Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så lei. Jeg gjør bare det samme hver dag, hele dagen: sitter på dataen. Nå begynner jeg snart å spy av det, men jeg orker ikke noe, og jeg er avhengig. Gruer meg til i morgen, da må jeg dusje. Faen jeg hater folk og, håper de detter i en bøtte med bensin og brenner opp. Jeg orker ikke mer. Håper bare jeg får sove snart. Bli borte.

Ja, man kan bli skikkelig sur og lei og sint på seg sjøl OG på omverdenen, når livet føles tomt og meningsløst. Det er vanskelig å være sympatisk innstilt når man blir overmannet av avmaktsfølelser overfor egen situasjon.:-/ Jeg kjenner meg igjen i det.

 

Håper dagen i dag blir litt bedre.

Det er snart høsten. Da skal du jo begynne med noe nytt.

Heldigvis.

Endret av hebbelilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så fin tegningen er blitt Sabell:-) Kulltegning?

Ok, ikke Asia, vet ikke hvorfor jeg trodde det.(?)

Ha en fin dag/uke til deg også.

Måtte alle dine drømmer gå i oppfyllelse.

"Men størst av alt er kjærligheten" som Jesus sa.

Han mente vel nestekjærligheten da.

Lykke til med nye og gamle prosjekter.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, man kan bli skikkelig sur og lei og sint på seg sjøl OG på omverdenen, når livet føles tomt og meningsløst. Det er vanskelig å være sympatisk innstilt når man blir overmannet av avmaktsfølelser overfor egen situasjon.:-/ Jeg kjenner meg igjen i det.

 

Håper dagen i dag blir litt bedre.

Det er snart høsten. Da skal du jo begynne med noe nytt.

Heldigvis.

 

Gleder meg til høsten jah. Kanskje litt provoserende for arbeidende å høre, som liker ferie. Men sånn er nå det. Gleder meg til det blir kjøligere og gråere - jeg trives faktisk bedre da... føler mye mer ro.

 

Uansett må jeg prøve å gjøre andre ting enn å sitte på dataen...

 

Tror jeg skal prøve å ta et lite studie til høsten... nettstudium... 10 studiepoeng. Skader vel ikke å prøve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånne folk som alltid oppdaterer Facebook og Snapchat med trivielle statuser a la:

 

"Endeling fredag!"

"Søndagspils i sola"

"Herlig sommer!"

"Godt med kaffe på morgenen!"

"Hater mandager!"

 

 

Brenn i helvette og slutt med å forpeste internettet med intetsigende updates fra deres trivielle liv!

 

Hva skjer med at det er SÅÅÅÅ mange folk som åpenbart foretar null kvalitetskontroll av sine egne ytringer? Her har du/de en sjekkliste man kan øve seg på å gå igjennom ved posting av updates (riktig svar i parentes):

 

#1: Er det jeg sier relevant for andre? (JA)

#2: Er det jeg sier noe annet enn bare et oppmerksomhetshyl fra meg? (JA)

#3: Er det jeg sier blitt ihjelsnakket fra før av? (NEI)

#4: Vil jeg bidra positivt til den generelle informasjonsflyten ved å poste dette? (JA)

 

Svarer man riktig på disse så er man kommet godt på vei til å bli et bedre menneske på sosiale medier. Værsågod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God ettermiddag. Ja TLLM, høsten blir bedre for deg, da du har planer for den. Sommeren kan være langtekkelig uten planer. :hm:

Nei, innlegget til AQ var nok ikke retta mot deg nei. Men det skjønte du. Bra :)

Du er jo intelligent da. (kalde fusjoner) Så bruk evnene dine ja:-)

Lenke til kommentar

Hei Sabell. Fin video. VAKKER var den. :wee:

 

Husker jeg hørte en veldig ung autist som sang lovsang til Gud. Det var gripende, med tanke på at han var så ung (10-12?), og veldig lavt fungerende ellers. (USA)

 

Nei, får komme i aktivitet her. Har en sykkel som må fikses :)

 

God dag til alle slitere og/eller livsnytere:-)

Lenke til kommentar

God ettermiddag. Ja TLLM, høsten blir bedre for deg, da du har planer for den. Sommeren kan være langtekkelig uten planer. :hm:

Nei, innlegget til AQ var nok ikke retta mot deg nei. Men det skjønte du. Bra :)

Du er jo intelligent da. (kalde fusjoner) Så bruk evnene dine ja:-)

 

Hehe... vet ikke om jeg har så stort evner, egentlig... men skulle ønske det.

 

Uansett, nå føler jeg meg i godt humør... :-) Så tok likegodt en pils. Men skal forberede meg litt til det kurset... hjernen er kanskje litt rusten etter inaktiviteten...

 

Ha en god dag. :-)

Lenke til kommentar

Sånne folk som alltid oppdaterer Facebook og Snapchat med trivielle statuser a la:

 

"Endeling fredag!"

"Søndagspils i sola"

"Herlig sommer!"

"Godt med kaffe på morgenen!"

"Hater mandager!"

 

 

Brenn i helvette og slutt med å forpeste internettet med intetsigende updates fra deres trivielle liv!

 

Hva skjer med at det er SÅÅÅÅ mange folk som åpenbart foretar null kvalitetskontroll av sine egne ytringer? Her har du/de en sjekkliste man kan øve seg på å gå igjennom ved posting av updates (riktig svar i parentes):

 

#1: Er det jeg sier relevant for andre? (JA)

#2: Er det jeg sier noe annet enn bare et oppmerksomhetshyl fra meg? (JA)

#3: Er det jeg sier blitt ihjelsnakket fra før av? (NEI)

#4: Vil jeg bidra positivt til den generelle informasjonsflyten ved å poste dette? (JA)

 

Svarer man riktig på disse så er man kommet godt på vei til å bli et bedre menneske på sosiale medier. Værsågod.

Hvem har sagt at folks jobb er å underholde deg? :} Hva om de føler en trang for å dele en opplevelse, som.. "oi, kaffe var godt idag også" eller at de har et så sinnsykt stort hat for mandager at de bare er nødt til å få det ut før det eksploderer inni dem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sånne folk som alltid oppdaterer Facebook og Snapchat med trivielle statuser a la:

 

"Endeling fredag!"

"Søndagspils i sola"

"Herlig sommer!"

"Godt med kaffe på morgenen!"

"Hater mandager!"

 

 

Brenn i helvette og slutt med å forpeste internettet med intetsigende updates fra deres trivielle liv!

 

Hva skjer med at det er SÅÅÅÅ mange folk som åpenbart foretar null kvalitetskontroll av sine egne ytringer? Her har du/de en sjekkliste man kan øve seg på å gå igjennom ved posting av updates (riktig svar i parentes):

 

#1: Er det jeg sier relevant for andre? (JA)

#2: Er det jeg sier noe annet enn bare et oppmerksomhetshyl fra meg? (JA)

#3: Er det jeg sier blitt ihjelsnakket fra før av? (NEI)

#4: Vil jeg bidra positivt til den generelle informasjonsflyten ved å poste dette? (JA)

 

Svarer man riktig på disse så er man kommet godt på vei til å bli et bedre menneske på sosiale medier. Værsågod.

Hvem har sagt at folks jobb er å underholde deg? :} Hva om de føler en trang for å dele en opplevelse, som.. "oi, kaffe var godt idag også" eller at de har et så sinnsykt stort hat for mandager at de bare er nødt til å få det ut før det eksploderer inni dem?

 

 

Jeg har ikke bedt folk om å underholde meg. Jeg har bare bedt dem om å kvalitetssikre dritten din spyr ut rundt seg.

 

Hadde det bare vært så vel at ymse mennesker hadde nøyd seg med å dele én gang i blant hvor trivielt livet deres er, så hadde det vært greit. Men det er de samme JÆVLA folka som kommer med de samme JÆVLA trivielle statusoppdateringene hver JÆVLA dag!!! For det ER virkelig folka det er noe galt med. Disse folka har en TENDENS til å dele uinteressant DRITT heeeeeeeeeeleeeeee tiiiiiiideeeeeeeeeen!!! For det ER en spesiell type folk jeg sikter til, og jeg tror de fleste kjenner en og annen av disse. HOLD KJEFTEN PÅ DERE, DRITTFOLK, INGEN BRYR SEG OM HVA DERE SPISTE TIL MIDDAG!!!!

 

Hvis de føler en TRANG til å dele trivielle informasjon, som ingen andre mennesker har noen som helst nytte av, kan de ikke bare snakke med hunden sin, veggen eller doskåla?!?!?! Jeg snakker selv med katten min om dritt jeg VET andre ikke bryr seg om. Det fine for katten min er at han ikke forstår en dritt av hva jeg sier til han!

 

Jeg er ingen Facebook-nazi som forventer at alle skal foreta min ovennevnte sjekk på hver statusoppdatering de legger ut, men hva med å gjøre det en gang i blant??? Hva med å ikke ALLTID poste triviell dritt?

Lenke til kommentar

Hvorfor er du venner med "drittfolk", egentlig? Kan du ikke bare fjerne dem? Samme med tråder her inne - hvis det er noe som ødelegger for deg er det jo bare å la være å lese.

 

Jeg er sikker på at det er noen som liker disse "drittmeldingene".

 

Fordi sosiale konstellasjoner.

 

Ingen tråder ødelegger for meg. Jeg benytter meg bare av det tilbudet som Psykokafeen er. :)

 

Jeg er sikker på det motsatte. Hver gang er det "pitty likes" og "pitty comments" fra de samme 2 folka. "Det hadde vært synd om statusupdaten hans/hennes ble forbigått i stillhet, så jeg gir en like/comment! Nå blir h*n sikkert glad + føler seg sett!" ...For det er det som er greiene. De er oppmerksomhetshorer! Attention pl0x, men ingenting matnyttig, åhåneidu.

Endret av Aporia Qualia
Lenke til kommentar

Alle har vel forskjellige ting de ønsker å snakke om. På en annen side, jeg ble mektig lei av de Bibel-pastingene. Det fordi jeg ikke liker religion. Men det blir litt anderledes, fordi handler om at noen forsøker å overtale deg til å endre livssyn. Greit nok å si hva man mener, men det der ble "misjonerende", og det er respektløst og krenkende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...