Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er best å si det som det er. Det er jo ikke noe "sjenerende" å være oppi åra, alle blir jo det før eller siden. Han vil jo også få et mer innblikk i at noen femtiåringer kanskje syns han er for gammel. Det selv, du slipper stresset med å si noe annet.

Sant det, alderen er ikke noe negativt i seg sjøl, vi blir alle gamle. Takk for tips. Får bare si det som det er. Ville jo ha foretrukket ærlighet sjøl, selv om det gjorde litt vondt. Takk igjen:-)

Lenke til kommentar

Sant det, alderen er ikke noe negativt i seg sjøl, vi blir alle gamle. Takk for tips. Får bare si det som det er. Ville jo ha foretrukket ærlighet sjøl, selv om det gjorde litt vondt. Takk igjen:-)

 

Det er ingen som går inn på min profil engang... har hatt den oppe noen uker nå, og bare én har sett på den... hun hadde ikke engang bilde...

 

Ja, ja... :roll:

Lenke til kommentar

 

Sant det, alderen er ikke noe negativt i seg sjøl, vi blir alle gamle. Takk for tips. Får bare si det som det er. Ville jo ha foretrukket ærlighet sjøl, selv om det gjorde litt vondt. Takk igjen:-)

 

Det er ingen som går inn på min profil engang... har hatt den oppe noen uker nå, og bare én har sett på den... hun hadde ikke engang bilde...

 

Ja, ja... :roll:

 

Du må sende meldinger til jentene, det er det vanligste. Så får du se om de svarer. Fiske fiske, eneste måten. Du trenger ikke en gang å mene så mye. Hva kan man si? Omtrent hva som helst duger.

Prioriter de som bor ikke for langt unna. Sånn at dere kan ta en spasertur eller en kaffe for å få et inntrykk.

Bor du sentralt forresten?

Hvis ikke bør du kanskje tenke på å flytte...

Lenke til kommentar

 

Du har vel et begjær? Det kan være en god start..

 

Joda... har jo det. Men hva er vitsen med å drite seg ut. :p

 

Hvorfor er det så ille å drite seg ut? Hvem bryr seg egentlig? he he...

Så lenge du ikke er en kjendis og det kommer i Se og Hør, mener jeg.

Lenke til kommentar

Er vel mest meg selv det går ut over... hehe.

 

Kanskje jeg bør drikke litt mindre cola først...

 

 

Bedre å angre på det man gjorde, enn det man ikke fikk gjort. Uansett hvor dumt det var...til og med om fylla hadde skylda. (ikke drap og sånn da)

 

Cola gjør vel ingen skade. Det er mange som drikker mye cola. Blir du hyperaktiv av det kanskje?

 

Livet handler om å sprenge egne grenser. Tror jeg. I hvert fall for min del; absolutt.

Endret av hebbelilla
Lenke til kommentar

Har spist fem små måltider i dag og trent også ble det shopping som jeg egentlig ikke skulle :) Har null honning i teen i kveld :) Og bare en spiseskje melk oppi. Har kuttet ned på melk og sukker nå :) Så får vi se hvor lenge det varer. Er skikkelig sulten nå også...Så skal skjære opp litt blomkål og gulerøtte å lage sunn dip til :) Sette på film og tenne lys kanskje kose meg å ta på pysjbuksa:) Fikk egentlig gjort mye i dag allikevel :) Den dippen jeg lager er mega goo og sunn også :) må ta meg sammen fordi jeg har spist potetgull hver kveld i tre dager med tacosalsa saus hot :) Ta ansikstmaske og fotbad mesn jeg ser på film også :) Skal se påden her http://www.imdb.com/title/tt1091191/

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Sant det. Rart. Ingen er like. Det er visst sånn at man tiltrekkes av de som ligner på en sjøl Så det er vel en del sjøldigging ute og går...(ubevisst antagelig) Gjenkjennelsesglede også.

Ikke alltid sånn da.

 

Joda, mye sukker i cola. Kan du ikke drikke sukkerfri?

Lenke til kommentar

Sant det. Rart. Ingen er like. Det er visst sånn at man tiltrekkes av de som ligner på en sjøl Så det er vel en del sjøldigging ute og går...(ubevisst antagelig) Gjenkjennelsesglede også.

Ikke alltid sånn da.

 

Joda, mye sukker i cola. Kan du ikke drikke sukkerfri?

 

Ligner på seg selv, tenker du utseende da? Merkelig...

 

Jeg prøvde det, men er ikke godt. Men har kuttet en god del i forhold til hva jeg drakk tidligere. Så er vel fremgang.

 

Samfunnet er fokusert på utseende, men jeg og - jeg ville nok ikke finne en dame på mitt "nivå" attraktiv. Det er synd.

Lenke til kommentar

 

Sant det. Rart. Ingen er like. Det er visst sånn at man tiltrekkes av de som ligner på en sjøl Så det er vel en del sjøldigging ute og går...(ubevisst antagelig) Gjenkjennelsesglede også.

Ikke alltid sånn da.

 

Joda, mye sukker i cola. Kan du ikke drikke sukkerfri?

 

Ligner på seg selv, tenker du utseende da? Merkelig...

 

Jeg prøvde det, men er ikke godt. Men har kuttet en god del i forhold til hva jeg drakk tidligere. Så er vel fremgang.

 

Samfunnet er fokusert på utseende, men jeg og - jeg ville nok ikke finne en dame på mitt "nivå" attraktiv. Det er synd.

 

Ingen er stygge....skjønner ikke at du kan tenke om deg sjøl sånn...det er ikke utseendet, men utstrålingen. Ja, jo, noen damer og menn har i fult monn.

Hvis du blir gladere og mer fornøyd, så blir du sikkert mere tiltrekkende også:-)

Lenke til kommentar

Ingen er stygge....skjønner ikke at du kan tenke om deg sjøl sånn...det er ikke utseendet, men utstrålingen. Ja, jo, noen damer og menn har i fult monn.

Hvis du blir gladere og mer fornøyd, så blir du sikkert mere tiltrekkende også:-)

 

Nå var en fin dame innom siden min! Uten at jeg hadde sett på hennes først! Men hun sendte ikke melding da, skulle sikkert bare le av meg.

 

Jeg skjønner ikke at jeg gidder engang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nå var en fin dame innom siden min! Uten at jeg hadde sett på hennes først! Men hun sendte ikke melding da, skulle sikkert bare le av meg.

 

:huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...