ærligøs Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 skulle legge meg i stad var kjempe trøtt. men så ble jeg helt besatt av en serie som holdt meg våken nesten 5 episoder. blir søvn hypnose nå og sovner innen halv to og da kan jeg sove 7 timer og enda våkne passe tidlig og være uthvilt så er fornøyd Hvilken serie engasjerer så sterkt? Eneste jeg har klart å se 5 episoder i slengen av er 24. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Ellers så forsker jeg på hvordan man kan bevise Gud til de som ikke tror på Gud hehe.men jeg tror det er umulig. men ingen ting er umulig for Gud da Hvis gud kommer til meg og viser at han er gud så vil det komme ned til tre alternativer: 1) Jeg har gått fra vettet og har mistet taket på virkeligheten. Det neste jeg ser er menn i hvite frakker (som kanskje hadde sett ut som engler) 2) Noen har lagt noe veldig sterkt i drikken min. Hadde vært en tur umulig å glemme 3) Gud finnes. Det skal mye til for at jeg hadde slått meg til ro med dette og utelukket nr. 1. Endret 10. desember 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hvilken serie engasjerer så sterkt? Eneste jeg har klart å se 5 episoder i slengen av er 24. Lav utholdenhet? Før kunne jeg se syke mengder i strekk. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) God morgen ser på top of the lake satt på nå og også lager jeg havregrynsgrøt, og koser meg med kaffe og her og glemte at jeg hadde satt på alarmen men våknet til denne og da http://youtu.be/uJ_1HMAGb4k Endret 10. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Synes du skal prøve privat. Skader ikke å prøve.Det kan skade lommeboka. Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hvis gud kommer til meg og viser at han er gud så vil det komme ned til tre alternativer: 1) Jeg har gått fra vettet og har mistet taket på virkeligheten. Det neste jeg ser er menn i hvite frakker (som kanskje hadde sett ut som engler) 2) Noen har lagt noe veldig sterkt i drikken min. Hadde vært en tur umulig å glemme 3) Gud finnes. Det skal mye til for at jeg hadde slått meg til ro med dette og utelukket nr. 1. Når man er nr. 1 så er det vell vanskelig å innse at man er nr. 1 xd Litt forskjellig ja, det er en av favorittaktivitetene mine! XD Sliter du med vinterdepresjon også? :/ Jeg har, um, jobbet, jobbet og jobbet (boooring) og ikke rukket så mye mer. Og hus! Work pays off in the end Synes du skal prøve privat. Skader ikke å prøve. Hvordan blir det verre? Enkelt å si ihvertfall xd Ja, uff. Begynner snart å bli en del problemer nå, men det er egentlig bare en ting som er problemet, som skaper mange andre tror jeg. Ja : ) Greit å ha noe å gjøre også kanskje ^^ Jeg gikk heldigvis til privat, det var bedre. Surprise. Det kan skade lommeboka. mhm.. 700 kr fattigere. Må sove, er litt forvirret Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Det kan skade lommeboka. Den vurderingen er jo tatt når man gikk til offentlig. Men ja, it cost very many money. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Når man er nr. 1 så er det vell vanskelig å innse at man er nr. 1 xdHadde jeg sett gud ville jeg vært redd for at jeg var gal og ikke innsp det. men tror egentlig ikke på karen. Føler ikke det er god grunn til å tro på det. Enkelt å si ihvertfall xd Ja, uff. Begynner snart å bli en del problemer nå, men det er egentlig bare en ting som er problemet, som skaper mange andre tror jeg. Ja : ) Greit å ha noe å gjøre også kanskje ^^ Jeg gikk heldigvis til privat, det var bedre. Surprise. Mja, det er no dritt. Japp. Det er nå bra, når det kostet så mye! mhm.. 700 kr fattigere.0.oW. O. W. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) sett ferdig serien begynt på ny den heter The bible Har fått en ny utforskning i dag og, men har ikke kommet dit med å etterforske det enda. Skal gjøre det snart Endret 10. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hadde jeg sett gud ville jeg vært redd for at jeg var gal og ikke innsp det. men tror egentlig ikke på karen. Føler ikke det er god grunn til å tro på det. Nei, ikke jeg heller… 2 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) God is not about fear, guilt and condemnation: God is wisdom, love and logic. God does not have favorites, nor discriminates: God treats humans with dignity and respect God is not a slave master or despot among serfs: God is mans soul mate and partner. God is not jealous, wrathful or vengeful: Man is not sinful, fallen or depraved. God has no opponent and heaven and hell are states of mind and being: Man was created to progress to likeness and eliminate wrong from the Cosmos in partnership with God. There will be no Last Day of Judgment: In Gods eyes there are no sins or sinners, so in Gods heart there is no condemnation or damnation, the Zoroastrians believe. Endret 11. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 God dag. Jeg liker themen vi har i tråden nå xD 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) god natt Ser på dronningen av Persia nå, men må legge meg snart. Det her var fint;) " Det er Guds herlighet å skjule en hemmelighet, og forbeholdt konger å søke etter den" Endret 12. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Bidrar med det jeg kan når det kommet til jesus kristus og gud og sånt. Som er heller lite. 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 ja, skal se resten av filmen nå jeg Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hva er galt med å si at jeg har sett Julius ta seg en runk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå