AdNauseam Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Er det gay parade på private meldinger nå?Hva mener du? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Her er noe for Sabell, da tenker jeg hun får sove... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) J og hvem kommer til å få skydle for det tror du JO jeg Tror ikke du hadde vært rask nok. Ikke jeg heller. Ser heller på Tåkelur som en verdig kandidat. Er det jålete å ta på seg lipgloss kl. 2 om natta? Vel, for sent uansett, i just did it!Who gives a fuck! It's fabulous! ^^, Endret 14. oktober 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Vi er ikke barbarer heller! Skjellsordet "barbar" har en ganske interessant historie. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Er det flood control på dette forumet?La oss ikke ty til spam. Vi er ikke barbarer heller! Jeg prøver: Nope, null kontroll. Det finnes ikke dårlig vær, bare ... tights! Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Her er noe for Sabell, da tenker jeg hun får sove... Er det så ille at jeg er her? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Er det så ille at jeg er her? Liker å ha deg her, jeg, da, jeg bare gir deg skrivetips i stad her... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 J og hvem kommer til å få skydle for det tror du JO jeg Tror ikke du hadde vært rask nok. Ikke jeg heller. Ser heller på Tåkelur som en verdig kandidat. Rask nok til å få skylda, eller lage mange innlegg? Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Er det så ille at jeg er her? Liker å ha deg her, jeg, da, jeg bare gir deg skrivetips i stad her... Og ikke snakke om jesus eller surdeig? Mens dere kan prate om hv som helst uten jeg bryr meg med det? fordi det ikke terger hjernen min. Og da er alt ok liksom? Hva med meg da? Endret 14. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Bra med mange innlegg da, vi er ikke her for å skravle, men for å vinne over streiting-kafeen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Skjellsordet "barbar" har en ganske interessant historie.Det vil jeg tro. Er det så ille at jeg er her?Nei. Hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Og ikke snakke om jesus eller surdeig? Mens dere kan prate om hv som helst uten jeg bryr meg med det? Du må gjerne lage morsomheter ut av ting jeg tror på eller sier! Men surdeig... du er ingen surdeig ass, er det noen som er surdeig så er det kinderlinda Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 For å virkelig teste flom-sperre så må man lage noe i java. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 For å virkelig teste flom-sperre så må man lage noe i java.Jeg testet det nettopp, og det var sperre. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Men jeg kan teste igjen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Men jeg kan teste igjen. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 fett. nei, ikke fett. da tar jo alt så mye lengre tid. men hvis vi begynner å telle ting så går det jo fort vi kan jo telle til 666, the number of the beast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå