Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe:) Ble jo kjendis :) Huslånet betalt innen mandag og ;) Snart min tur og :)

Rart jeg ikke har sett pengene på konto! :shocked:

 

 

6f84f75a5deebe511544ff1d5658ff0e.jpg

Serriøst, hvor finner du disse stripene? Det er dritbra humor! :D

 

 

Grunnen til at jeg ikke poster her lenger er at jeg plutselig ikke følte meg psyko lenger. Snålt. Kanskje jeg er syk?

Jeg føler meg ikke psycho, bare skadet. Poster på grunn av folkene og det at det går an å diskutere litt andre ting som folk flest gjerne ikke kan relatere til. Skulle jeg kalt meg selv psycho ville det vel vært min spesielle humor. Kanskje jeg har mine psycho sider også? xD

 

Men, det å i seg selv gå fra å føle seg psycho til å ikke gjøre det, er en bra ting spør du meg. Kanskje du er på bedringens vei mens du hadde forventet noe annet?

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

bare skadet.

FUBAR - fucket up beyond all repair.

 

Er det noen her som kan tegne? Jeg fant på et morsomt manus:

 

Rute 1:

(Selger rekker frem to tennis-racketer, den ene med håndtaket mot kunden, den andre med nettingen mot kunden).

Kunde: Jeg tar den med håndtaket mot meg.

 

Rute 2:

Kunde: Mye enklere å treffe ballen.

 

Rute 3:

(Ute av butikken eller med et diagram som viser forskjellen på å slå ballen med håndtaket av racketen vs. nettingen)

Kunde: Man trenger ikke være racket-forsker for å skjønne det, akkurat.

 

:D

Lenke til kommentar

Er det noen her som kan tegne? Jeg fant på et morsomt manus:

 

Rute 1:

(Selger rekker frem to tennis-racketer, den ene med håndtaket mot kunden, den andre med nettingen mot kunden).

Kunde: Jeg tar den med håndtaket mot meg.

 

Rute 2:

Kunde: Mye enklere å treffe ballen.

 

Rute 3:

(Ute av butikken eller med et diagram som viser forskjellen på å slå ballen med håndtaket av racketen vs. nettingen)

Kunde: Man trenger ikke være racket-forsker for å skjønne det, akkurat.

 

:D

Hehe, se for deg Leif Juster som kunden i den sketsjen. Med den dumme stemmen!

Lenke til kommentar

FUBAR - fucket up beyond all repair.

Jepp. :wee: Hvor kult hadde det ikke vært å endre navnet til Fubar?

 

Jeg hadde funnet det veldig morsomt.

 

 

 

Er det noen her som kan tegne? Jeg fant på et morsomt manus:

 

Rute 1:

(Selger rekker frem to tennis-racketer, den ene med håndtaket mot kunden, den andre med nettingen mot kunden).

Kunde: Jeg tar den med håndtaket mot meg.

 

Rute 2:

Kunde: Mye enklere å treffe ballen.

 

Rute 3:

(Ute av butikken eller med et diagram som viser forskjellen på å slå ballen med håndtaket av racketen vs. nettingen)

Kunde: Man trenger ikke være racket-forsker for å skjønne det, akkurat.

 

:D

Jeg kan ikke tegne og nettopp derfor skal jeg prøve meg! :thumbs:

 

 

 

God morgen :)

 

Jeg tror jeg er forelska, aldri følt det sånn før. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg :)

Nå blir jeg litt forvirret her, skulle du ikke sende ildkuler på han for litt siden?

 

God kveld. :)

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

 

FUBAR - fucket up beyond all repair.

Jepp. :wee: Hvor kult hadde det ikke vært å endre navnet til Fubar?

 

Allah Akbar Fubar.

 

 

God morgen :)

 

Jeg tror jeg er forelska, aldri følt det sånn før. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg :)

Nå blir jeg litt forvirret her, skulle du ikke sende ildkuler på han for litt siden?

 

Om hun så gjorde, så ble han vel hennes flamme.
Lenke til kommentar

Litt spesielt det med IS, altså.

Sjokoladefabrikken ISIS ser seg nødt vil å skifte navn (vg). Nordmenn er vel kjent for å være litt naive og "bløte" når det kommer til islam-motstand, men jeg kan faktisk rapportere, ekslusivt for diskusjon.no, at:

 

 

de staute vikinger i Diplom-IS holder stand og akter å beholde navnet sitt for enhver pris.

 

 

ISIS-terroristene har prøvd å gå inn i forhandlinger, men det ender alltid med isfront.

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Nå blir jeg litt forvirret her, skulle du ikke sende ildkuler på han for litt siden?

 

God kveld. :)

 

Ild kuler på hvem :)? Har ikke vært sint på noen. Men han har snart brent opp :) Funnet en ny flamme jeg :) Har blitt en selv og :) Aldri vært det før og det er godt tegn :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Lagt meg jeg;) leser høy sangen :) " Å om han vil kysse meg med kyss av sin munn! Dine kjærtegn er bedre enn vin Liflig er duften av dine salver, ditt navn er den fineste olje.....:) Min kjæreste er lik myrrabunten som hviler ved mitt bryst. Min kjæreste er en blomsterklase på tornebusken i En-Gedis hager Hvor vakker du er min elskede. Ja vakker med øyne som duer. Hvor vakker du er min venn. Så fager du er. Nå er vårt leie grønt og frodig. ...:)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...