Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skremmende Sabell... :ohmy: Du er litt av en tøffing :)

Jeg elsker veps minner meg om sol sommer og pappan min :) for når jeg var liten hadde jeg veps i ansiktet mitt og vi spiste is i hagen også sa han lukk øynene dine og ikke rør ansiktet ditt og jeg kjente vepsen gikk rundt i ansiktet mitt og er så glad for at pappa lærte meg og ikke være redd for veps :) Men nå ble jeg rørt til tårer også :) fordi jeg var ikke mer enn rundt tre år da fordi han flyttet når jeg var tre år. Også huske det liksom :) Skjønt :) Det var pin up is :) Kanskje jeg var mindre enn det også :) Men jeg fanget veps med hendene senere husker jeg, men da tråkket jeg på en humle så humler er jeg litt redd for :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Skremmende Sabell... :ohmy: Du er litt av en tøffing :)

Jeg elsker veps minner meg om sol sommer og pappan min :) for når jeg var liten hadde jeg veps i ansiktet mitt og vi spiste is i hagen også sa han lukk øynene dine og ikke rør ansiktet ditt og jeg kjente vepsen gikk rundt i ansiktet mitt og er så glad for at pappa lærte meg og ikke være redd for veps :) Men nå ble jeg rørt til tårer også :) fordi jeg var ikke mer enn rundt tre år da fordi han flyttet når jeg var tre år. Også huske det liksom :) Skjønt :) Det var pin up is :) Kanskje jeg var mindre enn det også :)

Et rørende minne...du har god hukommelse. Misunnelsesverdig. Trist at han flytta :hm: . Men dere holdt kontakten håper jeg...?

Leste i en gammel bok "English idioms" i dag. utrykket "to lead apes" = to be an old maid. This phrase comes from the old superstition that unmarried woman suffered this punishment after Death. He he... :confused:

Lenke til kommentar

Et rørende minne...du har god hukommelse. Misunnelsesverdig. Trist at han flytta :hm: . Men dere holdt kontakten håper jeg...?

Leste i en gammel bok "English idioms" i dag. utrykket "to lead apes" = to be an old maid. This phrase comes from the old superstition that unmarried woman suffered this punishment after Death. He he... :confused:

Ja litt. Men han er alkoholiker :/ Har ikke kontakt med han nå, ser han en sjelden gang, men håper han går i en kirke eller gjør noe med det snart. Så jeg får se han som han egentlig er engang. Det er jo lov å håpe. Men det er trist å se alt han har kastet bort i livet sitt. Og han har jo fortsatt mange år igjen så det er ikke forsent. Og jeg skal be for han i kveld skikkelig. Men har ikke hatt noe tro på at han noensinne kommer til å slutte. SÅ enten så drikker han seg i hjel eller slår seg i hjel i fylla. Egentlig så er det et under at han lever enda. Men jeg tror Gud venter på han og passer på han før han drar herfra. Det er vondt å tenke på det fordi han er kjempe flink til å male og elsker å fotografere. Male og tegne gjør han ikke men han tar mye bilder. Og er veldig opptatt av fotoapparater :) Og takket være han så er det noen bilder fra jeg var liten også :) Men engang brente det hos han fordi han glemte å slå av plata og satt hos en nabo. Da mistet han nesten alt. Så og si alt reddet tog bane. Ikke var han forsikret heller. Og bodde på hotell husker jeg.

her er en annen versjon :)

Å være en gammel jomfru er som døden ved drukning, en virkelig herlig følelse etter du slutter å slite.

Edna Ferber

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Ja litt. Men han er alkoholiker :/ Har ikke kontakt med han nå, ser han en sjelden gang, men håper han går i en kirke eller gjør noe med det snart. Så jeg får se han som han egentlig er engang. Det er jo lov å håpe. Men det er trist å se alt han har kastet bort i livet sitt. Og han har jo fortsatt mange år igjen så det er ikke forsent.

her er en annen versjon :)

Å være en gammel jomfru er som døden ved drukning, en virkelig herlig følelse etter du slutter å slite.

Edna Ferber

Det var leit med faren din. Stakkars mann...Håper han klarer å slutte en dag.

Takk for at du råda meg til å gjerne bildene fra d-sida. Det føles som en lettelse:-) Du er ikke dum:-)

Godnatt to you all :closedeyes:

Lenke til kommentar

Takk for at du råda meg til å gjerne bildene fra d-sida. Det føles som en lettelse:-) Du er ikke dum:-)

Det håper jeg og. Men han har i hvertfall to pappajenter som er glad i han for det :) Og nå tror jeg enda mer på at han kommer til å bli frisk også :) Jeg ser for meg at han en dag sykler tour de france hehe:) og finner en dame som deg :) Isåfall at han dør lykkelig.

bra du føler deg lettet :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Det håper jeg og. Men han har i hvertfall to pappajenter som er glad i han for det :) Og nå tror jeg enda mer på at han kommer til å bli frisk også :) Jeg ser for meg at han en dag sykler tour de france hehe:) og finner en dame som deg :) Isåfall at han dør lykkelig.

:)

Lenke til kommentar

:)

Han sykler jo mye nå så :) Ramler en del men tåler det veldig bra :) Han har ikke lappen men han har hatt motorsykkel bil og lastebil serfikat engang fordi han var veldig bortskjemt også var enebarn :) Og hadde egen leilighet gratis hos moren sin i underetasjen. Dumme beistet. Ikke han, men satan. Moren hans døde og alle pengene gikk til fyll og han solgte huset også. Og alt til fyll og rør. Og hver gang han arver så går alt til fyll og rør. Kunne hatt egen leilighet b.l.a jeg om han ikke var alkoholiker. Jeg hadde sikkert vært gift nå også.

jeg er sterk men jeg er så sliten av å måtte klare meg alene hele tiden.Og aldri moren min bryr seg heller. Hun tenker bare på seg selv og han hun er sammen med. Jeg spute om jeg kunne få låne nøkkel og sove der så jeg fikk fred fra denne tullingen som terrosierer meg fordi de ikke var hjemme allikevel, men det får jeg ikke. Og når de krangle ja da kommer hun til meg og bor her. og kopiere nøkkel og bare tar seg til rette. Men nå sist så sa jeg det var siste gangen hun fikk komme. Fikk kjempe høy strømregning når hun var her også. Og jo da fordi han sa det så betalte hun meg hele 250 kr når strømmen lå på tre tusen da hun var her. Det endte med at stømmen min gikk til inkasso t.o.m men jeg klarte å betale den :) Men han kom og stjal bilen hennes når hun var her og ikke måte på. Og fordi hun dro dit igjen så gidder jeg ikke. Fordi det er ikke første gangen. Han er alkoholiker han også. Men bare engang innimellom. Og de har tre hus! Og kan ikke la meg sove et sted de aldri sover engang! Og det eneste dem tenker på er penger og materielle dritt ting og så er de helt psyko også! Sier det fordi jeg blir helt oppgitt og litt sint. De spurte om jeg ville komme til det nye stedet deres, men jeg hadde ikke penger da sa dem at jeg kunne trille ved så skulle jeg få 500 kr. det er det koster i bensin og dre dit fram og tilbake:) trilla ved som bare det jeg gikk omtrent ti mil med ved tilsammen.kanskje litt drøyt men 300-400 x 100 ca 30000 meter. men har ikke dratt dit. Men var glad for trim også da så får mye bra også :)Og ble kjempe god på å stable ved oppi trilleborra :)

Og det ble fra sånn her :)20140624_173717.jpg

il sånn her og litt mer også faktisk :)

20140626_145456.jpg

Klarer meg selv jeg og jeg gir ikke opp heller så :) Men jeg håper jeg får orden og mer ro snart også. Begynner å hjelpe har trent i dag også :) Takk Gud. Men veps betyr kanskje at jeg må avslutte noe.også er det følelser og sinne. Men også orden i felleskap. Og det passer jo egentlig i forhold til det som skjer om dagene også. Men jeg når jeg tenker på avslutte så vet jeg ikke riktig hva det kan være. det er uansett bare et vepsebol igjen nå :) har ikke sett noen veps i dag :) God natta :) "Bærer du ved vil du gjøre det bra i samfunnsmessige spørsmål"

Idagblir det ikke bibel ver her men denne i stedet :)

En mann fanger en tanuki i åkeren sin og binder den fast til et tre for å drepe og spise den senere. Da mannen dro inn til byen, gråt og klagde tanukien, og ba mannens kone om å sette ham fri mot at han lovde å aldri sette fot i åkeren deres igjen. Konen gikk til slutt med på dette, bare for å bli drept av den falske skapningen til gjengjeld. Men i steden for å rømme, la tanukien en grusom plan.

Ved hjelp av sine forvandlingsevner, tok dyret den døde kvinnens form, og kokte opp en gryte med kjøttet hennes. Da mannen kom hjem, serverte tanukien ham maten. Etter måltidet bemerket mannen hvor godt det hadde smakt, og tanukien forvandlet seg tilbake og sa spottende: "Det var meg du skulle spise, men du har akkurat spist din egen hustru isteden!" Med det forlot det ondskapsfulle vesenet den stakkars, sjokkerte mannen.

Tilfeldigvis bodde det en kanin like ved, som lenge hadde vært en god venn av det uheldige ekteparet. Da kaninen hørte hva som hadde skjedd, dro han til mannen og fortalte ham: "Jeg skal hevne din kones død for deg!". Så dro kaninen ut og fant tanukien. Han gav seg ut for å være en venn, men fant på alle slags ting for å gjøre tilværelsen ubehagelig for tanukien, som for eksempel å slippe et vepsebol ned på ham.

Historiens tittel kommer av en ekstra smertefull spøk kaninen gjennomførte. Tanukien bar en tung bør med brensel på ryggen som skulle brukes til å lage leirbål om kvelden. Byrden var så tung at han ikke merket at kaninen tente på veden. Snart kunne han høre sprakingen fra flammene.

"Hva er den lyden?" spurte tanukien

"Det er Kachi-Kachi Yama" svarte kaninen. "Vi er like ved det, så det er ikke rart du kan høre det!"

Til slutt nådde ilden tanukiens rygg, og brente ham alvorlig, men det drepte ham ikke.

Etter alle de fæle tingene kaninen hadde gjort mot ham, utfordret tanukien kaninen til en kamp om livet for å vise hvem som var best. De skulle bygge en båt hver og det var om å gjøre å komme først over til den andre siden av en innsjø. Kaninen skar ut sin båt av en trestamme, mens den tåpelige tanukien lagde sin av leire.

De to konkurrentene fikk begge en god start, men så snart de nådde midten av innsjøen, oppløste tanukiens leirbåt seg. Mens tanukien strevde for å holde seg flytende, erklærte kaninen at han var en venn av menneskeparet, og at dette var straff for tanukiens gjerninger. Da kaninen var dratt, druknet den andre skapningen.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

God dag:-)

Merkelig historie, den om tanukien og kaninen og de andre..hva er en tanuki?

Stakkars deg Sabell, som har foreldre som er helt ute av kontroll....det høres virkelig ut som at du er den voksne og ikke de to. Også så gjerrig av mora di å ikke la deg få komme og bo hos henne når du trenger et tilfluktssted. Mens hun kommer til deg. Godt du sa stopp. Fint:-)

Å høre om all alkoholbruken får meg nesten til å ville bli avholdsmenneske. Ekstremt at faren din har tulla vekk alle pengene på fyll.

For noen forbilder du har. Og likevel virker du så positiv og glad. (stort sett). Godt gjort:-)

Lurt å holde avstand til de to sikkert. Være glad i de, ja, men på trygg avstand, er nok best det. Du må passe på deg sjøl, vet du, ikke la deg tas med i dragsuget deres.

Ha en fin dag :)

Endret av hebbelilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

God dag:-)

Merkelig historie, den om tanukien og kaninen og de andre..hva er en tanuki?

Stakkars deg Sabell, som har foreldre som er helt ute av kontroll....det høres virkelig ut som at du er den voksne og ikke de to. Også så gjerrig av mora di å ikke la deg få komme og bo hos henne når du trenger et tilfluktssted. Mens hun kommer til deg. Godt du sa stopp. Fint:-)

Å høre om all alkoholbruken får meg nesten til å ville bli avholdsmenneske. Ekstremt at faren din har tulla vekk alle pengene på fyll.

For noen forbilder du har. Og likevel virker du så positiv og glad. (stort sett). Godt gjort:-)

Lurt å holde avstand til de to sikkert. Være glad i de, ja, men på trygg avstand, er nok best det. Du må passe på deg sjøl, vet du, ikke la deg tas med i dragsuget deres.

Ha en fin dag :)

Tusen takk Hebbelilla

Jeg er egentlig voksen men noen ganger blir jeg som et barn og oppfører meg som et barn. Har strevd litt med det å liksom gi slipp.

Han er er alkholiker og jeg må bare finne meg i det. Men skal begynne å ringe litt mer og oppmuntre ham til å legge seg inn på sykehus også snakke om bibelvers Vi ringer gratis til hverandre også. Moren min har egentlig aldri stillt opp med noe. Og på julaften så har jeg sluttet og dra til dem også. Hele tiden har jeg i hvertfall prøvd så godt jeg kan å stille opp for henne.Og vil jo gjerne hjelpe til, men de bare krangler når jeg er der. Og jeg har funnet ut da er det best for å beskytte meg og ikke gjøre noe heller. Jeg går og gnager på at familien min er som de er. Men har ikke godt av det heller. Og man må bare lære seg å leve med det, men noen ganger gjør det fryktelig vondt.Fordi alle trenger foreldrene sine. Og når jeg ser liksom hele veien så har alt bare vært kaos. Og aldri noen trygghet og stabilitet. Og det må jeg lide for, men lære meg å takle som ikke er lett når manheller på en måte ikke har noen. Derfor er jeg veldig opptatt av Gud også for Gud er pappan min. Og uten den så vet jeg ikke. Men det er en indre styrke som er der for å holde meg på beina. At Gud feks er noe mer enn bare meg selv og at han passer på. Men en blir ganske sær når man er alene også. Fordi den indre stemmen vet bedre siden jeg har klart meg til nå. Og noen ganger tror jeg at jeg vet alt og skal klare alt. Uten at jeg ser alvorlig på at jeg faktisk er fremdeles ett barn som trenger ting jeg ikke helt klarer å gi til meg selv for og ikke bli helt utslitt også. Fordi det gjør meg deprimert når ting er som det er. Og samtidig da alltid må slite for at man ikke skal være deprimert. Det blir jo ikke vekk feks om jeg trener hver dag så er jo fortsatt familien den samme. Men jeg faller ikke så mye som hvis jeg feks ikke hadde trent.

Men hverdagen min. Nå har jeg måttet slå av telefonen en stund. For å beskytte meg selv. Jogger jeg ute er jeg litt redd p.g.a ting som har skjedd tidliger i livet, men går over grenser for å bli styrket. Men så skjer det nesten alltid noe som gjør at jeg får frykt når jeg er ute. Som feks jeg satt meg ute en litt ødeplass fordi jeg ville være i fred. Da kom en mann gående. Også satt han seg i bilen og kjørte av sted. fem ti min etter på kom han tilbake. Og da hindrer det meg å gå og sitte sånn. Fordi det skaper frykt. Eller hvis menn prater og spørr om å gå på kafe feks. Jeg liker det ikke i det hele tatt når menn tar kontakt. Også er jeg stort sett alltd vært uheldig. Men oppi alt det uheldige så er det allikevel noe som også er heldig. Men jeg føler meg som en som stadig vil flykte og det er ikke noe godt...Fordi jeg heller ikke har den familien som jeg da kunne flykte til for å føle en mer trygghet. Og der kommer da Gud som blir den tryggheten jeg flykter til. Som får meg til og tro og håpe at snart er det over.

Når jeg gikk på på skype nå så var det veldig godt vi snakker lenge sammen og jeg elsker å høre han fortelle ting. Og han sier til meg hva er galt fordi han ser på meg at noe er som det ikke pleier. Og det som skjer er at jeg forteller at jeg i går var lei meg og forteller hvorfor. Men så er han ekspert og det er som å møte Gud fordi han gir svar og gjør meg glad også får han meg til å tenke på ting som gjør meg glad og jeg kommer til et punkt som gjør at det som skjer med dem ikke må få hindre meg, men at det er så klart lov til å bli li seg innimellom. Og at det faktisk kan hjelep og gråte litt. Men siden alt dette når man tenker på det gjør meg lei meg. Så er det bra og få rensket det ut så man kan komme seg videre. Og begynne å tenke nytt. En dag så stifter jeg sikkert min egen familie også. Og som feks han jeg snakker med en del. SÅ er det ikke umulig at det er kanskje han jeg kommer til å gjøre det med. Men før det så vil jeg være uten mye av det jeg sliter med. Og den veien er tung. men for hver dag så kommer Gud inn i livet mitt og forteller hva jeg kan gjøre med forskjellige ting. Men det er det med at når man får tunge stunder så er det veldig vanskelig å gjøre det. Fordi behovet for noe som man kan bygge selv om man gjør det blir dekt, men det behovet skulle vært dekt fra før av så det blir på en måte en indre kamp der hele tiden. Fordi man stadig vekk havner tilbake og søker det behovet som ikke er dekt. Men da når Gud vet hva som må til så skjer det også en modningsprosess fordi det er ikke så mye annet man kan gjøre. Men samtidig da så er det fryktelig slitsomt til at man jeg utsetter det før jeg klarer å få tatt tak på det.

Jeg er veldig avhold til alkohol. Og nå er det sånn at jeg har noen søsken som er i masse dritt også. Og det og er med på å dra meg ned også. Fordi det er ikke sånn det skal være. Og feks. Jeg har en medfødt arvelig sykdom. Som ingen har tatt hensyn til. Jeg måtte til slut ringe sykehuset selv. Og jeg har prøvd å få psykolog også. men fikk ikke...Og nå blir jeg lei meg igjen. Fordi det er så vanskelig for meg å ta tak på alt mulig.Når ingen på en måte er har vært eller er der for meg...Og oppi alt så prøver jeg så godt jeg kan, men vil flytte til utlandet og få fred fra alt og bare ha det godt og slappe av en stund. Jeg føler at jeg ikke trenger noen utdannelse heller. Har lyst til å gi omsorg til barn og male. Og det ligger jo i meg å gi omsorg. Man trenger ikke utdannelse for det. Jeg er jo kvinne også og kan føde barn. Det er jo helt naturlig å ta vare på barn for en kvinne. Og hele tiden tenker jeg at jeg må finne ro så jeg kan feks tjene meg rik ved å ha en utstilling feks og flytte eller skrive en bok. Men jeg har ikke roen. Og det gjør at jeg vil flykte. Men da igjen tilbake. Og må streve...For å nå mål. Men i denne stevingen så er det så mye uheldig at jeg er redd det ikke vil gå. Men jeg ser allikevel lyst på det fordi Gud er der og sier jeg kommer til og en dag komme dit jeg vil, men på veien er det opp og ned. Og det i de nedturene som er værst, fordi da glemmer jeg at jeg må slutte streve. Fordi Gud har sagt jeg ikke trenger å gjøre noe.

Tanuki er en bever lignende sak.

Ble lei meg igjen, men skal gå i dusjen og han er online, men jeg vil ikke han skal se meg lei meg heller fresh som et jordbær hehe:) må tulle litt. Men jeg spurte han om han trodde vi kommer til og møtes og det tror han :) Det også holder meg jo oppe, men samtidig er jeg redd noe skjer så jeg ikke får møte han på ekte også. Men det lurt å se lyst på ting. Og til da så er jeg beskyttet av Gud også håper jeg :) Men jeg tror jeg kan hjelpe mange fordi jeg vet en del om å ha det vanskelig selv. Og klarer jeg å fortsette å strekke meg mot lyset også så er det ikke umulig at jeg vil gjøre det en dag :) Og jeg tror det er mange barn som trnger meg fordi jeg har masse kjærlighet og gi også :) Og nå skal jeg begynne å tenke at jeg har noen barn som venter på meg. Og at jeg kommer snart :) Gud må bare jobbe litt mer med meg :) Er ikke redd for at jeg ikke får møtt han egentlig heller. Har han jo på skype :) Og Gud har sagt jeg kommer til å få ro nå framover også :) Selvom det handler for meg om tro håp og kjærlighet :) Så når Gud sier jeg får ro vil jeg tro det så vil det bli sånn om jeg virkelig tror det sterktnok tror jeg :) Og takke Gud for at han egentlig har gitt meg det allerede:) Fordi da jobber sinnet seg til den indre roen:) Og bare stå i den følelsen at nå er det ro. Så den setter seg som en del av meg selv. Og blir i meg. Og bare åpne opp for at den danderer seg inni selvet. Det er Gud som gjør det :) Takk Gud :)

Og ha en fin dag du også Hebbelilla:)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Uff ja, du har mange ting å slite med, en familie som ikke er der for deg, og frykt.. Ja, det kan føles utrygt å gå rundt aleine, har lest litt om dette; når man er ensom er man mere utsatt, og må derfor være mer på vakt overfor fare, sånn er det for dyr også (flokkdyr). Synd at fremmede menn skremmer deg når du er ute, merka det litt i går jeg også, det at når man er aleine og dette gjelder sikkert begge kjønn, er man litt fritt vilt...hvorfor står den mannen der og kikker, og rett bak der ligger det en naken mann, kunne han ikke heller gått på nudiststranda da?, og det blir vanskelig å slappe av. Men ----sånt skal man drite i. Hvis noen skulle bli for nærgående er det bare å si ifra. Man må ikke være redd for det, ALLE har krav på å få være i fred, hvis det er det de vil. ("Fuck off!!!!")

Nydelig at du har et så fint fohold til en på skype. Du har han og Gud, håper begge er til å stole på. Det er de nok sikkert:-)

En nydelig ting å ha noen i livet sitt, som kan få en på et bedre humør. Kjærligheten er vakker :)

Endret av hebbelilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag har jeg dummet meg ut skikkelig. Overfor flere.

Men jeg dummet meg ut så mye at jeg ikke tørr å si det her engang.Men jeg må le litt av det også fordi det var litt komisk. kanskje mer tragikomisk, men det måtte liksom skje meg også da.

Men det var fordi jeg egentlig var uheldig. Nå kommer jeg til å be om at ulykken snur seg til lykke i stedet. Har aldri tenkt på det før.

Og ja kjærligheten er vakker. Og jeg fikk snakket masse med han i dag også :)

Måtte bare gå et skritt i fra her så jeg ikke blir liggende i det ;) Er så fort gjort å si for mye også blir man deprimert i stedet...Men har fått tenkt gjennom en del og fått nytt av Gud og deg og, og da jobber sinnet med å få ting i orden og stabilseres:) Så det slipper det man bare dras ned av :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

I dag har jeg dummet meg ut skikkelig. Overfor flere.

Men jeg dummet meg ut så mye at jeg ikke tørr å si det her engang.Men jeg må le litt av det også fordi det var litt komisk. kanskje mer tragikomisk, men det måtte liksom skje meg også da.

Men det var fordi jeg egentlig var uheldig. Nå kommer jeg til å be om at ulykken snur seg til lykke i stedet. Har aldri tenkt på det før.

Og ja kjærligheten er vakker. Og jeg fikk snakket masse med han i dag også :)

Måtte bare gå et skritt i fra her så jeg ikke blir liggende i det ;) Er så fort gjort å si for mye også blir man deprimert i stedet...Men har fått tenkt gjennom en del og fått nytt av Gud og deg og, og da jobber sinnet med å få ting i orden og stabilseres:) Så det slipper det man bare dras ned av :)

Så bra at du har en strategi:-)

Dumma deg ut ja? Nå, det var sikkert ikke så farlig. Følelsen forsvinner litt etter litt. Alle kan dumme seg ut, det er menneskelig å gjøre det i hvert fall. Du er bare et menneske.

Nei, best å ikke si for mye her ja. Sant det, at man kan bli litt deppa av å føle at man har sagt for mye. Her. Og ellers. Vanskelig å være til :hm:

Bra at du har fått din snakkestund på skype. Det virker som et positivt innslag i livet ditt. Herlig å ha noen å snakke med, som du liker :)

Koselig at du er her i hvert fall:-) Håper alt ordner seg for deg :thumbup:

Du er sterk, med tanke på hva du har måttet gå gjennom ifm familien. En flott egenskap å gjøre det beste ut av alt:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk hebbelilla snill du:)

Er litt sårbar nå så må ta det litt pent. Hører på klassisk musikk med Bach og drikke chai latte:) Det er ganske deilig å sitte og lytte på det å la tankene sveve rundt og drømme litt også :)

Håper alt ordner seg for deg også. Med en mann b.l.a og :) Tror det gjør det for deg :)

Nå ble det stille hører vifta går fram og tilbake...Deilig å være i det, selvom jeg har det litt vondt nå også. Men det går over. Trenger litt hvile og fred :)

Er veldig takknemlig for at han er der. :) Tror dagen i morgen letter litt :)

http://youtu.be/fcDsBVZvRDM

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk hebbelilla snill du:)

Er litt sårbar nå så må ta det litt pent. Hører på klassisk musikk med Bach og drikke chai latte:) Det er ganske deilig å sitte og lytte på det å la tankene sveve rundt og drømme litt også :)

Håper alt ordner seg for deg også. Med en mann b.l.a og :) Tror det gjør det for deg :)

Nå ble det stille hører vifta går fram og tilbake...Deilig å være i det, selvom jeg har det litt vondt nå også. Men det går over. Trenger litt hvile og fred :)

Er veldig takknemlig for at han er der. :) Tror dagen i morgen letter litt :)

Tror det ordner seg for oss begge. Optimistisk må man være:-)

Bach er stor.

Jeg lager havregrøt, med linfrø (inneholder omega 3 visstnok) og båbær. (nei, ikke selvplukka, fryste)

Og ser 1.episode av Sherlock (den siste).

Optimistisk må man være :)

Peace out (?):-)

Lenke til kommentar

Bach er stor.

Jeg lager havregrøt, med linfrø (inneholder omega 3 visstnok) og båbær. (nei, ikke selvplukka, fryste)

Ja det ordner seg for oss begge. Egentlig er det ordnet allerede :)

Ja tenk og bli så stor som Bach og lage noe så enormt. Den musikken har bra helseinnvirkning også takk og pris:)

Sunn du er da:) Har bare spist en banan og en gresk yoghurt fra urtehaven i dag, men den var veldig god:)

Måtte ta fram litt appelsin juice og doritos nå, fordi jeg ble sulten :) Satt på tven også. Kom til å tenke på noe jeg så på tv her for ikke så veldig lenge siden som jeg likte vedlig godt. Det var visst en serie. Men fikk ikke med hva den het også ville jeg så veldig vite når neste kom, men den tror jeg er avsluttet nå. Kanskje du vet hva den heter. Handler om en dame som studere også blir hun lege eller noe, og jobber på et sted for barn med forskjellige behov som hun vil la få prøve å komme inn på en vanlig skole så hjelper hun dem også faller hun for en som er og utdanner seg der..Husker ikke hvilken kanal heller, men det var kanskje nrk eller nrk2.

Kos deg med Sherlock også :)

Jeg fant den:) ble så glad nå Maria montesorri skal jeg se på nå :) Er på nett tv nrk:) Det er episode to da:)

http://tv.nrk.no/serie/maria-montessori/KOIF90005212/sesong-1/episode-2

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bach er stor.

Ja det ordner seg for oss begge. Egentlig er det ordnet allerede :)

Ja tenk og bli så stor som Bach og lage noe så enormt. Den musikken har bra helseinnvirkning også takk og pris:)

Sunn du er da:) Har bare spist en banan og en gresk yoghurt fra urtehaven i dag, men den var veldig god:)

Måtte ta fram litt appelsin juice og doritos nå, fordi jeg ble sulten :) Satt på tven også. Kom til å tenke på noe jeg så på tv her for ikke så veldig lenge siden som jeg likte vedlig godt. Det var visst en serie. Men fikk ikke med hva den het også ville jeg så veldig vite når neste kom, men den tror jeg er avsluttet nå. Kanskje du vet hva den heter. Handler om en dame som studere også blir hun lege eller noe, og jobber på et sted for barn med forskjellige behov som hun vil la få prøve å komme inn på en vanlig skole så hjelper hun dem også faller hun for en som er og utdanner seg der..Husker ikke hvilken kanal heller, men det var kanskje nrk eller nrk2.

Kos deg med Sherlock også :)

Jeg fant den:) ble så glad nå Maria montesorri skal jeg se på nå :) Er på nett tv nrk:) Det er episode to da:)

http://tv.nrk.no/serie/maria-montessori/KOIF90005212/sesong-1/episode-2

Aha, Montessori skolen ja, henne ja, virkelig historie. Har ikke sett den nei. Ser sjeldent på serier.

Ja, selv om livet kan føles dritt av og til, ganske ofte også til og med, er det best å prøve å se positivt på alt, føler jeg da. Men det er ikke alltid så lett. Men man kommer gjennom det, på ett eller annet vis.

Du er flink til å fokusere på det positive syns jeg. :-) Men skjønner godt at du kan bli trist også. Man må bare føle det man føler....

Ja, var litt sunn i kveld. Grøten var god, den ble fin og blå. :green:

Ha en god natt da :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...