Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Ja lille lørdag i går jeg spiste potetgull:/ t.o.m cola drakk jeg :) Men det er godt :) Har tenkt til å trimme av meg det nå hvert øyeblikk :D Må bare våkne litt mer. Og det kan ta sin tid. Drikker i hvertfall vann og kaffe:) Er et under at jeg har fått ca 7 timer søvn pr. natt i to dager nå.Men i går sovnet jeg på spiker matte helt og våknet på den halveis til morgen i dag.Tror jeg omtrent har ligget i samme stilling i hele natt for det var ikke særlig godt å flytte på seg rett før jeg våknet...hehe:) Men jeg har nå ingen smerter i ryggen som jeg pleier kjenner jeg :) Skal fortelle det til drømmemannen min, han ringte nå :) Og jeg har hatt vondt i over ett år i ryggen min. Så kjempe rart prøver å bøye meg og sån for å kjenne etter men hehe :) Rekker å trimme 10-20 min :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Han ville ikke gi meg antibiotika da jeg hadde senkning på 32 elns. Legit?

Ja. Antibiotika er mot bakterier. Senkning er et mål på betennelse. Betennelsen trenger ikke å skyldes bakterier.

 

Casen var om 32 er for lavt til å behandles.

 

Hvis du ikke har infeksjon er selv 10000000 for lavt til å behandle med antibiotika. Skjønner?

 

Hvis du er dårlig over tid må du ta en skikkelig utredning som starter med fastlegen. Legevakten tar seg bare av akutte tilfeller.

Lenke til kommentar

Oi, hvordan var det? Når du kjørte av veien altså.

 

Jeg har også tatt meg en tur utforbi veikanten, men ikke fordi jeg sovnet.

 

 

Hvis du snur bilen bak frem og rygger, så sovner du teknisk sett foran rattet. Det løser problemet med å sovne bak rattet. Kan være et alternativ til burn. :D

Haha, good one. XD Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Kan egentlig ikke skjønne hvorfor det skulle være noe problem. Jeg har faktisk delvis prøvd det.

 

Skulle svinge inn en gate og da jeg så en bil komme imot meg så kom jeg på at det var en sånn satans enveiskjørt gate. Jeg snudde bilen midt i gata der kan du si, og fikk noen hyggelige blikk fra dama i bilen foran.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Hvis du snur bilen bak frem og rygger, så sovner du teknisk sett foran rattet. Det løser problemet med å sovne bak rattet. Kan være et alternativ til burn.

 

:D

 

Hehe, smart du. :)

 

Oi, hvordan var det? Når du kjørte av veien altså.

 

Jeg har også tatt meg en tur utforbi veikanten, men ikke fordi jeg sovnet.

 

Gikk bra det da, for jeg kjørte sakte med vilje... var helt øde vei. Kanskje ikke det beste å ikke få noen til å hente meg, men nå vet jeg jo det da. Men jeg fulgte alle rådene, tok pauser, stoppet bilen og tok noen runder rundt bilen... men var ikke lange strekningen jeg skulle heller, men blir bare akutt dautrøtt...

Lenke til kommentar

Gikk bra det da, for jeg kjørte sakte med vilje... var helt øde vei. Kanskje ikke det beste å ikke få noen til å hente meg, men nå vet jeg jo det da. Men jeg fulgte alle rådene, tok pauser, stoppet bilen og tok noen runder rundt bilen... men var ikke lange strekningen jeg skulle heller, men blir bare akutt dautrøtt...

Bra det gikk bra. Med bilen da?

 

Jeg synes det var ganske kjekt å kjøre av veien (psycho...). Bråkte skikkelig, og fløy langt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...