Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Guuuuud jeg vil sove!!! Klarer ikke ligge stille. Sikkert fordi jeg er SATANIST... besatt av den onde ånd, eller stank om du vil Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jeg tok tabasco og litt gurkemeie i tomatbønnene også da ble de mye bedre Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Guuuuud jeg vil sove!!! Klarer ikke ligge stille. Sikkert fordi jeg er SATANIST... besatt av den onde ånd, eller stank om du vil du kommer til å få sove nå som jeg er her http://youtu.be/1ZSHrhoXduY Bamsem min heter forresten det samme som drømmemannen min:). Vet ikke hvor an er blitt av nå. må lete Fanten kose kos:) Ligger unde haka mi nå Endret 15. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jaane Tu Mera Kya Hai = Jan tok merra Kaya, ai! Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jaane Tu Mera Kya Hai = Jan tok merra Kaya, ai! http://youtu.be/LrA9JK12l-Q Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Ramma, Jan, kjappe seg! Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jeg vil hevde det er en direkte proporsjonal sammenheng mellom søvnproblemer og dårlig humor... :/ 2 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Hehe jeg synes du er litt morsom. MEn er sikkert overtrøøtt selv SOvgodt http://youtu.be/-pB6el7wd-g Endret 15. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) God morgen Så koselig med litt ny ffrisk pust her Jeg sovna mens jeg holdt på åtisse på meg,skulle egentlig gå påbadet før det,men måtte bresnu meg litt først og da sovnet jeg selvfølgelig for orket egentlig ikke fordi det var så kaldt og våkna altfor tidlig pga at jeg måtte på do i hele natt tror det blealtfor dårlig søvn for er så trøtt nå sp gikk og la meg i senga igjenn, men så,snakketjg med drømme mannen min og han kommer på skype snart noe som betyr at jeg holder meg våken såklart men den dagen her trorjeg blir slakk. Har skaffetmeg kokos drikke Er langt fra melk så Endret 15. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Jeg syns det er storveis. Når jeg legger meg begynner blodet å dunke? Hvorfor? Kjipt, hadde mer satt pris på å slappe av. Bra noen synes det da. I don't know. O.o Det avhenger av hvem som spør?Tror jeg spurte. Hvordan avhenger det av hvem som spør? Endret 15. oktober 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) spist grøønsaksjice og skal prøve og sove en time nå tok cayennepepper og fersk chili oppi også savner melk så mye at det nesten smakte melk av det og. Endret 15. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Selvdestruktiv.ANGRY PILLOW! Skriv alle selvdestruktive ting på puta med et stygt fjes! Finn puta å slå livskiten ut av'n! Puta skal DØ!!! BLOOOD!!! Når du har drept den jævla puta: Så føler du deg sååå mye bedre: Endret 15. oktober 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Det er forskjell på selvdesutrktiv og putedestruktiv. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jeg vil hevde det er en direkte proporsjonal sammenheng mellom søvnproblemer og dårlig humor... :/ Du kunne ikke sagt det bedre! Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) tror jeg må ta litt oboy i kokos melka enda ikke fått sovet noe prøvd tre ganger.fryser gjør jeg og. men det er lureri innh 3 % kokos pulver og over 96% vann. nei ikeselvdestruktiv men jeg prøver å bli uavhengig og slank uff ble litt kvalm av oboy i kokos melka. også leste jeg på oboyen. innholder altfor mye sukker pr 100g 80 gr sukker. Endret 15. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Det er forskjell på selvdesutrktiv og putedestruktiv.Ja, det er jo det som er poenget. Få ut aggresjonen. tror jeg må ta litt oboy i kokos melka enda ikke fått sovet noe prøvd tre ganger.fryser gjør jeg og. men det er lureri innh 3 % kokos pulver og over 96% vann. nei ikeselvdestruktiv men jeg prøver å bli uavhengig og slank uff ble litt kvalm av oboy i kokos melka. også leste jeg på oboyen. innholder altfor mye sukker pr 100g 80 gr sukker. Mye fy-fy-mat her. Hatt en bra dag ellers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå