Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Han fyren. :p Whatever.

 

 

Er den nye flammen din.. hot? :D

 

Vet ikke :) Må møte han på ekte først :) Men jeg har blitt det ihvertfall. Brenner som bare den..hehe :) Det er Guds flamme som har kommet. Så nå vil kjærligheten bare fylle meg opp :)

 

Så nå blir jeg mer våken og ikke lar meg lure og ;) Nærmere Gud vil jeg komme og :)

 

http://youtu.be/T4JeTFUM1j4 Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Et hypotetisk spørsmål?

Nei, reellt dilemma.

 

Du kan vel skrive?

Når selv proffe forfattere som skriver på morsmålet sitt bruker profesjonelle språkvaskere så sier det seg selv at det kan snike seg inn noen småfeil når jeg skriver på engelsk. Merk at jeg i tillegg har begrenset syn.

 

Plutselig sniker det seg inn en tabbe på present perfect vs. present perfect continous. Sant og si er jeg ikke helt stødig alle de 16 engelske verbformene.

Lenke til kommentar

Men når du sier "full av" fikk jeg mine tvil.

Jeg synes jo ikke det. Men hvis jeg har "kontinuerlig tilfeldig" brukt feil verbform vil det fremstå sånn for en språknerd.

 

Det finnes sikkert noen "språkvaskere" som har jobbet med spank-sex-bøker du kan bruke.

Det er nok mer "spesielt" enn som så. ;) Og ikke noe sex, jeg sa erotisk, "Erotikk (gresk: ἔρως, eros; «begjær») er en kvalitet som fører til seksuelle følelser". Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Det er overhodet ikke noe grovt, bare spesielt.

Ja tenkte ikke annet, jeg bare sier at det nok kommer inn et veldig variert utvalg av stoff. Så jeg tenker at det nok er endel av det som er drøy lesning. Sånn sett er det vel ikke noe å være flau av, når andre nok kan være helt far out.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...