Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

:) Godmorgen :) Har spist rundstykke med kokt egg og tomat. Og drukket en liter vann med brennesle:) Har laget meg en kopp kaffe nå :) Og vil ha litt selskap :) Ble sittende til rundt fire i natt og rett før jeg la meg så stod det en unnskyld at jeg sier det men en stalker på utsiden av vinduet mitt. Og jeg kjenner jeg får sånn sinne inni meg, og dårlig ånd. Men kanskje Gud vil det så retningen endrer seg litt...

Bare jeg snakker om det så kjenner jeg at jeg blir irritert også. Og med det så prøver jeg å tenke ut en løsning, men alt til sin tid...Og jeg har ikke så mange løsninger som er mulig. Ikke sånn på sparket ihvertfall. Men Gud har en løsning vet jeg :) Det er bare det at når ånden trekkes ned så får jeg ikke fulgt opp med det. Men må være sterk også :) Og meningen var jo heller ikke at jeg kanskje skulle være våken på den tiden av døgnet, men allikevel! Stå på utsiden sånn! Og det er ikke første gangen heller! Og nå så skal jeg erge meg over det. pga at jeg får dårlig ånd. Og er redd hele dagen blir en dritt dag også. Fordi det ligger liksom og terger meg til en eksplosjon av sinne. Men prøver så godt jeg kan å holde fokus på der jeg var :) Men det er der. Så må gjøre noe med det også. Har fått nok egentlig! Men jeg må finne ut hva og hvordan. Og det har jeg prøvd en stund egentlig. Han er med på å ødelegge. Og jeg tror han er besatt av en ond demon også. Skal gå og meditere så jeg får renset litt :) Holde fokus på det gode er veldig viktig for meg. Og ikke la andre dårlige energier få tak i sjelen min. Dette blir en nydelig dag :)

Så hvis noen oppfører seg som en idiot, er de besatte av onde demoner? Hvis du har en stalker, ville jeg ha passa på å få filma de gangene han står i vinduet ditt, og ellers skrive ned alt som eventuelt skjer mere.

Eneste måten å få noen til å tro på deg på. (dokumentasjon). Når du har samla beviser, kan du anmelde det.

 

God dag:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hvis noen oppfører seg som en idiot, er de besatte av onde demoner? Hvis du har en stalker, ville jeg ha passa på å få filma de gangene han står i vinduet ditt, og ellers skrive ned alt som eventuelt skjer mere.

Eneste måten å få noen til å tro på deg på. (dokumentasjon). Når du har samla beviser, kan du anmelde det.

 

God dag:-)

 

Takk. Jeg gikk i senga telte til 20 mens jeg jeg holdt øynene lukket samlet all min negative enrgi en ball og pakket den sammen og kastet den ut i universet. Da svarte universet tilbake at den skal gjøres om til kjærlighetsenergi. Så den ble gjort om også fikk jeg beholde den :) Men alt det andre som jeg ikke trenger å blir påført blir rensket nå. Også tok jeg på meg treningstøy og småjogga også svetta jeg skikkelig. Også gikk jeg litt også sa jeg til meg selv at jeg må holde pulsen oppe og ikke få melkesyre til slutt så løp jeg kjempe fort og ropte yes yes hehe:) Var mange som titta da når jeg spurta, så sikkert rart ut :) men jeg ble så glad fordi begge knærne mine er helt suverene i dag :) Og jeg gav meg ikke med det holdt beina igang stort sett hele tiden, og det var flere kilometer :) Også roet jeg ned ett stykke hjemover og fikk tøyd ut. Og når jeg kom hjem så tøyde jeg ut mer på utsiden og når jeg stod inntil veggen så jeg en edderkopp rett foran ansiktet mitt og tenkte nå blir det bra :) Også tok jeg litt vekter for brystmusklene og hoppet i dusjen :) Også lagde jeg meg protein shake :) Og jo da har t.o.m vitner at han stalker meg så det går nok bra:) Men nå kommer jeg til å bli skikkelig fresh så da takler jeg det bedre også. For da får jeg mer fokus også. På hva som er viktig og får rensket ut det som begrenser meg. Han plager meg og snakker stygt om alle jeg har kontakt med også. Og sier jeg skal holde meg unna alle jeg snakker med også. Og jeg blir ganske sliten av det. Ikke har han noe med hva jeg gjør i livet mitt heller. Og ber jeg han a være å ta kontakt så blir han helt kookko og synes synd på seg selv. Og slenger masse stygt til meg. En gang sa han at han skulle ta familien min en etter en også. Men det har han sagt unnskydl for at han ikke mente, men jeg vil bort fra det her. Sa jeg ville flytte ut av Norge til han også. så blir han drit sint som om han skal drive å kontrollere meg. Og jeg liker ikke det her i det hele tatt. Og så går han forbi her om nattan. Andre ganger så følger han etter meg eller sitter på utsiden når jeg feks er ute og venter på at jeg skal komme hjem. Jeg sa til han at jeg hadde fått meg kjæreste for å få fred. Og da ble han også sinna. Men så tror jeg han skjønte at det ikke var sant. Og ble liksom snill. Synes det er ekkelt. Problemet er at jeg lar det gå... Men tror det har nådd et grensepunkt nå.

 

Skal ut en tur igjen nå :) Med en venninne:) Deilig å komme seg ut :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

Så hvis noen oppfører seg som en idiot, er de besatte av onde demoner? Hvis du har en stalker, ville jeg ha passa på å få filma de gangene han står i vinduet ditt, og ellers skrive ned alt som eventuelt skjer mere.

Eneste måten å få noen til å tro på deg på. (dokumentasjon). Når du har samla beviser, kan du anmelde det.

 

God dag:-)

 

Takk. Jeg gikk i senga telte til 20 mens jeg jeg holdt øynene lukket samlet all min negative enrgi en ball og pakket den sammen og kastet den ut i universet. Da svarte universet tilbake at den skal gjøres om til kjærlighetsenergi. Så den ble gjort om også fikk jeg beholde den :) Men alt det andre som jeg ikke trenger å blir påført blir rensket nå. Også tok jeg på meg treningstøy og småjogga også svetta jeg skikkelig. Også gikk jeg litt også sa jeg til meg selv at jeg må holde pulsen oppe og ikke få melkesyre til slutt så løp jeg kjempe fort og ropte yes yes hehe:) Var mange som titta da når jeg spurta, så sikkert rart ut :) men jeg ble så glad fordi begge knærne mine er helt suverene i dag :) Og jeg gav meg ikke med det holdt beina igang stort sett hele tiden, og det var flere kilometer :) Også roet jeg ned ett stykke hjemover og fikk tøyd ut. Og når jeg kom hjem så tøyde jeg ut mer på utsiden og når jeg stod inntil veggen så jeg en edderkopp rett foran ansiktet mitt og tenkte nå blir det bra :) Også tok jeg litt vekter for brystmusklene og hoppet i dusjen :) Også lagde jeg meg protein shake :) Og jo da har t.o.m vitner at han stalker meg så det går nok bra:) Men nå kommer jeg til å bli skikkelig fresh så da takler jeg det bedre også. For da får jeg mer fokus også. På hva som er viktig og får rensket ut det som begrenser meg. Han plager meg og snakker stygt om alle jeg har kontakt med også. Og sier jeg skal holde meg unna alle jeg snakker med også. Og jeg blir ganske sliten av det. Ikke har han noe med hva jeg gjør i livet mitt heller. Og ber jeg han a være å ta kontakt så blir han helt kookko og synes synd på seg selv. Og slenger masse stygt til meg. En gang sa han at han skulle ta familien min en etter en også. Men det har han sagt unnskydl for at han ikke mente, men jeg vil bort fra det her. Sa jeg ville flytte ut av Norge til han også. så blir han drit sint som om han skal drive å kontrollere meg. Og jeg liker ikke det her i det hele tatt. Og så går han forbi her om nattan. Andre ganger så følger han etter meg eller sitter på utsiden når jeg feks er ute og venter på at jeg skal komme hjem. Jeg sa til han at jeg hadde fått meg kjæreste for å få fred. Og da ble han også sinna. Men så tror jeg han skjønte at det ikke var sant. Og ble liksom snill. Synes det er ekkelt. Problemet er at jeg lar det gå... Men tror det har nådd et grensepunkt nå. Har tenkt meg ut med en venninne nå, fordi hun har krangla med kjæresten sin og vil ikke være hjemme. Jeg hadde egentlig tenkt til å være hjemme i dag, men...

 

Wow, ganske dramatisk.....er det en ex kanskje?

God morgen, syvsovere.

God morgen, på etterskudd :tease:

Lenke til kommentar

God morgen, syvsovere.

 

 

God morgen, på etterskudd :tease:

 

Nei ikke en ex. Aldri vært kjæreste med han. Og ikke vært interessert i han på noen måte heller. Var god venn med han før og en gang kysset jeg han på munn sånn som du ser på eventyr der jenta kysser en frosk :) Men det er ti år siden tror jeg. Også sier han fordi han er interessert at jeg ikke får noen bedre enn han. Og holder på. Jeg blir helt utlsitt og siden han viser så mange merkelige sider så synes jeg det ikke er noe bra å ha kontakt. Fordi jeg blir redd for han.også og føler meg i tilegg til det overvåket. En venninne ringte faktisk politi pga han når han satt på utsiden her og fulgte etter oss. Jeg føler det blir feil å gjøre det. Vil bare flytte :) Men nå er det så mye styr. Og det er ikke bare bare å flytte heller. Men jeg har i hvertfall noen planer :) Så får håpe jeg ordner med det :) Men livet er ikke så lett. Og jeg er egentlig ganske alene oppi alt også. I dag måtte jeg ta med meg en på tur som blir slått mye av typen sin. Og det er ikke morro å se at den personen er avhengig av som nesten tar livet av henne. Og heller ikke kan jeg gjøre noe med det. Og i tillegg til det så er han som slår en nær slekting også. Nå gråter jeg. Og nå i kveld så dro jeg langt opp i skauen alene. Og bare satt der, men følte meg utrygg og da tenkte jeg det hadde vært godt å ha en kjæreste.For da hadde jeg sikkert sittet der lengre også :) Det masse jeg ønsket jeg kunne gjort som jeg ikke gjør feks. Bare fordi det skjer så mye dritt i denne verden her. Og her om dagen når jeg ble stoppet av en villt fremmed mann også ble redd jeg. For han spurte om å kunne ta bilde.

 

På en måte velger man selv. Vil man være i dritt forhold så gjør man jo det. Men det er trist å se det, men jeg har ikke planer om å stille opp mer for dem. Fordi det vil ikke hjelpe noe heller. Og de kan fint gå fra hverandre. Men jeg har ikke noe repekt for han noe mer i hvertfall så lenge han gjør som han gjør. Ikke er det første gangen heller. Og nok er nok. Jeg må tenke på mit ve og vel også. Og jeg har sagt i fra hva de kan gjøre. Men det hjelper ikke noe. Og når hun kom hjem så kjefta og skrek at han skulle slå henne helt derfra til sykehuset også.Jeg sa hun ikke skulle bli der. men hun gjør jo. Og hva skal jeg gjøre da?Og elsker han og alt det der...Jeg hater det og får skikkelig vondt også. Og er redd for å ringe politi også. Men en dag er det kanskje for sent. Og hva kan de gjøre da, når hun vil være der også. Han har vært voldelig mot meg også men da anmeldte ikke jeg det, men politi gjorde det så han fikk fengsel. Etter det turte jeg ikke å være hundre meter nær han engang, det gikk over etter en stund. men nå så slutter jeg å være i nærheten av han.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

God morgen, syvsovere.

 

 

God morgen, på etterskudd :tease:

 

Nei ikke en ex. Aldri vært kjæreste med han. Og ikke vært interessert i han på noen måte heller. Var god venn med han før og en gang kysset jeg han på munn sånn som du ser på eventyr der jenta kysser en frosk :) Men det er ti år siden tror jeg. Også sier han fordi han er interessert at jeg ikke får noen bedre enn han. Og holder på. Jeg blir helt utlsitt og siden han viser så mange merkelige sider så synes jeg det ikke er noe bra å ha kontakt. Fordi jeg blir redd for han.også og føler meg i tilegg til det overvåket. En venninne ringte faktisk politi pga han når han satt på utsiden her og fulgte etter oss. Jeg føler det blir feil å gjøre det. Vil bare flytte :) Men nå er det så mye styr. Og det er ikke bare bare å flytte heller. Men jeg har i hvertfall noen planer :) Så får håpe jeg ordner med det :) Men livet er ikke så lett. Og jeg er egentlig ganske alene oppi alt også. I dag måtte jeg ta med meg en på tur som blir slått mye av typen sin. Og det er ikke morro å se at den personen er avhengig av som nesten tar livet av henne. Og heller ikke kan jeg gjøre noe med det. Og i tillegg til det så er han som slår en nær slekting også. Nå gråter jeg. Og nå i kveld så dro jeg langt opp i skauen alene. Og bare satt der, men følte meg utrygg og da tenkte jeg det hadde vært godt å ha en kjæreste.For da hadde jeg sikkert sittet der lengre også :) Det masse jeg ønsket jeg kunne gjort som jeg ikke gjør feks. Bare fordi det skjer så mye dritt i denne verden her. Og her om dagen når jeg ble stoppet av en villt fremmed mann også ble redd jeg. For han spurte om å kunne ta bilde.

 

På en måte velger man selv. Vil man være i dritt forhold så gjør man jo det. Men det er trist å se det, men jeg har ikke planer om å stille opp mer for dem. Fordi det vil ikke hjelpe noe heller. Og de kan fint gå fra hverandre. Men jeg har ikke noe repekt for han noe mer i hvertfall så lenge han gjør som han gjør. Ikke er det første gangen heller. Og nok er nok. Jeg må tenke på mit ve og vel også. Og jeg har sagt i fra hva de kan gjøre. Men det hjelper ikke noe. Og når hun kom hjem så kjefta og skrek at han skulle slå henne helt derfra til sykehuset også.Jeg sa hun ikke skulle bli der. men hun gjør jo. Og hva skal jeg gjøre da?Og elsker han og alt det der...Jeg hater det og får skikkelig vondt også.

 

Syns ikke du skal flytte pga ham. Du må kanskje være mere bestemt, DVs ikke snakke med ham (stalkeren) i det hele tatt.

Når det gjelder venninda di, er det ikke så mye andre kan gjøre. Det er hennes valg å bli i et destruktivt forhold, og det får hun ta konsekvensene av sjøl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sabell; det at en mann ville ta bilde av deg, får du bare ta som et kompliment:-)

Ja får vel kanskje det Men han kjørte ute også parkerte og gikk et lite stykke for å spørre om å ta bilde. Men vet du hva jeg har funnet ut. At den onde prøver alt for at jeg får det dårlig tror jeg for i dag hadde jeg bestemt meg for å være hjemme egentlig også. Men hadde ikke samvittighet til å si nei heller. Og i morgen må jeg opp 8 også...Men skal prøve å tenke bra. Er nedi sårbarheten nå bare. Må opp av dumpa. Hørte en bra sang på veien hjem i kveld da :) satt på full guffe og vil laste den ned så hører på den når jeg er ute og løper også :)http://youtu.be/px3bWcBu_1s Har laget meg en chai latte nå. fordi jeg er litt nedfor også. Og vet ikke hva som skjer i morgen heller. Gruer meg litt. Fordi jeg er sykmeldt også er det noe med nav og jeg har ikke så god erfaring med nav tidligere. Har egentlig gjort alt jeg kunne for å komme meg bort derfra. Og det har gått bra lenge, men nå så vet jeg ikke og derfor gruer meg. Det blir så mye på engang. Og når jeg kommer ned i sånne dumpler så kommer alt på engang også. Og når det kommer til jobb så er det greit nok. Men man kan ikke finne seg i alt heller. Jeg har snart menn opp i ræva også!

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg er så dum med maten... i dag spiste jeg kun 3 gulrøtter frem til 18:10... først føler jeg meg småskjelven, og når jeg først får i meg mat blir jeg helt tappet for energi...

 

*Nå* er det bra da (med energi), timer etter at jeg spiste middag... men nå er det natta, skulle helst sovet...

 

:-P

Det har lett for å bli sånn når man bor aleine, shit altså.

Nei, du får ha på tapetet å finne noen å dele dagene med...Da må man liksom spise middag hver dag da:-)

Lenke til kommentar

 

Sabell; det at en mann ville ta bilde av deg, får du bare ta som et kompliment:-)

Ja får vel kanskje det Men han kjørte ute også parkerte og gikk et lite stykke for å spørre om å ta bilde. Men vet du hva jeg har funnet ut. At den onde prøver alt for at jeg får det dårlig tror jeg for i dag hadde jeg bestemt meg for å være hjemme egentlig også. Men hadde ikke samvittighet til å si nei heller. Og i morgen må jeg opp 8 også...Men skal prøve å tenke bra. Er nedi sårbarheten nå bare. Må opp av dumpa. Hørte en bra sang på veien hjem i kveld da :) satt på full guffe og vil laste den ned så hører på den når jeg er ute og løper også :)http://youtu.be/px3bWcBu_1s Har laget meg en chai latte nå. fordi jeg er litt nedfor også. Og vet ikke hva som skjer i morgen heller. Gruer meg litt. Fordi jeg er sykmeldt også er det noe med nav og jeg har ikke så god erfaring med nav tidligere. Har egentlig gjort alt jeg kunne for å komme meg bort derfra. Og det har gått bra lenge, men nå så vet jeg ikke og derfor gruer meg.

 

Den låta var kjempekul, litt White Stripes-aktig?Ja, livet går opp og ned. Du klarer nok å komme deg opp denne gangen også. Kan forstå at det er litt skremmende med menn som hopper ut av blier og vil ta bilde, hufff,,,men det var nok fordi han likte deg:-)

Lenke til kommentar

Den låta var kjempekul, litt White Stripes-aktig?Ja, livet går opp og ned. Du klarer nok å komme deg opp denne gangen også. Kan forstå at det er litt skremmende med menn som hopper ut av blier og vil ta bilde, hufff,,,men det var nok fordi han likte deg:-)

 

 

.

Nei kanskje han trodde jeg var en fjortis fra bilen. Og hadde dårlig hensikter. Men sangen er bra. tenkte på the rolling stones med engang jeg hørte jeg :) Men tusen takk :) Klarer nok det :) Ikke hadde han vanlig folkeskikk og presenterte seg heller annet enn at han ikke var fra denne byen...Ekkelt. Men nå er jeg kanskje ekstra var fordi jeg har vært alene lenge også da :) Kanskje han likte meg og var nervøs :) Og måtte ha en unnskylding Han skulle ha utstilling...

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

Den låta var kjempekul, litt White Stripes-aktig?Ja, livet går opp og ned. Du klarer nok å komme deg opp denne gangen også. Kan forstå at det er litt skremmende med menn som hopper ut av blier og vil ta bilde, hufff,,,men det var nok fordi han likte deg:-)

 

 

.

Nei kanskje han trodde jeg var en fjortis fra bilen. Og hadde dårlig hensikter. Men sangen er bra. tenkte på the rolling stones med engang jeg hørte jeg :) Men tusen takk :) Klarer nok det :) Ikke hadde han vanlig folkeskikk og presenterte seg heller annet enn at han ikke var fra denne byen...Ekkelt.

 

Ser du så ung ut? Er du veldig ung kanskje?

Huff nei, best å være påpasselig ja.

Ingen fare for at det samme skjer med meg da, he he. Det er da noe positivt ved å være "eldre".

Sangen var bra i hvert fall. Nytt band? (Følger ikke helt med sånn)

Lenke til kommentar

Ser du så ung ut? Er du veldig ung kanskje?

 

Huff nei, best å være påpasselig ja.

Ingen fare for at det samme skjer med meg da, he he. Det er da noe positivt ved å være "eldre".

Sangen var bra i hvert fall. Nytt band? (Følger ikke helt med sånn)

 

Jeg fortalte det til en jeg liker som har sett meg på nettet og sa til han at han kanskje trodde jeg så yngre ut enn jeg var. han svarte med smil du ser veldig ung ut :) hehe:) men jeg synes ikke det helt ærlig. Jeg ser ut som den alderen jeg er tror jeg kanskje par år ynger ikke mer, det spørs hva jeg går med og men det er et stykke fra fjortis uansett så nei :) Aldri hørt dem før, men den var kul :) Seexy stemme også :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

Ser du så ung ut? Er du veldig ung kanskje?

 

Huff nei, best å være påpasselig ja.

Ingen fare for at det samme skjer med meg da, he he. Det er da noe positivt ved å være "eldre".

Sangen var bra i hvert fall. Nytt band? (Følger ikke helt med sånn)

 

Jeg fortalte det til en jeg liker som har sett meg på nettet og sa til han at han kanskje trodde jeg så yngre ut enn jeg var. han svarte med smil du ser veldig ung ut :) hehe:) men jeg synes ikke det helt ærlig. Jeg ser ut som den alderen jeg er tror jeg og det er langt fra fjortis :) Aldri hørt dem før, men den var kul :) Seexy stemme også :)

 

Bedre enn W.S. til og med, veldig bra asse....(musikken) Takk for at du tipsa om det bandet. Herlige toner, Oh Yeah baby:-)

Da ser du yngre ut enn du er da, og det skal du være glad for. Alltid et fortrinn det :)

Alltid noe å glede seg over det.:-) he he

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bedre enn W.S. til og med, veldig bra asse....(musikken) Takk for at du tipsa om det bandet. Herlige toner, Oh Yeah baby:-)

 

 

Da ser du yngre ut enn du er da, og det skal du være glad for. Alltid et fortrinn det :)

Alltid noe å glede seg over det.:-) he he

 

:) jeg er forelsket i en som er en del år eldre da :) En annen som er skikkelig forelsket i meg er fire år yngre enn meg :) Og denne stalkeren er hvor gammel tror han er 12 år eldre enn meg. hehe:) oh yah baby :) Ifjorfjor surret jeg meg borti en som var 6 år yngre trodde han var like gammel som meg og det trodde han og :)haha :) Han trodde faktisk jeg kanskje var et et eller to år yngre :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...