Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he, takk!, den var oppmuntrende----fra Predikerens bok? (en favoritt pga den "pessimistiske" tonen)

Sov godt da :)

 

Først mange barn også kommer mannen fra Gud etterpå :)

 

http://youtu.be/mTZRQltuHRc

 

"People pray

for a happy life

If I have you, happiness is everywhere

Inside me happiness burns

 

Thank goodness, the one who gave you to me may be praised a thousand times

Don't let the destiny write one of my days without you

Our hands are one, our souls are one

Neither mountains, nor seas are an obstacle for the one who loves

 

This song is to the only one who owns my heart

To my eternal love, to my soul's equal

You are the spring for me, your smile is pure paradise

The angels spread heavenly light over your face, my love"

 

Sov godt :)

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

He he, takk!, den var oppmuntrende----fra Predikerens bok? (en favoritt pga den "pessimistiske" tonen)

Sov godt da :)

 

Først mange barn også kommer mannen fra Gud etterpå :)

 

http://youtu.be/mTZRQltuHRc

 

"People pray

for a happy life

If I have you, happiness is everywhere

Inside me happiness burns

 

Thank goodness, the one who gave you to me may be praised a thousand times

Don't let the destiny write one of my days without you

Our hands are one, our souls are one

Neither mountains, nor seas are an obstacle for the one who loves

 

This song is to the only one who owns my heart

To my eternal love, to my soul's equal

You are the spring for me, your smile is pure paradise

The angels spread heavenly light over your face, my love"

 

Nydelig låt:-)

Nydelig dikt:-)

He he, barn og mann, fra Gud? he he

:)

Lenke til kommentar

God dag Sabell!

Liker dansinga, armbevegelsene, skal lære meg det der:-)( kan bli litt tricky ( :confused:)

'Gøkhan Øsen' er en favoritt. (tyrkisk?) Du som introduserte ham.. :) Har du hørt Dayanamam? (m ham)

God dag til deg og hebbelilla :)

 

Sitter og håper drømmemannen kommer å snakker med meg snart. Han er fortsatt på jobb. Fikk hørt på Dayanamam så lenge:) Veldig fin Tusentakk :)

 

 

 

Har en venn fra tyrkia, som er forelsket i meg men som ikke jeg er forelsket i. Og han skriver navnet mitt og at jeg er den eneste kjærligheten hans på skype. Han sier hvis ikke det blir noe mellom meg og drømmemannen min så vil han alltid vente på meg. Og han støtter meg fordi jeg sier jeg er veldig glad i denne mannen. Men så nå svarer ikke han også er jeg litt redd han kan lese profilen til han fra Tyrkia også. Fordi han oppdaterte den i går :/ Han fra tyrkia sier t.o.m at håper og bli invitert i brulyppet. hehe:) Fordi så lenge jeg er lykkelig så er han også. Men nå er jeg litt lei meg fordi drømmemannen min ikke svarer og jeg tror det er noe galt. Men får snart vite det håper jeg også bør jeg kanskje spørre han om han ser denne oppdateringen da? Elller fortelle om han som er forelsket i meg

 

Også har jeg sovet lite i natt så blir ekstra sensitiv for ting også.

 

Men det er det at denne fra Tyrkia ikke er noe flørting i det hele tatt, Men nå er det litt trist for meg.Fordi kanske drømmemannen min tror jeg flørter med en annen på skype feks.

hihi

 

Jeg skrev noe til han nå ang han fra Tyrkia og da

 

bare My love :)

 

Anf i tell him im in love with him now and he say to me im in love too and i had to hide my self and im smiling form ear to ear he is out from the office now but we im waiting for to see him again :) and he say to me about muslim be careful :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

God dag Sabell!

