Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

 

Jeg kjøper en tights i one size og så revner den over alt første gang jeg tar den på. :realmad: Og jeg er ikke tjukk. "What is this, a tights for ants?"

Jeg antar at det ikke var treningstights du kjøpte? Vanlige tights er ikke laget for at du skal bøye deg. :)

 

Den revnet altså av at jeg tok den på meg, fordi den var for kort (av alle ting, jeg har ikke lange bein). Men jeg må jo kunne bøye meg. Kan ikke stå hele dagen.

 

Det var en del av looken at den var "ferdigrevnet" så det gjør egentlig ikke så mye med flere typer revner. Jeg visste først ikke om den hadde revnet eller skulle være sånn, så jeg dro litt i den for å sjekke og da revnet den enda mer. Altså skulle den ikke være sånn...

 

Jaja, kostet under 90 kroner. Og skoene var faktisk for store, enda jeg bestilte en størrelse mindre. Driver butikken og troller meg?!? <- selvhenføring.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, ja... syns det var for godt til å være sant. Eller, katten var for god til å være sann. Vi hadde katt da jeg var liten, og det der, det kunne den aldri ha gjort...

Vet ikke helt jeg, du ser jo selv at det er katten som spiller... Hvordan kunne de ha faked det liksom?

 

 

Haha, trodde du var en stor, voksen mann. For sånn prater du! ;)

 

Der ser man, internett-kommunikasjon...

Haha, tenkte det var en mann i tights når jeg først leste det. :p
Lenke til kommentar
Er nok bare en liten mann. :p

 

Jeg er ikke kvinne, men jeg er ganske myk. Kanskje jeg skulle få målt testosteron hos legen? Kan det måles? Eller, hvis jeg hadde lite av det hadde jeg kanskje ikke vært så muskeløs. Jeg er vel bare fornuftig intellektuelt sett. :wee:

 

Vet ikke helt jeg, du ser jo selv at det er katten som spiller... Hvordan kunne de ha faked det liksom?

 

Have you even seen Star Wars???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...