingstones høyt ute. Bare lukke alt annet ute også dusja jeg i iskaldt vann :)

 

http://youtu.be/yFe78Cm0YCE

 

Æsj drømme mannen får jeg ikke sett mer i dag :/ Og så han bare litt til morgen i dag :(

 

Må snart ut også. Men i kveld blir det yoga og dans. Gleder meg :)

 

Men så skjedde det noe som ikke var helt bra i dag. Men blir mer klok av det i morgen håper jeg.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg kjørte utfor i en grøftekant i går men fikk dyttehjelp :D Det var litt flaut :) Kom fem stykk på under ett min å dytta meg opp:) Var sånn smal grusvei der det ikke går å kjøre to biler ved siden av hverandre også skulle jeg kjøre inn til siden for at en bil skulle få komme forbi og vips :) Plutselig kom det veldig mange biler uti der, det var joo bra, men flaut og.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Ja, kjørte sakte, var bare i grøfta. Men poenget er jo at jeg ikke ønsker å plutselig ble dautrøtt når jeg sitter i bilen, er jo ikke noe ålreit å kanskje sovne... :p

Nei, den ser jeg jo. Det er et mareritt å kjøre når du holder på å sovne. Nesten like fælt som å sovne på et viktig møte.

 

 

Jeg kjørte utfor i en grøftekant i går men fikk dyttehjelp :D Det var litt flaut :) Kom fem stykk på under ett min å dytta meg opp:) Var sånn smal grusvei der det ikke går å kjøre to biler ved siden av hverandre også skulle jeg kjøre inn til siden for at en bil skulle få komme forbi og vips :) Plutselig kom det veldig mange biler uti der, det var joo bra, men flaut og.

Grøftekanter er ikke meningen å kjøre i altså. Sånn just sayin', i tilfelle du ikke visste det. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...