Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hvorfor holder ikke folk kjeft hvis de ikke har noe viktig å si

 

Bare lurer

Nå syns jeg du er altfor kravstor.

På den måten "knebler" du dine medmennesker. :ermm: Et maktgrep. Ikke snilt. :thumbdown:

Har ikke gjort noe! Var det kødd?

 

He he.....

 

Mulig jeg misforsto. Beklager:-)

 

ps. Syns at man skal være litt romslig overfor hverandre...ikke forlange for mye. Hvis du ikke har noe å si, klarer du alltid å holde deg taus da? I såfall, gratulerer....:-)

Endret av hebbelilla
Lenke til kommentar

Lagt meg på den nå den heter abilica spiker matte

 

"reduserer plager i rygg nake skuldre hofter ledd øker blodsirkulasjonen øker energinivå gir en dyp følelse av ro reduserer spenninger i muskulaturen øker oksygenopptaket gir bedre søvnkvalitet gir bedre fordøyelse gir bedre mental helse"

 

Ja begynn på magedans:) Hærlig:) Må svare mer i morgen :)

 

Sov Godt hebbelilla

 

Gleder meg til å drømme meg bort i søvnen nå jeg

 

Å vente på Herren

7 Vær da tålmodige, søsken, til Herren kommer! En bonde må vente på den dyrebare grøden fra jorden og være tålmodig til både høstregnet og vårregnet har falt. 8 Også dere må være tålmodige og gjøre hjertene sterke, for Herren kommer snart. 9 Kom ikke med klager mot hverandre, søsken, for at dere ikke skal bli dømt. Se, dommeren står for døren. 10 Ta profetene til forbilde, søsken, de som talte i Herrens navn. De holdt tålmodig ut når de måtte lide vondt. 11 Ja, dem som holder ut, priser vi salige! Dere har hørt hvordan Job holdt ut, og har sett hvordan Herren lot det ende. For Herren er rik på medlidenhet og barmhjertighet.

12 Framfor alt må dere ikke sverge, mine søsken, verken ved himmelen eller ved jorden eller ved noe annet. La et ja være ja og et nei være nei, så ikke dommen skal ramme dere!

Forbønn og omsorg

13 Er det noen blant dere som lider? Da skal han be. Er noen glade til sinns? Da skal han synge lovsanger. 14 Er noen blant dere syke? Han skal kalle til seg menighetens eldste, og de skal be over ham og salve ham med olje i Herrens navn. 15 Da skal troens bønn redde den syke, og Herren skal reise ham opp. Har han gjort synder, skal han få dem tilgitt.

16 Bekjenn da syndene for hverandre og be for hverandre, så dere kan bli helbredet. Et rettferdig menneskes bønn er virksom og utretter mye. 17 Elia var et menneske under samme kår som vi. Han ba inderlig om at det ikke måtte regne, og i tre år og seks måneder falt det ikke regn på jorden. 18 Så ba han på ny, og da ga himmelen regn, og jorden bar igjen grøde.

19 Mine søsken! Dersom en av dere forviller seg bort fra sannheten og en annen får ham til å vende om, 20 så skal dere vite: Den som får en synder til å vende om fra sine ville veier, berger sjelen hans fra døden og skjuler en mengde synder.

 

 

Stod opp åtte i dag her enda så har jeg ikke sovnet :) Men tror jeg sovner fort :) Og i natt til i dag så sov jeg veldig godt :) Tror egentlig spikermatta er med på å gjøre det bedre :) Og tusen takk Hebbelilla ;)

 

God morgen igjen:)

 

Våknet nå liksom Og jeg sovnet ikke før rundt to...Og det som er jeg trodde kanskje klokka var elleve tolv nå :) Så den hjelper den matta :) fordi jeg får skikkelig tung søvn når jeg sover :) Og derfor trenger jeg ikke så mye søvn. heller. Anbefales :)

 

Har ikke vekt nei. men har målebånd og rundt magen og hoftene vil jeg være 10 cm mindre ca :) Har tenkt til å ta to forskjellige treningsøkter i dag en nå etter frokost. Også får jeg se på om jeg får tatt meg tid til litt bellydans også, men da blir det sikkert ikke før litt seinere i kveld :) Er ikke veldig lysten på den etter frokost fordi det er hardt, men jeg må fordi jeg vil gå ned også :) skal lage meg grønnsaksjuice til frokost :) Laget en liter grønn te med ginseng og litt forskjellig i går kveld for å drikke i dag som jeg drikker nå også :) Også drikker jeg en liter vann før jeg går ut også blir det en kopp kaffe :) Er så deilig fordi jeg gjør klart på kvelden også er det bare å trykke på knappen når jeg våkner:) Skal prøve å holde meg unna rundstykker til frokost denne uka her tror jeg. Drikke grønnsaks juice i stedet. Tok en teskje minced hot chili oppi også hehe:) Neste gang tat jeg to også litt hvitløk også fordi det øker forbrenningen pluss at jeg har ingefær i og:)Tran og b vitaminer hjelper også på søvnen :) Også må man droppe ned brus drikking og andre ting som er sukker og koofeen holdig også. Ønsker man å legge seg klokka 12 feks så nytter det ikke å sitte med en coca cola klokka 8 på kvelden feks, eller en kaffe. eller spiste godteri feks. Men man må prøve seg fram. Heldigvis er ikke jeg så glad i brus. Men om jeg drikker cola en gang på kvelden så er det skikkelig vanskelig å få sove på kvelden for meg. Og det som sikkert gjorde at jeg holdt meg våken i går. Var den halve teskjeen med sukker. Itlegg til det syntes jeg at jeg drakk litt for mye kaffe i går også. Men drakk ikke noe kaffe etter seks sju på kvelden. Men jeg var på stranda også drakk jeg kaffe og te og litt vann og til slutt måtte jeg helle ut kaffen fordi jeg tror jeg fikk i meg for mye kaffe så jeg ble kvalm. Også var det det at jeg dro på to forskjellige strener i går også og tok med meg liksom dobbelt opp. For å kose meg litt ekstra begge gangene og da ble det litt mye kaffe p.g.a det også.

 

Så gjør ikke det engang til.

 

Også gjør pc meg våken også egentlig. Så må prøve å bli enda bedre enn det jeg er nå der også :)

 

Det er synd på han som har blitt avhengig, men har alle muligheter til å kunne slutte også.Så sånn sett så er det ikke synd på ham. Og han er voksen og vet hva han gjør. Jeg synes egentlig ikke synd på ham når han velger og fortsette i stedet for å prøve og gjøre noe med det. Men jeg vil støtte han. Fordi jeg hjelper også meg selv ved å prøve å hjelpe han. For til tross i alt er han faren min også. Og jeg vil ha en far. Ikke en fyllikk. Men jeg vet også at det ikke er noe godt for han. Og vil at han også får det bedre med seg selv. Og ikke kaster bort livet sitt fullstendig. Han ser jo ikke det selv. Men jeg vet han gjør det. Har ønsket lenge at han slutter og han har lovt det flere ganger også. men gjør ikke noe med det. Så trenger hjelp. så der igjen er det synd på han ja. Fordi det er ikke så mange som hjelper han akkurat. Og jeg også har jo mine ting. Men gjør så godt jeg kan, men det er takket være Gud også. Men vet at jeg også kan bedre, men det tar tid å "hjelpe seg selv " også :) Men hjelpen kommer fra Gud og går igjennom alle mennesker man møter også tror jeg :)

 

Og hele hans nettverk er ikke så heldig heller. Og mange bare utnytter seg av han også. Fordi han er veldig snill. Og en kamerat han feks har hatt i mange år spørr innimellom om han vil hjelpe til med huset og sånn og da skjenker han alkohol til faren min i stedet for at han får betalt eller at han hjelper han å slutte å drikke. Og det er jo ikke kamerat da! Han er en dritt sekk for meg og jeg har null respekt for han også! Blir kvalm bare av å tenke på han. Og kjører han han feks et sted så betaler pappa til han. Men jeg kan be for at han skjerper seg eller at de kommer på avstand fra hverandre :)! Og denne kameraten prater stygt om moren min og sikkert meg også. Og det gjør det ikke noe bedre hvis jeg prøver og hjelpe han å bli med meg på møte. Fordi da har han blitt dyttet på en masse dritt som gjør at faren min også kommer i konflikt med seg selv også..fordi han blir så klart påvirket. Og han bryr seg jo ikke om at faren min kan slutte. Og jeg merket på fredagen fordi da ringte jeg faren min og da var han sammen med han kameraten og jeg merket han var blitt påvirket av han fordi da følte jeg at pappa syntes det var et mas at jeg ringte. Og da har han sikkert fortalt at han har sagt ja til noe greier om meg. også har kameraten sikert begynt å le og bare sier masse rare ting også etterpå har han sikkert skjenket faren min også. Men det er jeg ganske sikker på.Men jeg nevnte ikke noe om møtet da, fordi han har nok å stri med også og samtidig som han var blitt dratt ned av han. Også har ikke ringt han etterpå. Men tenker å gjøre det i dag. Men det er ikke sikkert jeg gjør det, men kanskje han ringer meg også :) Må slå på telefonen også :D Nå kom jeg på noe jeg drømte i natt og det var at jeg og pappa var på resaurant og spiste middag sammen:) Det har vi gjort en gang, men da var han full og prøvde så godt han kunne og vise at han ikke var det også hadde han brekt armen og:/ Syntes ikke det var så morro å gå inn i restauranten da. Men jeg drømte at han ikke var full i natt og det var sol og vi satt å en uterestarant og han var i kjempe fin form og blid så sola over hodet hans :) Ikke bare det men da vi var ute og skulle spise gikk vi opp for å få litt fred. Men ble bedt om å gå ned :( Men men! Jeg skjønner det også. Men det var han som inviterte på julemiddag :) Lenge siden nå da. Men han inviterer meg alltid til jul også. Men jeg vil ikke dit før han skjerper seg :) Men snakker med han i telefonen :) Også gir jeg han en liten gave:) Peier å spørre hva han ønsker seg, men han sier han har alt han trenger :) Neste jul har han fått en alkohol fri jul og trenger sikkert noe ;) En får se framover og tro på gode mirakler :) er på min kaffe nummer to, men hopper snart i treningtøy :) Ha en fin dag:)!

O hoi, det var langt og mye:-)

Du har litt av hvert på tankene....Håper det går bra med faren din, mest for din skyld, for jeg vet av egen erfaring hvor viktig det er at faren ens har det bra. Min hadde det ikke bra, og det var en mangel ved livet for meg. Virka som et forspilt liv. Og når det var min far det gjaldt, følte jeg på en måte at det var litt min skyld alltid. Fordi jeg var en dårlig datter eller noe sånt.

Men men...det var jo ikke det da.

Virker som du har koll på slankinga. Du lever sunt, mtp næring og mosjon. Kan bare gå bra det der:-)

Den spikermatta høres interessant ut. Rart at noen vil sove på ei spikermatte, men skjønner at det ikke er en ekte spikermatte, bare noen knotter? Kan den vaskes? Eller legger du den under lakenet kanskje?

 

I dag har jeg ikke lyst til å gå ut. For varmt, nesten en tortur.....går greit hvis jeg drar til et sted m vann da, men vet ikke om jeg gidder det i dag. Begynner å bli gammel.........:-/

 

Men men, får finne på noe, positive ting kan fortsatt skje....ikke for seint enda:-)

 

Ha en fin dag :):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei:) Sover ikke på den, men ligger på den ca 20-30 min. I går holdt jeg på å sovne på den, men den er litt vond altså. Det er bare trekk man drar av også vasker man den i vaskemaskinen :)

 

Ringte faren min nå i stad. Han var litt full men han hadde det bra og er klar for møtet:) Vi skal treffes etterpå i kveld også kanskje:) Men tørr ikke si hva vi har planer om å gjøre for noe her ;) hehe:) Men jeg vil prøve å skrive det ned i boka mi om jeg får skrevet den da :) Men det er bare det at jeg må spørre en prest først om jeg får lov. Og det skal jeg prøve og få gjort i løpet av ettermiddagen :) Får jeg ikke gjort det så gjør vi kanskje noe ulovelig sammen i dag...Og det vil jeg jo ikke. Men tror det går bra Fordi jeg fikk noe av Gud i stad. Og det var ganske utrolig egentlig. Så kanskje jeg bare skal holde meg til Gud om det og ikke spørre noen :) For Gud gav meg en gave i stad for pappa også. Så får se hva jeg gjør med det. Men trenger litt betenkning og finne ut av det også :)

Men det var så sprøtt og har lyst til å dele det her også. Men ehh må være litt anonym også :D

Og tusen takk :)

 

Vi snakkes mer etterpå. Og ja faren er ganske viktig for barna sine. Noen får jo erstattet fedre, men ikke alle. Og det blir en mangel som du sier. Som man må lære seg å leve med også.

 

Noen ganger tenker jeg at jeg kanskje liker eldre menn bedre, fordi faren min ikke har vært der, men jeg liker ikke hvem som helst fordi han er eldre liksom ;) Takk Gud for det:)

 

Ble ikke noe av det. Jeg kom til pappa litt seint og han stod i boxern og med tannbørsten i munnen når han åpnet døra :) Men egentlig så har jeg funnet ut det ikke er noe å tenke på. Fordi Gud har gitt oss det allerede :) Men nå er jeg hjemme. Og takk Gud for en god dag :) Ble ikke noe bellydans, men hadde sånn rompe hofte mot hofterompe dans med en venninne hehe:) Har laget meg te også har jeg plukket noen bær i hagen ;) Må legge meg hvert øyeblikk. Tidlig opp:)

 

 

"Herren er min hyrde,
jeg mangler ikke noe.

2 Han lar meg ligge i grønne enger,
han leder meg til vann der jeg finner hvile.

3 Han gir meg nytt liv.
Han fører meg på rettferdighets stier
for sitt navns skyld.

4 Om jeg enn skulle vandre i dødsskyggens dal,
frykter jeg ikke noe ondt.
For du er med meg.
Din kjepp og din stav,
de trøster meg.

