Emancipate Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg hadde på blå neglelakk for å booste humøret. Det hjalp etterpå. Men jeg blir så aggrevert underveis når jeg gjør feil og det kommer her og der, eller jeg kommer borti en negl før det er tørket. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hm! Nå vet jeg i alle fall at jeg ikke trenger å føle at jeg er feminin. "Thus ends the fifth battle By the treachery of men the field is lost The night falls and great is the triumph of evil The league is broken The last vestige of hope lives in the hidden king Only he troubles the dark one's mind Only he could bring ruin to the black foe Though the land lies down in agony and the curse lives on A new star shall arise And a new day shall come, again" Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Endret 24. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg kan ikke for det men jeg er et veldig seksuellt vesen egentlig.Skulle ønske jeg var det. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 blå neglelakkbrunt øl Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) flaut trodde egentlig det ikke var noen her. pleier liksom ikke å kopiere hva jeg skriver heller som regel om det er noen her. Men er glad dere er her trenger egentlig noen råd også. prøver å tenke høyt for å finne ut av det. Bare litt sånn ehh vet ikke. Helt til jeg har fått sagt alt ferdig så jeg kan gå over til neste tema. Da pleier jeg noen ganger å pusse ut også skrive noe annet i stedet. Endret 24. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Jeg er her. Lurer på hva jeg skal gjøre jeg. Er en mann som hoppet inn i tlf min ved en feiltagelse. Også er han bare så god Endret 24. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 "En mann dro for å lage ild, Om hjertet brant hans sjel, var vill I et slag hvor far var glemt, det ble hans lange, kalde siste vinter. Vræææææl En kriger stor, med kovnet sinn I tåkedal, han ble ført inn Fra sitt ariske palass Det ble han siste, lange, kalde, siste vinter Kvitekrist og jøder feirer nå De tror at Odin ville forgå Men kampen den har nå begynt Det er hans største ærefulle seier" Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Endret 24. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Når fremmede menn bare plutselig begynner å sende deg SMS og snakker om sex, så er det sunt og naturlig å være såpass mistenksom at du ikke svarer mer. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Når fremmede menn bare plutselig begynner å sende deg SMS og snakker om sex, så er det sunt og naturlig å være såpass mistenksom at du ikke svarer mer. Han begynte ikke plutselig å snakke om det sex det tok tre dager før han gjorde det kanskje lengre og husker ikke Endret 25. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Han begynte ikke plutselig å snakke om det sex det tok tre dager før han gjorde det Fordi du ville fatte mistanke om han plutselig begynte å snakke om det, så ventet han hele 3 dager... Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Han begynte ikke plutselig å snakke om det sex det tok tre dager før han gjorde det Fordi du ville fatte mistanke om han plutselig begynte å snakke om det, så ventet han hele 3 dager... Jeg vet ikke men det tok 4 dager før jeg ble litt nmnam:) hoff han virker bra Kan ikke brette ut om han heller her Pleier ikke å sitere hva jeg skriver du! Endret 25. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Normale menn sender ikke sms til fremmede og begynner å snakke om sex. Pass på deg selv. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Endret 25. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Konklusjonen av det er altså at han i alle fall ikke er helt dum... Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Han virker som en kjernekar Jeg blir glad av meldingene hans Og han sender godnatt og god morgen meldinger og Endret 25. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Det der er bare noe lureri. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) hvordan da? Jeg vet jo litt mer men tror ikke det blir riktig å si det her. Han vet at jeg har kjæreste også Endret 25. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå