heblilla Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 (Har ikke lært meg kunsten å "klistre"..) Well that's something we shall have to remedy, isn't it? Hvis du gidder å gi meg et lynkurs TLLM, hadde jeg blitt takknemlig, men nå godnatt Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Aha, Montessori skolen ja, henne ja, virkelig historie. Har ikke sett den nei. Ser sjeldent på serier. Ja, selv om livet kan føles dritt av og til, ganske ofte også til og med, er det best å prøve å se positivt på alt, føler jeg da. Men det er ikke alltid så lett. Men man kommer gjennom det, på ett eller annet vis. Du er flink til å fokusere på det positive syns jeg. :-) Men skjønner godt at du kan bli trist også. Man må bare føle det man føler.... Ja, var litt sunn i kveld. Grøten var god, den ble fin og blå. Ha en god natt da SÅ bra havregrøt er godt. Det er bare to serier av den. Egentig en lang film veldig fin! Og nå fikk jeg sett resten Skal gå å pusse tenner nå lese i bibelen og be Har lært en del. Og har lagt egentlig det meste bak meg, men det er fort gjort å være i det om man ikke velger en annen vei. Og det har jeg egentlig gjort. Valgt en annen vei. Men det tar litt tid før man har lagt den gamle helt vekk Men jeg lærer mer for hver gang jeg havner i den gamle og finner ut mer og mer for og slippe å gå tilbake til den. Fordi det handler om valg. Har man mennesker rundt seg som man mister energi av eller blir påført dårlig energi av så må man forlate dem til slutt fordi man skal ikke ha mennesker rundt en som plager en hvis man ikke vil det. I hvertfall ikke hvis man blir dårlig av det selv også. Nå har det også vært sånn at jeg har slått av telefonen også for å beskytte meg selv. Men jeg har vært veldig tålmodig med ting også. Men til slutt så går det ikke lengre. Og man må finne løsninger. SÅ nå er jeg så og si selvstendig Og den veien er god Fordi jeg har kun ansvar for meg og mitt egentlig Og om noen blir sure feks for at jeg ikke ringer eller ikke tar telefonen så er ikke det mitt ansvar heller. Og blir de sure så kutter jeg ut kontakten også. Fordi da er det ikke verdt det natta til deg også vær postiv ja http://youtu.be/SNssYu4osJQ Endret 13. juli 2014 av Sabell Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Sukk... får vel legge meg. Jeg er sliten og kjeder meg. Natta. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Sukk... får vel legge meg. Jeg er sliten og kjeder meg. Natta. God natt og sov godt TLLM:) Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Aha, Montessori skolen ja, henne ja, virkelig historie. Har ikke sett den nei. Ser sjeldent på serier. Ja, selv om livet kan føles dritt av og til, ganske ofte også til og med, er det best å prøve å se positivt på alt, føler jeg da. Men det er ikke alltid så lett. Men man kommer gjennom det, på ett eller annet vis. Du er flink til å fokusere på det positive syns jeg. :-) Men skjønner godt at du kan bli trist også. Man må bare føle det man føler.... Ja, var litt sunn i kveld. Grøten var god, den ble fin og blå. Ha en god natt da SÅ bra havregrøt er godt. Det er bare to serier av den. Egentig en lang film veldig fin! Og nå fikk jeg sett resten Skal gå å pusse tenner nå lese i bibelen og be Har lært en del. Og har lagt egentlig det meste bak meg, men det er fort gjort å være i det om man ikke velger en annen vei. Og det har jeg egentlig gjort. Valgt en annen vei. Men det tar litt tid før man har lagt den gamle helt vekk Men jeg lærer mer for hver gang jeg havner i den gamle og finner ut mer og mer for og slippe å gå tilbake til den. Fordi det handler om valg. Har man mennesker rundt seg som man mister energi av eller blir påført dårlig energi av så må man forlate dem til slutt fordi man skal ikke ha mennesker rundt en som plager en hvis man ikke vil det. I hvertfall ikke hvis man blir dårlig av det selv også. Nå har det også vært sånn at jeg har slått av telefonen også for å beskytte meg selv. Men jeg har vært veldig tålmodig med ting også. Men til slutt så går det ikke lengre. Og man må finne løsninger. SÅ nå er jeg så og si selvstendig Og den veien er god Fordi jeg har kun ansvar for meg og mitt egentlig Og om noen blir sure feks for at jeg ikke ringer eller ikke tar telefonen så er ikke det mitt ansvar heller. Og blir de sure så kutter jeg ut kontakten også. Fordi da er det ikke verdt det natta til deg også vær postiv ja http://youtu.be/SNssYu4osJQ Den videosnutten; hvem sa at det er kjedelig på landsbygda? he he... Slått av telefonen i en uke; Det var et smart trekk. (når du er i den situasjonen du er i mht familien) Ja, fortida drar en bakover ofte. Lurt å beskytte seg sånn som du gjør. Sette på seg litt skylapper er ikke dumt. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Sukk... får vel legge meg. Jeg er sliten og kjeder meg. Natta. "Sliten og kjeder deg". Er som jeg skulle ha sagt det sjøl. Det er sånn jeg ofte føler meg sjøl. Mest på natta da. Hvorfor kan man ikke bare ha en god følelse inni seg hele tida? Hvorfor er det så vanskelig å oppnå en generell følelse av velvære? Beats me... Håper du fikk en god natts søvn Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Den videosnutten; hvem sa at det er kjedelig på landsbygda? he he... Slått av telefonen i en uke; Det var et smart trekk. (når du er i den situasjonen du er i mht familien) Ja, fortida drar en bakover ofte. Lurt å beskytte seg sånn som du gjør. Sette på seg litt skylapper er ikke dumt. hehe:) Men det er ikke familien som plager meg med telefonen. Det er denne som jeg snakket om Og da blir gjerne alle andre telfoner slitsomme og føles som mas også. Men nok om det Jeg skal fortelle deg noe om hvordan moren min er. Jeg spurte om jeg kunne være så snill å låne en damp renser til bil og sånn fordi dem har det. Jo da den er så bra og alt det. vær nøye med bruksanvisninge. Det er en karsher og bla bla...Så fikk jeg låne over en 20 år gammel maskin. Het ikke karsher engang.Og som ikke fungerte og som hun begynte å si at jeg hadde ødelagt og det ble masse styr også sa jeg etter masse beskyldninger hvis dere tror jeg har ødelagt den så kan jeg kjøpe en ny. Men da tror jeg de fikk dårlig samvittighet til slutt. Og begynte å si at de skulle se gjennom slangen. Men det var først og fremst han som begynte å si. Men så mye tull og jeg vet at de visste den ikke virket. Fordi hun er sånn... Også skulle jeg hjelpe dem og vaske vinduer og tak og forkjellig hjemme hos dem også kom hun fram med to forskjellige maksiner kaarsher. Også sier jeg var det en av de jeg egentlig skulle få låne. Nei dem får du ikke låne fikk jeg til svar da. Og det er liksom moren min. Men nå har jeg bestemt meg for å slutte og hjelpe dem eller ha kontakt også." Holder med hvordan går det" I telefonen. Men det er ikke noe godt at det er sånn. Og det er han som er gavmild hvis det er noe. Ikke hun. Som feks han sa han hadde en ring jeg skulle få. Den ville ikke mamma gi meg. Men gav til meg p.g.a han. Har lyst til å gi den tilbake fordi hun ville ikke gi den til meg engang heller. Legge den i en konvulutt i postkassa dems. Men da satt jeg og prøvde ringer og fant en som passet. Og de er egentlig ikke verdt noen ting for meg. Ikke en dritt! Men der og da så følte jeg hun var litt mor. Og det var godt. Også lekte vi med frisyrer Og det kan jeg ikke huske vi har gjort noe gang egentlig. annet enn at hun kilte meg i hodet engang. Men hun hater faren min og hun synes jeg er for mye lik han. Så på en måte skjønner jeg det fordi hun ville ikke ha meg egentlig heller. Og han var ikke snill mot henne heller. vold og fyll og stjeling og drit og møkk engang prøvde han og drepe henne også men et skjerf reddet henne. for han skulle kvele henne, men det gikk knute på skjerfer hun hadde. Og da hadde hun broren min som baby i fanget sitt. Og det er faren min som har sagt at de fikk meg fordi de trengte penger egentlig også. Men de er glad i meg for det også. Men ikke sånn at barna deres kommer foran alt annet. Fordi de har ikke lært å elske seg selv heller. Og broren min ble flyttet når han var liten og jeg ble hele tiden truet med at skulle bli hentet hvis jeg ikke var snill som liten. Og når jeg gikk på barneskolen så husker jeg at jeg ønsket å flytte på barnehjem. og drømte om hvor fint det hadde vært. Engang sov jeg i en garasje midt på vinteren også og hadde hårføner som varme. Da gikk jeg på barneskolen. Jaja. Det henger nok mye igjen. Men jeg flyttet når jeg ble rundt 14 år. Og flyttet mange forskjellige plasser. Men ville alltid hjem til moren min og få det bedre. Men hun ble sammen med en narkoman også. fra jeg var rundt fire til jeg var rundt 16...Han sitter og røyker hasj med sønnen sin nå i dag b.l.a Engang gikk jeg å prøve å jage han ut for min lille bror skyld. Men da snakket ikke lillebroen min med meg på en stund etterpå å ble kjempe sint på meg. ( halvbror) Og han gjør innbrudd hos sønnen sin også. Men lillebroren min har skjønt meg da Og han er egentlig kjempe flink Men vet at han har det vondt også. Og moren min stiller ikke akkurat opp for han heller, men hun har nok med seg selv også Så det er forståelig. Og at jeg er sint på offentlgheten også plager meg. Fordi det er ikke barna som er problemene og skal straffes med og feks måtte flytte. Det er foreldrene som må repareres. Fordi barn som får lide pga foreldrene får ikke det de trenger blant offentlige heller stort sett. Og må lide for det ofte resten av livet også. Jeg takke Gud for at jeg hadde en farmor som viste meg en del når jeg var liten. Fordi jeg bodde mye hos henne også fordi mamma festet mye. Og engang kjørte jeg politi bil fra mamma til henne også En annen gang satt jeg i en taxi og ikke visste jeg skulle og fikk sjokolade av taxisjaføren husker jeg Også kom hjem til mamma til slutt og så sa hun du visste jo at du skulle hjem. Da var jeg veldig liten. Men letet etter hvor jeg skulle husket jeg..Kan hende jeg gikk til taxien selv hehe jeg husker ikke. Men jeg begynte tidlig å beskytte meg fra menn fordi jeg var redd for å bli kidnappet. Og det var fordi jeg gikk til barne hagen alene og så en gutt ble dratt inn i en bil. Men det kan hende det var en drøm. I våken tilstand. Fra Gud. Bilen var en sånn gammeldags bil husker jeg og svart. Men vet ikke senere om noen har blitt dratt inn i en bil heller der. Men da jeg gikk i første klasse merket Fordi det engan da jeg var førstklassing og var det to menn i en bil jeg ble redd for. Så latet som jeg gikk en annen vei og gjemte meg og gikk tilbake og løp av gårde. Også har jeg hatt menn som barnevakter også. En var jeg kjempe redd for og ville ikke at skulle passe meg. Og gråt kjempe mye. så fikk jeg en porselens dukke av en tremning for at jeg skulle slutte og gråte. Og det som var var at jeg og en jente ble passe av han og han kom inn i senga vår og begynte å kile oss og så hun andre ikke rør hun for hun er så liten hun var tre år eldre enn meg. Men jeg husker jeg lo først når han kilte også kilte han opp i lårene da ville jeg ikke. Og da sa hun det. Og da var jeg veldig liten husker jeg. Og turte ikke si det til mamma heller. Men det skjedde ikke noe mer. Men jeg husker ikke noe heller. Men jeg ble i hvertfall ikke voldtatt eller penetrert. Da gikk jeg i barnehagen. Men visste det ikke var riktig av han å kile sånn når han var nærme lårene. Under dyna. Fordi jeg syntes det ble var ekkelt. Men barn har sterke instinkter og da at jeg gråt før han skulle passe oss sier meg det også. Fordi jeg kjente han jo ikke heller. Men jeg syntes synd på hun andre. Fordi moren hennes hadde veldig mange forkjellige menn. Og jeg vet ikke hva han gjorde når hun sa det hun sa til han heller. Men kanskje han gjorde noe han virkelig ikke skulle gjøre også sa hun ikke gjør på henne for hun er så liten Jeg gråter nå. Men jeg tror Gud reddet meg der også. Ihvertfall hun. Men fra Gud også. Endret 13. juli 2014 av Sabell 1 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Den videosnutten; hvem sa at det er kjedelig på landsbygda? he he... Slått av telefonen i en uke; Det var et smart trekk. (når du er i den situasjonen du er i mht familien) Ja, fortida drar en bakover ofte. Lurt å beskytte seg sånn som du gjør. Sette på seg litt skylapper er ikke dumt. hehe:) Men det er ikke familien som plager meg med telefonen. Det er denne som jeg snakket om Og da blir gjerne alle andre telfoner slitsomme og føles som mas også. Men nok om det Jeg skal fortelle deg noe om hvordan moren min er. Jeg spurte om jeg kunne være så snill å låne en damp renser til bil og sånn fordi dem har det. Jo da den er så bra og alt det. vær nøye med bruksanvisninge. Det er en karsher og bla bla...Så fikk jeg låne over en 20 år gammel maskin. Het ikke karsher engang.Og som ikke fungerte og som hun begynte å si at jeg hadde ødelagt og det ble masse styr også sa jeg etter masse beskyldninger hvis dere tror jeg har ødelagt den så kan jeg kjøpe en ny. Men da tror jeg de fikk dårlig samvittighet til slutt. Og begynte å si at de skulle se gjennom slangen. Men det var først og fremst han som begynte å si. Men så mye tull og jeg vet at de visste den ikke virket. Fordi hun er sånn... Også skulle jeg hjelpe dem og vaske vinduer og tak og forkjellig hjemme hos dem også kom hun fram med to forskjellige maksiner kaarsher. Også sier jeg var det en av de jeg egentlig skulle få låne. Nei dem får du ikke låne fikk jeg til svar da. Og det er liksom moren min. Men nå har jeg bestemt meg for å slutte og hjelpe dem eller ha kontakt også." Holder med hvordan går det" I telefonen. Men det er ikke noe godt at det er sånn. Og det er han som er gavmild hvis det er noe. Ikke hun. Som feks han sa han hadde en ring jeg skulle få. Den ville ikke mamma gi meg. Men gav til meg p.g.a han. Har lyst til å gi den tilbake fordi hun ville ikke gi den til meg engang heller. Legge den i en konvulutt i postkassa dems. Men da satt jeg og prøvde ringer og fant en som passet. Og de er egentlig ikke verdt noen ting for meg. Ikke en dritt! Men der og da så følte jeg hun var litt mor. Og det var godt. Også lekte vi med frisyrer Og det kan jeg ikke huske vi har gjort noe gang egentlig. annet enn at hun kilte meg i hodet engang. Men hun hater faren min og hun synes jeg er for mye lik han. Så på en måte skjønner jeg det fordi hun ville ikke ha meg egentlig heller. Og han var ikke snill mot henne heller. vold og fyll og stjeling og drit og møkk engang prøvde han og drepe henne også men et skjerf reddet henne. for han skulle kvele henne, men det gikk knute på skjerfer hun hadde. Og da hadde hun broren min som baby i fanget sitt. Og det er faren min som har sagt at de fikk meg fordi de trengte penger egentlig også. Men de er glad i meg for det også. Men ikke sånn at barna deres kommer foran alt annet. Fordi de har ikke lært å elske seg selv heller. Og broren min ble flyttet når han var liten og jeg ble hele tiden truet med at skulle bli hentet hvis jeg ikke var snill som liten. Og når jeg gikk på barneskolen så husker jeg at jeg ønsket å flytte på barnehjem. og drømte om hvor fint det hadde vært. Engang sov jeg i en garasje midt på vinteren også og hadde hårføner som varme. Da gikk jeg på barneskolen. Jaja. Det henger nok mye igjen. Men jeg flyttet når jeg ble rundt 14 år. Og flyttet mange forskjellige plasser. Men ville alltid hjem til moren min og få det bedre. Men hun ble sammen med en narkoman også. fra jeg var rundt fire til jeg var rundt 16...Han sitter og røyker hasj med sønnen sin nå i dag b.l.a Engang gikk jeg å prøve å jage han ut for min lille bror skyld. Men da snakket ikke lillebroen min med meg på en stund etterpå å ble kjempe sint på meg. ( halvbror) Og han gjør innbrudd hos sønnen sin også. Men lillebroren min har skjønt meg da Og han er egentlig kjempe flink Men vet at han har det vondt også. Og moren min stiller ikke akkurat opp for han heller, men hun har nok med seg selv også Så det er forståelig. Og at jeg er sint på offentlgheten også plager meg. Fordi det er ikke barna som er problemene og skal straffes med og feks måtte flytte. Det er foreldrene som må repareres. Fordi barn som får lide pga foreldrene får ikke det de trenger blant offentlige heller stort sett. Og må lide for det ofte resten av livet også. Jeg takke Gud for at jeg hadde en farmor som viste meg en del når jeg var liten. Fordi jeg bodde mye hos henne også fordi mamma festet mye. Og engang kjørte jeg politi bil fra mamma til henne også En annen gang satt jeg i en taxi og ikke visste jeg skulle og fikk sjokolade av taxisjaføren husker jeg Også kom hjem til mamma til slutt og så sa hun du visste jo at du skulle hjem. Da var jeg veldig liten. Men letet etter hvor jeg skulle husket jeg..Kan hende jeg gikk til taxien selv hehe jeg husker ikke. Men jeg begynte tidlig å beskytte meg fra menn fordi jeg var redd for å bli kidnappet. Og det var fordi jeg gikk til barne hagen alene og så en gutt ble dratt inn i en bil. Men det kan hende det var en drøm. I våken tilstand. Fra Gud. Bilen var en sånn gammeldags bil husker jeg og svart. Men vet ikke senere om noen har blitt dratt inn i en bil heller der. Men da jeg gikk i første klasse merket Fordi det engan da jeg var førstklassing og var det to menn i en bil jeg ble redd for. Så latet som jeg gikk en annen vei og gjemte meg og gikk tilbake og løp av gårde. Også har jeg hatt menn som barnevakter også. En var jeg kjempe redd for og ville ikke at skulle passe meg. Og gråt kjempe mye. så fikk jeg en porselens dukke av en tremning for at jeg skulle slutte og gråte. Og det som var var at jeg og en jente ble passe av han og han kom inn i senga vår og begynte å kile oss og så hun andre ikke rør hun for hun er så liten hun var tre år eldre enn meg. Shit, har akkurat ødelagt kjøleskapet mitt med for hardhent behandling....grr....skulle ta bort is fra isboksen, og stakk hull, pfffff.....ut kommer gass (freongass?) Litt an historie, historien om ditt liv. Mye kaos og dritt og møkk, som du aldri hadde bedt om. Godt du har evnen til å glede deg over det som er bra. Kanskje du er litt overdrevent redd for fremmede menn i biler, pga barndommen din. Ikke la frykten hindre deg, bare. Så det er pga stalkeren din du har slått av telefonen? Ok. Men kan du ikke bare la være å svare ham da? Dumt at han skal få så mye makt over din hverdag bare. Forbaska at jeg ødela kjøleskapet mitt. Men det var for lite uansett. Nå kan jeg kjøpe et større. Aldri så galt.... 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Shit, har akkurat ødelagt kjøleskapet mitt med for hardhent behandling....grr....skulle ta bort is fra isboksen, og stakk hull, pfffff.....ut kommer gass (freongass?) Litt an historie, historien om ditt liv. Mye kaos og dritt og møkk, som du aldri hadde bedt om. Godt du har evnen til å glede deg over det som er bra. Kanskje du er litt overdrevent redd for fremmede menn i biler, pga barndommen din. Ikke la frykten hindre deg, bare. Så det er pga stalkeren din du har slått av telefonen? Ok. Men kan du ikke bare la være å svare ham da? Dumt at han skal få så mye makt over din hverdag bare. Forbaska at jeg ødela kjøleskapet mitt. Men det var for lite uansett. Nå kan jeg kjøpe et større. Aldri så galt.... Men det er det at han skriver masse meldinger som jeg ikke klarer å la være å lese også blir jeg til å ta telefonen og blir sint. Og mister masse energi av å høre på han. Også synes jeg egentlig synd om han også. Fordi han skjønner ikke seg så mye på det med sosiale antenner. Og han går forbi med vilje også fordi han søker kontakt. Og blir jeg sur fordet så skjønner han liksom ikke hvorfor jeg blir det. Også prøver jeg og fortelle han det og da kommer han med så mye rart at jeg blir irritert. Og da blir han enda verre. Så det er best for meg og ikke ha på telefonen en stund så roer han seg sikkert etterhvert og blir mer forståelig når han får gått igjennom seg selv litt Engang ble han så sint at han begynte å kle av seg på utsiden her hehe:) Stakkar. Og bannet og kastet klærne sine hardt i bakken. Han er jo som et barn også. men noen ganger kan det gå meg på nervene som han holder på. Men jeg tror han kommer til å bli bedre Ja det er noen ganger sånn at det som er dritt kan være godt for noe:) Med tanke på kjøleskapet ditt b.l.a hørte en historie om en dame som nådde kjempe langt, og klaget på en bestefar som hadde forlatt konaog barna sine. Men hadde det ikke vært for det ville hun kanskje aldri vært der hun der var Og for meg også. Jeg kan ikke klage akkurat Kunne alltid vært verre. Men jeg tror jeg kommer til å bli sterkere psykisk også. Og at det kanksje er for en hensikt som vil være for noe bra til slutt Fordi det kreves om en skal hjelpe andre også. Og jeg vil jo det også. Men først en selv Og det som er problemet mitt nå om dagene er rutiner og å få ro. Sov feks veldig lenge i dag og da får jeg dårlig samvittighet overfor meg selv også. Men jeg trengte det, men porblemet blir liksom å få lagt seg i en normal tid til kvelden og slippe og være trøtt på mandag igjen. Må egentlig få gjort noe nå har vært ute en liten tur men har ikke spist noe. Men drikket mye vann da. Kaller det fasting så slipper jeg å få dårlig samvittighet der også Og at jeg kanskje sier litt her som jeg blir litt lei meg for, men at det er bra å få det ut også. Bare det ikke sliter på deg eller går utover deg også feks ;)SOm feks at du føler du må gi tilbakemeldign også tar jeg kanskje litt av tiden din også. Men jeg tror du gjør det som føler er rett for deg du Er jo voksen dame kjøp et med isbitemaskin hvis du har råd Kan kanskje fås kjøpt brukt også Så kan du og din fremtidige mann leke dere i isbad også heheh;) Men vet du hva isbad er veldig veldig sunt Bør egentlig ha gjort det minst engang i måneden. tenker jeg gjør det til uka Ikke hjemme da. Har bare sånn minikjøleskap dessuten her også Ikke har jeg boblebad eller badekar heller:) Men ønsker meg boblebad en gang:) Skjønner ikke hvorfor så mange klager på at det ikke er så bra.Og nesten aldri bruker det. Jeg synes det er skikkelig digg å ligge i boblebad:) Har bare sånn liten fryseboks i kjøleskapet også. Men det holder for meg:) Endret 13. juli 2014 av Sabell Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Shit, har akkurat ødelagt kjøleskapet mitt med for hardhent behandling....grr....skulle ta bort is fra isboksen, og stakk hull, pfffff.....ut kommer gass (freongass?) Litt an historie, historien om ditt liv. Mye kaos og dritt og møkk, som du aldri hadde bedt om. Godt du har evnen til å glede deg over det som er bra. Kanskje du er litt overdrevent redd for fremmede menn i biler, pga barndommen din. Ikke la frykten hindre deg, bare. Så det er pga stalkeren din du har slått av telefonen? Ok. Men kan du ikke bare la være å svare ham da? Dumt at han skal få så mye makt over din hverdag bare. Forbaska at jeg ødela kjøleskapet mitt. Men det var for lite uansett. Nå kan jeg kjøpe et større. Aldri så galt.... Men det er det at han skriver masse meldinger som jeg ikke klarer å la være å lese også blir jeg til å ta telefonen og blir sint. Og mister masse energi av å høre på han. Også synes jeg egentlig synd om han også. Fordi han skjønner ikke seg så mye på det med sosiale antenner. Og han går forbi med vilje også fordi han søker kontakt. Og blir jeg sur fordet så skjønner han liksom ikke hvorfor jeg blir det. Også prøver jeg og fortelle han det og da kommer han med så mye rart at jeg blir irritert. Og da blir han enda verre. Så det er best for meg og ikke ha på telefonen en stund så roer han seg sikkert etterhvert og blir mer forståelig når han får gått igjennom seg selv litt Engang ble han så sint at han begynte å kle av seg på utsiden her hehe:) Stakkar. Ja det er noen ganger sånn at det som er dritt kan være godt for noe:) Med tanke på kjøleskapet ditt b.l.a hørte en historie om en dame som nådde kjempe langt, og klaget på en bestefar som hadde forlatt konaog barna sine. Men hadde det ikke vært for det ville hun kanskje aldri vært der hun der var Og for meg også. Jeg kan ikke klage akkurat Kunne alltid vært verre. Men jeg tror jeg kommer til å bli sterkere psykisk også. Og at det kanksje er for en hensikt som vil være for noe bra til slutt Fordi det kreves om en skal hjelpe andre også. Og jeg vil jo det også. Men først en selv Og det som er problemet mitt nå om dagene er rutiner og å få ro. Sov feks veldig lenge i dag og da får jeg dårlig samvittighet overfor meg selv også. Men jeg trengte det, men porblemet blir liksom å få lagt seg i en normal tid til kvelden og slippe og være trøtt på mandag igjen. Må egentlig få gjort noe nå har vært ute en liten tur men har ikke spist noe. Men drikket mye vann da. Kaller det fasting så slipper jeg å få dårlig samvittighet der også Og at jeg kanskje sier litt her som jeg blir litt lei meg for, men at det er bra å få det ut også. Bare det ikke sliter på deg eller går utover deg også feks ;)SOm feks at du føler du må gi tilbakemeldign også tar jeg kanskje litt av tiden din også. Men jeg tror du gjør det som føler er rett for deg du Er jo voksen dame kjøp et med isbitemaskin hvis du har råd Kan kanskje fås kjøpt brukt også Så kan du og din fremtidige mann leke dere i isbad også heheh;) Men vet du hva isbad er veldig veldig sunt Bør egentlig ha gjort det minst engang i måneden. tenker jeg gjør det til uka Ikke hjemme da. Har bare sånn minikjøleskap dessuten her også Ikke har jeg boblebad eller badekar heller:) Men ønsker meg boblebad en gang:) Skjønner ikke hvorfor så mange klager på at det ikke er så bra.Og nesten aldri bruker det. Jeg synes det er skikkelig digg å ligge i boblebad:) Har bare sånn liten fryseboks i kjøleskapet også. Men det holder for meg:) Kjøpe et med isbitemaskin, så jeg kan ta et isbad, he he...den var drøy. Er skikkelig fristende å bare slå på kj-skapet igjen og late som ingenting har skjedd, he he... Er jo litt styr å få nytt. Må få det hjemkjørt, og her er det en bom som man må avtale på forhånd skal være åpen, man må betale depositum, så kommer de kanskje for tidlig eller for seint m kjøleskapet. Tror kanskje jeg skal gjøre som hun jeg kjenner litt, hun klarer seg uten kjøleskap. Ikke bare det, hun har ikke mobiltelefon heller, eller bankkort, hun kan ikke bruke dusjen/badekaret heller, fordi hun ikke vil ha noen inn i leiligheten sin (for å bytte en pakning), fordi leiligheten er stappfull av aviser/reklame (samlemani)... Syns du skulle kutte all kontakt med "stalkeren". Ikke snakke med ham i det hele tatt. Så lenge du gir en eller annen form for respons, kommer han aldri til å gi seg. Tror jeg. Neida, du tar ikke opp av min tid. Det trenger du ikke å være redd for. Ja, jeg er ei voksen dame, og gjør som jeg vil. Bare hyggelig at du skriver. Ikke bry deg for mye om å svare meg heller. Det kan jo hende at det ikke passa for deg alltid, men at du gjorde det av høflighetshensyn. Endret 13. juli 2014 av hebbelilla Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Kjøpe et med isbitemaskin, så jeg kan ta et isbad, he he...den var drøy. Er skikkelig fristende å bare slå på kj-skapet igjen og late som ingenting har skjedd, he he... Er jo litt styr å få nytt. Må få det hjemkjørt, og her er det en bom som man må avtale på forhånd skal være åpen, man må betale depositum, så kommer de kanskje for tidlig eller for seint m kjøleskapet. Tror kanskje jeg skal gjøre som hun jeg kjenner litt, hun klarer seg uten kjøleskap. Ikke bare det, hun har ikke mobiltelefon heller, eller bankkort, hun kan ikke bruke dusjen/badekaret heller, fordi hun ikke vil ha noen inn i leiligheten sin (for å bytte en pakning), fordi leiligheten er stappfull av aviser/reklame Tilbake til OT-baren(samlemani)... Syns du skulle kutte all kontakt med "stalkeren". Ikke snakke med ham i det hele tatt. Så lenge du gir en eller annen form for respons, kommer han aldri til å gi seg. Tror jeg. Neida, du tar ikke opp av min tid. Det trenger du ikke å være redd for. Ja, jeg er ei voksen dame, og gjør som jeg vil. Bare hyggelig at du skriver. Ikke bry deg for mye om å svare meg heller. Det kan jo hende at det ikke passa for deg alltid, men at du gjorde det av høflighetshensyn. oi da stakkar dame. Det kan bli slitsomt uten kjøleskap i lengden hvis du er vant med kjøleskap. Og hun som har samlemani er det kanskje ikke helt bra med. Kjenner en som er det jeg også. Men hun blåser i hvem som kommer inn. og hvordan det ser ut. Ikke gjør hun noe med det heller. Men henne her da som du snakker om hun dusjer kanskje ikke engang hun da. Men kanskje du skal flytte? Betale for å få en bom åpen? hjem til deg selv :/ Eller så er det selvfølgelig mulig å leve uten kjøleskap. Sparer litt strøm også Og du kan bruke vann til å holde ting kaldt også. Men da må du også tenke på hva du handler av mat hele tiden. Jeg synes det er deilig å ha kjølskap og fryser for da slipper jeg å gå på butikken så ofte Igår dro jeg på butikken og kjøpte tolv minflutes ti 13 kr Men de tinte før jeg fikk lagt de i fryseren så har stekt dem i dag, men der har jeg frokost og lunsj i en uke ca Og ost holder seg lenge i kjøleskap og det sparer man mye på som pålegg. Nå kjøpte jeg en stor ost for en uke siden, som ikke er spist så mye av, så vurdere å skjære opp halve og legge i fryseren også. Har en annen ost der også som ikke er spist noe av som jeg må legge i fryseren snart tror jeg også. Men nei jeg bare svarer fordi jeg føler for det. Og er litt slapp i dag til å gjøre så mye også Men skal snart begynne må bare se om drømmemannen er online nå først Det var han ikke så jeg skal gå å spise Men jeg har kjøpt sånn slanke pulver nå på helskosten. Blandes med vann eller lett melk innholder gurkemeie blåbærekstrakt og grønnsaksekrtakt. Den levde jeg på hele fredagen også Og den har alle vitaminer man trenger også er det sjokolade og banan smak kjempe god Og den var på tilbud og har sikkert mat i ti dager der hvis du skal være uten kjølekskap feks Og havregrøt kan du jo lage en del av og masse grønnsaker som holder seg lenge så kan du lage masse juicer av det også frukt og soya melk eller mandel melk holder seg kanskje lengre enn vanlig melk uten kjøleskap også hvis du vil ha melk i grøten. Men det finnes kjøleskap som gies bort også så da kanskje du bare betaler for bommen og noen er snille å kjører det til også http://www.rubrikk.no/hvitevarer/kj%C3%B8leskap-gis-bort--oslo.html Endret 13. juli 2014 av Sabell Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Kjøpe et med isbitemaskin, så jeg kan ta et isbad, he he...den var drøy. Er skikkelig fristende å bare slå på kj-skapet igjen og late som ingenting har skjedd, he he... Er jo litt styr å få nytt. Må få det hjemkjørt, og her er det en bom som man må avtale på forhånd skal være åpen, man må betale depositum, så kommer de kanskje for tidlig eller for seint m kjøleskapet. Tror kanskje jeg skal gjøre som hun jeg kjenner litt, hun klarer seg uten kjøleskap. Ikke bare det, hun har ikke mobiltelefon heller, eller bankkort, hun kan ikke bruke dusjen/badekaret heller, fordi hun ikke vil ha noen inn i leiligheten sin (for å bytte en pakning), fordi leiligheten er stappfull av aviser/reklame Tilbake til OT-baren(samlemani)... Syns du skulle kutte all kontakt med "stalkeren". Ikke snakke med ham i det hele tatt. Så lenge du gir en eller annen form for respons, kommer han aldri til å gi seg. Tror jeg. Neida, du tar ikke opp av min tid. Det trenger du ikke å være redd for. Ja, jeg er ei voksen dame, og gjør som jeg vil. Bare hyggelig at du skriver. Ikke bry deg for mye om å svare meg heller. Det kan jo hende at det ikke passa for deg alltid, men at du gjorde det av høflighetshensyn. oi da stakkar dame. Det kan bli slitsomt uten kjøleskap i lengden hvis du er vant med kjøleskap. Og hun som har samlemani er det kanskje ikke helt bra med. Kjenner en som er det jeg også. Men hun blåser i hvem som kommer inn. og hvordan det ser ut. Ikke gjør hun noe med det heller. Men henne her da som du snakker om hun dusjer kanskje ikke engang hun da. Men kanskje du skal flytte? Betale for å få en bom åpen? hjem til deg selv :/ Eller så er det selvfølgelig mulig å leve uten kjøleskap. Sparer litt strøm også Og du kan bruke vann til å holde ting kaldt også. Men da må du også tenke på hva du handler av mat hele tiden. Jeg synes det er deilig å ha kjølskap og fryser for da slipper jeg å gå på butikken så ofte Igår dro jeg på butikken og kjøpte tolv minflutes ti 13 kr Men de tinte før jeg fikk lagt de i fryseren så har stekt dem i dag, men der har jeg frokost og lunsj i en uke ca Og ost holder seg lenge i kjøleskap og det sparer man mye på som pålegg. Nå kjøpte jeg en stor ost for en uke siden, som ikke er spist så mye av, så vurdere å skjære opp halve og legge i fryseren også. Har en annen ost der også som ikke er spist noe av som jeg må legge i fryseren snart tror jeg også. Men nei jeg bare svarer fordi jeg føler for det. Og er litt slapp i dag til å gjøre så mye også Men skal snart begynne må bare se om drømmemannen er online nå først Det var han ikke så jeg skal gå å spise Men jeg har kjøpt sånn slanke pulver nå på helskosten. Blandes med vann eller lett melk innholder gurkemeie blåbærekstrakt og grønnsaksekrtakt. Den levde jeg på hele fredagen også Og den har alle vitaminer man trenger også er det sjokolade og banan smak kjempe god Og den var på tilbud og har sikkert mat i ti dager der hvis du skal være uten kjølekskap feks Og havregrøt kan du jo lage en del av og masse grønnsaker som holder seg lenge så kan du lage masse juicer av det også frukt og soya melk eller mandel melk holder seg kanskje lengre enn vanlig melk uten kjøleskap også hvis du vil ha melk i grøten. Men det finnes kjøleskap som gies bort også så da kanskje du bare betaler for bommen og noen er snille å kjører det til også Se på finn.no nå feks Neida, må ikke betale for bommen, DVs, får pengene (depositumet) tilbake. Mulig det er andre regler nå forresten.... Brukt kjøleskap, litt risikabelt, kan risikere et med samme mangel som mitt eget? Ja, på finn.no blir det gitt bort mye rart. Muligheter der. (men hvordan vite at det virker?) Er nok det tryggeste å kjøpe nytt. Hun uten kj.-skap og alt det der. Litt spesielt. Er nok et symptom på at noe mangler. Men hun bare ler det bort. Hun vasker seg i vasken... Må du slanke deg så fælt da? Høres drepende kjedelig ut å leve på pulver. Godt det bare er av og til. Men du spiser jo sunn mat da (er mitt inntrykk...mye youghurt og bær fx) Bra ide; soyamelk og sånn, koster ikke mer enn vanlig melk heller... ps. Har heldigvis et bitte lite fryseskap utenom Håper "duden din" på skype stikker innom Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Neida, må ikke betale for bommen, DVs, får pengene (depositumet) tilbake. Mulig det er andre regler nå forresten.... Brukt kjøleskap, litt risikabelt, kan risikere et med samme mangel som mitt eget? Ja, på finn.no blir det gitt bort mye rart. Muligheter der. (men hvordan vite at det virker?) Er nok det tryggeste å kjøpe nytt. Hun uten kj.-skap og alt det der. Litt spesielt. Er nok et symptom på at noe mangler. Men hun bare ler det bort. Hun vasker seg i vasken... Må du slanke deg så fælt da? Høres drepende kjedelig ut å leve på pulver. Godt det bare er av og til. Men du spiser jo sunn mat da (er mitt inntrykk...mye youghurt og bær fx) Bra ide; soyamelk og sånn, koster ikke mer enn vanlig melk heller... ps. Har heldigvis et bitte lite fryseskap utenom Håper "duden din" på skype stikker innom hehe:) nå så jeg det ble voldsomt med smileyes. Skal skjerpe meg. Lever ikke på pulver, men innimelom får jeg ikke spist og da blir pulver erstatningen. Fordi noen ganger rekker jeg feks ikke å lage frokost. Og det blir litt sånn. Og jeg sliter egentlig med detter spesiellt fordi jeg er veldig lite vant med det med faste rutiner. Men det er en treningsak. Jeg har feks protein pulver også. Men det blir jeg feit av. Og det er mange ganger jeg går på apoteket og handler en sånn shake for at jeg skal få i meg riktig og nok næring. Men det har liksom med alt og gjøre fordi jeg er veldig abhengig av å ha rutiner. Hvis ikke så blir jeg fysisk og psykisk sliten. Og det har med søvn og gjøre først og fremst for er søvnen feks i ubalanse så er det også ganske vanskelig å få det andre på rett kjøl i hverfall for meg som ikke har det helt innebygd. Men jeg blir veldig glad for å gå ned også så det med rutiner kosthold og søven er også viktig for og ikke legge på seg. Men man blir bedre og bedre så lenge man gjør noe med det. Hadde egentlig tenkt til å trene yoga i dag, men alt har liksom skjært seg i dag. Selvom det ikke er forsent heller. Men siden jeg sov så lenge så blir det litt vanskelig å dra seg inn også er det det med at jeg er litt sliten etter og ha blitt trist også. men jeg henter meg inn igjen litt og litt Også må jeg ut igjen også feks Og det hjelper en del det også Bra du har et lite fryseskap. Tror du klarer deg helt fint uten kjøleskap også. Men jeg tror du kommer til å skaffe deg det igjen De fleste gidder ikke gi bort noe som ikke virker og virker det ikke så sier de gjerne i fra. Takker for nå så lenge vi snakkes:) Tror ikke han kommer på det var noe varenda som skulle fikses også er det dårlig nett hjemme hos han. Også er det fotball finale. Men han skulle prøve. Ser han mest når han er på jobb Har sett han hjemme også ,men det er veldig dårlig nett. hehe Endret 13. juli 2014 av Sabell Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Neida, må ikke betale for bommen, DVs, får pengene (depositumet) tilbake. Mulig det er andre regler nå forresten.... Brukt kjøleskap, litt risikabelt, kan risikere et med samme mangel som mitt eget? Ja, på finn.no blir det gitt bort mye rart. Muligheter der. (men hvordan vite at det virker?) Er nok det tryggeste å kjøpe nytt. Hun uten kj.-skap og alt det der. Litt spesielt. Er nok et symptom på at noe mangler. Men hun bare ler det bort. Hun vasker seg i vasken... Må du slanke deg så fælt da? Høres drepende kjedelig ut å leve på pulver. Godt det bare er av og til. Men du spiser jo sunn mat da (er mitt inntrykk...mye youghurt og bær fx) Bra ide; soyamelk og sånn, koster ikke mer enn vanlig melk heller... ps. Har heldigvis et bitte lite fryseskap utenom Håper "duden din" på skype stikker innom hehe:) nå så jeg det ble voldsomt med smileyes. Skal skjerpe meg. Lever ikke på pulver, men innimelom får jeg ikke spist og da blir pulver erstatningen. Fordi noen ganger rekker jeg feks ikke å lage frokost. Og det blir litt sånn. Og jeg sliter egentlig med detter spesiellt fordi jeg er veldig lite vant med det med faste rutiner. Men det er en treningsak. Jeg har feks protein pulver også. Men det blir jeg feit av. Og det er mange ganger jeg går på apoteket og handler en sånn shake for at jeg skal få i meg riktig og nok næring. Men det har liksom med alt og gjøre fordi jeg er veldig abhengig av å ha rutiner. Hvis ikke så blir jeg fysisk og psykisk sliten. Og det har med søvn og gjøre først og fremst for er søvnen feks i ubalanse så er det også ganske vanskelig å få det andre på rett kjøl i hverfall for meg som ikke har det helt innebygd. Men jeg blir veldig glad for å gå ned også så det med rutiner kosthold og søven er også viktig for og ikke legge på seg Men man blir bedre og bedre så lenge man gjør noe med det. Bra du har et lite fryseskap. Tror du klarer deg helt fint uten kjøleskap også. Men jeg tror du kommer til å skaffe deg det igjen De fleste gidder ikke gi bort noe som ikke virker og virker det ikke så sier de gjerne i fra. Skjønner poenget med pulver. Da får du i deg masse næring tross alt. Så det er sikkert ikke dumt egentlig. Proteinpulver har jeg aldri prøvd. Hadde nok vært en god ide, for spiser ikke så mye kjøtt. I perioder blir det mindre av det, i det minste. Nei, folk er vel ikke så frekke at de gir bort ting, bare for å bli kvitt dem..det er nok jeg som er for mistenksom ja... Har trappa ned på nettdeitinga. Til et minimum. Men noe som er dumt, er at på Q500, hvis man søker etter profiler, får man kun opp de som har bilde. Jeg spurte hvorfor det var slik og fikk svaret "fordi de fleste medlemmene vil ha det slik". Og hvis man ikke er medlem , altså betalende, (selv om sida markedsføres som en "gratis" side), får man ofte beskjed om at den og den meldinga kan man ikke besvare. Døvt. Nei, tror ikke nettdeiting var noe for meg likevel. Jeg føler meg bare helt "døv"...narraktig, he he... Håper du finner en god rutine etter hvert. Det er ikke lett å få det, hvis man ikke har noe daglig virke. Begynner du på utdannelse til høsten kanskje? Ferien min er slutt, men med deltidsjobb blir det nesten ingen forskjell. Heldigvis. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Skjønner poenget med pulver. Da får du i deg masse næring tross alt. Så det er sikkert ikke dumt egentlig. Proteinpulver har jeg aldri prøvd. Hadde nok vært en god ide, for spiser ikke så mye kjøtt. I perioder blir det mindre av det, i det minste. Nei, folk er vel ikke så frekke at de gir bort ting, bare for å bli kvitt dem..det er nok jeg som er for mistenksom ja... Har trappa ned på nettdeitinga. Til et minimum. Men noe som er dumt, er at på Q500, hvis man søker etter profiler, får man kun opp de som har bilde. Jeg spurte hvorfor det var slik og fikk svaret "fordi de fleste medlemmene vil ha det slik". Og hvis man ikke er medlem , altså betalende, (selv om sida markedsføres som en "gratis" side), får man ofte beskjed om at den og den meldinga kan man ikke besvare. Døvt. Nei, tror ikke nettdeiting var noe for meg likevel. Jeg føler meg bare helt "døv"...narraktig, he he... Håper du finner en god rutine etter hvert. Det er ikke lett å få det, hvis man ikke har noe daglig virke. Begynner du på utdannelse til høsten kanskje? Ferien min er slutt, men med deltidsjobb blir det nesten ingen forskjell. Heldigvis. I dag har det bare blitt slankepulver her Enda jeg har stekt rundstykker og greier:) Spiser du lite kjøtt så bør du få i deg nøtter, soyabønner eller linser til eks Jornøtter er veldig bra erstatnign for kjøtt:) Lærte av en venn i India som ikke spiser kjøtt. Men prøv nettby da vel. Eller en kristen nettside kanskje ? hehe:) Vet du hva jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått gjort så mye i helgen. Og at jeg har sittet en del her. Og det er forsåvidt bra, men jeg gikk ut også fikk jeg se en skikkelig stor regbue og tatt bilder og fikk møtt noen mennesker, og snakket med noen litt også Hengt opp litt tøy og gått ut med søppel og Også leste jeg det her...Jesaia: "For fjellene kan vel vike, og haugene rokkes, men min miskunnhet skal ikke vike fra deg, og min fredspakt skal ikke rokkes, sier Herren, han som forbarmer seg over deg.» Guds barmhjertighet er enda mer traust enn de gamle fjellene. Derfor er regnbuens symbol en dyrebar verdi som vi ikke må miste. Regnbuen minner oss om Guds løfter, som bokstavelig talt er forpliktelser han har pålagt seg selv. Når en pålitelig person har gitt et løfte, kan vi vandre trygt." Ganske fasinerende å tenke på at regnbuen egentlig er en sirkel utenfor jorden også Sikkert godt med deltidsjobb:) Da har du mye fri også. Heldig. Jeg går på kurs om dagene. Men tenker og få ferdig utdannelsen min, så begynner kanskje til høsten ja:) Mangler litt av det praktiske:) Tror ikke det er dumt...Men det er det og få en praksis plass da. Har blitt tilbudt en i helgene allerede Som jeg selvfølgelig kommer til å takke ja til. Det er Gud vettu:) Men det blir nok litt slitsomt framover også, men jeg tror det kommer til å gå bra. Fordi jeg er mer bevisst over hva som kan gjøres så det blir mindre slitsomt også. Også er det viktig at jeg får det til også. Ikke bare for min skyld heller Fordi selvom man omtrent har vært i ett helvete så er det mulig uten medisiner eller psykolog t.o.m. Endret 13. juli 2014 av Sabell 1 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Skjønner poenget med pulver. Da får du i deg masse næring tross alt. Så det er sikkert ikke dumt egentlig. Proteinpulver har jeg aldri prøvd. Hadde nok vært en god ide, for spiser ikke så mye kjøtt. I perioder blir det mindre av det, i det minste. Nei, folk er vel ikke så frekke at de gir bort ting, bare for å bli kvitt dem..det er nok jeg som er for mistenksom ja... Har trappa ned på nettdeitinga. Til et minimum. Men noe som er dumt, er at på Q500, hvis man søker etter profiler, får man kun opp de som har bilde. Jeg spurte hvorfor det var slik og fikk svaret "fordi de fleste medlemmene vil ha det slik". Og hvis man ikke er medlem , altså betalende, (selv om sida markedsføres som en "gratis" side), får man ofte beskjed om at den og den meldinga kan man ikke besvare. Døvt. Nei, tror ikke nettdeiting var noe for meg likevel. Jeg føler meg bare helt "døv"...narraktig, he he... Håper du finner en god rutine etter hvert. Det er ikke lett å få det, hvis man ikke har noe daglig virke. Begynner du på utdannelse til høsten kanskje? Ferien min er slutt, men med deltidsjobb blir det nesten ingen forskjell. Heldigvis. I dag har det bare blitt slankepulver her Enda jeg har stekt rundstykker og greier:) Spiser du lite kjøtt så bør du få i deg nøtter, soyabønner eller linser til eks Jornøtter er veldig bra erstatnign for kjøtt:) Lærte av en venn i India som ikke spiser kjøtt. Men prøv nettby da vel. Eller en kristen nettside kanskje ? hehe:) Vet du hva jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått gjort så mye i helgen. Og at jeg har sittet en del her. Og det er forsåvidt bra, men jeg gikk ut også fikk jeg se en skikkelig stor regbue og tatt bilder og fikk møtt noen mennesker, og snakket med noen litt også Hengt opp litt tøy og gått ut med søppel og Også leste jeg det her...Jesaia: "For fjellene kan vel vike, og haugene rokkes, men min miskunnhet skal ikke vike fra deg, og min fredspakt skal ikke rokkes, sier Herren, han som forbarmer seg over deg.» Guds barmhjertighet er enda mer traust enn de gamle fjellene. Derfor er regnbuens symbol en dyrebar verdi som vi ikke må miste. Regnbuen minner oss om Guds løfter, som bokstavelig talt er forpliktelser han har pålagt seg selv. Når en pålitelig person har gitt et løfte, kan vi vandre trygt." Ganske fasinerende å tenke på at regnbuen egentlig er en sirkel utenfor jorden også Sikkert godt med deltidsjobb:) Da har du mye fri også. Heldig. Jeg går på kurs om dagene. Men tenker og få ferdig utdannelsen min, så begynner kanskje til høsten ja:) Mangler litt av det praktiske:) Tror ikke det er dumt...Men det er det og få en praksis plass da. Har blitt tilbudt en i helgene allerede Som jeg selvfølgelig kommer til å takke ja til. Det er Gud vettu:) Men det blir nok litt slitsomt framover også, men jeg tror det kommer til å gå bra. Fordi jeg er mer bevisst over hva som kan gjøres så det blir mindre slitsomt også. Også er det viktig at jeg får det til også. Ikke bare for min skyld heller Fordi selvom man omtrent har vært i ett helvete så er det mulig uten medisiner eller psykolog t.o.m. Du er flink til å klare deg gjennom det Sabell:-) Skjønner godt at du syns du bruker for mye tid her. Vi har blitt nettavhengige..Nei, best å kutte ned på aktiviteten og få gjort andre ting ja. Kristen nettdeiting, moaa... Får heller bade mere. Begynne med yoga eller noe. Er veldig vinglete av meg.. Spiser litt kjøtt, og mye nøtter. Av og til tomatbønner. Så du regnbuen :-)...så bra at du kom deg ut, og traff folk Ha en god natts søvn. Prøv å legge deg tidlig da, okey? (du gjør jo som du vil da) Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Du er flink til å klare deg gjennom det Sabell:-) Skjønner godt at du syns du bruker for mye tid her. Vi har blitt nettavhengige..Nei, best å kutte ned på aktiviteten og få gjort andre ting ja. Kristen nettdeiting, moaa... Får heller bade mere. Begynne med yoga eller noe. Er veldig vinglete av meg.. Spiser litt kjøtt, og mye nøtter. Av og til tomatbønner. Så du regnbuen :-)...så bra at du kom deg ut, og traff folk Ha en god natts søvn. Prøv å legge deg tidlig da, okey? (du gjør jo som du vil da) Takk Går og legger meg veldig snart. Ja begynn på noe Og gå mer ut også Håper ferien din har vært fin Også få du drømme at du allerede har mannen din så kommer han snart også Sove godt du også I miss you Endret 13. juli 2014 av Sabell Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Du er flink til å klare deg gjennom det Sabell:-) Skjønner godt at du syns du bruker for mye tid her. Vi har blitt nettavhengige..Nei, best å kutte ned på aktiviteten og få gjort andre ting ja. Kristen nettdeiting, moaa... Får heller bade mere. Begynne med yoga eller noe. Er veldig vinglete av meg.. Spiser litt kjøtt, og mye nøtter. Av og til tomatbønner. Så du regnbuen :-)...så bra at du kom deg ut, og traff folk Ha en god natts søvn. Prøv å legge deg tidlig da, okey? (du gjør jo som du vil da) Takk Går og legger meg veldig snart. Ja begynn på noe Og gå mer ut også Håper ferien din har vært fin Også få du drømme at du allerede har mannen din så kommer han snart også Sove godt du også I miss you Kommentar til videosnutt; Trist tema; ulykkelig kjærlighet/tapt kjærlighet, men åhhh, for en vakker sang Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) har lagt meg fikk bibelvers "Gled deg du ufruktbare som ikke fødte, bryt ut i jubel, du som ikke hadde fødselsrier, for den enslige kvinnen har flere barn enn hun som har mann" "21 Si mig, I som vil være under loven: Hører I ikke loven? 22 Det er jo skrevet at Abraham hadde to sønner, én med trælkvinnen og én med den frie kvinne; 23 men trælkvinnens sønn er født efter kjødet, den frie kvinnes derimot ifølge løftet. 24 I dette ligger en dypere mening under; for disse kvinner er to pakter, den ene fra berget Sinai, og den føder barn til trældom; dette er Hagar. 25 For Hagar er berget Sinai i Arabia, og svarer til det Jerusalem som nu er; for det er i trældom med sine barn. 26 Men det Jerusalem som er der oppe, er fritt, og det er vår mor; 27 for det er skrevet: Vær glad, du ufruktbare, du som ikke føder! bryt ut og rop, du som ikke har veer! for den enslige kvinnes barn er mange flere enn hennes som har mannen. 28 Men vi, brødre, er løftets barn, likesom Isak. 29 Men likesom dengang han som var født efter kjødet, forfulgte ham som var født efter Ånden, således og nu. 30 Men hvad sier Skriften? Driv ut trælkvinnen og hennes sønn! for trælkvinnens sønn skal ingenlunde arve med den frie kvinnes sønn. 31 Derfor, brødre, er vi ikke trælkvinnens barn, men den frie kvinnes." Glad du likte sangen hebbelilla synes denne her er så vakker jeg. http://youtu.be/NCfv20DLd9E ¤ölene kadar hep benim yarim olacaksun¤ Nattasangen min http://youtu.be/RN6pNb18clA Endret 13. juli 2014 av Sabell Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 har lagt meg fikk bibelvers "Gled deg du ufruktbare som ikke fødte, bryt ut i jubel, du som ikke hadde fødselsrier, for den enslige kvinnen har flere barn enn hun som har mann" He he, takk!, den var oppmuntrende----fra Predikerens bok? (en favoritt pga den "pessimistiske" tonen) Sov godt da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå