Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har drukket hjemmelaget sjokolademilkshake nettopp og lagt meg nå :p Har lyst på mer, men er for trøtt :) Spiste potetgull og fordi det har vært så mye stress i dag og orket ikke lage noe mat,. Ble mett av det, men det var egentlig dprlig av meg, fordi jeg kunne spist noe sunt i stedet. SOm feks grønnsaks juice som jeg har mer igjen av fra frokosten i dag, men sparer til i morgen tidlig så slipper jeg og styre med det og :) så tenkte jeg det er jo lørdag i dag Og jeg har vært ute å gått i hele dag omtrent, men allikevel. var sånn litt sunnere paprika chips med fiber da ;) Spiste kald pizza fra i går litt tidligere idag og :) Kommer aldri til å klare å slanke meg jeg :D Også ble det sånn frappe på mcdonalds i går også, men det er siste gangen da :) FOrdi den jeg lager er mye bedre b.l.a :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Nei det var det da... kommer egentlig ikke på noe. Fysisk aktivitet gjør at jeg føler meg bedre... hadde det vært nok?

Hehe, det var det jeg mente med "Det er noe folk trekker inn når de egentlig ikke vet hva som trengs." ;)

 

Fysisk aktivitet er også oppskrytt. Noen føler seg bedre, men jeg tror ikke det kan skape noen reell progresjon i tilfriskningen. Man hever seg litt, og det er det. Det fortsetter ikke å gå oppover og oppover bare på grunn av trening.

 

Edit: Med mindre man driver med bakkeløp, hehe.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Hehe, det var det jeg mente med "Det er noe folk trekker inn når de egentlig ikke vet hva som trengs." ;)

Hehe, ja. Men jeg tenker litt sånn at man får mer ting "ut" om man ikke bruker medisiner... men nå vet ikke jeg om det har noe for seg, da, selv om det er typisk "hollywood" at det er sånn.

 

Fysisk aktivitet er også oppskrytt. Noen føler seg bedre, men jeg tror ikke det kan skape noen reell progresjon i tilfriskningen. Man hever seg litt, og det er det. Det fortsetter ikke å gå oppover og oppover bare på grunn av trening.

 

Edit: Med mindre man driver med bakkeløp, hehe.

Kan stemme dette. Uansett så henger vel ofte mangel på motivasjon/viljestyrke sammen med en sykdom... slik at det ikke vil ha noe for seg å slutte på medisiner for å få seg viljestyrke...

 

Ja, en trenger jo litt viljestyrke for å trene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Toget har gått, Perleporten er stengt.

Får prøve å nyte resten av Ferden mest mulig.

Ingenting annet har noen hensikt.

Skomaker, bli ved din lest.

Den uthevede setningen var det jeg også kom til for en stund siden. Du inspirerte meg til å gjenskrive et kjent rim. "Dikt." ;)

 

Alle mann til pumpene

Vi står i vann til rumpene

Er det tomt for kake, spis lompene

Er gitaren din i sumpene

Fortsett å spille kompene

Prøv å redde stumpene!

Alle mann til pumpene

 

20100612317RS.jpg

 

 

Med subtilt ordspill på stumpene.

Ordspill ihvertfall.

 

Lenke til kommentar

.

Rart, jeg tror ikke jeg har hørt det før. Men nå er det også mange andre helt trivielle ting jeg heller ikke har kjennskap til.

 

Lurer litt på om de som lager sånn dansemusikk har lav IQ... hadde jo vært en interessant undersøkelse... det er jo mer banalt enn barnemusikk, men det er kanskje fordi de syns det er koselig?

Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig hjelper trening :) PÅ Omtrent alt : :)

Det er sunt å trene, og man føler seg som regel bedre.

 

Ja og man blir bedre både psykisk og fysisk og holder seg i form :) Dessuten øker det til bedre immunforsvar og bedre søvn og m.m :) Og når man holder seg i gang med trening blir man mer bevisst på kosthold og en sunnere livstil gjerne også. og det gjør også til at man faktisk får bedre rutiner og så får man mer selvtillitt og :) Holder seg ung og :) Masse goder :) Bedre humør får man og :D Blir mer opplagt og. Har slått av lyset nå må opp tidlig sov godt ;)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg stusset på det når jeg var mindre. Heter gud herregud kanskje? :p

 

Jeg stusset på mange ting egentlig. Barn er smarte, og ikke manipulert av kultur og "moderne normalitet". Ofte er det voksne sier feil, barn retter på det og får beskjed om at sånn er det fordi voksne er sjef. Fuck you little brat, you don't know shit. Ofte er det å "vite mye" en fordel som biter oss selv.

 

 

Og du, ikke kjøp noe på Shell. Kjøp noe på en vanlig butikk isteden, eller la være. Men du kan jo gå tur.

 

 

Jeg hadde en shitty kveld nå, alt føltes håpløst, men ikke nå. Fascinerende hvordan ting kan endres så kjapt. Fra helt nede til veldig ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...