Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen :) Drømmemannen min ringte og vekket meg, men jeg sovna igjen :) HUsket ikke hva han sa heller. Men ringte han nå. Også er det så kjedleig for det er ikke sikkert jeg får sett han i dag. Har ikke mer melk igjen også ligger jeg fortsatt i senga. Har på meg morgen kåpe og den er så varm. Og jeg holder på å svette i hjel. Har vært oppe og tatt vann i ansiktet og pusset tenner, men om jeg går ut så får jeg garantert ikke sett han i dag. Så skal kanskje bare lage meg litt grønsaksjuice også trene litt yoga og heller gå ut etterpå fordi han kommer kanskje rundt ett. Har drukket en halvliter med vann også. Men jeg føler meg ikke så bra. Sikkert fordi jeg var oppe så lenge. Har mandel melk da :) Oi gjett om jeg kommer til å få abstinenser dere vis det som står der er sant. Kanskje derfor en av grunnene til at jeg er så rar også. Fordi jeg drikket så mye melk i så mange år. ADHD, autisme, schizofreni og depresjon. Har i hverfll vært innom disse i rykk og napp opp igjennom. Jeg tror virkelig at jesus gjør alt for å redde meg :) Jeg gir æren til Gud fordi je er skapt at jeg kan ha stor styrke til å slutte med melk :) Lurer på hvordan jeg blir uten så mye melk framover jeg :) Det blir spennende som og hoppe ut av hehe jeg er en gammel havfrue, som snart får føtter og kan gå til lands :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Hnng. Første gang jeg er på denne tråden. Har vært innom den mange ganger, uten å tørre å skrive noe.

Jeg prøver.

Jeg lagde brownies, noen som vil ha? Var faktisk noe som fikk meg i godt humør idag, med tanke på at natten var forholdsvis søvnløs og jeg har vært nokså deppa de siste dagene.

 

dette var vanskelig.

 

Lenke til kommentar

7RyqvHJ.jpg

 

Lyst på hund. :(

 

 

Hnng. Første gang jeg er på denne tråden. Har vært innom den mange ganger, uten å tørre å skrive noe.

 

Jeg prøver.

 

Jeg lagde brownies, noen som vil ha? Var faktisk noe som fikk meg i godt humør idag, med tanke på at natten var forholdsvis søvnløs og jeg har vært nokså deppa de siste dagene.

 

dette var vanskelig.

Ja, det er litt skummelt her! :omg: Det hender at vi biter.

 

Liker ikke brownies, men tar gjerne en bit av den muffensen du har på bildet! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...