Sabell Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Blir bedre Gud har vist meg litt av hvert nå Jeg kom fram til at det er denne ilden men alt må igjennom den og da og det blir jo litt varmt da! Svir litt men det brenner godt der så blir borte til slutt ) Ble en ganske stor flamme nå gett au au. Må ha litt vann Endret 29. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) synkretisme Orisha olodudumare Obatala Eshu shango Ile Ogun Jogi lalala wodou http://youtu.be/OFOpYzSVCF0 Endret 30. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Skulle gjerne tatt det kurset i retorikk, jeg. Er ganske interessert i akademiske fag. Me too. xD Lurte faktisk på om det gikk an å ta nettstudier om sånt når jeg så linken din. Men for min del er det viktigest å prøve på å være mer sosial. :/ Ta igjen for tapt tid. Blir bedre Gud har vist meg litt av hvert nå Jeg kom fram til at det er denne ilden men alt må igjennom den og da og det blir jo litt varmt da! Svir litt men det brenner godt der så blir borte til slutt ) Ble en ganske stor flamme nå gett au au. Må ha litt vann Ikke glem å ta på solkrem da I hva da? Sylar er hardcore buddhist. Endret 30. oktober 2014 av AdNauseam 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Jeg har blitt et naturfenomen Jeg er ikke et menneske lengre Endret 30. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 I hva da? Alt du har sagt. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 I hva da? Alt du har sagt. Men er jo ikke jeg som snakker er han bak meg tror jeg må sove nå får så deilig humor Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Ja sove. Digg. God natt Endret 30. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) hehe svidde av en til nå Endret 30. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg aner ikke hva du snakker om i 65% av det du sier, men jeg er sikkert enig i alt. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Er så glad AdNauseam får seg ordentlig hus nå jeg :)nattata:) Nå forstod du sikkert mer Endret 30. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det er ikke jeg. Ikke at jeg er lei meg heller. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Er så glad AdNauseam får seg ordentlig hus nå jeg :)nattata:) Nå forstod du sikkert mer Kanskje du er psyk? Vurdert psykiatrien? Du prater jo usammenhengende. Anbefaler deg psykiatrien. Kan få medication. Antipsykotika som meg feks, godsaker. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Er så glad AdNauseam får seg ordentlig hus nå jeg Kanskje du er psyk? Vurdert psykiatrien? Du prater jo usammenhengende. Anbefaler deg psykiatrien. Kan få medication. Antipsykotika som meg feks, godsaker. Jeg vil prøve antipsykotika. xD Hvordan er det? Jeg er basicly altfor stabil til sinns fra før da, totalt anti-psykotisk. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg vil prøve antipsykotika. xD Hvordan er det? Jeg er basicly altfor stabil til sinns fra før da, totalt anti-psykotisk. Hvis du feks er redd for at folk skal straffe deg, så kan de tankene forsvinne. Kjekt? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hvis du feks er redd for at folk skal straffe deg, så kan de tankene forsvinne. Kjekt?Kanskje det hadde vært angsthemmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå