Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er år og dag siden du har vært her jo (minst 9 hundeår!). Hva har du drevet med i mellomtiden?

 

Jeg har drevet med litt forskjellig :wee: Men alt er slitsomt, kanskje fordi det er vinter...

 

Hva med deg? ^^

 

Nå er jeg så lei av DPS at jeg vurderer bare å kutte dem helt ut, jeg blir bare værre av å gå der. Så jeg tenker på å dra til privat.

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

Sommer er forferdelig. Det er den eneste årstiden som burde forbys. Insekter, varme, skrikende unger, fulle kjærestepar som skal ha relasjonsfokuserte diskusjoner rett utenfor vinduet mitt natt til lørdager og søndager, for mye lys til at jeg kan se noen annet enn refleksjon på dataskjermen, og dårlige muligheter for å teste ut lommelykter.

 

Jeg vil ha vinter, mørke, kulde og stillhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sommer er forferdelig. Det er den eneste årstiden som burde forbys. Insekter, varme, skrikende unger, fulle kjærestepar som skal ha relasjonsfokuserte diskusjoner rett utenfor vinduet mitt natt til lørdager og søndager, for mye lys til at jeg kan se noen annet enn refleksjon på dataskjermen, og dårlige muligheter for å teste ut lommelykter.

 

Jeg vil ha vinter, mørke, kulde og stillhet.

 

hah xd Teste ut lommelykter? Samler du på dem?

 

Tenkte likt, når jeg overbeviste meg selv om at det var greit å isolere seg. Da var sommeren et helvete, men vinteren er bare depressiv jo. Mangler D-vitaminer, helt sikkert.

 

:innocent:

Lenke til kommentar

hah xd Teste ut lommelykter? Samler du på dem?

 

Tenkte likt, når jeg overbeviste meg selv om at det var greit å isolere seg. Da var sommeren et helvete, men vinteren er bare depressiv jo. Mangler D-vitaminer, helt sikkert.

 

:innocent:

 

 

Jeg kombinerer en interesse for lommelykter med anvendelse av høy sosial intelligens ved å lyse inn i soverommene til folk om natta med mega-lumen lommelykter. I det minste har jeg tenkt tanken på å gjøre dette. Nei, jeg samler ikke. Synes bare det er fascinerende med en god lommelykt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har drevet med litt forskjellig :wee: Men alt er slitsomt, kanskje fordi det er vinter...

 

Hva med deg? ^^

 

Nå er jeg så lei av DPS at jeg vurderer bare å kutte dem helt ut, jeg blir bare værre av å gå der. Så jeg tenker på å dra til privat.

Litt forskjellig ja, det er en av favorittaktivitetene mine! XD

 

Sliter du med vinterdepresjon også? :/

 

Jeg har, um, jobbet, jobbet og jobbet (boooring) og ikke rukket så mye mer. Og hus! Work pays off in the end :wee:

 

Synes du skal prøve privat. Skader ikke å prøve.

Hvordan blir det verre?

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

skulle legge meg i stad var kjempe trøtt. men så ble jeg helt besatt av en serie som holdt meg våken nesten 5 episoder. blir søvn hypnose nå og sovner innen halv to og da kan jeg sove 7 timer og enda våkne passe tidlig og være uthvilt så er fornøyd :) har gått over til havregrynsgrøt hver morgen nå i stedet for grønsaksjuice :) tror det er veldig bra egentlig. Ellers så forsker jeg på hvordan man kan bevise Gud til de som ikke tror på Gud hehe.men jeg tror det er umulig. men ingen ting er umulig for Gud da :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...