Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

skulle legge meg i stad var kjempe trøtt. men så ble jeg helt besatt av en serie som holdt meg våken nesten 5 episoder. blir søvn hypnose nå og sovner innen halv to og da kan jeg sove 7 timer og enda våkne passe tidlig og være uthvilt så er fornøyd :)

 

Hvilken serie engasjerer så sterkt? Eneste jeg har klart å se 5 episoder i slengen av er 24.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers så forsker jeg på hvordan man kan bevise Gud til de som ikke tror på Gud hehe.men jeg tror det er umulig. men ingen ting er umulig for Gud da :)

Hvis gud kommer til meg og viser at han er gud så vil det komme ned til tre alternativer:

 

1) Jeg har gått fra vettet og har mistet taket på virkeligheten. Det neste jeg ser er menn i hvite frakker (som kanskje hadde sett ut som engler)

 

2) Noen har lagt noe veldig sterkt i drikken min. Hadde vært en tur umulig å glemme :p

 

3) Gud finnes.

 

 

Det skal mye til for at jeg hadde slått meg til ro med dette og utelukket nr. 1.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Hvis gud kommer til meg og viser at han er gud så vil det komme ned til tre alternativer:

 

1) Jeg har gått fra vettet og har mistet taket på virkeligheten. Det neste jeg ser er menn i hvite frakker (som kanskje hadde sett ut som engler)

 

2) Noen har lagt noe veldig sterkt i drikken min. Hadde vært en tur umulig å glemme :p

 

3) Gud finnes.

 

 

Det skal mye til for at jeg hadde slått meg til ro med dette og utelukket nr. 1.

 

Når man er nr. 1 så er det vell vanskelig å innse at man er nr. 1 xd

 

Litt forskjellig ja, det er en av favorittaktivitetene mine! XD

 

Sliter du med vinterdepresjon også? :/

 

Jeg har, um, jobbet, jobbet og jobbet (boooring) og ikke rukket så mye mer. Og hus! Work pays off in the end :wee:

 

Synes du skal prøve privat. Skader ikke å prøve.

Hvordan blir det verre?

 

Enkelt å si ihvertfall xd

 

Ja, uff. Begynner snart å bli en del problemer nå, men det er egentlig bare en ting som er problemet, som skaper mange andre tror jeg.

 

Ja : ) Greit å ha noe å gjøre også kanskje ^^

 

Jeg gikk heldigvis til privat, det var bedre. Surprise.

 

Det kan skade lommeboka. ;)

 

mhm.. 700 kr fattigere.

 

Må sove, er litt forvirret

Lenke til kommentar

Når man er nr. 1 så er det vell vanskelig å innse at man er nr. 1 xd

Hadde jeg sett gud ville jeg vært redd for at jeg var gal og ikke innsp det. :p men tror egentlig ikke på karen. Føler ikke det er god grunn til å tro på det.

 

 

 

Enkelt å si ihvertfall xd

 

Ja, uff. Begynner snart å bli en del problemer nå, men det er egentlig bare en ting som er problemet, som skaper mange andre tror jeg.

 

Ja : ) Greit å ha noe å gjøre også kanskje ^^

 

Jeg gikk heldigvis til privat, det var bedre. Surprise.

Mja, det er no dritt.

 

Japp.

 

Det er nå bra, når det kostet så mye!

 

 

mhm.. 700 kr fattigere.

0.o

W. O. W.

Lenke til kommentar

  1. God is not about fear, guilt and condemnation:

    God is wisdom, love and logic.

  2. God does not have favorites, nor discriminates:

    God treats humans with dignity and respect

  3. God is not a slave master or despot among serfs:

    God is mans soul mate and partner.

  4. God is not jealous, wrathful or vengeful:

    Man is not sinful, fallen or depraved.

  5. God has no opponent and heaven and hell are states of mind and being: Man was created to progress to likeness and eliminate wrong from the Cosmos in partnership with God.

  6. There will be no Last Day of Judgment:

    In Gods eyes there are no sins or sinners, so in Gods heart there is no condemnation or damnation, the Zoroastrians believe.

elRXdTQ2.jpeg

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...