Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imorgen skal jeg i et meget viktig møte. Ønsk meg lykke til!

Keanu... kvalitets-skuespiller fra 90-tallet. Først så er det EN BUSS SOM ALDRI STOPPER... så noen år senere, så er det EN BÅT SOM ALDRI STOPPER...

Liker Keanu jeg... :yes: Ikke sett så mange filmer me'n da. Men liker'n. Han er perfekt i The Matrix.

The Unstoppable, er det vel den heter? Den filmen er litt so-so. :p

Men tror litt av grunnen til at jeg liker'n er fordi jeg synes han virker som en ålreit og kul kar. :p

Endret av AdNauseam
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trenger å høre hva slags møte det er før jeg ønsker deg lykke til. For hvis det f.eks. er et møte om en narkohandel, så syns jeg jo det blir feil å ønske deg lykke til om du planlegger å selge dop, liksom liksom.

Lenke til kommentar

Keanu... kvalitets-skuespiller fra 90-tallet. Først så er det EN BUSS SOM ALDRI STOPPER... så noen år senere, så er det EN BÅT SOM ALDRI STOPPER...

Liker Keanu jeg... :yes: Ikke sett så mange filmer me'n da. Men liker'n. Han er perfekt i The Matrix.

The Unstoppable, er det vel den heter? Den filmen er litt so-so. :p

Men tror litt av grunnen til at jeg liker'n er fordi jeg synes han virker som en ålreit og kul kar. :p

Lykke til AdNauseam :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Starta litt skjevt i dag. Skal prøve og starte på nytt :)

Go back to square one. ;)

hehe:) Har ikke vært så mye bølger på en stund :) Bar at bare jeg var på den siden her av forumet i kveld hehe :) Sa så mye rart :D

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Starta litt skjevt i dag. Skal prøve og starte på nytt :)

Go back to square one. ;)

Den dagen her har vært på mange forskjellige bølger :) Men det er jo deilig når det blåser litt hit og dit og:) Siste jeg hørte nå var liksom hva er du ler av nå Æ :D Jeg kommer ikke fra fnisealderene jeg :) men må le inni meg nå får litt hehe :) Bare jeg som har dt gøy med meg selv her nå :) Har ikke sjekket om jeg har vunnet i lotto engang :)HAr lagt meg da men er litt overtrøtt :) Og gleder meg som en liten unge til å få sove nå :) Jeg skulle vært selskapsdame er så glad i slskap :) Selsvakp :) heehe hoff selvskap :) velskapt :) hhaha:) det har tar kaka. Alle bltt fiske her eller :)? trorjeg må stå opp igjen ingen på forumet jo :)

den ene gjør den andre skjev og

Å ha det gøy med seg selv kan absolutt anbefales :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...