Sylar Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Angst da, unnvikelse? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Faen. Nå oppdaget jeg igjen hvor feit jeg er. Sux... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 I catch a word of the universal rhyme in the summertimes in the summertimes The river flows and I wonder where it goes only heaven knows only heaven knows Inpatient with the human race still Nature shows a friendly face And I believe in paradise on Earth But then tonight I had this dream so horrible I had to scream I saw the Earth naked like the Moon naked like the Moon (Piano) Inpatient with the human race still Nature shows a friendly face And I believe in paradise on Earth But when I saw the News today so horrible I had to pray Don't leave the Earth naked like the Moon naked like the Moon Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 I catch a word of the universal rhyme in the summertimes in the summertimes The river flows and I wonder where it goes only heaven knows only heaven knows Inpatient with the human race still Nature shows a friendly face And I believe in paradise on Earth But then tonight I had this dream so horrible I had to scream I saw the Earth naked like the Moon naked like the Moon (Piano) Inpatient with the human race still Nature shows a friendly face And I believe in paradise on Earth But when I saw the News today so horrible I had to pray Don't leave the Earth naked like the Moon naked like the Moon Hva er symbologien her? Jeg mener... han vil vel at dama skal være naken? Ja under akten. For han hadde vel en såkalt "våt" drøm? Hoho... attention seeking behaviour... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Paleo er dyrt, strevsomt og ikke like godt - selv om det nok er best å spise på den måten. Husker jeg dreiv med det der. Stappet i meg frukt og grønt, egg, fisk og kjøtt. Spiste faktisk masse mat, selv om jeg gikk ned 17 kg på en måned... hehe... men da gikk jeg mye på fjellet ved siden da, satt ikke bare stille. Det er egentlig fristende å begynne igjen, men jeg orker ikke. Kommer ikke til å vare. Jeg syns pasta-retter er for godt. Og syns nesten det bør være nudler i wokken (altså ikke "Mr. Lee"-nudler da (potetgull-nudler), sånne skikkelige). Paleo er dyrt. Spesielt om du skal commite fullt til det. Liksom-paleo funker det også. Går fint an å gå ned i vekt uten, men da må du vite hva du skal spise (og ikke spise). Er lettere når man har en diett/et skjema å følge. Nudler er dritgodt :O Trist jeg ikke har lovt til å spise det Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 @Sylar: Jeg tror ikke det var noen symbolikk. Sangen er nok ment bokstavelig som at jorda blir utarmet hvis menneskene ikke slutter fred og lever bærekraftig. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Nudler er dritgodt :O Trist jeg ikke har lovt til å spise det Jeg har "eggnudler" i wok. Spiser aldri Mr. Lee. Det er jo bare mel, masse palmeolje og krydder... noe helt annet. Er 3,5% fett i "eggnudler" og ikke tilsatt fett. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 @Sylar: Jeg tror ikke det var noen symbolikk. Sangen er nok ment bokstavelig som at jorda blir utarmet hvis menneskene ikke slutter fred og lever bærekraftig. Ja var noe med det. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Går fint an å gå ned i vekt uten, men da må du vite hva du skal spise (og ikke spise). Er lettere når man har en diett/et skjema å følge. Langt viktigere enn å vite, er å gjøre... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Nudler er dritgodt :O Trist jeg ikke har lovt til å spise detAt du har nektet deg selv det, i hvert fall. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 http://www.nrk.no/mat/kalrotkake-1.11980754 Hm... kjenner jeg blir skeptisk til å betale kringkastingsavgift nå, ass... KÅLROTKAKE Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Langt viktigere enn å vite, er å gjøre...Det er sannest. Men hvis du gjør uten å vite hva du gjør, og atpåtil gjør feil - da kan det være godt å vite hva ialledagerdudrivermed! F.eks. Sabell her (no offence) som går i en del fallgruver.. At du har nektet deg selv det, i hvert fall. Nettopp. Jeg kan ikke krangle med sunnhetstvangstanker. Før kunne jeg la være å spise fremfor det alternativet å spise noe usunt (= mindre sunt = ikke perfekt). Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Altså det er noen som bare burde høre på sunn fornuft... hvis du bare spiser helt vanlig MAT innenfor rimelighetens grenser og beveger på kroppen, så er du neppe veldig feit ass. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hm... kjenner jeg blir skeptisk til å betale kringkastingsavgift nå, ass... KÅLROTKAKEHaha, så litt god ut da. Gulrotkake er godt, men ikke pga. gulroten. Og de som lager gulrotkake med BITER i gjør det helt feil. Det er jo ikke godt en gang. For å ikke snakke om eplekake med faens eplebiter i! Hvor har de hodet hen? Man putter bare ikke eplebiter i eplekake! Det passer seg ikke. Bare ekstraarbeid å måtte pitle dette ut. Men ja.. lisens... Fuck det. Jeg har ikke TV en gang. Ikke TV-abbonnement, og ikke TV som i TV-skjerm. Bare monitorer. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 feit assUtrolig hvor ofte folk slumper til å bruker ordet ass i betydningen "altså" på steder der betydningen på engelsk ("rompe") også ville funket. Jeg morer meg kostelig hver gang. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 tok på seg lue klødde seg i hue lua datt av å finne'n ble et kav Og om det kavet ville han lave et kvad om kav Men når han kved sitt kvad om kav ble kav til kvad og kvad til kav og alle bare: kva?!?! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Altså det er noen som bare burde høre på sunn fornuft... hvis du bare spiser helt vanlig MAT innenfor rimelighetens grenser og beveger på kroppen, så er du neppe veldig feit ass.Dat is tru. Etter min mening så er det sunneste man gjør å være aktiv. Man får mer igjen av det enn å kompensere for aktivitetsmangel ved å ta vitaminpiller og spise en fiskemiddag iblant. Og kjøpe alt som står i VG om kosthold... Jævla artikkelgjenvinning... Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Utrolig hvor ofte folk slumper til å bruker ordet ass i betydningen "altså" på steder der betydningen på engelsk ("rompe") også ville funket. Jeg morer meg kostelig hver gang. Jeg er litt forelsket i deg. Bare sier det, siden det faktisk er creepy. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Dat is tru. Etter min mening så er det sunneste man gjør å være aktiv. Man får mer igjen av det enn å kompensere for aktivitetsmangel ved å ta vitaminpiller og spise en fiskemiddag iblant. Og kjøpe alt som står i VG om kosthold... Jævla artikkelgjenvinning... Ja det er bare vås. Skjønner ikke VG og Dagbladet er de mest solgte avisene. Det er kanskje en grunn til at vi har TV-serier som "Paradise Hotel" og klimakrisa kommer til å ødelegge oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå