Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg sier at jeg ikke leser innleggene dine når det er 50 sammenpakkede linjer som oppsummerer dagens matstell, så er ikke det mobbing, og det handler heller ikke om å ikke godta noen...

 

Faktisk litt motsatt, siden jeg faktisk oppgir grunnen til at jeg ikke svarer på det.

Lenke til kommentar

Jeg antar AdNauseam syns det er kjedelig med disse veggene av tekst som handler om alt det rare som har blitt spist i løpet av dagen. Med en liten dæsj "Jesus".

 

Bare spekulasjoner.

 

Men det er jo smart å gi hverandre tilbakemeldinger da.

Ikke egentlig, synes det er interessant. Men det setter igang tankeprosesser, og jeg er så sinnsykt lei av å tenke. Føler jeg stresser hele tiden.

 

Nå er jeg i et litt random humør, tidvis barnslig.

 

 

:)

 

 

 

Hadde du hatt jesus så hadde du blitt mobbaa her og :p Derfor er jesus best fordi jesus uansett godtar alle :)

Hvorfor skulle det å bli kalt en kråke være noe negativt?

 

Jeg synes kråker blir ufortjent hetset! Skulle ha hatt en støtteorganisasjon for utstøtte og sjikanerte kråker. De fortjener oppreisning etter å ha blitt brukt som skjellsord i så mange år! Det er utilgivelig!

Lenke til kommentar

Hvis jeg sier at jeg ikke leser innleggene dine når det er 50 sammenpakkede linjer som oppsummerer dagens matstell, så er ikke det mobbing, og det handler heller ikke om å ikke godta noen...

 

Faktisk litt motsatt, siden jeg faktisk oppgir grunnen til at jeg ikke svarer på det.

Du måtte bare vente til noen sa noe så skjønte du ikke spøken ;) Fru gjøk :p Men bare lett hjertet ditt du:)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Feil Tåkelur, 129.. :>

Hei.

 

 

Hvis jeg sier at jeg ikke leser innleggene dine når det er 50 sammenpakkede linjer som oppsummerer dagens matstell, så er ikke det mobbing, og det handler heller ikke om å ikke godta noen...

 

Faktisk litt motsatt, siden jeg faktisk oppgir grunnen til at jeg ikke svarer på det.

True is true. Det har vel mer med at man er late, og at det å lese en roman uten avsnitt kan være litt mye å fordøye. :p

 

Jeg ser for meg en stemme som går på konstant utpust i Sabell sine sammenpakkede innlegg. xD

Lenke til kommentar

 

Jeg ser for meg en stemme som går på konstant utpust i Sabell sine sammenpakkede innlegg. xD

Jeg ser for meg noen som kunne trengt noen tips ang. hvordan gjøre seg mer lettlest...

 

Jeg kommer bare til å svare noe dumt, men vil du ha svaret ;)?

Ja takk.

 

Det hadde blitt et kryss forhør. Krakra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...