Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guuuuud jeg vil sove!!! :D

Klarer ikke ligge stille. Sikkert fordi jeg er SATANIST... besatt av den onde ånd, eller stank om du vil

du kommer til å få sove nå som jeg er her :)

http://youtu.be/1ZSHrhoXduY

Bamsem min heter forresten det samme som drømmemannen min:). Vet ikke hvor an er blitt av nå. må lete :) Fanten :) kose kos:) Ligger unde haka mi nå :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

God morgen :) Så koselig med litt ny ffrisk pust her :) Jeg sovna mens jeg holdt på åtisse på meg,skulle egentlig gå påbadet før det,men måtte bresnu meg litt først og da sovnet jeg selvfølgelig for orket egentlig ikke fordi det var så kaldt og våkna altfor tidlig pga at jeg måtte på do i hele natt tror det blealtfor dårlig søvn for er så trøtt nå sp gikk og la meg i senga igjenn, men så,snakketjg med drømme mannen min og han kommer på skype snart noe som betyr at jeg holder meg våken såklart :) men den dagen her trorjeg blir slakk. Har skaffetmeg kokos drikke :) Er langt fra melk så :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg syns det er storveis.

Når jeg legger meg begynner blodet å dunke? Hvorfor? Kjipt, hadde mer satt pris på å slappe av.

Bra noen synes det da. :yes:

I don't know. O.o

Det avhenger av hvem som spør?

Tror jeg spurte.

Hvordan avhenger det av hvem som spør? :p

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Selvdestruktiv.

ANGRY PILLOW! Skriv alle selvdestruktive ting på puta med et stygt fjes!

i-will-punch-my-pillow-to-let-out-my-ang

Finn puta å slå livskiten ut av'n!

71099_104373335993_1161769_n.jpg

Robert-Downey-Jr.-Filled-With-Frustrated

Puta skal DØ!!!

punching-pillow.jpg

BLOOOD!!!

article-1368051-0B3E78A800000578-579_470

Når du har drept den jævla puta:

Bloody_room.jpg

Så føler du deg sååå mye bedre:

UsPillowFight.jpg

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

tror jeg må ta litt oboy i kokos melka :) enda ikke fått sovet noe prøvd tre ganger.fryser gjør jeg og. men det er lureri innh 3 % kokos pulver og over 96% vann. nei ikeselvdestruktiv men jeg prøver å bli uavhengig og slank :) uff ble litt kvalm av oboy i kokos melka. også leste jeg på oboyen. innholder altfor mye sukker pr 100g 80 gr sukker.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Det er forskjell på selvdesutrktiv og putedestruktiv.

Ja, det er jo det som er poenget. Få ut aggresjonen.

tror jeg må ta litt oboy i kokos melka :) enda ikke fått sovet noe prøvd tre ganger.fryser gjør jeg og. men det er lureri innh 3 % kokos pulver og over 96% vann. nei ikeselvdestruktiv men jeg prøver å bli uavhengig og slank :) uff ble litt kvalm av oboy i kokos melka. også leste jeg på oboyen. innholder altfor mye sukker pr 100g 80 gr sukker.

:p Mye fy-fy-mat her.

Hatt en bra dag ellers?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...