Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google er ikke allmektig det er bare vi som er dumme nok til å la de tjene tusenvis av milliarder på å overvåke oss... :roll:

Hahah, vet. :p

 

Men allmektig må da ikke være en positiv ting? Hvorfor må guder være snille?

 

Gugle brødfør jo seg selv ved å vite mest mulig om oss og manipulere oss til å bli et produkt de kan selge.

Lenke til kommentar

I 2. testamente er ikke Gud akkurat snill. Han virker faktisk ganske slem, som straffer mengder med uskyldige folk bare for å lage et poeng ovenfor én person...

Det er de 7 årene med tørke osv.? Faraogreiene i egypt du snakker om?

 

Ja, han har litt psykopatiske trekk han gud. :p Skulle likt å sett han tatt disse testene.

Lenke til kommentar

Har du peiling på foteball? Nærmere bestemt foteballtrøyer? Jeg vet ikke hva og hvor jeg skal kjøpe. Jeg vet lag+spiller, men etter det er jeg blank.

Nei jeg sliter allerede med julepresangene siden jeg allerede har begynt, siden jeg sliter med å finne på noe til endel av dem. Heldigvis er ingen interessert i fotball for der er jeg på barnehagestadiet... :p

Lenke til kommentar

Nei jeg sliter allerede med julepresangene siden jeg allerede har begynt, siden jeg sliter med å finne på noe til endel av dem. Heldigvis er ingen interessert i fotball for der er jeg på barnehagestadiet... :p

Hehe, nå kom jeg på at i barnehagen hadde vi ikke styr på reglene, så vi diskuterte om det var noe som het svart kort, som var værre enn rødt. (Det er det altså ikke.)
Lenke til kommentar

Hehe, nå kom jeg på at i barnehagen hadde vi ikke styr på reglene, så vi diskuterte om det var noe som het svart kort, som var værre enn rødt. (Det er det altså ikke.)

:p

 

Var ikke i barnehage jeg, var hos dagmammaer hvor jeg bare satt og grein. Og hjemme måtte jeg få oppmuntring til å gå til kiosken siden jeg snakket om at de eldre ungene skulle ta meg. :lol:

 

Og senere ble faren min alkoholisert og ble oppfarende og kritiserende.

Endret av Sylar
Lenke til kommentar

Det varer evig (eller til du dør) hvis du tror hardt nok på (at det gjør) det...

Har opplevd å "trodd" eller tenke overpositivt og optimistisk i en måned. Men til slutt føltes det bare som en stor løgn.

 

 

Hehe, nå kom jeg på at i barnehagen hadde vi ikke styr på reglene, så vi diskuterte om det var noe som het svart kort, som var værre enn rødt. (Det er det altså ikke.)

Med svart kort blir du vel hengt utvist og hengt opp slik at folk kan kaste ting på deg, spytte i ansiktet ditt og si sårende ting osv. :)

 

Eller verre! Du må ta på deg trøya til motstanderlaget og stå på sidelinja og heie! xD

 

 

Nei jeg sliter allerede med julepresangene siden jeg allerede har begynt, siden jeg sliter med å finne på noe til endel av dem. Heldigvis er ingen interessert i fotball for der er jeg på barnehagestadiet... :p

Julepresanger er sykt vanskelig! Jeg er ikke skapt for sånn. :p
Lenke til kommentar

Har opplevd å "trodd" eller tenke overpositivt og optimistisk i en måned. Men til slutt føltes det bare som en stor løgn.

Det var fordi det nettopp var en løgn, men hvis du tror det på ordentlig så stemmer det. Men du kan ikke presse deg til å tro på noe du ikke tror på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...