Sylar Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hehe. Psykopat 10... Da kommer onkel poli 10... Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Skal høre på en sang nå gidder ikke snakke med deg.Seriously though, jeg er i tullehumør. Mener ingenting her vondt eller negativt. Den regelen gjelder forøvrig generelt med meg. Med unntak av at jeg ikke alltid er i tullehumør. Jeg har lengre tunge enn deg uansett Så blåser egentlig i hva du mener fordi alt er sant uansett også Endret 13. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 For å tenke optimistisk om denne samtalen så kan en jo peke på at vi snart vinner over DNFK... Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Gu A Gu B Gu C Gu D Gud er stor Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg har lengre tunge enn deg uansett Så blåser egentlig i hva du mener fordi alt er sant uansett også Det er ikke lengden som teller! Det er innsiden! Det har ingenting å si hva jeg mener altså? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 homo erectus!Latinsk for gay c.... nei jeg skal ikke dra den. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Jeg har lengre tunge enn deg uansett Så blåser egentlig i hva du mener fordi alt er sant uansett også Det er ikke lengden som teller! Det er innsiden! Det har ingenting å si hva jeg mener altså? Nei for jeg blir slank med cayenne pepper og sex! Endret 13. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det bildet passet bedre til homo erectus. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 For å tenke optimistisk om denne samtalen så kan en jo peke på at vi snart vinner over DNFK...Challenge accepted! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Er det flood control på dette forumet? Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 satt bjeller i hodet ditt tydligvis Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Er det flood control på dette forumet? Tror det er noen sekunder, men hey det går fort likevel Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Nei for jeg blir slank med cayenne pepper og sex! Slankesex er faktisk ikke så dårlig idè. Veldig sunt, tilfredstillende og en liten treningsøkt i seg selv. xD Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Er det flood control på dette forumet? Tror det er noen sekunder, men hey det går fort likevel Er det gay parade på private meldinger nå? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Er det flood control på dette forumet?La oss ikke ty til spam. Vi er ikke barbarer heller! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Er det jålete å ta på seg lipgloss kl. 2 om natta? Vel, for sent uansett, i just did it! Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Er det flood control på dette forumet?La oss ikke ty til spam. Vi er ikke barbarer heller! J og hvem kommer til å få skydle for det tror du JO jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå