Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Kan jo sikkert ta lavere dose, da... ble bare så "desperat" i natt... at jeg tok maks av det som stod på pakka.

Takk for tips.

Bare gyggelig TLLM:) tenkte du hadde tatt mer enn hva som står også :) Sikkert kjedelig og ikke få så mye ut av dagen også. Men det vil komme;) Synes du er tøff som er så åpen jeg, og det kommer til å være en del av din styrke, så du virkelig får det bedre også tror jeg :)Synes faktisk jeg erganske tøff selv :) Men du er tøff, og du bør høre det også. Fordi mange mange som ikke er åpne for sine problemer og vansker blir ofte ikke kvitt dem. Og ikke nok med det det går ofte utover mange andre også. Og du tar jo tak på det også :) Beundringsverdig. Og jeg takker Gud for at Gud passer på deg også:)sry men jeg tror på Gud skjønner du:)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er du ikke tror?

Klart du blir sløv når du sitter oppe mer enn kroppen takler og plutslig sover nesten døgnet rundt. I tilegg til det er du deprimert også. Og tok for mye.

Og si du ikke tar noe medisin nå da. Så vil du antaglig sitte oppe til runt til ettermiddagen i morgen. for igjen slite med søvnen når du først sovner for så å sove noen få timer og kanskje da ta medisin igjen. Det blir ikke noe balanse.Enten er det viktig for deg å a medisin eller ikke i det hele tatt. Du må ta et valg. Om ikke så vil du bare utsette alle problemene også. Kroppen din har dssuten ikke godt av at du tukler med den med medisinbruk heller. Og det blir bare fram og tilbake med deg. lar du være å ta medisin i kveld så anbefaler jeg deg å kaste medisinene også. Det kommer til å gå bra med deg for det :) Men du må ta et valg. Og stå på også uansett hva du velger :) Ikke bare suse å duse! Jeg kan være med å bidra litt for å hjelpe deg om du vil. Har vært søvnløs ekstremt mye før jeg også. Men det er hjernen som holder det gående. Og det har også mye med vilje og gjøre. Og så lenge du ikke bruker kroppen din så mye som at du er i jobb eller annen fysisk aktivitet også vil hjernen også ha enda mer styrke til å holde det gående. Og det blir helsefarlig også.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Holder meg oppe til i morgen kveld, jeg. Det er bare 24 timer. Nok om dette.

ok:) Men da kommer du til å få en dritt dag i morgen om du ikke har planer om å gjøre noe med det også :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Ja, det blir en dritt dag, men dude... har ikke våknet skikkelig ennå engang...

Må være at de sovemedisinene reagerer med de jeg allerede bruker fast, for de virket ikke sånn tidligere.

Bruker du sovemedisiner fast ved siden av de du tok i går?

Lenke til kommentar

Nei, men andre typer medisiner.

Ja. da skjønner jeg begynte å lure takk og pris :)

Men hvis du tok dobbelt så mye i tilegg da så er det kanskje ikke så rart? Men har du noen planer for morgen dagen så kan det hjelpe en del for at det blir en bra dag:)

Jeg har jogga langt i dag og vært på kurs Og har tenkt til å legge meg rundt elleve. vet ikke om jeg sovner da, men skal prøve, og innen tolv er bra nok :) I gårsovne jeg sein å våkna mitt på nattan også. Men følte meg bedre i dag enn dagen før, for da var det nesten ikke noe søvn. Men jeg var i mye aktivet for det og det hjelper en del for dager med lit søvn også bidrar det til at dagen etter blir bedre også. Og så lenge man klarer å være i fysisk aktivitet så hjelper det en også psykisk. Og kroppen blir med legtende etter å få sove ekstra også. Jeg var underskudd på søvn i mange år egentlig så det er også veldig vanskelig for meg å sove tidlig som normalt. Og jeg kan feks ikke drikke kaffe eller noe som har koffein eller noe som gjør en våken etter klokka seks. Hadde lyst på en kopp kaffe np ved åtte tiden, men laget meg te istedet. Og den har jeg en te som heter kveldsro og kamille oppi og womanbalance som hjelper veldig så jeg blir avlappet også :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg tok ikke dobbelt så mye, det har jeg aldri sagt... tok maks av det legen skrev jeg kunne ta.

Får vel finne på noe, ja.

Nei maks eller dobbelt så mye som du pleier er det så nøye da :)?

Men ja finn på noe:) Kan du ikke begynne å jogge da ? det er noe som var en god start for meg til å endre en del. Men det er jo alltid noe man sliter med allikevel. Men det gjelder å gjøre noe som gjør en glad også. Og får man ekstra krefter så blir man mer glad og. Og når man trener så vil man også få mer energi så man kan yte mer...Og det er en god start. Men du må liksom villle endre også. til å blir bra. Og da er det trening først og fremst som kan hjelpe deg også. Eller så kan du begynne å svømme feks. Kanskje du liker tennis eller fotball. Og kan melde deg på noe som får kroppen din i fysisk aktivitet. At du har et mål som du setter deg for i morgen der du skal yte noe for kroppen din hadde vært bra :) I minst en time :) Og at du minst full fører to mål der du ønsker forbedring feks :) Men litt og litt og litt.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Det var gøy med litt punjabi musikk.Nice rythms :wee: Godnatt på etterskudd:-) (ser at alle har lagt seg, og det er fornuftig)

Jeg har lagt meg nå :) måtte spise litt bær først :)Takk og God natt til deg også :) Har bibelen i senga og nå ble det med engang jeg slo opp. Jakob begynner på: rike og fattige- Tro og gjerninger.Tungen er en ild- Og til slutt Kom til Gud som jeg skal lese. hehe:) http://youtu.be/XmsJ3iAmPwE

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg liker den musikken. Sååå romantisk, he he. Takk!

Ja så skjønt :) Tror Bhavadgita sier det. Vær forelsket og jeg føler jeg nesten blir forelsket av å høre på denne her:) Må høre og se en gang til før jeg sovner :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg liker den musikken. Sååå romantisk, he he. Takk!

Ja så skjønt :) Tror Bhavadgita sier det. Vær forelsket og jeg føler jeg nesten blir forelsket av å høre på denne her:) Må høre en gang til før jeg sovner :)

Bra motto "vær forelsket".

Ikke så lett å følge det da.

Men du har jo truffet drømmemannen?

God natt:-) Ps fornuftig å legge seg tidlig.

Lenke til kommentar

Bra motto "vær forelsket".

Ikke så lett å følge det da.

Men du har jo truffet drømmemannen?

God natt:-) Ps fornuftig å legge seg tidlig.

hehe:) Natta ja :) jeg tror jeg blir litt mer forelsket for hver dag, men det er så rart:) Det er liksom ikke forelskelse det er kjærlighet og den bare vokser :) Men vi er bare venner :) Men det vokser. Jeg vokser :)Og nå blir jeg bare glad fordi jeg tenker på hvor god han er mot meg:) Og jeg får så masse kjærlighet av å tenke på hvor god han er også. Men jeg har ikke møtt han på ekte enda. og jeg vet at jeg trenger tid også før det, fordi jeg tørr ikke helt heller, og han forstår meg på så mye. han ser hele meg :) Takk Gud :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...