5 Du dekker bord for meg
like foran mine fiender.
Du salver mitt hode med olje.
Mitt beger renner over.

6 Bare godhet og miskunn
skal følge meg alle mine dager,
og jeg skal bo i Herrens hus
gjennom alle tider.
"

 

Jeg takker alltid min Gud for dere, for den nåde han har gitt dere i Kristus Jesus. 5 I ham er dere blitt rike på alt, på all lære og all kunnskap; 6 vitnesbyrdet om Kristus har da også fått sikkert feste hos dere. 7 Derfor mangler dere ikke noen nådegave mens dere venter på at vår Herre Jesus Kristus skal åpenbare seg. 8 Han skal også grunnfeste dere helt til enden kommer, så dere kan stå uten å bli anklaget på vår Herre Jesu Kristi dag. 9 Gud er trofast, han som har kalt dere til fellesskap med sin Sønn, Jesus Kristus, vår Herre.

 

Håper dagen din har vært fin hebbelilla :)

 

Men nå vet jeg hvorfor jeg liker denne mannen så godt fordi vi har modnet i den ånden så vi møtes der Gud vil at vi møtes også og videre modnes vi sammen også :) Og det er egenlig bare en annen mann jeg har likt spesiellt som har vært en del år eldre enn meg før . Men jeg liker denne mannen her mye mer :) Takk Gud :) Hadde kjæreste engang i nesten 6 år han var litt yngre enn meg. Også ble jeg alene i ca 6-7 år. Ogrå rotet jeg meg bort i en etter en del år 5 år. Og da gikk det litt galt. Og fikk masse sorg så fant en som erstattet det som var en del år yngre jeg trodde han var eldre. Men vi ble ikke kjærester. Dessuten var han altfor bondeknøl for meg også. Også var jeg uheldig å møtte en galning som jeg ikke var forelsket i, men som ville ha meg til å bli kjæreste med han noe jeg ikke ville så han holdte på å drepe meg. Og da flyktet jeg med noen , fordi det var noen jeg møtte og han ene ble forelsket i meg og som jeg tenkte kanskje ok Men det var mest fordi jeg ville flykte. Og når han dro fra Norge og egentlig litt før det også så skjønte jeg at det var feil. Fordi jeg ble mer sliten av han rundt meg. Så jeg kuttet ut kontakten:) Også møtte jeg denne mannen for et halvt år siden som jeg er veldig glad for at jeg møtte, selvom det kanskje ikke er at vi blir kjærester, men på en måte er vi det allerede føler jeg :)

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei:) Sover ikke på den, men ligger på den ca 20-30 min. I går holdt jeg på å sovne på den, men den er litt vond altså. Det er bare trekk man drar av også vasker man den i vaskemaskinen :)

 

Ringte faren min nå i stad. Han var litt full men han hadde det bra og er klar for møtet:) Vi skal treffes etterpå i kveld også kanskje:) Men tørr ikke si hva vi har planer om å gjøre for noe her ;) hehe:) Men jeg vil prøve å skrive det ned i boka mi om jeg får skrevet den da :) Men det er bare det at jeg må spørre en prest først om jeg får lov. Og det skal jeg prøve og få gjort i løpet av ettermiddagen :) Får jeg ikke gjort det så gjør vi kanskje noe ulovelig sammen i dag...Og det vil jeg jo ikke. Men tror det går bra Fordi jeg fikk noe av Gud i stad. Og det var ganske utrolig egentlig. Så kanskje jeg bare skal holde meg til Gud om det og ikke spørre noen :) For Gud gav meg en gave i stad for pappa også. Så får se hva jeg gjør med det. Men trenger litt betenkning og finne ut av det også :)

Men det var så sprøtt og har lyst til å dele det her også. Men ehh må være litt anonym også :D

Og tusen takk :)

 

Vi snakkes mer etterpå. Og ja faren er ganske viktig for barna sine. Noen får jo erstattet fedre, men ikke alle. Og det blir en mangel som du sier. Som man må lære seg å leve med også.

 

Noen ganger tenker jeg at jeg kanskje liker eldre menn bedre, fordi faren min ikke har vært der, men jeg liker ikke hvem som helst fordi han er eldre liksom ;) Takk Gud for det:)

 

Ble ikke noe av det. Jeg kom til pappa litt seint og han stod i boxern og med tannbørsten i munnen når han åpnet døra :) Men egentlig så har jeg funnet ut det ikke er noe å tenke på. Fordi Gud har gitt oss det allerede :) Men nå er jeg hjemme. Og takk Gud for en god dag :) Ble ikke noe bellydans, men hadde sånn rompe hofte mot hofterompe dans med en venninne hehe:) Har laget meg te også har jeg plukket noen bær i hagen ;) Må legge meg hvert øyeblikk. Tidlig opp:)

 

 

"Herren er min hyrde,

jeg mangler ikke noe.

 

2 Han lar meg ligge i grønne enger,

han leder meg til vann der jeg finner hvile.

 

3 Han gir meg nytt liv.

Han fører meg på rettferdighets stier

for sitt navns skyld.

 

4 Om jeg enn skulle vandre i dødsskyggens dal,

frykter jeg ikke noe ondt.

For du er med meg.

Din kjepp og din stav,

de trøster meg.

 

5 Du dekker bord for meg

like foran mine fiender.

Du salver mitt hode med olje.

Mitt beger renner over.

 

6 Bare godhet og miskunn

skal følge meg alle mine dager,

og jeg skal bo i Herrens hus

gjennom alle tider."

 

Jeg takker alltid min Gud for dere, for den nåde han har gitt dere i Kristus Jesus. 5 I ham er dere blitt rike på alt, på all lære og all kunnskap; 6 vitnesbyrdet om Kristus har da også fått sikkert feste hos dere. 7 Derfor mangler dere ikke noen nådegave mens dere venter på at vår Herre Jesus Kristus skal åpenbare seg. 8 Han skal også grunnfeste dere helt til enden kommer, så dere kan stå uten å bli anklaget på vår Herre Jesu Kristi dag. 9 Gud er trofast, han som har kalt dere til fellesskap med sin Sønn, Jesus Kristus, vår Herre.

 

Håper dagen din har vært fin hebbelilla :)

 

Men nå vet jeg hvorfor jeg liker denne mannen så godt fordi vi har modnet i den ånden så vi møtes der Gud vil at vi møtes også og videre modnes vi sammen også :) Og det er egenlig bare en annen mann jeg har likt spesiellt som har vært en del år eldre enn meg før . Men jeg liker denne mannen her mye mer :) Takk Gud :) Hadde kjæreste engang i nesten 6 år han var litt yngre enn meg. Også ble jeg alene i ca 6-7 år. Ogrå rotet jeg meg bort i en etter en del år 5 år. Og da gikk det litt galt. Og fikk masse sorg så fant en som erstattet det som var en del år yngre jeg trodde han var eldre. Men vi ble ikke kjærester. Dessuten var han altfor bondeknøl for meg også. Også var jeg uheldig å møtte en galning som jeg ikke var forelsket i, men som ville ha meg til å bli kjæreste med han noe jeg ikke ville så han holdte på å drepe meg. Og da flyktet jeg med noen , fordi det var noen jeg møtte og han ene ble forelsket i meg og som jeg tenkte kanskje ok Men det var mest fordi jeg ville flykte. Og når han dro fra Norge og egentlig litt før det også så skjønte jeg at det var feil. Fordi jeg ble mer sliten av han rundt meg. Så jeg kuttet ut kontakten:) Også møtte jeg denne mannen for et halvt år siden som jeg er veldig glad for at jeg møtte, selvom det kanskje ikke er at vi blir kjærester, men på en måte er vi det allerede føler jeg :)

Det ble mye yngre og eldre menn, he he....men han du snakker med på skype er altså litt eldre? Mulig jeg misforsto. Så lenge du har glede av å snakke med ham, er det flott. Håper han er en skikkelig kar. Det fortjener du at han er. Uff ja, det blir ofte rot med kjærligheten. Hvis man ikke passer veldig godt på.. Fort gjort å gjøre dårlige valg. Jeg har en lang historie med dårlige livsvalg. Ingen er perfekt da:-)

 

Så det ble ikke noe møte på deg og faren din. Men det viktigste er sikkert at dere har kontakt. Håper han har noe å gi deg, selv om han er alkoholiker. At han likevel kan være en "klippe" (?)

Men det er vel ikke så lett å være det alltid, :nei:, selv om alle BURDE være det for barna sine.. :yes:

 

Har vært utendørs i hele kveld. Aktiv, om ikke sosial. Ikke en helt bortkasta dag, tror jeg :hmm:

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar

Det ble mye yngre og eldre menn, he he....men han du snakker med på skype er altså litt eldre? Mulig jeg misforsto. Så lenge du har glede av å snakke med ham, er det flott. Håper han er en skikkelig kar. Det fortjener du at han er. Uff ja, det blir ofte rot med kjærligheten. Hvis man ikke passer veldig godt på.. Fort gjort å gjøre dårlige valg. Jeg har en lang historie med dårlige livsvalg. Ingen er perfekt da:-)

 

Så det ble ikke noe møte på deg og faren din. Men det viktigste er sikkert at dere har kontakt. Håper han har noe å gi deg, selv om han er alkoholiker. At han likevel kan være en "klippe" (?)

Men det er vel ikke så lett å være det alltid, :nei:, selv om alle BURDE være det for barna sine.. :yes:

 

Har vært utendørs i hele kveld. Aktiv, om ikke sosial. Ikke en helt bortkasta dag, tror jeg :hmm:

 

Snakkes :)

 

Det var ikke i dag vi skulle på møte, men i løpet av uka Og nå har jeg kanskje fått med tre til også :) Det var noe annet jeg ville at han ble med på i kveld men ikke noe som har med møte og gjøre, men det ble litt for seint. Han var på vei til å legge seg når jeg kom og jeg visste egentlig ikke hva klokka var heller :)

 

Ja yngre og eldre:) Men jeg liker bare drømmemannen min og Gud aller mest :) Han er over 2000 år gammel sier han så en del år eldre fordi jeg er 0 år :) hehe:) Han er en del år eldre, men kjærligheten har ingen alder ;) Han er en skikkelig kar :) Tusen takk Hebbelilla. Han er Gudommelig :)

 

Så bra du har kost deg :)

 

Tusen takk. Jeg må prise Gud her også :) men må legge meg ja :) Sov godt Hebbelilla. Går og legger meg på spiker matta nå :)

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det ble mye yngre og eldre menn, he he....men han du snakker med på skype er altså litt eldre? Mulig jeg misforsto. Så lenge du har glede av å snakke med ham, er det flott. Håper han er en skikkelig kar. Det fortjener du at han er. Uff ja, det blir ofte rot med kjærligheten. Hvis man ikke passer veldig godt på.. Fort gjort å gjøre dårlige valg. Jeg har en lang historie med dårlige livsvalg. Ingen er perfekt da:-)

 

Så det ble ikke noe møte på deg og faren din. Men det viktigste er sikkert at dere har kontakt. Håper han har noe å gi deg, selv om han er alkoholiker. At han likevel kan være en "klippe" (?)

Men det er vel ikke så lett å være det alltid, :nei:, selv om alle BURDE være det for barna sine.. :yes:

 

Har vært utendørs i hele kveld. Aktiv, om ikke sosial. Ikke en helt bortkasta dag, tror jeg :hmm:

 

Snakkes :)

 

Det var ikke i dag vi skulle på møte, men i løpet av uka Og nå har jeg kanskje fått med tre til også :) Det var noe annet jeg ville at han ble med på i kveld men ikke noe som har med møte og gjøre, men det ble litt for seint. Han var på vei til å legge seg når jeg kom og jeg visste egentlig ikke hva klokka var heller :)

 

Ja yngre og eldre:) Men jeg liker bare drømmemannen min og Gud aller mest :) Han er over 2000 år gammel sier han så en del år eldre fordi jeg er 0 år :) hehe:) Han er en del år eldre, men kjærligheten har ingen alder ;) Han er en skikkelig kar :) Tusen takk Hebbelilla. Han er Gudommelig :)

 

Så bra du har kost deg :)

 

Tusen takk. Jeg må prise Gud her også :) men må legge meg ja :) Sov godt Hebbelilla. Går og legger meg på spiker matta nå :)

 

"Går og legger meg på spikermatta nå :) "...Den var god:-) (Hadde vært enda bedre hvis du lå på en ekte spikermatte da.)

Så fint at dere har kontakt du og faren din da.

Gud er 2000 år og du 0, den var også god:-)

Bra at han på skype er en skikkelig type da. Jeg tror deg:-)

Vet ikke helt om jeg skal si god morgen eller godnatt. Begge deler:-)

:wee:

Lenke til kommentar

 

"Går og legger meg på spikermatta nå :) "...Den var god:-) (Hadde vært enda bedre hvis du lå på en ekte spikermatte da.)

 

Så fint at dere har kontakt du og faren din da.

Gud er 2000 år og du 0, den var også god:-)

Bra at han på skype er en skikkelig type da. Jeg tror deg:-)

Vet ikke helt om jeg skal si god morgen eller godnatt. Begge deler:-)

:wee:

 

Hvorfor ekte spiker matte ?

 

Men nei det er drømmemannen som er over 2000 år gammel

 

God morgen til deg herfra i hvertfall, og ønsker deg en fin dag hebbelilla :)

 

Og tusen takk :) Vi får litt mer kontakt nå...Har ikke hatt det på en stund.

 

venter på at drømmemannen min kommer på igjen fordi jeg får ikke sett han når han ringer så han skulle slå av og slå på pcen i gjen så jeg får sett han :) Jeg elsker å få se han og snakke med han :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

 

"Går og legger meg på spikermatta nå :) "...Den var god:-) (Hadde vært enda bedre hvis du lå på en ekte spikermatte da.)

 

Så fint at dere har kontakt du og faren din da.

Gud er 2000 år og du 0, den var også god:-)

Bra at han på skype er en skikkelig type da. Jeg tror deg:-)

Vet ikke helt om jeg skal si god morgen eller godnatt. Begge deler:-)

:wee:

 

Hvorfor ekte spiker matte ?

 

Men nei det er drømmemannen som er over 2000 år gammel

 

God morgen til deg herfra i hvertfall, og ønsker deg en fin dag hebbelilla :)

 

Og tusen takk :) Vi får litt mer kontakt nå...Har ikke hatt det på en stund.

 

venter på at drømmemannen min kommer på igjen fordi jeg får ikke sett han når han ringer så han skulle slå av og slå på pcen i gjen så jeg får sett han :) Jeg elsker å få se han og snakke med han :)

 

Jeg skal forklare; Hvis det var en ekte spikermatte, og du var glad for å legge deg på den, (smilefjeset), noe som de færreste vel ville ha vært, da det å ligge på en spikermatte, er noe som er forbundet med fysisk smerte. Jeg måtte bare flire av det bildet som kom opp.

Åja, det er han som er 2000 år. Ja jeg skjønner. Da er han klok. Det minner meg på noe ei venninde sa om første gangen hun traff han som er far til barnet hennes; Ca; Det var som at han stirret på henne fra "tidenes morgen". (merkelig, syns jeg)

Men du er da ikke 0 år i forhold til ham....men du føler det vel sånn...kan vel være en god følelse også det. Å se opp til noen?

 

Ha ein fin dag Sabell, både på skype og ellers. :):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei:)

 

Har akkurat kommet hjem jeg. Det her har vært en tøff dag for meg. Og jeg vet ikke riktig om jeg skal gråte eller le nå. Men jeg vil gråte...

 

Er så sliten nå...er femte gangen jeg gråter i dag. Men jeg takker Gud for det også.

 

Jeg ringte politiet i dag.og snakket med dem ang det med han som jeg har fortalt deg om. Han hadde jeg forresten mereritt om i natt pluss at jeg drømte om to forskjellige ormer. Den ene ormen lå bare krøllet i sirkel og jeg så på den og lurte på om det var hoggorm. Men den andre visste jeg at ikke var farlig :) Og det var ikke mareritt :)

 

Etterpå kom jeg hjem og fikk ikke snakket med drømmemannen min, men det går bra. Også avtalte jeg å dra på stranda men så følte jeg at jeg ringe faren min først for å høre om han var klar for å dra på møtet i dag. Og det endte med at jeg måtte dit også ble han hentet av ambulansen. Også måtte han til lege vakte også måtte jegvaske han for han var full av blod og det persoellet var så opptatt.Og det var så lenge ventetid før resten ble sjekket og pappa sa til meg at han vill gå å få helbredelse. Og at det var heller Gud som kunne gjøre noe, men vi måtte vente og vente. Men det var ikke akutt heldig vis. Også til slutt stakkars fikk jeg han på møtet men ville ikke gå inn fordi jeg ikke fikk lov til å bli med inn. Men jeg klarte å få han til å gå inn uten meg selvom vi kom litt forsnt da satt jeg meg ute i der og bad og gråt. Det var både godt og vondt samtidig. Men siden han hadde fått i seg alkohol måtte han bare lytte fikk ikke lov til å si noe. Men han kom ut så glad når det ble pause men hadde vondt i kroppen. Så jeg kjørte han hjem men sa han ville igjen neste gang fordi da kunne jeg bli med og sa han :) Jeg gåter av det og, men jeg gråter fordi jeg er sliten også. Vært mye i dag. Men det blir enklere etterhvert:) Og nå er jeg ferdig å gråte for i dag håper jeg :) Men nå er jeg veldig glad for at pappa er så åpen for å få hjelp av Gud også. Og at vi var så lenge sammen i dag fikk han til å la være å drikke også selvom han ville ha øl og gikk og hentet seg øl, mens vi ventet på ambulansen...Men han hadde ikke drikket så mye i dag. SÅ han fikk komme inn på møtet også :) Han syntes det var litt flaut å komme forsent, men det gikk bra. Også gikk han i noen bukser som var kjempe fine til han selvom det ble dame olabukser, men jeg fant ikke noe annet :) Og de var perfekt på han fordi de var vide også :) Også lurte han på hvordan håret hans så ut da tok jeg solbriller oppå hodet hans for vi fant ingen kam så han så fresh ut så :) Han likte ikke å gå i de buksene men jeg sa han var så fin og da sa han takk for det da:) Skal ringe han og si god natta også legge meg nå her. Må spise litt også har ikke spist noen ting i dag om trent. Pappa sa han syntes jeg hadde blitt slank også :) Også sa han at jeg skulle vært miljøarbeider/sykepleier :)

 

Ringt han nå og sagt natta :) Spurte om han hadde kaffe når han våkner i morgen tidlig, men det hadde han ikke, så jeg skal lage kaffe til han og gå bort til han i morgen tidlig med kaffe :) Og så takket han så mye for i dag og at jeg måtte ha god samvittighet og ikke være lei meg for noe. Og at jeg også har en skytsengel :) Men han likte ikke de buksene så snakket om det også at han luktet alkohol når han kom dit ville han heller ikke. så neste møte til uka så sa han at ikke kom til å lukte alkohol :)

Men han vil ikke gå dit uten at jeg får lov til å komme med :/ Og syntes det var ille at jeg ikke fikk bli med. Og jeg får egentlig ikke det neste gang heller. Men han som leder møtet neste gang skulle prøve og kanskje ordne så sa jeg at jeg har vært nettavhngig og at jeg er litt det fortsatt også. Legger meg på spiker matta nå :)

Også tror jeg det var bra å drømme om orm eller slange i natt for meg og derfra gir Gud meg visdommen på hva det betyr videre:)

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Slange_%28symbol%29

 

"Innenfor religion, mytologi, og litteratur representerer slanger fruktbarhet eller en krativ livskraft. Da slanger avgir sitt ytre skinn utvasking, er de symboler på gjenfødsel, forvandling, udødelighet og helbredelse. [6] Ouroboros, slangen eller dragen som danner en sirkel ved å bite fast i sin egen hale, er et symbol på evigheten og den uavbrutte fornyelsen av livet.[7]"

 

Får håpe det leder til noe godt:)

 

Ja det med spikermatta og smilefjes hehe:)

 

TIdenes morgen :) Nydelig :) Jeg tror han er klok :) håper det :)

 

Mens jeg er 0 fordi det er ingen år i himmelen ;) Jeg føler meg likesinnet med han :) Samtidig har Gud hans gaver :) Gud er b.l.a giveren i han :) Så med han møter jeg Gud ofte også :) Takk Gud :) Og han ja jeg har mye å se opp til også :)

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei:)

 

Har akkurat kommet hjem jeg. Det her har vært en tøff dag for meg. Og jeg vet ikke riktig om jeg skal gråte eller le nå. Men jeg vil gråte...

 

Er så sliten nå...er femte gangen jeg gråter i dag. Men jeg takker Gud for det også.

 

Jeg ringte politiet i dag.og snakket med dem ang det med han som jeg har fortalt deg om. Han hadde jeg forresten mereritt om i natt pluss at jeg drømte om to forskjellige ormer. Den ene ormen lå bare krøllet i sirkel og jeg så på den og lurte på om det var hoggorm. Men den andre visste jeg at ikke var farlig :) Og det var ikke mareritt :)

 

Etterpå kom jeg hjem og fikk ikke snakket med drømmemannen min, men det går bra. Også avtalte jeg å dra på stranda men så følte jeg at jeg ringe faren min først for å høre om han var klar for å dra på møtet i dag. Og det endte med at jeg måtte dit også ble han hentet av ambulansen. Også måtte han til lege vakte også måtte jegvaske han for han var full av blod og det persoellet var så opptatt.Og det var så lenge ventetid før resten ble sjekket og pappa sa til meg at han vill gå å få helbredelse. Og at det var heller Gud som kunne gjøre noe, men vi måtte vente og vente. Men det var ikke akutt heldig vis. Også til slutt stakkars fikk jeg han på møtet men ville ikke gå inn fordi jeg ikke fikk lov til å bli med inn. Men jeg klarte å få han til å gå inn uten meg selvom vi kom litt forsnt da satt jeg meg ute i der og bad og gråt. Det var både godt og vondt samtidig. Men siden han hadde fått i seg alkohol måtte han bare lytte fikk ikke lov til å si noe. Men han kom ut så glad når det ble pause men hadde vondt i kroppen. Så jeg kjørte han hjem men sa han ville igjen neste gang fordi da kunne jeg bli med og sa han :) Jeg gåter av det og, men jeg gråter fordi jeg er sliten også. Vært mye i dag. Men det blir enklere etterhvert:) Og nå er jeg ferdig å gråte for i dag håper jeg :) Men nå er jeg veldig glad for at pappa er så åpen for å få hjelp av Gud også. Og at vi var så lenge sammen i dag fikk han til å la være å drikke også selvom han ville ha øl og gikk og hentet seg øl, mens vi ventet på ambulansen...Men han hadde ikke drikket så mye i dag. SÅ han fikk komme inn på møtet også :) Han syntes det var litt flaut å komme forsent, men det gikk bra. Også gikk han i noen bukser som var kjempe fine til han selvom det ble dame olabukser, men jeg fant ikke noe annet :) Og de var perfekt på han fordi de var vide også :) Også lurte han på hvordan håret hans så ut da tok jeg solbriller oppå hodet hans for vi fant ingen kam så han så fresh ut så :) Han likte ikke å gå i de buksene men jeg sa han var så fin og da sa han takk for det da:) Skal ringe han og si god natta også legge meg nå her. Må spise litt også har ikke spist noen ting i dag om trent. Pappa sa han syntes jeg hadde blitt slank også :) Også sa han at jeg skulle vært miljøarbeider/sykepleier :)

 

Ringt han nå og sagt natta :) Spurte om han hadde kaffe når han våkner i morgen tidlig, men det hadde han ikke, så jeg skal lage kaffe til han og gå bort til han i morgen tidlig med kaffe :) Og så takket han så mye for i dag og at jeg måtte ha god samvittighet og ikke være lei meg for noe. Og at jeg også har en skytsengel :) Men han likte ikke de buksene så snakket om det også at han luktet alkohol når han kom dit ville han heller ikke. så neste møte til uka så sa han at ikke kom til å lukte alkohol :)

Men han vil ikke gå dit uten at jeg får lov til å komme med :/ Og syntes det var ille at jeg ikke fikk bli med. Og jeg får egentlig ikke det neste gang heller. Men han som leder møtet neste gang skulle prøve og kanskje ordne så sa jeg at jeg har vært nettavhngig og at jeg er litt det fortsatt også. Legger meg på spiker matta nå :)

Også tror jeg det var bra å drømme om orm eller slange i natt for meg og derfra gir Gud meg visdommen på hva det betyr videre:)

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Slange_%28symbol%29

 

"Innenfor religion, mytologi, og litteratur representerer slanger fruktbarhet eller en krativ livskraft. Da slanger avgir sitt ytre skinn utvasking, er de symboler på gjenfødsel, forvandling, udødelighet og helbredelse. [6] Ouroboros, slangen eller dragen som danner en sirkel ved å bite fast i sin egen hale, er et symbol på evigheten og den uavbrutte fornyelsen av livet.[7]"

 

Får håpe det leder til noe godt:)

 

Ja det med spikermatta og smilefjes hehe:)

 

TIdenes morgen :) Nydelig :) Jeg tror han er klok :) håper det :)

 

Mens jeg er 0 fordi det er ingen år i himmelen ;) Jeg føler meg likesinnet med han :) Samtidig har Gud hans gaver :) Gud er b.l.a giveren i han :) Så med han møter jeg Gud ofte også :) Takk Gud :) Og han ja jeg har mye å se opp til også :)

Helledussen, for en dag du har hatt ja:-/ Men du er tøff som står på for pappaen din altså:-)

 

Var det møte kun for alkoholikere? Hadde misforstått jeg da, trodde det var et evangelisk møte dere skulle på. Ok.

Å gråte er bare sunt det, forresten. Minner meg på at jeg må se en trist film snart, sånn at jeg får grått:-) (vanskelig ellers...)

Har plukka rips og bringebær. Fint å putte sånne ting i fryseren. Med det nye kjøleskapet fikk jeg en ekstra fryseboks, hærlig! Er veldig glad for at jeg ødela det gamle kjølskapet, he he.... (det var mindre)

Får håpe du kommer til hektene snart. Det gjør du sikkert, du med din positive tankegang. Du vender alt til noe positivt virker det som. Ikke dårlig det:-)

Godnatt :):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helledussen, for en dag du har hatt ja:-/ Men du er tøff som står på for pappaen din altså:-)

 

Var det møte kun for alkoholikere? Hadde misforstått jeg da, trodde det var et evangelisk møte dere skulle på. Ok.

Å gråte er bare sunt det, forresten. Minner meg på at jeg må se en trist film snart, sånn at jeg får grått:-) (vanskelig ellers...)

Har plukka rips og bringebær. Fint å putte sånne ting i fryseren. Med det nye kjøleskapet fikk jeg en ekstra fryseboks, hærlig! Er veldig glad for at jeg ødela det gamle kjølskapet, he he.... (det var mindre)

Får håpe du kommer til hektene snart. Det gjør du sikkert, du med din positive tankegang. Du vender alt til noe positivt virker det som. Ikke dårlig det:-)

Godnatt :):)

 

De har med Gud på møtet der :) Ja AA :) Sunt å gråte ja :) Nå spiser jeg chilinøtter og drikker appelsinjuice... Vet at jeg ikke bør det, men jeg har ikke ork på noe annet. Sikkert ikke så ille. Har veldig sterk smakssans nå så orker ikke spise mange chilinøttene de var sterke...hehe:) glad du er fornøyd med kjøleskapet ditt :)

 

Men det skjer mye rart utenom også som jeg ikke sier her. Men jeg skjønner jo at Gud er med mer nå også. Selvom det skjer mye man kunne ønsket man slapp også.

 

Sove godt Hebbelilla og tusen takk :) Blir nok bedre og bedre for deg etterhvert snart nå med søvnen også :)

 

Her begynner evangeliet om Jesus Kristus, Guds Sønn.

2 Hos profeten Jesaja står det skrevet:

Se, jeg sender min budbærer foran deg,

han skal rydde veien for deg.

 

3 En røst roper i ødemarken:

Rydd Herrens vei,

gjør hans stier rette!

4 Slik sto døperen Johannes fram i ødemarken og forkynte en omvendelsesdåp som ga tilgivelse for syndene. 5 Fra hele Judea og Jerusalem dro alle ut til ham. De bekjente syndene sine og ble døpt av ham i Jordanelven. 6 Johannes gikk kledd i en kappe av kamelhår og hadde et lærbelte om livet, og han levde av gresshopper og villhonning. 7 Han forkynte: «Det kommer en etter meg som er sterkere enn jeg, og jeg er ikke verdig til å bøye meg ned og løse sandalremmen hans. 8 Jeg har døpt dere med vann, men han skal døpe dere med Den hellige ånd.»

 

Går og pusser tenner. Er så treig fordi jeg er så trøtt også. Også er det det med å søke utenfor meg selv når det er litt tungt at jeg havner på nettet, men det kan være bra innimellom også håper jeg :)

 

Lagt meg nå på spikermatta ihvertfall :)

 

Er litt bekymret for meg selv også. Liker ikke å være lei meg eller engste meg. Blir ekstra sånn når jeg er sliten. Og egentlig fra når jeg stod opp så følte jeg det var noe. Men da blir jeg redd for morgendagen om den blir slitsom og tung også. Og at jeg gjør noe galt feks. Men alt er i Guds hender egentlig :) Så jeg må bare være flink å minne meg selv på det. Fordi da slipper jeg å engste meg også. Han tar seg av alt :) Fordi jeg er barnet hans sitt :) SÅ ikke ,jeg ,,,,men Gud :) Også kan jeg glede meg til å se drømmemannen min i morgen tidlig :) Nå sovner jeg snart :)

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Helledussen, for en dag du har hatt ja:-/ Men du er tøff som står på for pappaen din altså:-)

 

Var det møte kun for alkoholikere? Hadde misforstått jeg da, trodde det var et evangelisk møte dere skulle på. Ok.

Å gråte er bare sunt det, forresten. Minner meg på at jeg må se en trist film snart, sånn at jeg får grått:-) (vanskelig ellers...)

Har plukka rips og bringebær. Fint å putte sånne ting i fryseren. Med det nye kjøleskapet fikk jeg en ekstra fryseboks, hærlig! Er veldig glad for at jeg ødela det gamle kjølskapet, he he.... (det var mindre)

Får håpe du kommer til hektene snart. Det gjør du sikkert, du med din positive tankegang. Du vender alt til noe positivt virker det som. Ikke dårlig det:-)

Godnatt :):)

 

De har med Gud på møtet der :) Ja AA :) Sunt å gråte ja :) Nå spiser jeg chilinøtter og drikker appelsinjuice... Vet at jeg ikke bør det, men jeg har ikke ork på noe annet. Sikkert ikke så ille. Har veldig sterk smakssans nå så orker ikke spise mange chilinøttene de var sterke...hehe:) glad du er fornøyd med kjøleskapet ditt :)

 

Men det skjer mye rart utenom også som jeg ikke sier her. Men jeg skjønner jo at Gud er med mer nå også. Selvom det skjer mye man kunne ønsket man slapp også.

 

Sove godt Hebbelilla og tusen takk :) Blir nok bedre og bedre for deg etterhvert snart nå med søvnen også :)

 

Her begynner evangeliet om Jesus Kristus, Guds Sønn.

2 Hos profeten Jesaja står det skrevet:

Se, jeg sender min budbærer foran deg,

han skal rydde veien for deg.

 

3 En røst roper i ødemarken:

Rydd Herrens vei,

gjør hans stier rette!

4 Slik sto døperen Johannes fram i ødemarken og forkynte en omvendelsesdåp som ga tilgivelse for syndene. 5 Fra hele Judea og Jerusalem dro alle ut til ham. De bekjente syndene sine og ble døpt av ham i Jordanelven. 6 Johannes gikk kledd i en kappe av kamelhår og hadde et lærbelte om livet, og han levde av gresshopper og villhonning. 7 Han forkynte: «Det kommer en etter meg som er sterkere enn jeg, og jeg er ikke verdig til å bøye meg ned og løse sandalremmen hans. 8 Jeg har døpt dere med vann, men han skal døpe dere med Den hellige ånd.»

 

Går og pusser tenner. Er så treig fordi jeg er så trøtt også. Også er det det med å søke utenfor meg selv når det er litt tungt at jeg havner på nettet, men det kan være bra innimellom også håper jeg :)

 

Lagt meg nå på spikermatta ihvertfall :)

 

Er litt bekymret for meg selv også. Liker ikke å være lei meg eller engste meg. Blir ekstra sånn når jeg er sliten. Og egentlig fra når jeg stod opp så følte jeg det var noe. Men da blir jeg redd for morgendagen om den blir slitsom og tung også. Og at jeg gjør noe galt feks. Men alt er i Guds hender egentlig :) Så jeg må bare være flink å minne meg selv på det. Fordi da slipper jeg å engste meg også. Han tar seg av alt :) Fordi jeg er barnet hans sitt :) SÅ ikke ,jeg ,,,,men Gud :) Også kan jeg glede meg til å se drømmemannen min i morgen tidlig :) Nå sovner jeg snart :)

 

Fint at du fikk snakka med politiet om han som stalker deg forresten..Selv om de får sikkert ikke gjort noe, så lenge han ikke tråkker over en viss terskel. Men det virker som at politiet generelt tar saker som handler om stalking mye mere seriøst nå til dags, enn de gjorde før. Det har nok sammenheng med at det er kjent at flere har tatt alvorlig skade/blitt drept av en stalker (vet bare om saker i England og USA da).

Men godt at du fikk gjort politiet oppmerksom på problemet ditt. Bra at de er informert. Og at du tok tak i saken.

 

Og faren din var blodig, han hadde altså skada seg i fylla....sterke saker for deg å håndtere....

 

Ja, du har jo Gud å trøste deg med. Og drømmemannen. Heldigvis.

 

Takk for bibelversa. Har vokst opp i et kristent hjem (vel, m en kristen mor da), gått søndagsskole og hele pakka.

 

Godnatt igjen (hvis ikke du allerede sover) :):wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har ringt å sagt i fra, så får vi se om det blir litt mer ro...Håper det. Men han har ikke gitt seg i dag har han ringt to ganger og sendt mel for det. Men har sluttet å lese mel nå. Blir så sliten av det.

 

Når jeg våknet i dag så hadde jeg lovt å komme til pappa og jeg hadde bare 10 min på meg men han tok ikke telfonen så jeg trimmet en ekstra runde :) Også møtte jeg han på veien og vi dro hjem til han og satt ute sammen og tok oss en kaffe :) Også dro jeg hjem og tok en cat som han sier ;) Og rakk å se drømmemannen min i et min og i går fikk jeg nesten ikke sett han heller og nå venter jeg egentlig på å få sett han. Savner han nå jeg :) fikk ikke sett han på søndag i det hele tatt men fikk melding fra han da :) Og han er jo på jobb nå også :)

 

Men skal vente litt å se om jeg får sett han tror han kommer i rundt fire tiden :)

 

Så fint at du har vokst opp i et kristen hjem :) Det tror jeg er bra :)

 

Fikk se han litt nå, men så må han jobbe litt mer så får se han litt snart igjen :)

Takk det er jeg glad for også :) I morgen tidlig er han ikke her til morgen kaffen rundt 7, men litt senere, men det er bra for meg for lovte å komme i morgen til pappa og drikke morgenkaffe også :) hehe :) Tror det er Gud som ordner det meste om dagen jeg :)

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har ringt å sagt i fra, så får vi se om det blir litt mer ro...Håper det. Men han har ikke gitt seg i dag har han ringt to ganger og sendt mel for det. Men har sluttet å lese mel nå. Blir så sliten av det.

 

Når jeg våknet i dag så hadde jeg lovt å komme til pappa og jeg hadde bare 10 min på meg men han tok ikke telfonen så jeg trimmet en ekstra runde :) Også møtte jeg han på veien og vi dro hjem til han og satt ute sammen og tok oss en kaffe :) Også dro jeg hjem og tok en cat som han sier ;) Og rakk å se drømmemannen min i et min og i går fikk jeg nesten ikke sett han heller og nå venter jeg egentlig på å få sett han. Savner han nå jeg :) fikk ikke sett han på søndag i det hele tatt men fikk melding fra han da :) Og han er jo på jobb nå også :)

 

Men skal vente litt å se om jeg får sett han tror han kommer i rundt fire tiden :)

 

Så fint at du har vokst opp i et kristen hjem :) Det tror jeg er bra :)

 

Fikk se han litt nå, men så må han jobbe litt mer så får se han litt snart igjen :)

Takk det er jeg glad for også :) I morgen tidlig er han ikke her til morgen kaffen rundt 7, men litt senere, men det er bra for meg for lovte å komme i morgen til pappa og drikke morgenkaffe også :) hehe :) Tror det er Gud som ordner det meste om dagen jeg :)

Nå må du ikke slite deg ut med å være der for faren din da. Du må "ta deg fri" innimellom. Det er egentlig ikke din oppgave å "redde" pappaen din. (selv ikke med Guds hjelp) En altfor stor oppgave, tror jeg. Høres bare litt slitsomt ut...Han er sikkert et herlig menneske og alt det, men han har nå drukket i 40 år. Og det er ikke bare bare for deg å få ham til å slutte med det nå. Gi det tid, og ikke prøv å kjempe hans kamp for ham. Det sier jeg bare fordi jeg er litt bekymra for deg, for at du har tatt på deg en altfor stor oppgave. Og fordi jeg syns at du skal slappe litt av og nyte ditt unge liv, mens du kan. :)

 

Synd at du får sett drømmemannen bare i noen minutter hver dag (i det siste)..Det var dårlig....Da hadde jeg også blitt frustrert altså. Prøv å ikke legge for stor vekt på "forholdet". Jeg syns du skulle finne noen som bor i nærheten. Det tror jeg du trenger mere enn en som bor på den andre sida av jordkloden. Selv om du liker ham. Kanskje det er lettere å "elske" på avstand også?

 

Ha en fin dag :):)

Endret av hebbelilla
Lenke til kommentar

Nå må du ikke slite deg ut med å være der for faren din da. Du må "ta deg fri" innimellom. Det er egentlig ikke din oppgave å "redde" pappaen din. (selv ikke med Guds hjelp) En altfor stor oppgave, tror jeg. Høres bare litt slitsomt ut...Han er sikkert et herlig menneske og alt det, men han har nå drukket i 40 år. Og det er ikke bare bare for deg å få ham til å slutte med det nå. Gi det tid, og ikke prøv å kjempe hans kamp for ham. Det sier jeg bare fordi jeg er litt bekymra for deg, for at du har tatt på deg en altfor stor oppgave. Og fordi jeg syns at du skal slappe litt av og nyte ditt unge liv, mens du kan. :)

 

Synd at du får sett drømmemannen bare i noen minutter hver dag (i det siste)..Det var dårlig....Da hadde jeg også blitt frustrert altså. Prøv å ikke legge for stor vekt på "forholdet". Jeg syns du skulle finne noen som bor i nærheten. Det tror jeg du trenger mere enn en som bor på den andre sida av jordkloden. Selv om du liker ham. Kanskje det er lettere å "elske" på avstand også?

 

Ha en fin dag :):)

 

Jeg er fornøyd med sånn som det er med drømmemannen min og meg. Og han sier vi kommer til å få masse tid og møtes en dag. Men nå så er jeg i min del av livet som gjør at det vil ta litt tid før vi kommer dit også må vi ble bedre kjent også. Det blir masse tid :) Og jeg ser han jo hver dag omtrent nå :) Og jeg vil ha orden på livet mitt før en mann blir en større del av livet mitt også :) Også lærer jeg meg å bli uahengig av en mann også, men å elske vel :)

 

Pappan min er jeg bare glad for å kunne være der for så lenge han er villig til å endre seg å gjøre noe med livet sitt selv også. Og det unner jeg ham. For hadde det vært han som var edru og jeg i dritt så ville han unnet med det også .Og nå gleder han seg til i morgen å drikke kaffe med meg Og det gjør jeg også. Samtidig som jeg får litt avveksling fra nettet og kommer meg ut litt mer enn vanlig tidlig på morgenen og når jeg da kommer hjem igjen før jeg må dra i gjen så har jeg både gjort noe for meg selv og han. Og jeg har bare godt av det. Dessuten er jeg ganske sterk, men jeg må tenke på meg selv også. Og det gjør jeg ved å støtte han så mye jeg orker også. Og det er en glede for meg. Og Gud hjelper oss også .Og han fortjener det virkelig også. Og nå ser han veldig fram til neste møteogså lurte han på om vi kunne dra på stranda sammen i morgen også.Det er noe som har skjedd allerede. Og jeg vet at Gud hjelper meg. Men igår var det slitsomt så klart også. Men det bra det og for å bli sterkere.Og det er aldri forsent. Selv en 70 år gammel alkoholiker kan bli en fresh 73 åring.Og det er ikke jeg som skal ta meg av faren min. Det er Gud. Men jeg kan være en del av den veien for ham et lite stykke på veien til Gud tar over for meg også. Og det er ikke så lenge til tror jeg. Og det er enda en stund til han er 70 også. Innen den tid har jeg giftet meg og fått barn også og han har kommet i brulyppet uten å bli full også. Men pappa begynte som 14 åring å drikke. Og siden har han gått den veien...Dessverre. Men der det er liv er det fremdeles håp Og han ber hver kveld også.Kanskje han nå virkelig har blitt bønnhørt. Isåfall har jeg blitt det.Fordi han var på vei til å gi opp også. Mennå er det lys som skinner i han og det lyset vil bli stort. Og da kan jeg også virkelig se opp til han mer også. Og jeg trenger å vite mer hvordan det er også. Har alltid sett opp til han egentlig, men jeg vil gjøre det uten at han blir lurt også.Men han er sterk også så vet det kommer til å gå bra. Han prøvde engang for 20 år siden sa han i stad og gå på AA, men da trengte han mer støtte. For hvis ikke så ville han klart det. Men nå kan vi prøve igjen. Og jeg ber om at han er Guds barn og Gud som far tar seg av han alt han kan nå. Så han blir født på ny også. Og det gjør han!. Og det som er morro er jo å se han våkne mer og mer til liv.Og det kommer Gud til å ta seg av ved å vekke han mer og mer. Hehe her ble det mange smileys.så tok de bort :)

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...