Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er det om skal huske dem da? Nei tror jeg står over det bibelverset... hehe.

Tenker at det kanskje ikke finnes andre mennesker enn meg? Hva om alt er en illusjon.

Den som venter på deg ;) Sov godt :) DU komme

r til å huske litt av drømmen din i morgen vet jeg :D

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

:) Tror toget bare tar en runde først jeg. Men det fins jo andre gode ting man kan tro på så lenge :)

Nettopp våknet her drikker kaffe og har litt hodeverk våkna for tidlig tror jeg, men det går over snart. Har lyst til å ta meg en gå tur. I natt drømte jeg at jeg skulle gå langt inn i en skog jeg vet om. Og siden det ikke var noen mennesker der så var alt bra :) Så dukket det opp en akkurat da jeg sat meg på huk for å tisse hehe:) SIkkert bra hvis ikke så kanskje jeg hadde tissa i senga :D Fordi jeg måtte forte meg å kle på meg så han ikke så meg :) Også kom han nærmere og jeg følte at han hadde med seg kona si så det var ikke noe skummelt også så han snill ut :) så jeg har omtrent blitt kvitt mareritt tror jeg :) Før drømte jeg alltid at jeg ikke fikk se hvem også ble jeg forfulgt i drømmen. Ihvertfall når jeg hadde mareritt. Men tror de er på vei til å bli borte jeg nå :)

Nå blir det grønnsaks juice snart :) Også har jeg tenkt til å skrive en dagsplan for dagen ,som jeg MÅ fullføre...Gleder meg faktisk :)

Det kommer alltid ett tog :)

http://youtu.be/YOYN9qNXmAw

spiser frokost nå og lurer på hva jeg kan begynne med, men gir det til Gud så viser Gud meg veien :) Tror han allerede har lagt ferdig dagsplanen min jeg :D Nå fikk jeg gave fra oven :) Han sier slutt og strev og nyt i stedet :) Det må bety at det jeg har tenkt til å gjøre i dag må nytes:) Veldig oppmuntrende :) Du er en engel Sylar :) Hadde ikke kommet til meg uten deg i dag tror jeg :) Takk Gud :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Hvis man får i seg karbohydrater, f.eks noe med sukker i rett før du legger deg, så øker sjansen enormt for at du får mareritt. Skjer hver gang for meg.

Spiser du noen egg og ikke noe annet tullball rett før så får du en dypere og klarere drøm. Men så er det ikke alle som har som vane å huske drømmene sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er en engel Sylar :) Hadde ikke kommet til meg uten deg i dag tror jeg :) Takk Gud :)

Kom til å tenke på Slayer's sang "Angel of Death", men husket etterhvert at den handler om Josef Mengele.

Så ille er selv ikke jeg. :p

Neida - bra jeg bidro med noe. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hørte meg selv si høyt: "Jeg takler ikke alle disse øynene som ser på meg for å passe på at jeg gjør det perfekt."

Rart hvordan man lar seg styre av sånne ting (som øyne) uten å tenke over det engang.

Jeg vil ikke ha naitpsykotisk medisine for jeg er redd for å bli følelsesmessig avstumpet. Dårlig valg? Hvordan skal jeg klare å kurere øynene psykologisk hvis de er medisinert bort? tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...