Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var en fin dame innom siden min! Uten at jeg hadde sett på hennes først! Men hun sendte ikke melding da, skulle sikkert bare le av meg.

Er det noe du sier fordi du er redd for konsekvensene hvis hun faktisk er interresert, og dermed har du et hemmelig håp om at hun bare var der for å le av deg, eller tror du det virkelig? Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

 

Ingen er stygge....skjønner ikke at du kan tenke om deg sjøl sånn...det er ikke utseendet, men utstrålingen. Ja, jo, noen damer og menn har i fult monn.

Hvis du blir gladere og mer fornøyd, så blir du sikkert mere tiltrekkende også:-)

 

Nå var en fin dame innom siden min! Uten at jeg hadde sett på hennes først! Men hun sendte ikke melding da, skulle sikkert bare le av meg.

 

Jeg skjønner ikke at jeg gidder engang.

 

Smiler du på bildet? Det er betydningsfuldt. Hvis en ikke smiler, tenker jeg at han er "streng" eller humørløs etc.

Kan være vanskelig å smile til seg sjøl, men det er en treningssak. Teknikk. Enda bedre å smile med øynene også :)

Lenke til kommentar

Livet handler om å sprenge egne grenser

Før man sprenger grenser må man lære et minimum av skills til å trøste seg selv, så man ikke blir knust for alltid. I det siste har jeg gjort endel "bold moves" som jeg er veldig fornøyd med. Det kunne jeg gjøre fordi vet at jeg kan hente meg inn etter negative reaksjoner.

 

I går natt skrev jeg et dikt inspirert av den norske versjonen av den russiske sangen som oversatt til engelsk kalles flight interrupted. Som jeg kan dele med dere her. Selv om jeg ikke er noen stor poet.

 

Mitt forrige liv

Av den han ville gjøre

Fikk han lite til ingenting gjort

Spente buen for slakt, siktet for lavt,

og skjøt for kort

Og baklengs var navnet hans

DNORT.

 

Nødrimeren strikes again! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spist fem små måltider i dag og trent også ble det shopping som jeg egentlig ikke skulle :) Har null honning i teen i kveld :) Og bare en spiseskje melk oppi. Har kuttet ned på melk og sukker nå :) Så får vi se hvor lenge det varer. Er skikkelig sulten nå også...Så skal skjære opp litt blomkål og gulerøtte å lage sunn dip til :) Sette på film og tenne lys kanskje kose meg å ta på pysjbuksa:) Fikk egentlig gjort mye i dag allikevel :) Den dippen jeg lager er mega goo og sunn også :) må ta meg sammen fordi jeg har spist potetgull hver kveld i tre dager med tacosalsa saus hot :) Ta ansikstmaske og fotbad mesn jeg ser på film også :) Skal se påden her http://www.imdb.com/title/tt1091191/

Skikkelig action film ja:-)

Du vet å kose deg:-)

Lenke til kommentar

Kan være vanskelig å smile til seg sjøl, men det er en treningssak. Teknikk. Enda bedre å smile med øynene også :)

Jeg har funnet ut at jeg kan smile et "ekte" smil på kommando ved å smile med nesa og la smilet bre seg utover fra nesa som ringer i vann. Endret av Tåkelur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er på sukker.no, Norges største. Men jeg gidder ikke betale, så det er begrensninger.

Ok :) Lurer på hvordan det hadde gått om jeg gikk inn der jeg :) Men jeg har ikke tenkt til å prøve det :) Pleier å se en kjekkas når jeg er ute å går og sånn. Han liker å gå mye han og :) Også hilser han å smiler tror aldri jeg har sett et vakrere smil noen gang:) Det var så morro for første gang jeg så han så tittet jeg ned i en skråning fullt av trær og blomser også boltret han seg igjennom der å smilte som sola opp vettu:) Og jeg skvatt litt hehe en anne gang så gikk jeg en sandvei også var veien stengt også kom han også da pratet vi litt hehe:) Også går vi sånn på kryss og tvers også så jeg på han når han gikk bortover også snudde han seg også vinka liksom hadet takk for turen :) Han er morsom :) Men her om dagen så jeg han også og da måtte jeg bare snu meg å late som jeg ikke så han :) Neste gang om jeg ser han og han hilser så kommer jeg sikkert til å rødme også :D herlig og flaut da :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Ser på deitingsider mest som en slags treningsarena.

Den absolutt beste måten å treffe noen på er på jobb, syns jeg. (Har vært forelska flere ganger før i noen på jobben , men det ble aldri til noe, turte ikke ta sjansen...) Men nå har jeg en usosial jobb.

Så hvor skal man treffe noen ellers?

Hvis man ikke er "på byen"

Kan ikke gå rundt med en lasso heller:-)

Lenke til kommentar

Skikkelig action film ja:-)

Du vet å kose deg:-)

 

Ja bare jeg kommer så langt Går og lager dipp og fotbad :) nesten nettopp begynt en fæl film på tv3 nå også. kanskje se den istedet :) Ja ser på den istedet :)

 

 

http://translate.google.no/translate?hl=no&sl=en&u=http://www.imdb.com/title/tt0993842/&prev=/search%3Fq%3DHanna%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DKks%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26channel%3Dsb

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Vil ha lekre brune bein :) Håper det blir pent vær i morgen :) Spist masse gulerøtter. Det skal visst hjelpe på :) Er trøtt nå også og har lagt meg Be litt å lese litt i bibelen :)

 

Salme 90

"Lær oss å telle våre dager.

Av Moses.

Herre, du har vært en bolig
for vårt folk fra slekt til slekt.
Du har skapt oss, vi kan rolig
stole på din varetekt.

Tusen år, i dine øyne,
svinner som en nattevakt.
Bare som det korte døgnet
glimter menneskenes prakt.

Sytti år lar du oss leve,
kanskje inntil åtti år.
Alt vi rekker er å streve
for å bedre våre kår.

Lær oss telle våre dager,
gi oss visdom i vårt sinn,
så vi ikke alltid jager
etter tomhet eller vind!

Gi oss like mye glede
som du hittil har gitt tukt!
Lær oss gå hvor du vil lede,
la vår gjerning bære frukt!"

 

I morgen før jeg går ut har jeg tenkt til å prøve og trene litt yoga :) Også må jeg spise en frukt eller en grønnsak før jeg drikker kaffe og går på nettet :)

 

Salme 104

"La mitt hjerte prise Herren!

La mitt hjerte prise Herren,
han som reiser seg og skaper,
svøper seg i lysets kledning,
spenner himmelhvelvet ut!
Du gjør skyene til vogner,
farer fram på vindens vinger,
ildens lue er din tjener,
storm og vind ditt sendebud.

Jordens grunnvoll har du festet,
den står klippefast for evig.
Havet dekket hele jorden,
over alt var bare vann,
men det flyktet for din trusel,
fjell og daler kom til syne,
grenser gav du for dets bølger,
skilte mellom hav og land.

Du lot gress og urter vokse
og gav mat til alt som lever,
du som vet hva vi behøver
og som fyller all vår trang.
Jeg vil synge til din ære.
Ja, så lenge som jeg lever
skal mitt hjerte prise Herren.
Ta i nåde mot min sang!"

 

Er mye fint å lese for oss syns jeg :)

 

"Da ropte de til Herren.

Av David.

Pris Herren, for hans miskunnhet er stor!
Ja, hans gjenløste fikk en herlig gave,
han hadde samlet dem fra syd og nord,
fra øst og vest og øyene i havet.
De gikk seg vill i gold og veiløs ørken,
mens tørst og hunger plaget dem i tørken.

Da ropte de til Herren i sin nød,
og Herren frelste dem fra deres trengsel,
han førte dem til fruktbart land og bød
et hjem som tilfredsstilte deres lengsel,
så menneskenes barn kan løfte hodet,
hver hungrig sjel er mettet med det gode.

De levde i ulydighet mot Gud
og satt bak jernlås i sitt mørke kammer.
For alle som forakter Herrens bud,
vil finne at det er seg selv de rammer.
Hver selvisk glede som de ville nyte,
var blitt en lenke ingen kunne bryte.

Da ropte de til Herren i sin nød,
og Herren frelste dem fra deres trengsel.
Han førte dem fra mørket ut og brøt
hver lås og dør i onde vaners fengsel.
Nå kan de prise Herren for den glede
som menneskene har når Gud får lede."

 

God natt! :)

 

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...