Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hva er galt med å si at jeg har sett Julius ta seg en runk?

Lurer heller på hvordan det står til med seksualiteten din om du sitter å ser på en apekatt runke.

 

Jeg er en menneske-hun-liker. Saken var at noen lurte på hvor mange ganger du hadde vært i dyreparken, og da sa jeg at jeg hadde vært der 1 gang og da så jeg Julius tukle med tissen sin, og posten vart sletta.

 

Hvilken legning lider du av da?

Lenke til kommentar

Jeg er en menneske-hun-liker. Saken var at noen lurte på hvor mange ganger du hadde vært i dyreparken, og da sa jeg at jeg hadde vært der 1 gang og da så jeg Julius tukle med tissen sin, og posten vart sletta.

 

Hvilken legning lider du av da?

Haha, okeida. Jeg trodde du bare sa noe random useriøst, så jeg sa noe useriøst tull jeg også. xD

 

Ble posten din sletta her fra forumet? Burde vi ikke tåle sånt?

 

Jeg lider ei. ^^,

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Hvorfor forelske seg når man bare kan klubbe ned en liten unge og ta henne med seg ut i en båt langt til havs? Beats me.

Beat, bra ordspill, hehe.

 

Jeg kom plutselig på jenta som smilte og sa sorry. Hun gjør hjertet mitt mykt, så jeg ikke føler for å klubbe henne ned.

 

Jeg fatter ikke hvordan jeg ellers skal få tak i henne, da.

 

Tåkelurs primitive definisjon av kjærlighet: når du må velge mellom at en annen person og deg skal få hånda kappet av, og du velger din egen.

Lenke til kommentar

Poenget var at jeg ikke ønsket å klubbe henne ned, pga forelskelse. MEN DA FÅR JEG IKKE TAK I HENNE! (Hvis det var noe poeng.)

 

Uansett, sånn i ettertid, skulle jeg nesten ønske jeg hadde kjørt på henne, for å få vært borti henne.

 

Now what?

 

Edit:

Jeg får en vond følelse i brystet hvis jeg skal begynne å sjekke opp folk jeg egentlig ikke vil ha, bare for å ha noen. Det blir som å lyve, ja det blir rett og slett å lyve.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...