Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://youtu.be/GPJAcFFAht4

 

Har alltid syntes det har hørtes kjedelig ut med Heyerdahl, men i dag så jeg på tv om Heyerdal og likte det jeg så svært godt:) Han lagde tre båter av siv :)Ra Ra2 og tilslutt tigris også forsket han på om siden historiske hendelser i bibelen stemmer overens med mye som er funnet, måtte Odin også kanskje være en historisk person, en konge og ikke kun en myte Gud:)

Lagt meg nå trent masse i dag vært i kirken og, men kommer aldri til å gå ned i vekt nå ble det blåbær med masse vaniljesaus nå :/

Og kommer sikkert snart til å få lyst på sjokolademelk. lagdehvitløkssmør og tar ekstra mye på fordi det er så godt når det smelter inn i varmt brød :) Må prøve å sove snart fordi jeg tror drømmemannen min kommer tidlig i morgen :) Gleder meg til å se han igjen :) Håper jeg drømmer om noe kjempe bra som kommer til å skje snart. Skjer liksom ikke noe. men har klart å gjøre et fremskritt i daag da. Noe som jeg egentlig har hatt litt frykt for, men er stolt av meg selv i dag for det :D Takk Gud. Sydd mer og bada har jeg gjort og, dansa og :)

 

men jeg lurer på hvordan jeg kan få mindre lyst på noe godt :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Måtte opp å drikke oboy også kløp jeg meg i låret for å se på appelsinhuden min :) Har du slanketriks til meg ? :) Jeg må virkelig bli slank og fin for mannen min og meg selv :D har aldri vært så søt syk før som de to siste månedene. SKal prøve skikkelig hardt i morgen. Men jeg vet at jeg ikke klarer det allikevel. Er jeg flink i en uke så skjer det er mirakel til helga :) Sov godt da :)

 

http://youtu.be/KDcEnwJcp7M

 

http://youtu.be/JLAXQ_t7M3A

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Måtte opp å drikke oboy også kløp jeg meg i låret for å se på appelsinhuden min :) Har du slanketriks til meg ? :) Jeg må virkelig bli slank og fin for mannen min og meg selv :D har aldri vært så søt syk før som de to siste månedene. SKal prøve skikkelig hardt i morgen. Men jeg vet at jeg ikke klarer det allikevel. Er jeg flink i en uke så skjer det er mirakel til helga :) Sov godt da :)

 

Morn. :)

 

Slanketips, hm... Spise mindre, trene mer. :) Lett i teorien, verre i praksis.

 

(Oboy er ikke helsekost...)

Lenke til kommentar

God morgen. Har nettopp drukket en kaffe:) skal lage meg grønnsaksjuice og prøve å spise ofte og lite i dag. Også ta en yoga time :) Har ikke fått sett drømmemannen min enda han var på skype alt for tidlig, mens jeg lå og sov. Og jeg må snart dra avgårde :/ Savner han nå :( Prøve å holde meg unna søtt idag og, men tror ikke jeg klarer det også tenker jeg bare er jo ikke så farlig fordi jeg har vært i masse aktivitet i løpet av dagen men det gjør ikke..hehe nå kom han på skype :D

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Les en bok som heter "pus kåt som faen" om du kjenner deg igjen så er du narcissist. Om du ikke kjenner deg igjen så vil du iallefall få gleden av en god bok selv om du ønsker å kaldkvele han boken handler om.

 

Edit: faen ta dårlig oppdatering. Nå kom jo dette helt ut av sammenheng :(

Endret av Overmoden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...