Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Haha, så litt god ut da. Gulrotkake er godt, men ikke pga. gulroten. Og de som lager gulrotkake med BITER i gjør det helt feil. Det er jo ikke godt en gang.

 

For å ikke snakke om eplekake med faens eplebiter i! Hvor har de hodet hen? Man putter bare ikke eplebiter i eplekake! Det passer seg ikke. Bare ekstraarbeid å måtte pitle dette ut.

Det må være biter, men ikke for store. Altså ikke for små, og ikke for store. Hvis eplene er raspa blir det vel bare graut? Men hvis bitene er på størrelse med pingpongballer så blir det ikke eplekake, det blir kake og eple...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er bare vås. Skjønner ikke VG og Dagbladet er de mest solgte avisene. Det er kanskje en grunn til at vi har TV-serier som "Paradise Hotel" og klimakrisa kommer til å ødelegge oss.

Jepp. Vi er fucked. Og det vi har å hjelpe oss er en saueflokk som ingen kan stoppe, som bare gjør alt verre. :p

 

Paradise Hotel er egentlig veldig latterlig TV. Jeg kunne nok funnet det morsomt selv om jeg hadde gaddet å se på det (noe jeg ikke gjør), men det er ikke særlig givende. Liker heller en god historie, gjerne noe som får tankene bort fra hverdagslige ting.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

No problem, jeg er også forelsket i meg.

Skjønner jeg godt. :p

 

Hoho... var festlig her i dag. :)

 

Jeg lurte egentlig på om jeg skulle legge ut bilder av kroppen min, for tilbakemeldinger, men tror kanskje jeg dropper det jeg.

 

(Men dumt jeg ikke har følelser for noen annet enn at jeg blir besatt.)

 

(Ikke at jeg er besatt av deg, men bare vær på vakt, mener jeg...)

Lenke til kommentar

Paradise Hotel er egentlig veldig latterlig TV. Jeg kunne nok funnet det morsomt selv om jeg hadde gaddet å se på det (noe jeg ikke gjør), men det er ikke særlig givende. Liker heller en god historie, gjerne noe som får tankene bort fra hverdagslige ting.

Liker serier som Game of Thrones, Vikings, Homeland, Breaking Bad... liker ikke NRK-dusteriet!

 

Ganske typisk ung norsk mann altså.

Lenke til kommentar

Det må være biter, men ikke for store. Altså ikke for små, og ikke for store. Hvis eplene er raspa blir det vel bare graut? Men hvis bitene er på størrelse med pingpongballer så blir det ikke eplekake, det blir kake og eple...

Biter... Grrrr.

 

Har aldri likt biter, ikke i syltetøy heller. Hjemmelaget jordbærsyltetøy går fint da, men foretrekker at syltetøyet er kjørt i blender slik at bitene er ikkebitert.

 

Angående eplekake: Asj, eplene kan lage en god smak på kaka, men å spise eplene er helt perverst.

Lenke til kommentar

Biter... Grrrr.

 

Har aldri likt biter, ikke i syltetøy heller. Hjemmelaget jordbærsyltetøy går fint da, men foretrekker at syltetøyet er kjørt i blender slik at bitene er ikkebitert.

 

Angående eplekake: Asj, eplene kan lage en god smak på kaka, men å spise eplene er helt perverst.

Tror det jeg, at hvis du prøver denne KÅLROTKAKA, at du kommer på bedre tanker... som du kanskje har sett, så er det ikke sånn ekkelt siktet, hvitt mel i den...

Lenke til kommentar

Liker serier som Game of Thrones, Vikings, Homeland, Breaking Bad... liker ikke NRK-dusteriet!

 

Ganske typisk ung norsk mann altså.

Tommel. :thumbup:

 

Har ikke sett Vikings da, er det å anbefale? GOT har jeg bare begynt på.

 

 

Jeg lurte egentlig på om jeg skulle legge ut bilder av kroppen min, for tilbakemeldinger, men tror kanskje jeg dropper det jeg.

 

(Men dumt jeg ikke har følelser for noen annet enn at jeg blir besatt.)

 

(Ikke at jeg er besatt av deg, men bare vær på vakt, mener jeg...)

Imgur og så slette etterpå. Ikkeno stress. :p

 

Jeg tror at det med følelsene kommer med tiden, og at besattheten heller er linket til forventninger skapt av egen fantasi.

 

 

Vær på vakt som i lås døra, trekk for alle vinduer og sov med kviv under puta? :p

 

 

Jeg er ikke kapabel til å vurdere gutterkropper.

Er jo bare til å dømme karakteristikkene. Sammensetning av muskler, fett, holdning, profiler osv.
Lenke til kommentar

Parallellakseteoremet leser tråden, og har faktisk klart det kunststykket å ha 30 poster og 3600 profilvisninger.

Markedsføring... bra nick... akkurat aom Apple-produkter. Hvem vet, kanskje det er sønnen til Steve Jobs? Han vil vi ikke ha her, no Jobs, no Jobs, no Jobs...

 

(Der gjorde jeg det igjen... :p )

Lenke til kommentar

Tommel. :thumbup:

 

Har ikke sett Vikings da, er det å anbefale? GOT har jeg bare begynt på.

Ja jeg likte det godt, men det er mye fordi jeg liker Vikinger da. Det er langt i fra like mye "kvalitet" som GoT.

 

Jeg tror at det med følelsene kommer med tiden, og at besattheten heller er linket til forventninger skapt av egen fantasi.

 

Vær på vakt som i lås døra, trekk for alle vinduer og sov med kviv under puta? :p

Tror ikke det gjelder meg, for jeg tenker ikke bare romantikk her, jeg tenker ovenfor alle mennesker, alle slags relasjoner. Jeg bare stenger alt ute og blir en maskin. Hvis jeg smiler så er det bare fake. ;) Men mange lar seg "lure", ikke at jeg har noen plan om å lure folk, det er bare sånn jeg fungerer sosialt.

 

Hehe... neida, jeg bare fleiper. Men hva om noen tar det seriøst? Hm, det tenkte jeg ikke på.

 

(Ja, altså jeg fleiper med at jeg er stalker, men det over her med at jeg ikke har følelser er ikke fleip.)

Endret av Sylar
Lenke til kommentar

Hvordan påvirker dette deg, når du er på paleo?

Har aldri prøvd å levd på Paleo, har min egen personlige "diett" eller retningslinje jeg følger. Men vil prøve Paleo en gang også.

 

Jeg spiser egg hver dag, bruker kokosolje, spiser en del mager fisk og litt forskjellig egentlig. Jeg spiser også for at det skal smake godt, men liker å finne alternative måter å nyte maten jeg liker.

 

Imorgen skal jeg f.eks. prøve å lage rød saus med bringebær, granateplejuice og diverse annet som jeg improviserer basert på hva det smaker. Sikkert litt vann, tror ikke jeg trenger sukker ettersom juicen er veldig søt.

 

Hadde jeg ikke vært så tiltaksløs og umotivert så hadde jeg laget mine egne fermenterte brød og fryseren full av selvlaget mat.

 

 

Men ja, for å delvis besvare spørsmålet. Merker ihvertfall når jeg spiser "riktig" at jeg har mye bedre energi, at jeg konsentrerer meg mye bedre. Føles godt, og mer avslappet. Mindre stresset og sliten.

 

 

Tror det jeg, at hvis du prøver denne KÅLROTKAKA, at du kommer på bedre tanker... som du kanskje har sett, så er det ikke sånn ekkelt siktet, hvitt mel i den...

Meh. Pseudo-sunt.

 

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...