Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte å velge henne: https://www.fiverr.com/robinoo/professionally-proofread-1000-words?context=adv.cat_5.subcat_114&context_type=auto&funnel=201411050014228829057080

 

Men så kommer det i beskrivelsen: "I'm looking forward to editing your work! "

 

Er dette rett eller skulle det vært "I look forward to editing your work!"? Dette er presis det jeg sliter med. Jeg bør jo velge en korrekturleser som er flinkere enn meg.

Lenke til kommentar

I`m looking forward to editing you`re work for free :) hehe:) Har ikke lest erotikk på mange år;) Vet ikke om jeg noen gang har lest det annet enn på chat. 1 dyp 2 korte ååååjjjjjjjjj ghaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaa maria solemiooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh hehe:) det er situps med gitarstreng ;)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg har aldri lest erotikk, tror jeg. Tror ikke det er noe for meg. Jeg er mer på det visuelle. Men nå er jeg mann og tenåring i hodet, så min mening teller kanskje ikke.

Du kan google et bilde å ha til, da, så du vet hvordan karakteren ser ut. Det gjør alltid jeg.

 

Så kommer det bilder i hodet til oss som ikke er på antipsykotika når vi leser. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...