Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ohh... spanke den selv da? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Denne tråden har faktisk et ganske utrolig antall visninger, 35 871, som er over halvparten av Tråden for sexy GIF-bilder (kvinner) som har vært siden 2011.Det betyr bare at vi er mer sexy enn GIF-bildetråden. Takket være meg, som snart sliter ut F5Teller det unike oppdateringer, eller alle? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ja tror egentlig det må være forandringer (ny post) for at en oppdatering skal telle. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 "Slå lufta ut av deigen..." er det noe som heter, det bør du ikke gjøre med drømme-mannen sin nese i nærheten! 1 Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Men han er jo asiat (?), og i Japan så er det høfflig å fise når man går fra bordet... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ja tror egentlig det må være forandringer (ny post) for at en oppdatering skal telle.Visningstelleren oppdateris ikke kontinuerlig av kapasitetsårsaker, men den går opp. Nå ble jeg plutselig trøtt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det betyr bare at vi er mer sexy enn GIF-bildetråden.Eller at u-sexy is the new sexy. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 hehe hvor my promper man mens man sover? Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Men han er jo asiat (?), og i Japan så er det høfflig å fise når man går fra bordet... hehe:) Men han er ikke asiat. Min stammer fra de ekte Gudommene Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Får sikkert en app som responderer på lyd, og da gjør et opptak. Så du kan jo skru på det, og telle over etterpå. Bvhaaaaaaaaaaaaa... Tror jeg må spise en gulrot. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Like mye som når du er våken, tror jeg. Men hvis du holder det inne når du er våken så må det jo likevel ut, og da blir det vel når du sover. "Vind i seilene." Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) vind i seilene. det hørtes deilig ut er ute på havet jeg nå Endret 14. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Får sikkert en app som responderer på lyd, og da gjør et opptak. Så du kan jo skru på det, og telle over etterpå. Bvhaaaaaaaaaaaaa... Tror jeg må spise en gulrot. Jeg hadde faktisk tenkt å filme meg selv for å sjekke om jeg har periodic limb movement disorder. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 hehe:) Men han er ikke asiat. Min stammer fra de ekte Gudommene Trodde han var fra Tyrkia, jeg... Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg hadde faktisk tenkt å filme meg selv for å sjekke om jeg har periodic limb movement disorder. Får du sove i rampelyset? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 vind i seilene. det hørtes deilig ut er ute på havet jeg nå Er du i en båt? Eller mener du mentalt? Nå går jeg og legger meg, god natt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Nå må vi endre emne snart, ikke noe prompeprat når jeg skal spise! Eller at u-sexy is the new sexy.Samme utfall! ^^, We is sexy! hehe:) Men han er ikke asiat. Min stammer fra de ekte Gudommene Jeg tror det er moses. Han har ihvertfall sjegg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg hadde faktisk tenkt å filme meg selv for å sjekke om jeg har periodic limb movement disorder. Får du sove i rampelyset? Jeg bruker selvsagt veloppdragent lys. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Nite. Nå skal jeg forhøre meg mer om Sabell sin rumpe. 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 hehe:) Men han er ikke asiat. Min stammer fra de ekte Gudommene Trodde han var fra Tyrkia, jeg... ochi Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå