AdNauseam Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Nei, men når du legger sammen kroppspråk, eyemovements og unngåelsesteknikker så er det ganske klart.Tja. Men det som er klart trenger ikke å være at man er sosiopat. 2 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Han fyren. Whatever. Er den nye flammen din.. hot? Vet ikke Må møte han på ekte først Men jeg har blitt det ihvertfall. Brenner som bare den..hehe Det er Guds flamme som har kommet. Så nå vil kjærligheten bare fylle meg opp Så nå blir jeg mer våken og ikke lar meg lure og Nærmere Gud vil jeg komme og http://youtu.be/T4JeTFUM1j4 Endret 4. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Nei, men når du legger sammen kroppspråk, eyemovements og unngåelsesteknikker så er det ganske klart.Tja. Men det som er klart trenger ikke å være at man er sosiopat. Det var ikke det jeg impliserte, beklager hvis jeg uytrykket meg feil. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Det var ikke det jeg impliserte, beklager hvis jeg uytrykket meg feil.Var vel bare jeg som tolket det sånn. Samma det. Endret 4. november 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 http://youtu.be/n--TEFlviTU Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) klikka litt på tastene Endret 4. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Må samle sansene Endret 4. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hva er flauest: 1) Utgi spesiell erotisk bok som er full av grammatikkfeil og stavefeil. 2) Kjøpe en person til å språksjekke boka. Merk: spesiell. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hva er flauest: 1) Utgi spesiell erotisk bok som er full av grammatikkfeil og stavefeil. 2) Kjøpe en person til å språksjekke boka. Merk: spesiell. Et hypotetisk spørsmål? Du kan vel skrive? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Et hypotetisk spørsmål?Nei, reellt dilemma. Du kan vel skrive?Når selv proffe forfattere som skriver på morsmålet sitt bruker profesjonelle språkvaskere så sier det seg selv at det kan snike seg inn noen småfeil når jeg skriver på engelsk. Merk at jeg i tillegg har begrenset syn. Plutselig sniker det seg inn en tabbe på present perfect vs. present perfect continous. Sant og si er jeg ikke helt stødig alle de 16 engelske verbformene. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Endret 5. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hm, ja. Jeg ser det. Men når du sier "full av" fikk jeg mine tvil. Det finnes sikkert noen "språkvaskere" som har jobbet med spank-sex-bøker du kan bruke. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Men når du sier "full av" fikk jeg mine tvil.Jeg synes jo ikke det. Men hvis jeg har "kontinuerlig tilfeldig" brukt feil verbform vil det fremstå sånn for en språknerd. Det finnes sikkert noen "språkvaskere" som har jobbet med spank-sex-bøker du kan bruke.Det er nok mer "spesielt" enn som så. Og ikke noe sex, jeg sa erotisk, "Erotikk (gresk: ἔρως, eros; «begjær») er en kvalitet som fører til seksuelle følelser". Endret 5. november 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Det er nok mer "spesielt" enn som så. Okay. Men tror f.eks. bondage-folk er ganske åpne for mange ting... uten at fantasien min helt klarer å lage en teori om hva slags "greie" vi snakker om her... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg ser ikke etter en spesiell språkvasker, jeg tenkte bare å ta en vanlig en. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Folk som jobber i forlagsbransjen har nok vært borte i veldig mye rart/forskjellig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Det er overhodet ikke noe grovt, bare spesielt. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Går og legger meg Endret 5. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Det er overhodet ikke noe grovt, bare spesielt. Ja tenkte ikke annet, jeg bare sier at det nok kommer inn et veldig variert utvalg av stoff. Så jeg tenker at det nok er endel av det som er drøy lesning. Sånn sett er det vel ikke noe å være flau av, når andre nok kan være helt far out. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå