Sabell Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Ja lille lørdag i går jeg spiste potetgull:/ t.o.m cola drakk jeg Men det er godt Har tenkt til å trimme av meg det nå hvert øyeblikk Må bare våkne litt mer. Og det kan ta sin tid. Drikker i hvertfall vann og kaffe:) Er et under at jeg har fått ca 7 timer søvn pr. natt i to dager nå.Men i går sovnet jeg på spiker matte helt og våknet på den halveis til morgen i dag.Tror jeg omtrent har ligget i samme stilling i hele natt for det var ikke særlig godt å flytte på seg rett før jeg våknet...hehe:) Men jeg har nå ingen smerter i ryggen som jeg pleier kjenner jeg Skal fortelle det til drømmemannen min, han ringte nå Og jeg har hatt vondt i over ett år i ryggen min. Så kjempe rart prøver å bøye meg og sån for å kjenne etter men hehe Rekker å trimme 10-20 min Endret 31. juli 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Gå turer i fjell og mark. Det er utrolig hvor undervurdert naturen er. Og det gjør underverker for ryggplager! Har sovnet på spikermatte selv, det gjør satans vondt. Endret 31. juli 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Han ville ikke gi meg antibiotika da jeg hadde senkning på 32 elns. Legit?Ja. Antibiotika er mot bakterier. Senkning er et mål på betennelse. Betennelsen trenger ikke å skyldes bakterier. Casen var om 32 er for lavt til å behandles. Hvis du ikke har infeksjon er selv 10000000 for lavt til å behandle med antibiotika. Skjønner? Hvis du er dårlig over tid må du ta en skikkelig utredning som starter med fastlegen. Legevakten tar seg bare av akutte tilfeller. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 God morgon. Jeg. Kjeder meg. Så nå vet du det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Lite som skjer på jobb? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Ja. :/ Men har ikke drept noen da, så det er jo bra. Du har sommerferie? Endret 31. juli 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1430121&p=21854204 Lol og rofl og sånn. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Vet klokka er 09:50, men jeg er fortsatt skutt. Tok sovemedisin og la meg 22:30, ellerno. Men fyrer opp espressokanna nå... også blir det vel en Burn i bilen på vei til DPS... liten hensikt å sitte der og gjespe. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Du har sommerferie?Nei, jeg er alvorlig syk. Det er en jobb 24/7, aldri fri. Arbeidstilsynet ville aldri tillat det. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Sovet for lenge kanskje? Jeg prøvde sånn moderne sovemedisin og det ga meg en relativt dyp søvn, men jeg var alt annet enn opplagt når jeg sto opp. Da kan det jo være det samme.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Du har sommerferie?Nei, jeg er alvorlig syk. Det er en jobb 24/7, aldri fri. Arbeidstilsynet ville aldri tillat det.Aah, that sucks.. :/ Hvordan syk om ueg tør spørre? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Pleier ikke bruke det, men nå skal jeg kjøre et stykke og da må jeg det. For ellers kan jeg sovne bak rattet. Tar bare noen timer før jeg er våken. Sov egentlig ikke for lenge, for var oppe 06:30... Ja, har skjedd tidligere at jeg har sovnet. Da kjørte jeg av veien... det er ikke bra i det hele tatt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hvis du snur bilen bak frem og rygger, så sovner du teknisk sett foran rattet. Det løser problemet med å sovne bak rattet. Kan være et alternativ til burn. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Oi, hvordan var det? Når du kjørte av veien altså. Jeg har også tatt meg en tur utforbi veikanten, men ikke fordi jeg sovnet. Hvis du snur bilen bak frem og rygger, så sovner du teknisk sett foran rattet. Det løser problemet med å sovne bak rattet. Kan være et alternativ til burn. Haha, good one. XD Endret 31. juli 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Bra jeg er for syk til å kjøre bil. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Slike syke ideer burde kanskje bli låst inne tror jeg. :] Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg har alltid lurt på hvor presentabelt det er på rygge igjennom enveiskjøring. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Kan egentlig ikke skjønne hvorfor det skulle være noe problem. Jeg har faktisk delvis prøvd det. Skulle svinge inn en gate og da jeg så en bil komme imot meg så kom jeg på at det var en sånn satans enveiskjørt gate. Jeg snudde bilen midt i gata der kan du si, og fikk noen hyggelige blikk fra dama i bilen foran. Endret 31. juli 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hvis du snur bilen bak frem og rygger, så sovner du teknisk sett foran rattet. Det løser problemet med å sovne bak rattet. Kan være et alternativ til burn. Hehe, smart du. Oi, hvordan var det? Når du kjørte av veien altså. Jeg har også tatt meg en tur utforbi veikanten, men ikke fordi jeg sovnet. Gikk bra det da, for jeg kjørte sakte med vilje... var helt øde vei. Kanskje ikke det beste å ikke få noen til å hente meg, men nå vet jeg jo det da. Men jeg fulgte alle rådene, tok pauser, stoppet bilen og tok noen runder rundt bilen... men var ikke lange strekningen jeg skulle heller, men blir bare akutt dautrøtt... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Gikk bra det da, for jeg kjørte sakte med vilje... var helt øde vei. Kanskje ikke det beste å ikke få noen til å hente meg, men nå vet jeg jo det da. Men jeg fulgte alle rådene, tok pauser, stoppet bilen og tok noen runder rundt bilen... men var ikke lange strekningen jeg skulle heller, men blir bare akutt dautrøtt...Bra det gikk bra. Med bilen da? Jeg synes det var ganske kjekt å kjøre av veien (psycho...). Bråkte skikkelig, og fløy langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå