AdNauseam Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Du måtte bare vente til noen sa noe så skjønte du ikke spøken Fru gjøk Men bare lett hjertet ditt du:)Jeg vet ikke hva du vil fram til her. Hva er "kråke"?Flaksedyr. Døden b.l.a http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/Kraker-er-smarte-og-langsinte-7477079.htmlKråker har psykopatiske trekk. Hva er vitsen med å snakke om døden?Tror ikke vi snakker om døden. Kråkeskrik er negativt varsel, når du sier det.Men sånn er det når man hetser noen over lengre tid! Dere er ubegripelig mennesker.Hvis man tenker over det så har alle sine ubegripelige sider. Hele menneskeheten er ubegripelig. Føler at dette handler om noe...? Skjønner ikke hva det er?Det handler vel like my om ingenting som et reelt tema. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hva betyr det... har jeg fått helt noia nå? Nei du har ikke det, men ikke alltid lurt å bølle med kråker. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Har jeg psykopatiske trekk da? Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Har jeg psykopatiske trekk da? spørr Gud Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg ser for meg en stemme som går på konstant utpust i Sabell sine sammenpakkede innlegg. xDJeg ser for en meg en person som har direktekobling mellom hjernen og pcen som en slags "kabel" og så tømmes hjerneinnholdet ut der og så trykker hun enter uten å lese. Som om det kommer fra en del av hjernen og direkte ut igjennom fingrene uten å ha vært igjennom kontrollrommet i hjernen. Og de som sitter i kontrollrommet ser ikke hva som går ut, fordi kabelen er ugjennomsiktig. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg kommer bare til å svare noe dumt, men vil du ha svaret ?Yes please. Jeg ser for meg noen som kunne trengt noen tips ang. hvordan gjøre seg mer lettlest...xD Hahah. Jeg kommer bare til å svare noe dumt, men vil du ha svaret ?Sånn som her, hvorfor har du smiley'en før spørsmålstegnet? Hahah, det er jo helt klart en sjørøver-krok! Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvor mange av dere sitter å skriver seg imellom på private meldinger for å plage meg nå? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Mine modeller av hjerneprosser er ofte mekanisk fundamentert, på godt og vondt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvor mange av dere sitter å skriver seg imellom på private meldinger for å plage meg nå? Ikke meg, men hvis det er private meldinger så blir du jo ikke plaget, eller hva? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Kanskje jeg har psykopatiske trekk ja. Gir mening. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvor mange av dere sitter å skriver seg imellom på private meldinger for å plage meg nå? Ikke meg, men hvis det er private meldinger så blir du jo ikke plaget, eller hva? Jeg tenkte kanskje dere hadde koblet hjernene deres sammen ett annet sted i mens. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hva betyr det... har jeg fått helt noia nå?Noi. xD Hahah... Nei du har ikke det, men ikke alltid lurt å bølle med kråker.Insinuerer du at han bøller med kråker? :0 Har jeg psykopatiske trekk da?Nei. Men jeg er heller ingen psykolog. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Skal høre på en sang nå gidder ikke snakke med deg. http://youtu.be/PfAWReBmxEs Tror gjærensoppen heva deg litt vel mye! Endret 13. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvor mange av dere sitter å skriver seg imellom på private meldinger for å plage meg nå? Ingen. Tar du plage av det? Jeg tenkte kanskje dere hadde koblet hjernene deres sammen ett annet sted i mens.Telepati mener du? xD Det hadde vært tøft. De gjorde det i Lethal Weapon (treeren tror jeg). Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Tenk om jeg er det, da... har levd i en illusjon hele livet... plutselig så oppdager man alt det onde... tenk om man plutselig oppdager at man har forsårsaket stor skade, som f.eks. død... Tror det er ganske ubehagelig. Kanskje noen selvmord oppstår på denne måten? Ikke at jeg bryr meg, jeg er jo ufølsom. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg tenkte kanskje dere hadde koblet hjernene deres sammen ett annet sted i mens.Fordi vi alle er i enige i at innleggene dine mangler avsnitt? Det trenger man ikke koble hjernen sin for å se. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Psykopa 1 Psykopa 2 Psykopa 3 ... Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Tenk om jeg er det, da... har levd i en illusjon hele livet... plutselig så oppdager man alt det onde... tenk om man plutselig oppdager at man har forsårsaket stor skade, som f.eks. død... Tror det er ganske ubehagelig. Kanskje noen selvmord oppstår på denne måten? Ikke at jeg bryr meg, jeg er jo ufølsom. DU lever i en illusjon uansett så. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Skal høre på en sang nå gidder ikke snakke med deg.Seriously though, jeg er i tullehumør. Mener ingenting her vondt eller negativt. Den regelen gjelder forøvrig generelt med meg. Med unntak av at jeg ikke alltid er i tullehumør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå