AdNauseam Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Tåball.Sparkeball! Balltrillspill! Var ikke i barnehage jeg, var hos dagmammaer hvor jeg bare satt og grein. Og hjemme måtte jeg få oppmuntring til å gå til kiosken siden jeg snakket om at de eldre ungene skulle ta meg. Haha Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Det var fordi det nettopp var en løgn, men hvis du tror det på ordentlig så stemmer det. Men du kan ikke presse deg til å tro på noe du ikke tror på.Men da spør jeg igjen, hva om jeg føler meg dritt imorgen og alt blir back to normal igjen? :/ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Julepresanger: Lillegutt: Ris på rompa Storegutt: Ørefik Mor: Slag på rompa Far: Knyttneve i nesa. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Men da spør jeg igjen, hva om jeg føler meg dritt imorgen og alt blir back to normal igjen? :/ Det ville være leit. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Men da spør jeg igjen, hva om jeg føler meg dritt imorgen og alt blir back to normal igjen? :/ Kanskje det går tilbake nettopp fordi du engster deg for det. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Julepresanger: Lillegutt: Ris på rompa Storegutt: Ørefik Mor: Slag på rompa Far: Knyttneve i nesa. Er det ikke litt vel upassende å daske mor på rumpa?? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Kanskje det går tilbake nettopp fordi du engster deg for det.Tenkte samme tanken. Sitter å bekymrer meg litt for det nå... -_- Det ville være leit.It would be.. leit. But hopefully not too leit. Hahah. Har jeg verdens dårligste humor eller? Endret 9. november 2014 av AdNauseam 1 Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 It would be.. leit. But hopefully not too leit. Hahah. Har jeg verdens dårligste humor eller? Nei, du har bare verdens dårligste husmor... Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg må lage mat ass! Og jeg mener ikke rompemat! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg må lage mat ass! Og jeg mener ikke rompemat! Det må jeg også. Skulle gjort det for lenge siden, men ble liksom bare sittende her... Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Det må jeg også. Skulle gjort det for lenge siden, men ble liksom bare sittende her... Jeg spiste i 5-tiden men er sulten igjen og har ikke brød e.l. så må koke pasta e.l. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Eller verre! Du må ta på deg trøya til motstanderlaget og stå på sidelinja og heie! xDPga at jeg kom for sent på kamp slapp vi inn i seksjonen for bortelagets supportere for å få med oss starten. Om å gjøre å sitte rolig i båten under scoringer, hehe. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Julepresanger: Lillegutt: Ris på rompa Storegutt: Ørefik Mor: Slag på rompa Far: Knyttneve i nesa. Er det ikke litt vel upassende å daske mor på rumpa?? Jeg tenkte faren kunne dele ut gavene. Det blir bare en presang på hver, totalt. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Vanskelig å slå seg selv i nesa så den brekker... Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Faren min sier at de som ikke jobber er drittsekker. Han mener nok ikke de som sitter i rullestol eller er psykisk utviklingshemmede, men alle andre. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Dom som sier dom er domme, dom er domme dom. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Domkirka er også et morsomt ord. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå