Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Jeg er sykemeldt, men finner meg en deltidsjobb i stedet, fordi da fungerer jeg bedre på jobb og hjemme også kan jeg ta litt utdannelse ved siden av kanskje :) Nå ble jeg glad :) Fant liksom en løsning :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er sykemeldt, men finner meg en deltidsjobb i stedet, fordi da fungerer jeg bedre på jobb og hjemme også kan jeg ta litt utdannelse ved siden av kanskje :)

Jeg kan ikke råde deg til det eller det, jeg sier bare at hvis du faktisk er helt frisk, så har du ikke krav på trygd...

Men hvis du tror det går bra, og du ikke har en sykdom som gjør at du mangler sykdomsinnsikt i større grad, så kan jo det være ålreit sikkert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke råde deg til det eller det, jeg sier bare at hvis du faktisk er helt frisk, så har du ikke krav på trygd...

Men hvis du tror det går bra, og du ikke har en sykdom som gjør at du mangler sykdomsinnsikt i større grad, så kan jo det være ålreit sikkert.

Jeg håper og tror det går bra :) Men har en sykdom :/ Medfødt.. Men det har vært så mye rot i livet mitt til at jeg ikke har tatt hensyn til den. Først nå etter at jeg ble ekstra dårlig og følte alt gikk i grus at jeg tok kontakt med sykhuset som har med den sykdommen og gjøre. Og nå kan jeg bare ringe de og snakke med dem når jeg vil :) Og de er veldig behjelpelige :) Legen min derimot er ikke helt med..Men det er fordi jeg ser frisk ut. Og jeg tror kanskje han tror jeg er hypokonder. Har skadet meg og får ikke tatt bilder, men har fått henvisning til fysioterapeut, men problemet er da at jeg må vente omtrent ett halvt år før jeg får fysiterpeut som igjen kan sende meg til MR. SÅ jeg måtte til på et treningsenter for å kanskje få fysitrapeut raskere, noe som betyr at jeg må også betale dobbelt opp. Og jeg har masse lønnstrekk og dritt også.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Du må høre på spesialistene altså... fastlegen er jo en som behandler bare de enkleste sykdommene samt skal henvende deg videre...

Lykke til da! Men kan du ikke søke AAP, hvis du har en diagnose?

Takk :) Jeg tror jeg kan søke dagpenger og komme meg ut i jobb og skole igjen snart :) Men jobbe litt mindre :) Og gradvis få orden på mye rundt meg også og etterhvert jobbe mer. Men jobbe med noe jeg virkelig trives med så jeg kan jobbe mer enn det også :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

God ettermiddag. Ja TLLM, høsten blir bedre for deg, da du har planer for den. Sommeren kan være langtekkelig uten planer. :hm:

Nei, innlegget til AQ var nok ikke retta mot deg nei. Men det skjønte du. Bra :)

Du er jo intelligent da. (kalde fusjoner) Så bruk evnene dine ja:-)

Hehe... vet ikke om jeg har så stort evner, egentlig... men skulle ønske det.

Uansett, nå føler jeg meg i godt humør... :-) Så tok likegodt en pils. Men skal forberede meg litt til det kurset... hjernen er kanskje litt rusten etter inaktiviteten...

Ha en god dag. :-)

Godt humør, så bra du.

Viktig med planer ja.. Alle må ha noe å se fram til, trur eg.:-)

Lenke til kommentar

Det er vel ikke sikkert det lar seg ordne? Hvordan har du tenkt det? Er lov å ha drømmer, da...

Jeg tenker ikke så mye på det :) Gud har ordnet det meste allerede :) Så jeg kan bare hvile nå. Sove godt TLLM og tusen takk :) Liker ikke å grave i ting jeg ikke vet. Fordi jeg blir frustrert av det. Så lar bare Gud ta seg av det ;) Det får skje når det skjer det som skjer. Men jeg trenger en sånn livstils endring også kanskje...Ser klokka er mye.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Du bør vel sørge for at du har en inntekt i en eller annen form. Tviler på at "Gud" gir deg trygd så du kan rømme landet...

Good morning :)

Har ikke tenkt til å få trygd. Har tenkt til å la Jesus gå for meg så kan jeg bli bært også :D

http://youtu.be/hgelTJGNnDg

Men vet du hva jeg er så glad for, har fått kontakt med en venninne som jeg hadde mer kontakt med før igjen og hun driver med magedans så vi har planlagt å trene magedans i sammen også :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg har ikke bedt folk om å underholde meg. Jeg har bare bedt dem om å kvalitetssikre dritten din spyr ut rundt seg.

Hadde det bare vært så vel at ymse mennesker hadde nøyd seg med å dele én gang i blant hvor trivielt livet deres er, så hadde det vært greit. Men det er de samme JÆVLA folka som kommer med de samme JÆVLA trivielle statusoppdateringene hver JÆVLA dag!!! For det ER virkelig folka det er noe galt med. Disse folka har en TENDENS til å dele uinteressant DRITT heeeeeeeeeeleeeeee tiiiiiiideeeeeeeeeen!!! For det ER en spesiell type folk jeg sikter til, og jeg tror de fleste kjenner en og annen av disse. HOLD KJEFTEN PÅ DERE, DRITTFOLK, INGEN BRYR SEG OM HVA DERE SPISTE TIL MIDDAG!!!!

Hvis de føler en TRANG til å dele trivielle informasjon, som ingen andre mennesker har noen som helst nytte av, kan de ikke bare snakke med hunden sin, veggen eller doskåla?!?!?! Jeg snakker selv med katten min om dritt jeg VET andre ikke bryr seg om. Det fine for katten min er at han ikke forstår en dritt av hva jeg sier til han!

Jeg er ingen Facebook-nazi som forventer at alle skal foreta min ovennevnte sjekk på hver statusoppdatering de legger ut, men hva med å gjøre det en gang i blant??? Hva med å ikke ALLTID poste triviell dritt?

Men det slik det er og alltid vil være. Folk gjør hva alle andre gjør, fordi det er det som betyr å være normal. Det er normalt å spy ut totalt intentsigende beskjeder, som de sikkert ikke tenker over en gang. Og folk vil jo være normale, normalt sett. Og så er det de som ønsker å være unormale.

Og da kan man jo egentlig si takk til dere normale, som gjør oss unormale nettopp det, unormale. :)

:)Gonatt

Dårlig gjort å redigere innlegget slik at ingen vet hva som diskuteres. :O Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...