Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pga at jeg kom for sent på kamp slapp vi inn i seksjonen for bortelagets supportere for å få med oss starten. Om å gjøre å sitte rolig i båten under scoringer, hehe.

Jeg hadde jublet så høyt jeg kunne da! Bare for å se hvordan folk reagerte. Men sånn egentlig så hadde jeg ikke det, fordi jeg har sosialangst. :p Hadde jeg dog drukket hadde jeg funnet sånn veldig morsomt.

 

 

Vanskelig å slå seg selv i nesa så den brekker...

Bruk stekepanna. :)

 

 

Faren min sier at de som ikke jobber er drittsekker. Han mener nok ikke de som sitter i rullestol eller er psykisk utviklingshemmede, men alle andre.

Høres ut som han tenker ganske enkelt på ting... :p

 

Jeg vet om en som er en skikkelig bra person, det var en periode han navet. Er han en drittsekk?

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

 

Pga at jeg kom for sent på kamp slapp vi inn i seksjonen for bortelagets supportere for å få med oss starten. Om å gjøre å sitte rolig i båten under scoringer, hehe.

Jeg hadde jublet så høyt jeg kunne da! Bare for å se hvordan folk reagerte. Men sånn egentlig så hadde jeg ikke det, fordi jeg har sosialangst. :p Hadde jeg dog drukket hadde jeg funnet sånn veldig morsomt.

 

Jeg var barn, da.

 

 

 

Vanskelig å slå seg selv i nesa så den brekker...

Bruk stekepanna. :)

 

Gåte: hvordan slå seg i nesa med panna. :)
Lenke til kommentar

 

IMF og verdensbanken er korrupt! FN og Eu og.

Hvorfor bryr du deg med dette? :)

 

Fordi vi har det godt fordi andre sulter seg i hjel og prostiuerer seg og sniffer lim og er husløse m.m

 

Og fordi vi kunne vært dem i stedet. Uten en eneste motgift. Men leve med det fordi ingen kan hjelpe oss. Og ta til takke for håp om at noe kanskje blir bedre. Eller t.o.m håpe på krig.

 

Og fordi jeg synes dem fortjener mye mer enn oss fordi jobber dobbelt så mye og sliter dobbelt så mye og mer enn det og for ingenting! De som gir oss klær og mat har jo ikke mat eller klær selv omtrent jo! Har ikke råd til å spise nilabbor engang! SOm Fn dumpa i havet i Afrika b.l.a Hva mer dumper dem ikke der! Våpen så de dreper hverandre og

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var barn, da.

Okei, du er tilgitt.

 

 

Gåte: hvordan slå seg i nesa med panna. :)

Når jeg gikk i barnehagen så gjorde de en sånn sketch jeg synes var skikkelig artig, der en skulle steke egg på panna og tok et egg og klaska det midt i planeten. :p Hadde så lyst til å gjøre dette selv!

 

 

Nei han er veldig intelligent, belest og intellektuell. Kan desverre være kjip selv om...

Hvordan er forholdet ditt med han?

 

 

Hva gjorde Jensen da han mistet store deler av kroppen? Han ble arm...

Har arm en annen betydning jeg ikke vet om? :p

 

 

IMF og verdensbanken er korrupt! FN og Eu og. alle europeere driver slavehandel og krigsherjing! Dessuten er vi den værste globaliiseringsgiften og.

Alle er korrupte. Hele verden er screwed.. Hva skal vi gjøre med det? Har du en forslag på en løsning?

 

 

1 kr fra hver og en i hele verden kan redde hele afrika. men de skal bare sitte på pyramidene sine de. Til det blåser gull ut av kjeften på dem.

En dame som hadde jobbet nedi afrika sa at mange ikke ville ha pengene våre, fordi da hadde de ikke noe å gjøre på. Endret av AdNauseam
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem tror du?

Tror du mener meg men jeg har ikke kommet med personangrep her. Kun IMF VERDENSBNKEN FN EU OG aalle de andre kapiTalisTene, jo også medisniindustiren og narkomane alkoholiker o.s.v Og er du tett i kjeften så får du igjen. Pleier ikke å starte jeg skjønner du ;)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Tror du mener meg men jeg har ikke kommet med personangrep her. Kun IMF VERDENSBNKEN FN EU OG aalle de andre kapiTalisTene, jo også medisniindustiren og narkomane alkoholiker o.s.v Og er du tett i kjeften så får du igjen. Pleier ikke å starte jeg skjønner du ;)

Meg bekjent har jeg aldri kalt deg ting som "dumme sau" eller "blinde sau", og så slettet det med én gang jeg ser at du har vært inne og lest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...