Liker dansinga, armbevegelsene, skal lære meg det der:-)( kan bli litt tricky ( :confused:)

'Gøkhan Øsen' er en favoritt. (tyrkisk?) Du som introduserte ham.. :) Har du hørt Dayanamam? (m ham)

God dag til deg og hebbelilla :)

 

Sitter og håper drømmemannen kommer å snakker med meg snart. Han er fortsatt på jobb. Fikk hørt på Dayanamam så lenge:) Veldig fin Tusentakk :)

 

 

Har en venn fra tyrkia, som er forelsket i meg men som ikke jeg er forelsket i. Og han skriver navnet mitt og at jeg er den eneste kjærligheten hans på skype. Han sier hvis ikke det blir noe mellom meg og drømmemannen min så vil han alltid vente på meg. Og han støtter meg fordi jeg sier jeg er veldig glad i denne mannen. Men så nå svarer ikke han også er jeg litt redd han kan lese profilen til han fra Tyrkia også. Fordi han oppdaterte den i går :/ Han fra tyrkia sier t.o.m at håper og bli invitert i brulyppet. hehe:) Fordi så lenge jeg er lykkelig så er han også. Men nå er jeg litt lei meg fordi drømmemannen min ikke svarer og jeg tror det er noe galt. Men får snart vite det også bør jeg kanskje spørre han om han ser denne oppdateringen da?

 

Også har jeg sovet lite i natt så blir ekstra sensitiv for ting også.

 

Men det er det at denne fra Tyrkia ikke er noe flørting i det hele tatt:) Vi ber sammen noen ganger:) Og snakker om Gud også :) Også er han en poet :)

 

Det kan være veldig frustrerende å vente på noen som ikke dukker opp til forventa tid (på nettet). Man lurer på hvorfor, har jeg sagt noe galt, osv.

Ta det med ro. Om han skulle ha sett den andres profil, hva så, du er et fritt menneske og har lov til ¨prate med hvem du vil Dere er ikke "forlovet".

Skjønner deg likevel godt, den uroen har jeg kjent på mye sjøl. Hatet det....men ble veldig glad når jeg endelig fikk svar, en avslutta ting nå da.:-/

Life goes on...

 

Lykke til:-) Nå må jeg dra meg sjøl opp av bekvemmeligheta og komme meg ut, med eller uten badetøy.

 

Ps Håper du får snakka med ham. Husk at du ikke skylder ham 100%. Du har bare snakka med ham på Skype, ikke? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Det kan være veldig frustrerende å vente på noen som ikke dukker opp til forventa tid (på nettet). Man lurer på hvorfor, har jeg sagt noe galt, osv.

Ta det med ro. Om han skulle ha sett den andres profil, hva så, du er et fritt menneske og har lov til ¨prate med hvem du vil Dere er ikke "forlovet".

Skjønner deg likevel godt, den uroen har jeg kjent på mye sjøl. Hatet det....men ble veldig glad når jeg endelig fikk svar, en avslutta ting nå da.:-/

Life goes on...

 

Lykke til:-) Nå må jeg dra meg sjøl opp av bekvemmeligheta og komme meg ut, med eller uten badetøy.

 

Ps Håper du får snakka med ham. Husk at du ikke skylder ham 100%. Du har bare snakka med ham på Skype, ikke? :)

 

 

 

Det ordnet seg og nå er lyset på igjen :) Men jeg er så glad i han, og vil ikke han skal tro jeg ikke mener det :) Vi har hatt kontakt et halvt år på skype også :) Også tenker jeg sånn at det ikke er noe morro om han tror jeg liker andre på den måten som jeg gjør med han. Siden han fra tyrkia skriver min eneste kjærlighet som om jeg har et kjærlighetsforhold med han. Men er fri ja og tusen takk kose deg ute :) Men nå er jeg veldig glad :) når jeg tenker på det jeg sa og fikk til svar når jeg hehe:) Kjære Gud i himmelen Takk:)

 

He said how can i not be :love::blush::roll::)

 

He said first what happen my love

come let me see you and you tell me.

 

I said to him i thought he wanted to leave me

No my love he said

and i :) ty

 

and he said i was not in the office

 

and i: :)

 

and he: can i call you?

 

I said to him befor he call Im a troublemaker

 

he said to me: yes you are :):) :)

 

Fordi jeg fikk så mye tanker når han ikke var der pluss det han fra tyrkia hadde på profilen sin. Men han var bare ute av kontoret sitt... :)

 

Men vi snakket ikke så lenge, og så banket det på...Og gjett hvem..Jeg lukket ikke opp, men etter 10-15 så dro jeg på en lang gå tur:) Og gjett hve som gikk nedi gata.

 

Også kom jeg hjemover og gjett hvem som kom gående. Også sa jeg ikke så mye annet enn hei. Også gikk jeg inn i gården også kom han ropende.. Hva er det da? Han skjønner ikke at det plager meg å stå på utsiden her midt i nattan å gå forbi mange ganger i løpet av en dag og ringe omtrent ti ganger daglig han. Men jeg har prøvd å forklare det på en ordentlig måte. Og der og da så sier han at han skjønner det, men det varer bare i noen timer.

 

Unødvendig. Jeg bare gikk inn jeg og lukket døra bak meg.

 

Og jeg har hele tiden sagt til han at jeg ikke er interessert i han på noen måte. Alltid! Og aldri vist han noen ting interesse heller. Og jeg har kjent han lenge. Men jo mer han prøver å trenge seg inn i livet mitt jo verre blir det. Det er greit å liksom kanskje ha kontakt litt innimellom, men det er liksom ikke bra nok.Og er jeg sammen med noen venninner så bryr han seg med det og blir sur og. Og her om dagen hadde jeg vært et sted og ble kjørt hjem og da var han på utsiden her også lurte han på hvem det var som kjørte og jeg sa hvem det var, men da ringte han den ene broren min da for å høre om hvem det var.. Og han sier han vil være venn med meg, men jeg orker ikke sånn som han er blir gal av det. Jeg blir dårlig av det også. Av hele hans måte å oppføre seg på. Også tenker jeg da. Hva om jeg ringer politiet fordi jeg føler meg plaget så vil han kanskje få enda mer å stri med...Fordi jeg skjønner jo at han strever en del. Og igjen da kanskje jeg får det enda verre også.

 

hoff er tungt. Men jeg må komme meg vekk til et annet sted.Orker ikke å ha det sånn og det har holdt på i ca ett år nå. for før det var det nogenlunde greit samtidig ikke. men ikke så ille som det har vært siden fjor. Også er jeg sånn. fordi moren min kom hit en tur i mai ifjor å bodde her også kom han på døra også spørr om å få komme inn og jeg sier det ikke passer fordi moren min var her og hun ikke var i form og så ble han sann bare en liten tur også spurte jeg moren min om det var greit og da sa jeg ja. for å være hyggelig også.. Også fikk jeg masse trøbbel med ting etter det også har alt liksom blitt for mye for meg så jeg sier nei. fordi jeg trenger tid for meg selv b.l.a men det blir bare verre av det. Har drevet og pakket siden i fjor også for å kunne flytte. Men er alene og synes det er slit også. Også dårlig råd og. Og de fleste må jo ha depositum. Og her er det ikke depositum også er det ikke så dyrt heller egentlig til å være såpass fint og bra og trygt sted. Men det er tre månders oppsigelse på leiligheten som betyr at om jeg flytter må jeg om ingen andre flytter hit ha både det og depostum og råd til et annet sted. Også er jeg så sliten av å flytte bare for å bo et sted bare midlertidig. For har flyttet så mye i livet mitt at jeg ikke orker og flytte mer enn engang mer nå tror jeg. Eller jeg håper jeg kan finne et sted så jeg kan oppbevare møbler og sånn egentlig. Som ikke koster alt for mye. Også kan jeg ha en lten hybel feks uten å måtte bosette meg skikkelig. Så jeg har tenkt til å prøve det nå først. Få bort alt jeg eier og har. Men så er det det at jeg blir litt dratt ned og strever litt med å få ork til det også. Hadde moren min vært litt snill på det, så kunne jeg hatt oppbevart hos henne. Men det går ikke. Det er så rart fordi det hadde jeg gjort for henne uten å nøle engang:/ Mener ikke å si noe dumt om henne heller, men hun er sånn. Dessuten så stjal hun masse ting fra meg fordi jeg ikke hadde mulighet til å hente det da jeg leide huset hennes engang. Fordi da hadde jeg ikke bil. Har spurt om å få tilbake, men fikk ikke. Og nå så vil jeg ikke ha det heller allikevel. Et maleri som jeg hadde malt med fingrene også fordi jeg ikke hadde pensel og var egentlig første maleriet jeg malte med olje sier hun ble tatt av en som likte det så godt. Får ta det som komplment men det er dårlig gjort. Og det gav jeg egentlig til broren min, men han syntes motivet var så skummelt så gav det tilbake. Også har han spurt om det senere..

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det kan være veldig frustrerende å vente på noen som ikke dukker opp til forventa tid (på nettet). Man lurer på hvorfor, har jeg sagt noe galt, osv.

Ta det med ro. Om han skulle ha sett den andres profil, hva så, du er et fritt menneske og har lov til ¨prate med hvem du vil Dere er ikke "forlovet".

Skjønner deg likevel godt, den uroen har jeg kjent på mye sjøl. Hatet det....men ble veldig glad når jeg endelig fikk svar, en avslutta ting nå da.:-/

Life goes on...

 

Lykke til:-) Nå må jeg dra meg sjøl opp av bekvemmeligheta og komme meg ut, med eller uten badetøy.

 

Ps Håper du får snakka med ham. Husk at du ikke skylder ham 100%. Du har bare snakka med ham på Skype, ikke? :)

 

 

 

Det ordnet seg og nå er lyset på igjen :) Men jeg er så glad i han, og vil ikke han skal tro jeg ikke mener det :) Vi har hatt kontakt et halvt år på skype også :) Også tenker jeg sånn at det ikke er noe morro om han tror jeg liker andre på den måten som jeg gjør med han. Siden han fra tyrkia skriver min eneste kjærlighet som om jeg har et kjærlighetsforhold med han. Men er fri ja og tusen takk kose deg ute :) Men nå er jeg veldig glad :) når jeg tenker på det jeg sa og fikk til svar når jeg hehe:) Kjære Gud i himmelen Takk:)

 

He said how can i not be :love::blush::roll::)

 

He said first what happen my love

come let me see you and you tell me.

 

I said to him i thought he wanted to leave me

No my love he said

and i :) ty

 

and he said i was not in the office

 

and i: :)

 

and he: can i call you?

 

I said to him befor he call Im a troublemaker

 

he said to me: yes you are :):) :)

 

Fordi jeg fikk så mye tanker når han ikke var der pluss det han fra tyrkia hadde på profilen sin. Men han var bare ute av kontoret sitt... :)

 

Men vi snakket ikke så lenge, og så banket det på...Og gjett hvem..Jeg lukket ikke opp, men etter 10-15 så dro jeg på en lang gå tur:) Og gjett hve som gikk nedi gata.

 

Også kom jeg hjemover og gjett hvem som kom gående. Også sa jeg ikke så mye annet enn hei. Også gikk jeg inn i gården også kom han ropende.. Hva er det da? Han skjønner ikke at det plager meg å stå på utsiden her midt i nattan å gå forbi mange ganger i løpet av en dag og ringe omtrent ti ganger daglig han. Men jeg har prøvd å forklare det på en ordentlig måte. Og der og da så sier han at han skjønner det, men det varer bare i noen timer.

 

Unødvendig. Jeg bare gikk inn jeg og lukket døra bak meg.

 

Og jeg har hele tiden sagt til han at jeg ikke er interessert i han på noen måte. Alltid! Og aldri vist han noen ting interesse heller. Og jeg har kjent han lenge. Men jo mer han prøver å trenge seg inn i livet mitt jo verre blir det. Det er greit å liksom kanskje ha kontakt litt innimellom, men det er liksom ikke bra nok.Og er jeg sammen med noen venninner så bryr han seg med det og blir sur og. Og her om dagen hadde jeg vært et sted og ble kjørt hjem og da var han på utsiden her også lurte han på hvem det var som kjørte og jeg sa hvem det var, men da ringte han den ene broren min da for å høre om hvem det var.. Og han sier han vil være venn med meg, men jeg orker ikke sånn som han er blir gal av det. Jeg blir dårlig av det også. Av hele hans måte å oppføre seg på. Også tenker jeg da. Hva om jeg ringer politiet fordi jeg føler meg plaget så vil han kanskje få enda mer å stri med...Fordi jeg skjønner jo at han strever en del. Og igjen da kanskje jeg får det enda verre også.

 

hoff er tungt. Men jeg må komme meg vekk til et annet sted.Orker ikke å ha det sånn og det har holdt på i ca ett år nå. for før det var det nogenlunde greit samtidig ikke. men ikke så ille som det har vært siden fjor. Også er jeg sånn. fordi moren min kom hit en tur i mai ifjor å bodde her også kom han på døra også spørr om å få komme inn og jeg sier det ikke passer fordi moren min var her og hun ikke var i form og så ble han sann bare en liten tur også spurte jeg moren min om det var greit og da sa jeg ja. for å være hyggelig også.. Også fikk jeg masse trøbbel med ting etter det også har alt liksom blitt for mye for meg så jeg sier nei. fordi jeg trenger tid for meg selv b.l.a men det blir bare verre av det. Har drevet og pakket siden i fjor også for å kunne flytte. Men er alene og synes det er slit også. Også dårlig råd og. Og de fleste må jo ha depositum. Og her er det ikke depositum også er det ikke så dyrt heller egentlig til å være såpass fint og bra og trygt sted. Men det er tre månders oppsigelse på leiligheten som betyr at om jeg flytter må jeg om ingen andre flytter hit ha både det og depostum og råd til et annet sted. Også er jeg så sliten av å flytte bare for å bo et sted bare midlertidig. For har flyttet så mye i livet mitt at jeg ikke orker og flytte mer enn engang mer nå tror jeg. Eller jeg håper jeg kan finne et sted så jeg kan oppbevare møbler og sånn egentlig. Som ikke koster alt for mye. Også kan jeg ha en lten hybel feks uten å måtte bosette meg skikkelig.

 

 

 

Det var da forferdelig for et slit du har med han som forfølger deg. Du er sikkert altfor høflig mot ham. Det nytter ikke å være det, når han er helt besatt av deg. Ja, han har problemer, ellers ville han ikke ha oppført seg sånn, men det er ikk noen unnskyldning for å plage andre mennesker. Nei, eneste måten er å si klart i fra om at du ikke vil ha noe med ham å gjøre, og så konsekvent ignorere ham. Ikke prøve å godsnakke, forklare eller si hei. Da holder du ham bare "varm". (gir ham håp)

 

Ikke flytt. Men ignorer.

 

Kjempebra at du fikk snakka med han andre da:-) Weeee:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men jeg vil ikke bo på dette stedet mer vil flytte langt milevis vekk herfra. Skulle egentlig shine opp litt når jeg kom hjem, men blir helt satt ut også. Skal prøve å sette på musikk og får tankene over på noe annet og shine opp litt er sulten og. Har kyllin/ kalkunpølser som jeg egentlig ikke vet om har gått ut på dato...Lage det med lompe og potesalat :) Tenne dufte lys og:) Fokusere på det som er bra. Vil tegne og:) Men må rydde litt først. Må legge meg snart og hehe:) Takk Gud.

 

Skal ta stua først :) støvsuge :) Og vaske bordet

 

Musikk!

 

http://youtu.be/LJDdHn1S9eU

 

De går ikke ut før 23 juli har satt på plata:)

 

koster bare 16 kr på rema :)

 

tatt ut litt jordbær til tining til dessert og ;)

 

Nå blir halvfrosne bær med vanilje og banan yoghurt og kveldste. Tok japalpeno og rødløk på pølsene også,.Nam:)

 

Også har jeg lekt litt, også har jeg vært ute en tur igjen. Tatt inn tøy. Fikk t.o.m pakket litt mer her også.

 

Jeg har blitt veldig bra på og ignorere. men i stad når jeg gikk hjemover så så han meg. og hadde jeg snudd så hadde han uansett fulgt etter meg. SÅ det var best og bare late som ingen ting å si hei og gå. Jeg sa da også at han fikk slutte å komme på døra mi hele tiden. Også gikk jeg. Men han vil prate mer selvfølgelig, men det er bare det at jeg har fått nok nå og ikke vil prate med han om noen ting. Han tåler ikke at jeg har kontakt med søsknene mine engang. Ikke at jeg har det så mye, men han har uansett ikke noe med det å gjøre. Og det som er er at han skremmer meg med å oppføre seg som han gjør så jeg blir jo bare enda mer avvisende så klart. Jeg skulle et sted også ville han være med å ba flere ganger om å få bli med også unnskyldte seg med at han skulle kjøpe noe akkurat like i nærheten av dit jeg skulle. Og jeg sa nei mange ganger fordi han har holdt på som han har gjort. Også gav han seg ikke. Også tenkte jeg bare fordi jeg får dårlig samvitiighet også. Ok. Også da når han kom dit han kjøpte ikke det han sa han skulle. Også på veien tilbake så var jeg egentlig litt sur for at han hadde mast så fælt i tilegg til at han bare løy for å bli med...også sa jeg et eller annet sikkert ikke noe bra men husker ikke hva det var, så han ble kjempe sint og slo skikkelig hardt i dashbordet så jeg ble helt skjelven.Også turte jeg ikke å stoppe å slippe av han på et sted det ikke var folk også tok det drit lang tid før han gikk ut av bilen også når han gikk ut så smalt han skikkelig hardt i døra og jeg bare skalv. Og når jeg ser han nå så synes jeg han ser skikkelig skummel ut også. Hoff ekkelt å tenke på egentlig. Fordi vi ha vært venner, men han har vist så mange sider som jeg ikke liker..Og jeg kan ikke ha en sånn venn. I tilegg til det så støtter han meg ikke når jeg sa at jeg for egenltig lenge siden ønsket å flytte også. Og når jeg snakker om maling så bare ler han av meg. Og plutsleig så skifter han om. Og sier nei jeg har ikke sagt det..

Men det var det med da han sa han skulle ta oss at jeg fikk nok.

Og etter det så gav jeg han den sjansen til å sitte på. Men nå ikke mer nå.

 

Går og legger meg...

 

Lese bibelen på senga. Finne noen løsninger i morgen.

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men jeg vil ikke bo på dette stedet mer vil flytte langt milevis vekk herfra. Skulle egentlig shine opp litt når jeg kom hjem, men blir helt satt ut også. Skal prøve å sette på musikk og får tankene over på noe annet og shine opp litt er sulten og. Har kyllin/ kalkunpølser som jeg egentlig ikke vet om har gått ut på dato...Lage det med lompe og potesalat :) Tenne dufte lys og:) Fokusere på det som er bra. Vil tegne og:) Men må rydde litt først. Må legge meg snart og hehe:) Takk Gud.

 

Skal ta stua først :) støvsuge :) Og vaske bordet

 

Musikk!

 

http://youtu.be/LJDdHn1S9eU

 

De går ikke ut før 23 juli har satt på plata:)

 

koster bare 16 kr på rema :)

 

tatt ut litt jordbær til tining til dessert og ;)

De pølsene kjøper jeg sjøl og. I dag kjøpte jeg makrell forresten, 29 kr kg. Måtte jobbe litt med å rense ut innmaten og sånn. Stekte det og spiste kun det.

 

Nå har jeg kjøpt potetgull, 400 g, kr 25. (kims) Skal ha det til dessert he he.

 

hvor vil du flytte da? Oslo er vel best..

 

Så meg ut et kjøleskap på ikea i dag. Kan hentes like i nærheten. Flaks:-)

 

Det hjelper alltid på humøret å shine opp hjemme., Heldigvis :)

 

Siste video; lett musikk. Tror jeg må ta en pause fra han Herr Øsen he he. Blir så veldig følelseslada. Han gråte-synger liksom. Utrolig fint dog..... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stikker ut nå. Men ville bare si først: Åssen går det The Lucid Little Moments? Har vært litt borte du i det siste. Håper du har det bra. "Love you" (helt uskyldig selvfølgelig)

 

Går relativt greit her. Med deg, da?

 

Hørte noe skråling ute for noen timer siden, og fikk for meg at de skulle løsne bremsene på bilen min eller sage over skruene til hjulene delvis. Men jeg er veldig flink til å undertrykke slik mistenksomhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De pølsene kjøper jeg sjøl og. I dag kjøpte jeg makrell forresten, 29 kr kg. Måtte jobbe litt med å rense ut innmaten og sånn. Stekte det og spiste kun det.

 

 

Nå har jeg kjøpt potetgull, 400 g, kr 25. (kims) Skal ha det til dessert he he.

 

hvor vil du flytte da? Oslo er vel best..

 

Så meg ut et kjøleskap på ikea i dag. Kan hentes like i nærheten. Flaks:-)

 

Det hjelper alltid på humøret å shine opp hjemme., Heldigvis :)

 

Siste video; lett musikk. Tror jeg må ta en pause fra han Herr Øsen he he. Blir så veldig følelseslada. Han gråte-synger liksom. Utrolig fint dog..... :)

 

hehe:) makrell til middag og potetgull til dessert Så bra du har funnet deg kjøleskap!

 

Ja hjelper veldig lukter friskt og. Må huske å vanne planter i morgen... :) pakke mer og:) Jeg vil flytte ut av Norge :) Så herlig at du liker Øsen:)

 

Har lagt meg her nå tror jeg kommer til å sovne fort.fnner bibelen :)

 

Det gleder meg stort i Herren at deres omsorg for meg nå skyter nye skudd. Dere har nok hatt omtanke for meg før også, men hadde ikke mulighet til å gjøre noe med det. 11 Jeg sier ikke dette fordi jeg led nød, for jeg har lært å klare meg med det jeg har.

 

12 Jeg vet hva det er å ha det trangt,

og hva det er å ha overflod.

I alt og i alle ting er jeg innviet,

å være mett og å være sulten,

å ha overflod og å lide nød.

 

13 Alt makter jeg i ham som gjør meg sterk.

14 Likevel gjorde det meg godt at dere sto sammen med meg da jeg var i nød. 15 Dere vet selv, filippere, at i den første tiden jeg forkynte evangeliet og hadde forlatt Makedonia, var dere den eneste menigheten som førte regnskap med meg over gitt og mottatt. 16 Allerede da jeg var i Tessalonika, sendte dere meg både én og to ganger det jeg trengte. 17 Det er jo ikke gaven jeg er ute etter, men frukten av den, og den skal bli godskrevet dere rikelig. 18 Med dette bekrefter jeg at alt er mottatt, og at jeg nå har nok. Ja, jeg har mer enn nok, nå når Epafroditus er kommet med sendingen fra dere – den var som en god duft, et offer Gud tar imot med glede. 19 Så skal min Gud, som er så rik på herlighet i Kristus Jesus, gi dere alt dere trenger. 20 Vår Gud og Far være ære i all evighet! Amen.

Sluttord

21 Hils hver og en av de hellige i Kristus Jesus. Mine søsken her hilser dere. 22 Alle de hellige hilser dere, særlig de som er i keiserens tjeneste. 23 Vår Herre Jesu Kristi nåde være med deres ånd!

 

I morgen blir det omelett med pølser til frokost her tror jeg :)

 

Sov Godt hebbelilla og drøm vakkert.

 

få en Tarkan nå da :)http://youtu.be/zeIiVa8SQAc

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

Stikker ut nå. Men ville bare si først: Åssen går det The Lucid Little Moments? Har vært litt borte du i det siste. Håper du har det bra. "Love you" (helt uskyldig selvfølgelig)

 

Går relativt greit her. Med deg, da?

 

Hørte noe skråling ute for noen timer siden, og fikk for meg at de skulle løsne bremsene på bilen min eller sage over skruene til hjulene delvis. Men jeg er veldig flink til å undertrykke slik mistenksomhet.

 

Så bra at du er flink til å undertrykke mistenksomheten TLLM.:) Godt å høre fra deg. Du er denne trådens Primus Motor vet du.

Når folk er fulle, kan det fort friste å lage litt kvalm. (mener å huske at Knausgård skreiv om at han etter en fuktig natt på byen, pleide å stjele sykler til å komme seg hjem på, han prøvde seg på biler også, men de var som oftest låst)

Relativt greit her også. Takk:-) Lever i hvert fall, hehe..:-/

Tar en dag av gangen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...