Sabell Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Rock hjelper mot smerter Leste det i dag i illustrert vitenskap http://youtu.be/rHBxJCq99jA Endret 26. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg er overveldet ... på en negativ måte. Dette var ikke et svar på innlegget over. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg hater Facebook-trender. Dritt lei. Takk. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) God morgen:) livet begynner å ta tak ?Lurer på hvor jeg skal hen.. Endret 27. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Takk.Vær så god. 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Bare meg igjen Fått gnagesår og lurer på hvor jeg har lagt nøkler. Må rydde litt hehe Endret 27. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Bare meg igjen Fått gnagesår og lurer på hvor jeg har lagt nøkler. Må rydde litt hehe Nøklene la du i hyllen der borte. Ser du dem? 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Endret 28. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) God morgen:) Endret 28. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Er år og dag siden du har vært her jo (minst 9 hundeår!). Hva har du drevet med i mellomtiden? Jeg har drevet med litt forskjellig Men alt er slitsomt, kanskje fordi det er vinter... Hva med deg? ^^ Nå er jeg så lei av DPS at jeg vurderer bare å kutte dem helt ut, jeg blir bare værre av å gå der. Så jeg tenker på å dra til privat. Endret 4. desember 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 God morgen:) God morgen ( : Gleder meg til det blir sommer 1 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Sommer er forferdelig. Det er den eneste årstiden som burde forbys. Insekter, varme, skrikende unger, fulle kjærestepar som skal ha relasjonsfokuserte diskusjoner rett utenfor vinduet mitt natt til lørdager og søndager, for mye lys til at jeg kan se noen annet enn refleksjon på dataskjermen, og dårlige muligheter for å teste ut lommelykter. Jeg vil ha vinter, mørke, kulde og stillhet. 1 Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Sommer er forferdelig. Det er den eneste årstiden som burde forbys. Insekter, varme, skrikende unger, fulle kjærestepar som skal ha relasjonsfokuserte diskusjoner rett utenfor vinduet mitt natt til lørdager og søndager, for mye lys til at jeg kan se noen annet enn refleksjon på dataskjermen, og dårlige muligheter for å teste ut lommelykter. Jeg vil ha vinter, mørke, kulde og stillhet. hah xd Teste ut lommelykter? Samler du på dem? Tenkte likt, når jeg overbeviste meg selv om at det var greit å isolere seg. Da var sommeren et helvete, men vinteren er bare depressiv jo. Mangler D-vitaminer, helt sikkert. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 hah xd Teste ut lommelykter? Samler du på dem? Tenkte likt, når jeg overbeviste meg selv om at det var greit å isolere seg. Da var sommeren et helvete, men vinteren er bare depressiv jo. Mangler D-vitaminer, helt sikkert. Jeg kombinerer en interesse for lommelykter med anvendelse av høy sosial intelligens ved å lyse inn i soverommene til folk om natta med mega-lumen lommelykter. I det minste har jeg tenkt tanken på å gjøre dette. Nei, jeg samler ikke. Synes bare det er fascinerende med en god lommelykt. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Snart jul. Kan ikke få nok av denne fantastiske Jan Terri. https://www.youtube.com/watch?v=OcAVheZAxDU Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 God morgen:) God morgen ( : Gleder meg til det blir sommer http://youtu.be/ekPBOVgGRSA Da er vi to (; Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) er så kjedelig umulig å få sove:( teller tiden til jeg må opp og ender med mindre og mindre søvn. tenker for mye. blir godt å bli kvitt en del av de Endret 9. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Jeg har drevet med litt forskjellig Men alt er slitsomt, kanskje fordi det er vinter... Hva med deg? ^^ Nå er jeg så lei av DPS at jeg vurderer bare å kutte dem helt ut, jeg blir bare værre av å gå der. Så jeg tenker på å dra til privat. Litt forskjellig ja, det er en av favorittaktivitetene mine! XD Sliter du med vinterdepresjon også? :/ Jeg har, um, jobbet, jobbet og jobbet (boooring) og ikke rukket så mye mer. Og hus! Work pays off in the end Synes du skal prøve privat. Skader ikke å prøve. Hvordan blir det verre? Endret 9. desember 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) skulle legge meg i stad var kjempe trøtt. men så ble jeg helt besatt av en serie som holdt meg våken nesten 5 episoder. blir søvn hypnose nå og sovner innen halv to og da kan jeg sove 7 timer og enda våkne passe tidlig og være uthvilt så er fornøyd har gått over til havregrynsgrøt hver morgen nå i stedet for grønsaksjuice tror det er veldig bra egentlig. Ellers så forsker jeg på hvordan man kan bevise Gud til de som ikke tror på Gud hehe.men jeg tror det er umulig. men ingen ting er umulig for Gud da Endret 10. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå