Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 The cake is a lie. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ehh... det gule er flytende og ville rent utover... *Sender litt sukkerspinn over til deppa-Lur* Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Skulle du ikke legge deg? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jo men typisk jeg blir så våken av det, legge meg. Selv om jeg lå våken i hele går. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Jeg tror livet bare er en stor test, oppbygd av flere tusen millioner tester. Kanskje vi bare er et ekseperiment av større makter. Endret 14. oktober 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Vet ikke. Så lenge det er flott, så skal jeg være fornøyd. Men flott er det ikke. Stadig bare utfordringer og motstand. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Sylar? Om signaturen din refererer til Pepsi Max? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Sylar? Om signaturen din refererer til Pepsi Max? Det avhenger av hvem som spør? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Vet ikke. Så lenge det er flott, så skal jeg være fornøyd. Men flott er det ikke. Stadig bare utfordringer og motstand. Jeg syns det er storveis. Når jeg legger meg begynner blodet å dunke? Hvorfor? Kjipt, hadde mer satt pris på å slappe av. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Mor og Far, takk for at eg fikk lov å vekse upp! Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 En kasse øl To kasser øl Tre kasser øl Altså i stedet for: 1001, 1002, 1003 Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Heroin er sikkert bra sovemedisin. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Det her er jo bare totalt latterlig! Ligge her! Livet generelt! Får be til Gudeguden så kanskje jeg får kajakk til jul! Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Nå har jeg nesten snudd døgnrytmen min hehe:) Fikk ikke sett drømmemannen min i dag. Håper i morgen da Men jeg har vært sunn tror jeg spist masse proteiner og Men nå ønsker jeg meg en sånn stav som de hadde i Egypt og som Moses hadde også. Lurer på hva slags treslag den var ? Har ikke drukket annet enn mandelmelk, Tok i teen også i sånn fitnesskorn men spist masse egentlig i dag. MEn ikke spist noe brød elller usunt jo siste jeg spiste var salt et knekkebdør med nugatti nøttecrunch Moses fulgte Gud hele tiden helt til han fikk de til å gå mot et folkeslag ute i ørkenen han. Fordi da var ikke Gud med Han. Gud skulle sette slavene fri bare, men Moses ble hærfører til slutt. Og det var ikke Gud med på. Endret 15. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Er glad jeg har dere! Vennegjengen! :) But really... nei sliten ass. Altså ingen sliten rumpe, noter det. Rompa er fast i fisken. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Men fisken er ikke fast i rompa. det hørtes helt homoerotisk ut... Mandelmelk? Har aldri sett puppene til mandelen... Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Åh... mandelmelk lages av mandler som Moses... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå