Sylar Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Are we enjoying the evening?! Cause we sure do... we sure do... 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Jeg har brukt hele dagen på å rydde og vaske (med små avbrekk på forumet). Har knapt spist... O.o Stille i kafeen for tiden. Endret 20. oktober 2014 av AdNauseam 1 Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Har ikke gjort noe som helst jeg. Ligget mye i sengen. 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) dere er så nydelige bare ville si det Er guds kjælighet som gjør at jeg sier det tror jeg. God natt :love: kjeda meg liitt Endret 20. oktober 2014 av Sabell 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Starta litt skjevt i dag. Skal prøve og starte på nytt Endret 21. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Starta litt skjevt i dag. Skal prøve og starte på nytt Go back to square one. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Keanu... kvalitets-skuespiller fra 90-tallet. Først så er det EN BUSS SOM ALDRI STOPPER... så noen år senere, så er det EN BÅT SOM ALDRI STOPPER... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har nettopp spilt kurong. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Imorgen skal jeg i et meget viktig møte. Ønsk meg lykke til! Keanu... kvalitets-skuespiller fra 90-tallet. Først så er det EN BUSS SOM ALDRI STOPPER... så noen år senere, så er det EN BÅT SOM ALDRI STOPPER...Liker Keanu jeg... Ikke sett så mange filmer me'n da. Men liker'n. Han er perfekt i The Matrix. The Unstoppable, er det vel den heter? Den filmen er litt so-so. Men tror litt av grunnen til at jeg liker'n er fordi jeg synes han virker som en ålreit og kul kar. Endret 21. oktober 2014 av AdNauseam 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Greit, lykke til. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Greit, lykke til. Yay. Lykke til meg! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 dere er så nydelige bare ville si det Er guds kjælighet som gjør at jeg sier det tror jeg. God natt :love: kjeda meg liitt Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Imorgen skal jeg i et meget viktig møte. Ønsk meg lykke til! Jeg trenger å høre hva slags møte det er før jeg ønsker deg lykke til. For hvis det f.eks. er et møte om en narkohandel, så syns jeg jo det blir feil å ønske deg lykke til om du planlegger å selge dop, liksom liksom. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Imorgen skal jeg i et meget viktig møte. Ønsk meg lykke til! Keanu... kvalitets-skuespiller fra 90-tallet. Først så er det EN BUSS SOM ALDRI STOPPER... så noen år senere, så er det EN BÅT SOM ALDRI STOPPER...Liker Keanu jeg... Ikke sett så mange filmer me'n da. Men liker'n. Han er perfekt i The Matrix. The Unstoppable, er det vel den heter? Den filmen er litt so-so. Men tror litt av grunnen til at jeg liker'n er fordi jeg synes han virker som en ålreit og kul kar. Lykke til AdNauseam Endret 21. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Starta litt skjevt i dag. Skal prøve og starte på nytt Go back to square one. hehe:) Har ikke vært så mye bølger på en stund Bar at bare jeg var på den siden her av forumet i kveld hehe Sa så mye rart Endret 21. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Starta litt skjevt i dag. Skal prøve og starte på nytt Go back to square one. Den dagen her har vært på mange forskjellige bølger Men det er jo deilig når det blåser litt hit og dit og:) Siste jeg hørte nå var liksom hva er du ler av nå Æ Jeg kommer ikke fra fnisealderene jeg men må le inni meg nå får litt hehe Bare jeg som har dt gøy med meg selv her nå Har ikke sjekket om jeg har vunnet i lotto engang :)HAr lagt meg da men er litt overtrøtt Og gleder meg som en liten unge til å få sove nå Jeg skulle vært selskapsdame er så glad i slskap Selsvakp heehe hoff selvskap velskapt hhaha:) det har tar kaka. Alle bltt fiske her eller ? trorjeg må stå opp igjen ingen på forumet jo den ene gjør den andre skjev og Å ha det gøy med seg selv kan absolutt anbefales Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) hehe Nå er det bare å skrive for harde livet i morgen er alt glemt og gjemt Endret 21. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) God natt Endret 21. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå