AdNauseam Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Ild kuler på hvem ? Har ikke vært sint på noen. Men han har snart brent opp Funnet en ny flamme jeg Har blitt en selv og Aldri vært det før og det er godt tegn Han fyren. Whatever. Er den nye flammen din.. hot? Endret 4. november 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Du vet du er sent oppe når: 3. Hjernen din plutselig oversetter "The Diary of Jane" med "Diaréen til Jane". 2. Du gjesper 1. Du tenker ikke kjapt nok til å finne på noe smart å skrive på punkt 1. Metabasert humor. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 So I called up the captain ’Please bring me my wand’. He said, 'we haven't had that treatment here since nineteen sixty nine' And still those voices are calling from inside my head Wake you up in the middle of the bright green day Just to hear them say… Welcome to the hotel california Such a lovely place Such a lovely face They livin’ it up at the hotel california What a nice surprise, bring your alibis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 When the night(With a blues like rhythm and chords)I will love youIf you give me your moneyI will hate youIf you give me your moneyWhen the night gets coldWhen the screams get loudI don't know what to doPlease save meWhen the night gets coldPlease save meWhen the ice turns blueWhen the night gets coldWhen the screams get loudI don't know what to doPlease shine a lightWhen the night gets coldPlease let me throughWhen the ice turns blueWhen the night gets coldWhen the screams get loudI don't know what to do Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Mine istapper er på smeltepunktet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Er som om jeg flyter og er på et raid samtidig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Glow Glow keeps on shining Glow never dies Like angelic silver dust Waving in shimmers But no matter how much it can heal We can not be unbroken We can not be unforsaken We can not be un left behind Glow glow glow glow But no matter how much we swallow Even if you drain this pool of unshed tears We can not be undrowned Glow keeps on shining Glow never dies Like angelic silver dust Waving in shimmers We can not be unbroken We can not be un - forsaken We can not be un left behind Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Happy EndingMore love, more lifeMore dark, more lightMore spark, more glowMore fast, more slowSo let's pretend this is a movieAnd let's pretend this is the endAnd let's pretend you are the directorWhat would you change if you could do it againMore love, more lifeMore dark, more lightMore spark, more glowMore fast, more slowSo let's pretend this is a movieAnd let's pretend this is the endAnd let's pretend you are the directorWhat would you change if you could do it againNo shame, no blameNo pouring rainWhat would you changeif you could do it again Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) x Endret 4. november 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Er som om jeg flyter og er på et raid samtidig. Striping, antar jeg? Har et psykisk problem som ikke høres ut som det. Jeg. Nå har jeg ligget i sengen og fantasert i hele 2 timer. Selv om jeg absolutt trenger søvn. Slitsomt å være "oppe". Kanskje det er lucid dreaming? Lever meg helt inn, og "snakker" med de i drømmen. Også smiler jeg. Høres kanskje litt psyko ut? Dette er mitt livs sosiale høydepunkt. Sier det mest om fantasien min eller hvor nitrist liv jeg egentlig har...? Vet ikke hva som er normalt jeg da. Men kan jo ikke si ting med normalt volum for da tror nok naboen jeg er gal. Bare hvisker tingene. Er jeg gal? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Grunnen til at jeg ikke poster her lenger er at jeg plutselig ikke følte meg psyko lenger. Snålt. Kanskje jeg er syk? Sånn generelt sett, så innser folk ikke at de er psykisk syk. Med alvorlige lidelser. (Ja, jeg studerer litt for mye) Driver å låner bøker fra en psykolog i familien. Og jo mer du innser med kroppsspårk og vanlige unngåelsesteknikker, jo værre blir det for deg. For du innser hvor mye folk lyver til deg. Endret 4. november 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Og jo mer du innser med kroppsspårk og vanlige unngåelsesteknikker, jo værre blir det for deg. For du innser hvor mye folk lyver til deg. Jeg har skjønt det, men også at jeg selv er mye verre. Kan være kjipt å tenke på det og. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Skulle ønske jeg var lavere, da ser ikke folk på deg som en like stor trussel og snakker mer sannhet. Basic stuff. Sjekk ut eyemovements og hvordan det er med løgn. Morsomt, da. Jeg bryter aldri øyekontakt med psykologen min, da jeg vet det er et tegn på sosiopater osv. Endret 4. november 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Er det en kode? Nei, jeg er en enigma. Endret 4. november 2014 av Bundy Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Sjekk ut eyemovements og hvordan det er med løgn. Morsomt, da. Jeg bryter aldri øyekontakt med psykologen min, da jeg vet det er et tegn på sosiopater osv. Man kan bryte øyekontakt uten at det betyr noe spesielt. Noen er ikke komfortabel med å se andre i øynene heller. Man kan jo ikke konkludere med sånt utifra såpass små ting. 2 Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Kanskje jeg er psykopat... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Sjekk ut eyemovements og hvordan det er med løgn. Morsomt, da. Jeg bryter aldri øyekontakt med psykologen min, da jeg vet det er et tegn på sosiopater osv. Man kan bryte øyekontakt uten at det betyr noe spesielt. Noen er ikke komfortabel med å se andre i øynene heller. Man kan jo ikke konkludere med sånt utifra såpass små ting. Nei, men når du legger sammen kroppspråk, eyemovements og unngåelsesteknikker så er det ganske klart. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Kanskje jeg er psykopat... Sikkert bare et ønske om å være spesiell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå