Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

I det man ikke tror noe, som må man vell tro noe annet, f.eks at det ikke er tilfelle.

 

Feilen ved det er at hva en ønsker å tro eller ikke ønsker å tro, er en irrelevant grunn til å tro at noe er sant eller usant.

 

Mhhmm? Det er ønsketenkning, ikke ønsketro. :p Noen ber, i tilfelle det er sant, noe som også antyder at de delvis tror eller mistenker. :)

 

Noe som forøvrig skjer ofte når agnostikere mister noen veldig nære.

 

Det er nok de som også lar vær å tråkke på snegler, selv om de "ikke tror at det regner dagen etter om noen tråkker på en snegle (eller at den trekker seg inn i huset sitt)".

 

 

Ey, ønsketenkning! :p

Så, så, det går fint. Lykke til med ønsketenkningen din. :) Jeg sitter på fakta, må si det er ganske komfortabelt å sitte på.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mhhmm? Det er ønsketenkning, ikke ønsketro. :p Noen ber, i tilfelle det er sant, noe som også antyder at de delvis tror eller mistenker. :)

 

Noe som forøvrig skjer ofte når agnostikere mister noen veldig nære.

 

Det er nok de som også lar vær å tråkke på snegler, selv om de "ikke tror at det regner dagen etter om noen tråkker på en snegle (eller at den trekker seg inn i huset sitt)".

 

Ja, men pågrunn av at man delvis kan tro vil ikke "mer ønsketenkning enn tro" utelukke at man er "mindre ateistisk enn hva man trodde". Det er Newtons 4. Lov det :p

 

Så, så, det går fint. Lykke til med ønsketenkningen din. :) Jeg sitter på fakta, må si det er ganske komfortabelt å sitte på.

 

I won´t put myself up with this, up with which i will not put!

 

243_4.gif

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

:hm:

Ble ESFP. Tatt den testen et par ganger tidligere, da har jeg blitt INFP og ENFP. Fellesen er vel da denne "extroverted feeling" personligheten. Når jeg leser om det stemmer liksom "alt", virker det som. Har dog ikke lest gjennom de andre typene, kanskje stemmer mye der også. Litt sånn horoskopaktig. Uansett, artig med sånne tester.

Lenke til kommentar

Så-så *pat pat* :)

 

Jeg tok testen og bokmerket det, legger det inn imorgen, hvis jeg klarer å være borte fra katten min.

 

Ok ^^

 

Liker katter :wee:

 

Så-så *pat pat* :)

 

Takk, det hjalp litt xD

 

God morgen :) Trente tre timer i går :) Nå blir det lekselesning og snart frokost :) Altfor lang test, så nei, men kanskje senere :)

 

Jeg har trent i dag. Intervalltrening :)

 

Ble ESFP. Tatt den testen et par ganger tidligere, da har jeg blitt INFP og ENFP. Fellesen er vel da denne "extroverted feeling" personligheten. Når jeg leser om det stemmer liksom "alt", virker det som. Har dog ikke lest gjennom de andre typene, kanskje stemmer mye der også. Litt sånn horoskopaktig. Uansett, artig med sånne tester.

 

Det forandrer seg litt hvor en er i livet kanskje, og det brukes ikke lengere, det er det en grunn til..

 

hmm Kan hende du er enFP (mindre på e og n), men har en periode med mye S (som mer ha det gøy med det en kan sanse, fest, synging, dans osv.) f.eks

 

Jeg får INFJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...